Ik draag mezelf aan.quote:Op maandag 28 december 2009 21:08 schreef Biels het volgende:
[..]
Zal moeilijk worden om daar nog overheen te gaan.
quote:Op maandag 28 december 2009 21:11 schreef Biels het volgende:
Brabant. Ik pak de volgende SC wel weer mee.
quote:Op maandag 28 december 2009 21:13 schreef Biels het volgende:
Bonusklacht: mensen die denken dat ze accentloos praten maar toch nog steeds een zachte G hebben.
Nee.quote:Op maandag 28 december 2009 21:13 schreef griekjeee het volgende:
[..]
![]()
Alsof jij nooit keilekker zegt
Wel.quote:
Is dat niet Luuk?quote:Op maandag 28 december 2009 21:12 schreef PhifeDawg het volgende:
[ afbeelding ]
Is die linkerboy niet knap?
Ik zie een middelste, de rechter is denk een chick en links zie ik drie vage mensen.quote:Op maandag 28 december 2009 21:12 schreef PhifeDawg het volgende:
[ afbeelding ]
Is die linkerboy niet knap?
Yeahquote:
Ik ook een beetje. Don't mess with that.quote:
Hij is een ex brabander die nu zwaar in de ontkenning is. Oja wel even een kleine side note, ik heb het je weleens zien typen Biels.quote:Op maandag 28 december 2009 21:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Behalve mensen uit het zuiden hoor ik dat nooit iemand zeggen eigenlijk.
Onzin. Dat denken alle brabanders/limburgers, ze hebben allemaal een accent.quote:Op maandag 28 december 2009 21:18 schreef Skylark. het volgende:
Ik ben accentloos.
Die bekende artiest?quote:
Niet haten.quote:Op maandag 28 december 2009 21:19 schreef Biels het volgende:
[..]
Onzin. Dat denken alle brabanders/limburgers, ze hebben allemaal een accent.
Bwehe I trolled u@!!quote:Op maandag 28 december 2009 21:19 schreef Biels het volgende:
[..]
Onzin. Dat denken alle brabanders/limburgers, ze hebben allemaal een accent.
Ik ook.quote:Op maandag 28 december 2009 21:20 schreef Biels het volgende:
[..]
Het is niet erg ofzo. Ik vind een zachte G wel prettig klinken.
Ja, dat is best wel vies.quote:Op maandag 28 december 2009 21:24 schreef Mozy het volgende:
Sowieso, mensen die zeiken om een harde of zachte g.
Mijn muziek is bekendquote:
Well, she fell asleepquote:
Het zieke meisje?quote:Op maandag 28 december 2009 21:27 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]
Well, she fell asleep![]()
. Neetzo lief
Jij niet.quote:Op maandag 28 december 2009 21:27 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Joh, je bent weer hilarisch vandaag.
Ja.quote:
Iedere fokkert is dat.quote:
niet hatenquote:
Ik ben in september geboren, daarom ben ik weegschaal.quote:Op maandag 28 december 2009 21:42 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik ben in september geboren, daarom ben ik maagd.
Toen was ik nog maagd ja, nu niet meer.quote:Op maandag 28 december 2009 21:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Dus je hebt tegen me gelogen.![]()
En een verjaardag gefaked.
I feel you.quote:Op maandag 28 december 2009 21:44 schreef Siniti het volgende:
Post in topic omdat ik kankerspang ben
Omg zij was echt erg.quote:
Voor?quote:Op maandag 28 december 2009 21:48 schreef Siniti het volgende:
Ik heb net weer 3 pagina's geschreven
7 te gaan
Hahahaha.quote:
Oh.quote:
quote:Op maandag 28 december 2009 22:03 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik heb iets gemist. Bij deze plaats ik een verzoek tot opheldering.
Echd waar? Ik dachdt dat jij dat nogsteeds zo vinddequote:Op maandag 28 december 2009 22:10 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik heb dat ook gevindt, maar nu niet meer.
Gers doedt dat elke keer foudt.quote:Op maandag 28 december 2009 22:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Nouja om iets over 'ik vindt' op te merken hoef je geen spellingsnazi te zijn hoor.
Ik ook. FF ftw.quote:Op maandag 28 december 2009 22:14 schreef Chai het volgende:
Ik heb spellingscontrole in mijn browser.
je haat richting mij doe je om te verbergen dat je mij leuk vindtquote:Op maandag 28 december 2009 22:12 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Kudt van je moeder is een nazi.
Nee, kankerlelijk. Meer niet.quote:Op maandag 28 december 2009 22:15 schreef gers het volgende:
[..]
je haat richting mij doe je om te verbergen dat je mij leuk vindt
geef maar toe is niet ergquote:Op maandag 28 december 2009 22:16 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, kankerlelijk. Meer niet.
Whut?quote:Op maandag 28 december 2009 22:14 schreef Chai het volgende:
Ik heb spellingscontrole in mijn browser.
DEIN MUTTI GEGEN DIE MAUERquote:
Hey.quote:
Ja, ik vraag me af of gers nu heel erg dom is of dat hij dyslexie heeft of zo.quote:Op maandag 28 december 2009 22:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Nouja om iets over 'ik vindt' op te merken hoef je geen spellingsnazi te zijn hoor.
quote:wd:
Het liefst zou ik je een paar keer hard trappen tot je impotent bent
quote:Op maandag 28 december 2009 22:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, ik vraag me af of gers nu heel erg dom is of dat hij dyslexie heeft of zo.
Allebei.quote:Op maandag 28 december 2009 22:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, ik vraag me af of gers nu heel erg dom is of dat hij dyslexie heeft of zo.
Ja. Of je kijkt Jackass. Zelfde idee, maar dan leuk.quote:
quote:
quote:
Ik kreeg een slappe van het 'kei'-gedeeltequote:
Ik kwam ook.quote:Op maandag 28 december 2009 22:27 schreef Lakitu het volgende:
Ik zag net een naakte wd voor me tegen een muur gedrukt die GEGEN DIE MAUER schreeuwt.
Ik kwam.
Ik snel op mtv zetten denkend dat jackass erop isquote:Op maandag 28 december 2009 22:32 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja. Of je kijkt Jackass. Zelfde idee, maar dan leuk.
Dat uiteraard, spreekt voor zich.quote:
Ik kan niet onlinequote:
Jackass is erop, mongool.quote:Op maandag 28 december 2009 22:35 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]
Ik snel op mtv zetten denkend dat jackass erop is
Thanks for the support, dude.quote:Op maandag 28 december 2009 22:36 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Dat uiteraard, spreekt voor zich.
Je bent gewoon bang om tactisch afgetroefd worden door een Hollander.quote:Op maandag 28 december 2009 22:37 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik kan niet online. Misschien wel via Hamachi, maar ik heb de pest aan RTS' online.
So do I.quote:Op maandag 28 december 2009 22:37 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb een dynamische afbeelding.
Kwamen we tegelijk? Dan hebben we zojuist gesext.quote:
nee dat was ikquote:Op maandag 28 december 2009 22:38 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Kwamen we tegelijk? Dan hebben we zojuist gesext.
Die post van rockabella of zoietsquote:Op maandag 28 december 2009 22:39 schreef RickoKun het volgende:
Hey G's,
vinden jullie dat dit meisje een misvormd lichaam heeft? Dat zegt zoen meid in dat hangtettentopic
[ afbeelding ]
Ik zou haar wel hard geven
wat ik heb geeneensquote:
quote:
Dit is serieuze zaken.quote:
quote:Op maandag 28 december 2009 22:39 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Die post van rockabella of zoiets
Altijd hequote:Op maandag 28 december 2009 22:42 schreef RickoKun het volgende:
[..]ik ben blij dat je me steunde, nu gaat deze straatsoldaat weer in bedde, nog één dagje verslaafden ondersteunen en dan heb ik mini vakantie
Nee, dat niet.quote:Op maandag 28 december 2009 22:38 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Kwamen we tegelijk? Dan hebben we zojuist gesext.
Dat is de jailbait klassieker, en heel goed mogelijk het lekkerste meisje uit een jailbait plaatje.quote:Op maandag 28 december 2009 22:39 schreef RickoKun het volgende:
Hey G's,
vinden jullie dat dit meisje een misvormd lichaam heeft? Dat zegt zoen meid in dat hangtettentopic
[ afbeelding ]
Ik zou haar wel hard geven
Nee man.quote:Op maandag 28 december 2009 22:48 schreef Siniti het volgende:
[..]
Dat is de jailbait klassieker, en heel goed mogelijk het lekkerste meisje uit een jailbait plaatje.
Heeft iemand echt ver zelfs als besloten gebruik te maken gaan zelfs willen doen meer lijken op?quote:
kanker nooit niet inderdaad.quote:Op maandag 28 december 2009 22:47 schreef Lakitu het volgende:
gers geilt op wd maar wd gaat gers niet geven![]()
quote:Op maandag 28 december 2009 22:48 schreef Siniti het volgende:
[..]
Dat is de jailbait klassieker, en heel goed mogelijk het lekkerste meisje uit een jailbait plaatje.
Dat heeft Rockabella erover te zeggen.quote:Op maandag 28 december 2009 22:30 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Alles is mis met die meid, lelijk lijf, rare vooruitstekende dikke tetten. Bleugh.
Ik zou zeggen spit m'n posthistorie door.quote:Op maandag 28 december 2009 22:50 schreef Siniti het volgende:
[..]
Post dan maar een lekkerder jailbait meisje
Zij heeft er geen verstand van.quote:Op maandag 28 december 2009 22:50 schreef griekjeee het volgende:
[..]
[..]
Dat heeft Rockabella erover te zeggen.
Dat leek me een understatement.quote:
Moet ik moeite gaan doen om jouw stelling te onderbouwen?quote:Op maandag 28 december 2009 22:51 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik zou zeggen spit m'n posthistorie door.Of bekijk SC's van een tijd terug.
Heb je MSN plus?quote:Op maandag 28 december 2009 22:53 schreef Skylark. het volgende:
Dynamische afbeeldingen.!!!!!!!!!!!
Ik houd het beschaafd. Haar meteen aids verwensen is natuurlijk ook weer een beetje veel van het goede.quote:Op maandag 28 december 2009 22:52 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Dat leek me een understatement.
Nee, dat heb ik ook niet gedaan.quote:Op maandag 28 december 2009 22:53 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik houd het beschaafd. Haar meteen aids verwensen is natuurlijk ook weer een beetje veel van het goede.
Sowieso.quote:Op maandag 28 december 2009 22:53 schreef Skylark. het volgende:
Dynamische afbeeldingen.!!!!!!!!!!!
Ik zag een piemel in dat logo vlak boven de player.quote:Op maandag 28 december 2009 22:55 schreef Otis2.0 het volgende:
Luister eens jongens, mijn nieuwe favoriete radiozender![]()
http://gateway.andohs.net/player/default_noax.aspx?nid=2920&sid=2962&customlogo=&shownav=&showfav=&showtuner=&nometa=
Ik niet.quote:
Jij bent er één van.quote:Op maandag 28 december 2009 22:57 schreef ynuhh het volgende:
Hoiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Ben ik weer. Oh, er zijn ook keilekkere mensen. Hoi keilekkere mensen.![]()
Dit is net zoiets als zanger Rinus die verkondigt Shakira te doen.quote:
Heb je mijne nog niet gezien zeker.quote:Op maandag 28 december 2009 22:56 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Die van jou zijn leuker dan die van Skylark.
No you hang up firstquote:
Ofnietquote:Op maandag 28 december 2009 22:56 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Die van jou zijn leuker dan die van Skylark.
quote:
quote:
Niet haten johhhhquote:Op maandag 28 december 2009 23:07 schreef ynuhh het volgende:
Wat is Otis aan het doen? Is hij weer bezig met slechte muziek?
quote:
carbiet schieten 14.gifquote:Op maandag 28 december 2009 23:09 schreef ynuhh het volgende:
Ik heb me vanavond als een boer gedragen.Ik heb zelfs een paar keer met de melkbus geschoten.
carbidquote:
quote:Op maandag 28 december 2009 23:14 schreef Otis2.0 het volgende:
Kijk ik in zo'n topic, zie ik dit:
[ afbeelding ]
Linkje?quote:Op maandag 28 december 2009 23:14 schreef Otis2.0 het volgende:
Kijk ik in zo'n topic, zie ik dit:
[ afbeelding ]
Het komt wel uit een film ja, maar ik weet niet wat jij verstaat onder 'heel slecht'.quote:Op maandag 28 december 2009 23:19 schreef Allure_ het volgende:
Griekjeee, is Fucking exhilarating toevallig uit een hele slechte film gequote?
Een film gebasseerd op seksquote:Op maandag 28 december 2009 23:20 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Het komt wel uit een film ja, maar ik weet niet wat jij verstaat onder 'heel slecht'.
Mijn gay-ass filmpjes zijn gweoon de bom.quote:
Zeg het eens, schatje.quote:Op maandag 28 december 2009 23:22 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Is het raar dat ik mij hier iets heel raars bij voorstel?
Je bedoelt een andere dan, welke bedoel jij?quote:Op maandag 28 december 2009 23:22 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Een film gebasseerd op seks? Ik vind 'm stiekem wel leuk.
Die zijn nog beter ja.quote:Op maandag 28 december 2009 23:22 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]
Mijn gay-ass filmpjes zijn gweoon de bom.
Ja, eerste deel blijft het beste though.quote:
About Adam.quote:Op maandag 28 december 2009 23:22 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Je bedoelt een andere dan, welke bedoel jij?
Ik heb het over mijn dynamische schermafbeelding die dequote:Op maandag 28 december 2009 23:24 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik wil er niet te diep op ingaan ofzo, maar iets dat je braaksel goddelijk is?
Nooit gezien, maar stiekem wel leuk dus? De hele zin uit harold and kumar ging ongeveer zo:quote:Op maandag 28 december 2009 23:24 schreef Allure_ het volgende:
[..]
About Adam.
Is ook zo'n stukje waarin ze zeggen van 'Don't you find life just fucking exhilarating'.
Hij is heel slechtquote:Op maandag 28 december 2009 23:26 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Nooit gezien, maar stiekem wel leuk dus? De hele zin uit harold and kumar ging ongeveer zo:
have you ever been ice fishing before? It is fucking exhilarating.
Die scene was cool.
Wist jij dat deze smiley 8-| Koning isquote:Op maandag 28 december 2009 23:24 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik wil er niet te diep op ingaan ofzo, maar iets dat je braaksel goddelijk is?
Dankje ik vind de jouwe ook erg leukquote:Op maandag 28 december 2009 23:29 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hij is heel slecht. Maar de seks gedeeltes zijn wel leuk, en het einde ook.
Hehe, ah oke.
Sexy foto's heb je trouwens.
Hoe weet ik zeker dat jij je aan je woord houdt eik?quote:Op maandag 28 december 2009 23:30 schreef Skylark. het volgende:
Griekjeeeeeeeeeeee, wanneer raak ik m'nkwijt?
Thanks, al zie je nietsquote:Op maandag 28 december 2009 23:31 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Dankje ik vind de jouwe ook erg leuk
Je ziet toch wanneer ik hem gebruik.quote:Op maandag 28 december 2009 23:31 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Hoe weet ik zeker dat jij je aan je woord houdt eik?
Oh ja, natuurlijk.quote:Op maandag 28 december 2009 23:25 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik heb het over mijn dynamische schermafbeelding die deweergeeft.
Ja, en wat moet ik eraan doen?quote:Op maandag 28 december 2009 23:33 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Je ziet toch wanneer ik hem gebruik.
Jij hebt jouw foto wel staan?quote:Op maandag 28 december 2009 23:33 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Thanks, al zie je niets. Anonimiteit ftw
.
Gaat dat helpen denk je? Misschien hecht jij daar wel helemaal geen waarde aanquote:Op maandag 28 december 2009 23:34 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Mij op de weddenschap attenderen.
Ik ben een goede jongen.quote:Op maandag 28 december 2009 23:35 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Gaat dat helpen denk je? Misschien hecht jij daar wel helemaal geen waarde aan
Dat moet ik maar aannemen dan hè.quote:
quote:Onderwerp: telefoonnummer
Gepost door: stefano
Gepost op: 06-10-2008 17:07
Geeft de barvrouw je een nummer waar het laatste nummer niet staat ingevuld wat moet je daar nu mee klopt t nummer wel??
Gepost door: Cafe Today
Gepost op: 06-10-2008 17:56
Dat zal wel niet voor niets zijn dan haha
Gepost door: Pixeltje
Gepost op: 07-10-2008 15:18
hahahaha schitterend hahahaha, kende gij nie tot tien tellen???? hahahaha
Nee, maar dat is wel mogelijk? In je fobo bedoel ik.quote:Op maandag 28 december 2009 23:40 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Welke bedoel je?
Of heeft Trigger mijn gehele naakt reportoire naar je gestuurd?
gvd trigger heeft van elk fokmeisje naaktfotosquote:Op maandag 28 december 2009 23:40 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Welke bedoel je?
quote:Onderwerp: Wie is die meid?
Gepost door: Paulus78
Gepost op: 31-10-2007 21:31
Wie kan mij helpen?
Afgelopen vrijdag heb ik een meisje gezien met donkere gekruld haar een rood/zwarte kleding.
Zie foto week 43: 1e rij, 18e regel. Ze staat er samen met een blonde meid met een grijs topje.
Wie is deze meid ? Ik wil haar leren kennen.
Ciao
Gepost op: 31-10-2007 22:44
we maken er gewoon een dating site van geen probleem.
of spoorloos.
Ik weet wel da ze erg lief kan lachen.
dat heb ik vrijdag wel gemerkt...
Gepost op: 01-11-2007 17:20
ze kan leuk lachen inderdaad. maar weet nog niet hoe ze heet waar ze vandaan komt en of ze vrijdag weer komt
Gepost op: 05-11-2007 09:40
Nou paulus ik heb haar niet gezien. helaas.
Misschien volgende week
Gepost op: 06-11-2007 12:06
vind het ook jammer dat ze niet reageerd op dit gastenboek
Gepost op: 06-11-2007 15:15
ja da vind ik nu ook... altijd gezellig als de tegen partij toch effe reageert.
kan natuurlijk nog als ze weer in het cafe komt.
Kan misschien wel zo zijn dat ze geen internet heeft ;0))
Gepost door: pim2005
Gepost op: 07-11-2007 21:06
heb haar van de week nog in today gezien, vriend.
ben alleen even vergeten te vbertellen van jouw sorry
gr. pim
Gepost op: 07-11-2007 22:55
nee niet over mij over paulus he ;o))
ik probeer ze alleen te koppelen he.....
Gepost door: Karin__
Gepost op: 09-11-2007 19:01
Haha...
Ik lees eigenlijk nooit dit gastenboek en ik was niet eens lid van café today.
Best slecht eigenlijk he... ;-)
Maar goed, nu ben ik wel lid en ik geloof dat jullie mij zoeken haha.
Nou, Paulus.. ik zal je eerst eens even vertellen hoe ik heet en waar ik vandaan kom..
Ik ben Karin, 20 jaar, ik kom uit Veldhoven, maar ik woon sinds een jaartje op kamers in Eindhoven vlakbij de stad.
Ik woon hier samen met mijn noorse boskat (hele mooie en lieve kat!).
Ik ga eigenlijk niet zo heel erg vaak uit.. vorige week Vrijdag was ik er niet.. maar Zaterdag wel!! Maar ja... toen was het zó druk....
Ik heb deze week tentamens gehad, dus vandaag ga ik even uitrusten.... ;-)
Volgende week Vrijdag zal ik er waarschijnlijk wel weer zijn..
Nou, nu is het jouw beurt!
Stel jezelf voor...... ;-)
Gepost op: 09-11-2007 19:34
He he duurde effe voor cupido raak schoot maar welkom Karin op ons love gastbook...
we koppelen iedereen en alles. zoekt die noorse boskat ( nu ben ik wel benieuwd hoe een noorse boskat eruit ziet) ook nog een vriendje of een vriendinnetje???
Nou Paulus daar is ze dan eindelijk... na weken hebben gewacht is ze er dan....
tot volgende week vrijdag ben ik er ook weer net als vanavond natuurlijk..
Gepost op: 09-11-2007 19:41
Nou ik heb effe noorse boskat gegoogled
hier komt ie dan
De Noorse boskat is een oud kattenras. Het is een oorspronkelijk fenotype van de huiskat zoals dat voorkomt in het gebied van oorsprong, Noorwegen, zonder dat de mens zich aanvankelijk met de rasontwikkeling bemoeid heeft.
Karakter
Noorse boskatten zijn intelligente en tolerante katten. Ze zijn speels en hebben veel energie. Aan de andere kant zijn ze ook arrogant en eigenwijs. Ze willen graag een maatje hebben in de vorm van een andere kat of hond, een Noorse boskat kwijnt weg als hij alleen wordt gehouden. Ze zijn graag in het gezelschap van mensen
ik kan maar 2 dingen toevoegen..
nou paulus de kat is tloerant dus je bent welkom
en
ik denk da we toch de zoektoch naar een vriendje / vriendinnetje moeten voor zetten tenzij Paulus nog een noorse boskat geeft ;0))
Gepost op: 09-11-2007 21:33
Haha, grapjas...
Ik heb nog een andere kat.. een perzische colourpoint.. ;-)
Met een mooi neusje, dus niet zo'n platte haha.
Maar hij is een beetje ziek dus is tijdelijk bij mijn ouders (logisch he?!)
Maar eh.. misschien leest Paulus dit gastenboek wel nooit meer nu ik eindelijk gereageerd heb haha.
Het heeft dan ook wel eventjes geduurd natuurlijk.
Maar eh.. Oliver (mijn Noorse Boskat :-P) is wel héél aanhankelijk hoor.. Hij ligt het liefst op mijn buik of op mijn schoot en 's nachts slaapt hij altijd tegen me aan..
Dus eh... hij is misschien wel tolerant.. maar ik hoop toch dat hij niet jaloers is.. haha.
Hoe was jullie avond vanavond/gisteren?
Was het gezellig? (domme vraag eigenlijk, natuurlijk was het gezellig... :-)
Maar eh.. ik weet niet wie die Paulus is, dus die cupido heeft niks raak geschoten hoor.. ;-)
In ieder geval nog niet.. :-P
We zullen zien.
Nou eh.. voordat ik heel dit gastenboek vol klieder met onzin.. ga ik eens stoppen.
Fijn weekend!
Gepost op: 09-11-2007 21:33
Maar trouwens!
Ik wil er nog een Noorse Boskat bij... een rood met witte kater.. dus als cupido dié voor me kan zoeken... dan is een vriendje voor Oliver welkom :-P.
Gepost op: 12-11-2007 08:38
Nou duurde effe maar ben naar paulus aan het zoeken geweest en die Rood witte Kater maar ik heb hem nog niet gevonden...:o)
Grapjas ja op de deurklink na he die geeft iedereen een handje.. maar ik zie da je me kent ;o))
Het is wel een beesten bende biij jou thuis he.
zo en dan er nog 1 bij willen hebben... waar woonde je ook al weer .... in een villa of zo
maar effe voor onze paulus. ook hier een kleine omschrijving dat hij weet wat hij tegen moet komen he
HERKOMST. De Colourpoint Pers werd planmatig gefokt en is geen toevalstreffer. Gewapend met genetische kennis en doorzettingsvermogen gingen de initiatiefnemers, twee medewerkers van Harvard Medical School, aan de slag. Het einddoel was een Pers met kleuren van een Siamees. In 1955 was het succes een feit, de variëteit Colourpoint bij Perzen werd officieel erkend. In Noord-Amerika heet hij Himalayan.
VACHT. Lang, dicht, glanzend, fijn; met zeer dichte kraag. Zeer moeilijk te onderhouden vacht. Dagelijks kammen. 1 keer per maand in bad.
KLEUR. Seal en Blue Point, Chocolate, Lilac, Red, Cream, Tortie, Tabby en Tortie Tabby Point. Effen chocolat of lilac Perzen worden in de Verenigde Staten 'Kashmir' genoemd.
GEDRAG. Erg vriendelijk. Nogal rustig. Goed met kinderen.
Dus ook hier zit hij weer gebakken...
Als hij het nog wil lezen... misschien is het wel een honden man ....
Ik zie wel hij heeft niet meer veel plaats over bij je , de lekkerste plekjes zijn al vergeven, wordt dan toch de bank of aan het voeten eind liggen. Want onze Oliver de noorse boskat heeft het goed bekeken..
Ja vrijdag was het bijzonder gezellig zoals bijna altijd.
En aankomende vrijdag vrees ik da het nog gezelliger wordt... want Paulus dan is ze er weer onze Karin komt weer aan...
Tot snel..
Gepost op: 13-11-2007 18:16
Hey Karin,
Sorry dat het zo lang heeft geduurd maar ik ben er.
Ik zou je graag meer over me willen vertellen als je dat leuk vind.
paulus85@hotmail.com
Gepost op: 13-11-2007 18:18
Sorry,
paulus85@live.nl moet ik zeggen, die andere is mijn oudehahahaha
Gepost op: 13-11-2007 18:30
Nou vrijdag kunnen we hem weer draaien Love is in the air hahaha, suc6 Paulus..
Gepost door: djerik
Gepost op: 13-11-2007 19:03
Alleen jammer dat ze al een vriendje heeft paulus
Gepost op: 13-11-2007 19:55
Oh!
Ik dacht al dat je nooooi...t meer zou reageren haha.
Maar... daar ben je dan!
Ik zal je eens toevoegen op msn.. ik ben niet zo heel vaak online haha en vanavond waarschijnlijk ook niet meer of maar heel even.. maar ik zal mijn msn wel wat vaker aan gaan zetten :-P
Me wel even accepteren dan he! ;-)
Zo! Lekker kort verhaal...
Goed he....... :-P
En eh.. Ik woon niet in een Villa haha, maar in een hele mooie grote kamer.. samen met mijn twee, nu even maar een :-(, lieve katten.. en dat bevalt me prima haha.
En eh.. zelfs als je geen kattenmens bent, weet ik zeker dat je Oliver super leuk vindt.
Oliver luistert super goed, hij is soms net een hondje.. sinds ik hem heb vind ik katten opeens een stuk leuker.. :-P
Zo, nu ga ik stoppen en mijn msn even zoeken..
Gepost op: 15-11-2007 16:34
DJ Erik is volgens mij jaloers jajajajaja.
Dus voor alle dames wie wil DJ ERIK, we gooien allen vrijgezellen in de uit verkoop hahahaha
Nou Paulus en Karin suc6 met MSNen...
En karin we komen steeds meer van je te weten ... grote kamer. 2 katten geen kattemens geweest en 1 kat lijkt op een hondje... klinkt goed als je nog eens tijd hebt horen we graag meer hoe het met paulus gaat hahahaha..
grt
Nee hoor, alleen van griekjeee.quote:Op maandag 28 december 2009 23:41 schreef Siniti het volgende:
[..]
gvd trigger heeft van elk fokmeisje naaktfotos
ik ben jaloers!
Dat ik ze in m'n fobo moet zettenquote:Op maandag 28 december 2009 23:41 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Nee, maar dat is wel mogelijk? In je fobo bedoel ik.
Vuile player dat ie isquote:Op maandag 28 december 2009 23:41 schreef Siniti het volgende:
[..]
gvd trigger heeft van elk fokmeisje naaktfotos
ik ben jaloers!
Nee ik had het over je gewone foto's in je fobo toen ik mijn eerste opmerking maakte.quote:Op maandag 28 december 2009 23:42 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dat ik ze in m'n fobo moet zetten? Ik snap je even niet
.
[..]
Vuile player dat ie is.
quote:Op maandag 28 december 2009 23:40 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Welke bedoel je?
quote:Onderwerp: vrijgelzel
Gepost door: atHGL
Gepost op: 07-12-2007 03:27
nou mensen ik ben gisteren gedumpt door me vriendin. na een enige tijd een relatie te hebben gehad en ik gisteren gedumpt. omdat der exvriend zo op der in wist te praten dat ze mij aan de kant zetten. dus ben weer vrijgezel. dus mag weer de bees uit hangen haha. ik ben van 31-12-07 tot 15-01-08 in gambia lekker in de zon bij 30 graden haha
gr danny (@HGL)
Waar komt dit allemaal vandaan?quote:
http://www.cafetoday.nl/gastenboek.php?wat=overzicht&kroegnummer=10721&maximum=neequote:Op maandag 28 december 2009 23:45 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Waar komt dit allemaal vandaan?
Eigen volk eerstquote:Op maandag 28 december 2009 23:45 schreef Siniti het volgende:
trigger maak nou eens een rarretje egoïst
"Wat toevallig dat je net komt binnenvallen als er over jou wordt gepraat, Triggershot."quote:
Neuh, gewoon een goede inlichtingendienst.quote:Op maandag 28 december 2009 23:45 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ruik jij het soms als ik over je praat?
Ewa, je bent niet eens online.quote:Op maandag 28 december 2009 23:48 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Neuh, gewoon een goede inlichtingendienst.
Hihiquote:Op maandag 28 december 2009 23:48 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Neuh, gewoon een goede inlichtingendienst.
Kloon van Griekjeee he, is normaal.quote:Op maandag 28 december 2009 23:48 schreef Skylark. het volgende:
[..]
"Wat toevallig dat je net komt binnenvallen als er over jou wordt gepraat, Triggershot."
quote:Op maandag 28 december 2009 23:46 schreef Skylark. het volgende:
[..]
http://www.cafetoday.nl/gastenboek.php?wat=overzicht&kroegnummer=10721&maximum=nee
Heerlijk, die contactadvertenties daar.
Typisch, de ik-zeg-het-zelf-zodat-anderen-het-niet-meer-vermoeden. Ik nader je als een bloedhond, ik ben nog slechts een flintertje van de onthulling verwijderd.quote:Op maandag 28 december 2009 23:49 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Kloon van Griekjeee he, is normaal.
Mag nie van Allah.quote:Op maandag 28 december 2009 23:50 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Je hebt mijn toestemming om 1 van de foto's te plaatsen.
Eigenlijk zeg ik maar wat.quote:Op maandag 28 december 2009 23:51 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Typisch, de ik-zeg-het-zelf-zodat-anderen-het-niet-meer-vermoeden. Ik nader je als een bloedhond, ik ben nog slechts een flintertje van de onthulling verwijderd.
Je hebt gelijk, hoe kan ik je assisteren in je zoektocht?quote:Op maandag 28 december 2009 23:51 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Typisch, de ik-zeg-het-zelf-zodat-anderen-het-niet-meer-vermoeden. Ik nader je als een bloedhond, ik ben nog slechts een flintertje van de onthulling verwijderd.
Ik luister nog liever Seytan. Ow wacht, die vond ik ook leukquote:
Jij mij ook enzoquote:Op maandag 28 december 2009 23:52 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je kunt me gewoon aanspreken enzo
hahaquote:Op maandag 28 december 2009 23:51 schreef Skylark. het volgende:
[..]
die heb ik lang nie geluisterdquote:Op maandag 28 december 2009 23:52 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik luister nog liever Seytan. Ow wacht, die vond ik ook leuk.
Ik gaf mijn toestemming, schat.quote:Op maandag 28 december 2009 23:53 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja uhuh en dan me laten vervolgen zeker
Elveda tatlimquote:Op maandag 28 december 2009 23:53 schreef Triggershot het volgende:
[..]
die heb ik lang nie geluisterd
Vooral niet bekennen, dan ga ik twijfelen.quote:Op maandag 28 december 2009 23:52 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, hoe kan ik je assisteren in je zoektocht?
icquote:Op maandag 28 december 2009 23:52 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik luister nog liever Seytan. Ow wacht, die vond ik ook leuk.
[..]
Jij mij ook enzo.
Je wilt gewoon niet delen hequote:
Gevaarlijke jongen is het.quote:Op maandag 28 december 2009 23:55 schreef Siniti het volgende:
HIJ GEBRUIKT OMGEKEERDE PSYCHOLOGIE SKYLARK. TRAP ER NIET IN
Hoe kan ik je verder assisteren?quote:Op maandag 28 december 2009 23:54 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Vooral niet bekennen, dan ga ik twijfelen.
Dankjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |