hoezo; wil jij graag op en neer seks?quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:54 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Nectarientje van harte!![]()
Nog iets leuks gepland voor vandaag behalve msnén met Miss??
quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:56 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
hoezo; wil jij graag op en neer seks?
Nee, ben nooit vrij op dinsdag. Wel altijd thuis.quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:07 schreef Armageddon het volgende:
Jullie zijn zeker allemaal vrij he?
Ik ben wel vrijquote:Op dinsdag 29 december 2009 12:10 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Nee, ben nooit vrij op dinsdag. Wel altijd thuis.
Leuk toch? Dat moet je koesteren zulke avonden.quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:18 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ik ben lekker ook vrij! Gisterenavond was dan ook een vrijdagavond geworden....veel drank, veel vrienden en 'te' laat naar huis. Ben nu best wel een beetje duf
'Papa' wordt daar een beetje te 'oud' voor lijkt wel hhahahaquote:Op dinsdag 29 december 2009 12:28 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Leuk toch? Dat moet je koesteren zulke avonden.
Jezus man, wat ben je ook een zeiksnorquote:Op dinsdag 29 december 2009 12:35 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
'Papa' wordt daar een beetje te 'oud' voor lijkt wel hhahaha
Heul niet, ik heb me net nog geschoren...quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:40 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Jezus man, wat ben je ook een zeiksnor
quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:07 schreef Armageddon het volgende:
Jullie zijn zeker allemaal vrij he?
De helft van de tijd lijkt het op een gifje die dezelfde beweging herhaaltquote:Op dinsdag 29 december 2009 12:46 schreef Ronnie_bravo het volgende:
edit; Ik lig me hier toch in een deuk:
http://www.dumpert.nl/med(...)uay_thai_boxing.html
quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:56 schreef melanie_the_miss het volgende:
hoezo; wil jij graag op en neer seks?
Heen en weer dan?quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:21 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik doe niet aan op en neer seks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |