abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 28 december 2009 @ 20:29:21 #1
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_76155154
Iemand heeft met mijn gegevens lenzen besteld en die naar mijn adres opgestuurd Ik heb al retour afzender op de enveloppe gedaan en die gaat morgen retour. krijg ik nu gedonder, maar ik hoef toch niks te voldoen?
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_76156070
Ik denk niet dat je dat moet betalen, mits je inderdaad helemaal niks besteld hebt.
Verder zou ik natuurlijk even opbellen naar het bedrijf dat je die lenzen niet besteld hebt en daarom retour stuurt. Kunnen hun ook even hun papieren bijwerken en de rekening intrekken.
  maandag 28 december 2009 @ 20:49:14 #3
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_76156148
ja ik heb net hun tel. nr gegoogled. zal ik doen
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  maandag 28 december 2009 @ 20:49:26 #4
94846 zomaareennaam
vindt overal wel wat van
pi_76156160
quote:
Op maandag 28 december 2009 20:47 schreef Simplicity het volgende:
Ik denk niet dat je dat moet betalen, mits je inderdaad helemaal niks besteld hebt.
Verder zou ik natuurlijk even opbellen naar het bedrijf dat je die lenzen niet besteld hebt en daarom retour stuurt. Kunnen hun ook even hun papieren bijwerken en de rekening intrekken.
mits moet omdat zijn.... - anders loopt die hele zin toch niet.... tjonge jonge..
zoekt en gij zult vinden
maar of je het gevondene waardeeert?
pi_76156226
quote:
Op maandag 28 december 2009 20:49 schreef zomaareennaam het volgende:

[..]

mits moet omdat zijn.... - anders loopt die hele zin toch niet.... tjonge jonge..
wat lul jij nou
pi_76156265
quote:

[..]

Ik heb geen talen knobbel, maar ik zou toch zweren dat het gewoon een correcte zin is...
pi_76156308
quote:
Op maandag 28 december 2009 20:52 schreef Simplicity het volgende:

[..]

Ik heb geen talen knobbel, maar ik zou toch zweren dat het gewoon een correcte zin is...
is het ook...
pi_76156694
Volgens Van Dale
quote:
RESULTAAT
1mits vw op voorwaarde dat: ik zal het door de vingers zien, ~ je het nooit weer doet
2mits het; o -en voorwaarde: veel ~en en maren
http://www.vandale.nl/van(...)boek/?zoekwoord=mits
"I intend to live forever. So far, so good."
"I have enough money to last me the rest of my life, unless I buy something"
  maandag 28 december 2009 @ 21:08:04 #9
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_76156887
Ik ben een schoolverlater, dus wat is nou correct. Hebben ze allebei gelijk of alleen Simplicity of Zomaareennaam?
pi_76157089
De manier van Zomaareennaam kan ook, maar die van mij is ook correct
Nog wijze mensen die toevallig in dit topic komen om dit op te lossen?
pi_76157157
quote:
Op maandag 28 december 2009 21:08 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik ben een schoolverlater, dus wat is nou correct. Hebben ze allebei gelijk of alleen Simplicity of Zomaareennaam?
zomaareennaam zit uit z'n nek te lullen. Overigens heeft ie z'n post ge-edit, en stond er ipv 'omdat' 'tenzij', wat al helemaal nergens op sloeg.
pi_76209396
quote:
Op maandag 28 december 2009 21:12 schreef Simplicity het volgende:
De manier van Zomaareennaam kan ook, maar die van mij is ook correct
Nog wijze mensen die toevallig in dit topic komen om dit op te lossen?
  • 'Als'
  • 'Vooropgesteld dat'
  • 'Even aangenomen dat'
  • 'Er vanuit gaande dat'

• En in dat rijtje past ook 'mits'

@Zomaareennaam: Met "omdat" krijgt de zin een (iets) andere betekenis (en met "tenzij" is ie gewoon fout maar daar was je al achter). Dus fail
  • r_one in WGR / [WGR] Feedback
    .
    Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
    Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
    pi_76209633
    Snel ¤450,- verdienen? Dat is echt fantastisch!
    pi_76212667
    quote:

[..]

Is dit de nieuwe manier om je postcount op te trekken? Volgens mij zijn er fora zat voor taalpuriteinen.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')