Welke verzekeringsmaatschappij is dit?quote:Op zondag 3 januari 2010 13:31 schreef Accordtje het volgende:
[..]
Bijna evenveel?? Toen ik 2 jaar geleden mijn huidige auto in de all risk verzekering wilde kostte dat op mijn eigen naam zo'n (volgens mij) ¤ 150,- per maand, op naam van mijn vader met mij als hoofdbestuurder betaal ik nu al 2 jaar ¤ 67,- per maand all risk. Vind ik toch een aanmerkelijk verschil.
Ohra. Prima maatschappijquote:Op zondag 3 januari 2010 16:11 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Welke verzekeringsmaatschappij is dit?
Ik kreeg het toentertijd niet voor elkaar. Meeste verzekeraars gaan uit van de gegevens van de hoofdbestuurder (dus schadevrije jaren, vermogen auto, leeftijd hoofdbestuurder) en niet van die van de ouders. Zodra je je dus als hoofdbestuurder wilde opgeven ging de premie ineens bijna met het dubbele omhoog.
Of hij moet wat meer vakken gaan vullen en een krantenwijk nemen en geld besparen door 's weekends niet op stap te gaan.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:23 schreef YoshiBignose het volgende:
Overdreven? Je moet gewoon kijken naar hoeveel geld je te besteden. Er zijn zat mensen die op hun 18e genoeg geld te besteden hebben (en genoeg geld er voor over hebben) om een BMW te rijden en als je dat leuk vindt dat moet je dat vooral doen. Als je maar 100 maximaal kan besteden per maand dan zou ik geen BMW kiezen, want daar red je het niet mee. Klaar.
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:23 schreef YoshiBignose het volgende:
Overdreven? Je moet gewoon kijken naar hoeveel geld je te besteden. Er zijn zat mensen die op hun 18e genoeg geld te besteden hebben (en genoeg geld er voor over hebben) om een BMW te rijden en als je dat leuk vindt dat moet je dat vooral doen. Als je maar 100 maximaal kan besteden per maand dan zou ik geen BMW kiezen, want daar red je het niet mee. Klaar.
looooooooooolquote:Op woensdag 6 januari 2010 14:00 schreef illusions het volgende:
Nou, die BMW wordt het gewoon niet jochie.
Man, met 100 euro in de maand wordt het zelfs nog moeilijk om een Fiat Panda op LPG te rijden, en dan heb ik het alleen nog maar over verzekering, wegenbelasting en brandstof. Voor 100 euro in de maand een oude BMW 318 onderhouden, verzekeren, wegenbelasting over betalen en nog geld overhouden voor benzine ook?Sweet dreams.
quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:00 schreef illusions het volgende:
Nou, die BMW wordt het gewoon niet jochie.
Man, met 100 euro in de maand wordt het zelfs nog moeilijk om een Fiat Panda op LPG te rijden, en dan heb ik het alleen nog maar over verzekering, wegenbelasting en brandstof. Voor 100 euro in de maand een oude BMW 318 onderhouden, verzekeren, wegenbelasting over betalen en nog geld overhouden voor benzine ook?Sweet dreams.
Wat een kul. Ben 27, heb sinds 3 jaar een auto verzekerd op eigen naam en zit op 46% korting.quote:Op zondag 3 januari 2010 13:34 schreef theKiD het volgende:
[..]
Alleen jammer dat je zo zelf nooit noclaim op bouwt.. En je over tig- jaar als je zelf de hoofdverzekerde bent je gewoon alsnog de volle mep mag gaan betalen
Als je maar 100 euro in de maand te besteden hebt moet je gewoon geen auto kopen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:23 schreef YoshiBignose het volgende:
Als je maar 100 maximaal kan besteden per maand dan zou ik geen BMW kiezen, want daar red je het niet mee. Klaar.
DVV (weet niet of die er in BE ook is). Neem 3 verzekeringspolissen & je neemt de bonusmalusgraad van je vader direct over als hij ook 3 polissen bij DVV heeft.quote:Op zondag 3 januari 2010 13:34 schreef theKiD het volgende:
[..]
Alleen jammer dat je zo zelf nooit noclaim op bouwt.. En je over tig- jaar als je zelf de hoofdverzekerde bent je gewoon alsnog de volle mep mag gaan betalen
Que?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:11 schreef Athmozz het volgende:
[..]
DVV (weet niet of die er in BE ook is). Neem 3 verzekeringspolissen & je neemt de bonusmalusgraad van je vader direct over als hij ook 3 polissen bij DVV heeft.
Ik ben dus 23 en sta met 27 schadevrije jaren
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:11 schreef Athmozz het volgende:
[..]
DVV (weet niet of die er in BE ook is). Neem 3 verzekeringspolissen & je neemt de bonusmalusgraad van je vader direct over als hij ook 3 polissen bij DVV heeft.
Ik ben dus 23 en sta met 27 schadevrije jaren
mooie regeling toch? Zij werken gewoon in paketten; 1 verzekering bij hen is niet super voordelig, maar hoe meer je er neemt hoe voordeliger ze wordenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |