Wij zoeken nog een schoonmaakster! En hoe ben je met een baby?quote:Op maandag 25 januari 2010 23:19 schreef Eva4Evah het volgende:
Ik heb ook een vraag
Ik ben op zoek naar werk en mij lijkt werken in een lunchzaak wel wat. Ik heb eerder in de bediening gewerkt, maar dat was in een cafe/restaurant waar het erg druk was en mensen in groepen tegelijk naar binnen kwamen. 50 man die allemaal tegelijk een biertje willen is niet echt mijn dingik vind het doodeng om met zulke grote dienbladen vol met glazen erop rond te lopen. Ik zoek dus een wat rustiger tentje, geen kroeg, liefst eigenlijk een lunchzaak, of een restaurant waarvan je denkt dat ik het aankan
![]()
Dus, heeft iemand suggesties voor leuke tenten in de binnenstad die aan mijn wensen voldoen?
( Of als iemand ander werk weet in Utrecht hou ik me sowieso aanbevolen, alleen moeten het geen callcenters zijn)
Schoonmaken heb ik ook gedaan maar ik zoek liever iets anders nu, sorryquote:Op maandag 25 januari 2010 23:22 schreef thingamajig het volgende:
[..]
Wij zoeken nog een schoonmaakster! En hoe ben je met een baby?
Maar even, er moet toch genoeg werk zijn? Loop de lunchzaken in de binnenstad eens af zou ik zeggen.
Hier ga ik regelmatig ontbijten / brunchen / lunchen:quote:Op maandag 25 januari 2010 23:23 schreef speknek het volgende:
Mammoni?
C'est Ca is ook klein (maar alleen diner).
Probleem van kleine zaakjes is natuurlijk wel weer dat het moeilijker binnenkomen is.
Als in: dat ding bij de V&D? Daar heb ik weinig positieve verhalen over gehoord.quote:
Die ja...quote:Op maandag 25 januari 2010 23:28 schreef Eva4Evah het volgende:
[..]
Als in: dat ding bij de V&D? Daar heb ik weinig positieve verhalen over gehoord.
Voor de rest: bedankt voor de tips, heb ik zeker wat aan
Bakkerswinkel schijnt geen prettige werkplek te zijn...quote:Op maandag 25 januari 2010 23:31 schreef thingamajig het volgende:
[..]
Die ja...
Wellicht kun je het ook nog proberen bij De Bakkerswinkel en De Rechtbank. Ook plekken waar ik graag lunch.
Niet poepen waar je eet is een instinct.quote:Op maandag 25 januari 2010 22:59 schreef keko het volgende:
Ik woon nu naast een Marokkaan, vreemd genoeg heeft hij me nog nooit in elkaar geslagen, me beroofd, me uitgescholden en groet ie me altijd vriendelijk (doch onverstaanbaar) als ik hem zie... Wat voor info je dus kan vinden op internet is interessant, maar ik wil weten hoe mensen daar echt wonen. Als ze er last hebben van de islamitische school of de eventuele grote hoeveelheden islamieten wil ik dat ook graag weten, maar dus wel hoe het daar echt is...
Voor een periode van een half jaar.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:14 schreef thingamajig het volgende:
Perron 5 van het station gaat a.s. maandag dicht ivm de plaatsing van de nieuwe perronkappen. Reizigers naar Amstuhdam/Den Helder & Skiphol moeten hier rekening mee houden.
Joh, waar wil je heen? Enkele van mijn favorieten:quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:45 schreef Fukjoeman het volgende:
Iemand nog een leuk cafe-idee? Buiten de standaard tenten op de Neude etcetera..
Hahah, nee zingen dat gaat hem niet wordenquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:16 schreef thingamajig het volgende:
Eva, hejje âl werrek?
Als je goed kan zingen kun je trouwens ook in de bediening van De Beleving gaan werken. Erg leuk restaurant en lekker eten!
Aanvulling: De Beurs aan het Neude en Broers aan Janskerkhof vind ik zelf altijd wel geslaagdquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:57 schreef thingamajig het volgende:
[..]
Joh, waar wil je heen? Enkele van mijn favorieten:
Cafe de Poort en Cafe Ledig Erf (Tolsteegbarriere / Ledig Erf), Kafe Belgie en 't Oude Pothuys (Oudegracht), De Zaak en de Dikke Dries (Stadhuisplein / Oudkerkhof), O'Reilly's (in de buurt van de Hopakker), 't Gras van de Buren en Hemingway (Janskerkhof), Cafe Olivier (in de buurt van het Vreeburg), Cafe Carre, Springhaver (Mariaplaats) en ga zo nog maar even door...
De Luifel is ook altijd goed natuurlijk, vooral ook vanwege de geweldige sate en het feit dat je er heel snel je biertje krijgt. Maarja, daar is hij dus niet naar op zoek.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 20:11 schreef Eva4Evah het volgende:
[..]
Aanvulling: De Beurs aan het Neude en Broers aan Janskerkhof vind ik zelf altijd wel geslaagd
Edit: oh ik zie dat er niet naar tenten aan het Neude werd gevraagd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |