quote:Op maandag 28 december 2009 18:40 schreef Aestivate het volgende:
Die knakker heeft na de OP ook gewoon nergens meer op gereageerd, en is gewoon door gaan posten in andere topics.Dat is ook de goeie tactiek, maar toch.
Iedereen zal hem herkennen als de faalhaas van FOK! Zeker als er op 1 januari ff een bekendmaking op de FOK!Frontpage komtquote:Op maandag 28 december 2009 18:40 schreef Aestivate het volgende:
Die knakker heeft na de OP ook gewoon nergens meer op gereageerd, en is gewoon door gaan posten in andere topics.Dat is ook de goeie tactiek, maar toch.
ho ho je moet hem niet te veel eer gevenquote:Op maandag 28 december 2009 19:07 schreef zoekjewat het volgende:
kijk maar uit hooronze stoere pr0tege is een fitness instructeur
http://fotoboek.fok.nl/user/271549
![]()
Hij is Assistent fitness instucteurquote:Op maandag 28 december 2009 19:07 schreef zoekjewat het volgende:
kijk maar uit hooronze stoere pr0tege is een fitness instructeur
http://fotoboek.fok.nl/user/271549
![]()
Het hoogtepunt van zn carrière was het gymzaaltje van een debielentehuisquote:Op maandag 28 december 2009 20:41 schreef dralion13 het volgende:
[..]
ho ho je moet hem niet te veel eer geven![]()
hij is nog maar assistent fitness instructeur![]()
Carrière, hij is 18quote:Op maandag 28 december 2009 22:07 schreef zoekjewat het volgende:
[..]
Het hoogtepunt van zn carrière was het gymzaaltje van een debielentehuis![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 28 december 2009 23:22 schreef Awesum het volgende:
[..]
Carrière, hij is 18![]()
Voor het leven getekend is ie nuOok het begin van een carriere is een carriere.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Alsof je 18 moet zijn om dat te snappen, dat een 12 jarige dat niet nou niet snapt. Zeker als 'ie al een tijdje op Fok! kwam, in ONZ en KLB kan je sowieso zulke reacties verwachten, ZEKER als je een foto van jezelf in de OP post. Dat 't zo uit de hand zou lopen is dan wel erg extreem, maar dat had niemand kunnen voorspellen.quote:Op maandag 28 december 2009 23:30 schreef exile79 het volgende:
Kom op, die gozer is 18, dan snap je toch nog niet dat dit soort foto's/topics juist géen waardering opleveren? Zie het als een leermoment, over 10 jaar kan hij er zelf ook om lachen.
zelfs z'n eigen moeder had hem uitgelachen jongquote:Op maandag 28 december 2009 23:30 schreef exile79 het volgende:
Kom op, die gozer is 18, dan snap je toch nog niet dat dit soort foto's/topics juist géen waardering opleveren? Zie het als een leermoment, over 10 jaar kan hij er zelf ook om lachen.
quote:Op dinsdag 29 december 2009 01:28 schreef RoBro het volgende:
laat die gozer die brada heeft tenminste lef om fotos te posten itt die mongool van een topicstarter met zn undercover moderator skills zoek je fittie kan je krijgen ook dan einde
Pr0toge heeft een e-gangster kloon gemaakt?quote:Op dinsdag 29 december 2009 01:28 schreef RoBro het volgende:
laat die gozer die brada heeft tenminste lef om fotos te posten itt die mongool van een topicstarter met zn undercover moderator skills zoek je fittie kan je krijgen ook dan einde
4 sho maar alles is slecht man ze kunnen niet eens van sparta winnnen pfffffquote:Op dinsdag 29 december 2009 01:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Pr0toge heeft een e-gangster kloon gemaakt?
MOET JE KK KLAPPE OFZO MET JE BRADA IK BEN JE BRADA NIET ANDERS WAS IK NET ZO`N PUSSY ALS JIJ FATU SURINAMERquote:Op dinsdag 29 december 2009 01:28 schreef RoBro het volgende:
laat die gozer die brada heeft tenminste lef om fotos te posten itt die mongool van een topicstarter met zn undercover moderator skills zoek je fittie kan je krijgen
wat een faalert ook hequote:Op dinsdag 29 december 2009 01:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Pr0toge heeft een e-gangster kloon gemaakt?
het is fatoequote:Op dinsdag 29 december 2009 02:00 schreef zoekjewat het volgende:
[..]
MOET JE KK KLAPPE OFZO MET JE BRADA IK BEN JE BRADA NIET ANDERS WAS IK NET ZO`N PUSSY ALS JIJ FATU SURINAMERGA WEER JE DOPE PICS POSTEN, KUTKLOON (MET JE MISLUKTE STRAATTAAL POGING)
beweer ik ergens dat jij mijn brada bent dacht het niet en nee ik ben geen kloon 4 shoquote:Op dinsdag 29 december 2009 02:00 schreef zoekjewat het volgende:
[..]
MOET JE KK KLAPPE OFZO MET JE BRADA IK BEN JE BRADA NIET ANDERS WAS IK NET ZO`N PUSSY ALS JIJ FATU SURINAMERGA WEER JE DOPE PICS POSTEN, KUTKLOON (MET JE MISLUKTE STRAATTAAL POGING)
Ik vind 't werkelijk een wonder dat je nog geen ban aan je broek heb met de capslockdiarree.quote:Op dinsdag 29 december 2009 02:00 schreef zoekjewat het volgende:
[..]
oh ben jij surinaams dan? nee. ja zo spreek je het uit ja, in schrijb taal zeg je fatu maja fak dat ai me tak sranang tongo so me sabi a sranangquote:
beweer jij dat je een 'fitti' tegen mij aankunt. met je 030.quote:Op dinsdag 29 december 2009 02:02 schreef RoBro het volgende:
[..]
beweer ik ergens dat jij mijn brada bent dacht het niet en nee ik ben geen kloon 4 sho
ja neequote:Op dinsdag 29 december 2009 02:08 schreef zoekjewat het volgende:
[..]
beweer jij dat je een 'fitti' tegen mij aankunt. met je 030.oeh krijg ik zeker beef met INB en LSF
hoezo ben ik geen surinamer?quote:Op dinsdag 29 december 2009 02:05 schreef zoekjewat het volgende:
[..]
oh ben jij surinaams dan? nee. ja zo spreek je het uit ja, in schrijb taal zeg je fatu maja fak dat ai me tak sranang tongo so me sabi a sranang
behoorlijk jaquote:
is goed kom vrijdag maar naar amsterdam zuid oost bij k zone. ik met mijn mense jij met de jouwe ik maak geen grappe kill als je niet de balle hebt te kome zulle we zien wie hier de pussy is .quote:
wat een kankerfaler ben je, 410 is het vak waar je op doelt, zit wel toevallig elke thuis wedstrijd op 128quote:Op dinsdag 29 december 2009 02:17 schreef RoBro het volgende:
[..]
leip hoor afca in je naam sta je ook elke thuiswedstrijd lekekr op 127 te dansen en te zingen
hou je kaolo bek tegen hem . bitchboy als je vrijdag durft te kome nak ik je de kkquote:Op dinsdag 29 december 2009 02:17 schreef RoBro het volgende:
[..]
leip hoor afca in je naam sta je ook elke thuiswedstrijd lekekr op 127 te dansen en te zingen
ok ik ben bang nu mangquote:Op dinsdag 29 december 2009 02:17 schreef zoekjewat het volgende:
[..]
is goed kom vrijdag maar naar amsterdam zuid oost bij k zone. ik met mijn mense jij met de jouwe ik maak geen grappe kill als je niet de balle hebt te kome zulle we zien wie hier de pussy is .
nee doelde op 127 en niet op 410 weet wel wat 410 is hoor leip vakquote:Op dinsdag 29 december 2009 02:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
wat een kankerfaler ben je, 410 is het vak waar je op doelt, zit wel toevallig elke thuis wedstrijd op 128
http://www.clubfuji.com/Ash/a%20InternetToughGuy.jpgquote:Op dinsdag 29 december 2009 02:20 schreef zoekjewat het volgende:
[..]
hou je kaolo bek tegen hem . bitchboy als je vrijdag durft te kome nak ik je de kk
hoezo vrijdag? ben je dan eerder uit van de crèche?quote:Op dinsdag 29 december 2009 02:24 schreef zoekjewat het volgende:
[..]
we zien vrijdag wel of je bang ben of niet
beter noem je tijd want ik moet ook nog naar een nieuwjaarsconferentie dus pm ff tijd ofzo en kunnen we niet in breukelen afspreken is beter voor beiden want moeten we evenveel reizen wel zo fairquote:Op dinsdag 29 december 2009 02:24 schreef zoekjewat het volgende:
[..]
we zien vrijdag wel of je bang ben of niet
maakt me geen kk uit wat je denkt ik sta daar vrijdag met me mense bijlmer k zonequote:Op dinsdag 29 december 2009 02:21 schreef s0k het volgende:
[..]
http://www.clubfuji.com/Ash/a%20InternetToughGuy.jpg
+1 voor ajaxbal.quote:
jij mag ook komequote:Op dinsdag 29 december 2009 02:26 schreef s0k het volgende:
[..]
hoezo vrijdag? ben je dan eerder uit van de crèche?
Hoezo in de bijlmer? Is 't gooi te duur voor je?quote:Op dinsdag 29 december 2009 02:27 schreef zoekjewat het volgende:
[..]
maakt me geen kk uit wat je denkt ik sta daar vrijdag met me mense bijlmer k zone
die foto is tantoe oud toen ik nog alleen met mn matties zonder ouders naar chersonissos mocht tantoe chill was dat ja en daar wilde ik de kale stevenmac26 wel ff van laten genieten beter pass je me wel een bier in home nu je mijn mooie foto hier tentoonsteltquote:
toen je nog alleen met je matties naar kreta mocht?? Nu mag dat niet meer?? haha en biertje in het home is altijd goed hoorquote:Op dinsdag 29 december 2009 02:28 schreef RoBro het volgende:
[..]
die foto is tantoe oud toen ik nog alleen met mn matties zonder ouders naar chersonissos mocht tantoe chill was dat ja en daar wilde ik de kale stevenmac26 wel ff van laten genieten beter pass je me wel een bier in home nu je mijn mooie foto hier tentoonstelt
4uur daarquote:Op dinsdag 29 december 2009 02:26 schreef RoBro het volgende:
[..]
beter noem je tijd want ik moet ook nog naar een nieuwjaarsconferentie dus pm ff tijd ofzo en kunnen we niet in breukelen afspreken is beter voor beiden want moeten we evenveel reizen wel zo fair
beter neem je pipas mee je anders zal het je ondergrond worden en 4 sho dat fok dat gaat horenquote:Op dinsdag 29 december 2009 02:33 schreef zoekjewat het volgende:
[..]
so hij ziet er kk gevaarlijk uit
beter neem je pipa's meequote:Op dinsdag 29 december 2009 02:34 schreef RoBro het volgende:
[..]
beter neem je pipas mee je anders zal het je ondergrond worden en 4 sho dat fok dat gaat horen
jij probeert weer naar die negro te refereren die werd gekilled omdat ie sneeuwballen richting ariers zat te gooien zekerquote:
Dan zijn ze alleen in de wintermaanden actief en dan nog nieteens elk jaarquote:
snowworld ftw jwtzquote:Op dinsdag 29 december 2009 02:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dan zijn ze alleen in de wintermaanden actief en dan nog nieteens elk jaar
quote:Op dinsdag 29 december 2009 02:39 schreef s0k het volgende:
is dat een sneeuwballengooigang?
pech. ik ben dan in damsco jij wou beef dus kom maarquote:Op dinsdag 29 december 2009 02:26 schreef RoBro het volgende:
[..]
beter noem je tijd want ik moet ook nog naar een nieuwjaarsconferentie dus pm ff tijd ofzo en kunnen we niet in breukelen afspreken is beter voor beiden want moeten we evenveel reizen wel zo fair
Ben jij het echt???quote:
JAAA HET IS HEM!! OOH DIT GA IK LATER AAN MIJN KLEINKINDEREN VERTELLEN!!!quote:Op dinsdag 29 december 2009 18:22 schreef pr0tege het volgende:
wat moete jullie van mij?
WHOATTT!!!quote:Op dinsdag 29 december 2009 18:41 schreef zoekjewat het volgende:
[..]
JAAA HET IS HEM!! OOH DIT GA IK LATER AAN MIJN KLEINKINDEREN VERTELLEN!!!
Je moet de originele topic eens bekijken, de 1e 2 paginas zijn erg leuk, daarna was het meer een glimlach. post hier stoere foto's (met wapens ofzo zie maar...)quote:
Hij heeft e-zelfmoord gepleegtquote:Op dinsdag 29 december 2009 19:44 schreef Eisoep het volgende:
Waarom laat hij niks meer van zich horen?
NOEEEEESSSSS!!!!!!!111quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hij heeft e-zelfmoord gepleegt
Hij was toch mee met jou naar kreta mattie?quote:
Beter van niet vriend!quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:11 schreef pr0tege het volgende:
faalhaas van het jaar >.< beter maak ik nieuw account
Dat zou toch zonde zijnquote:Op dinsdag 29 december 2009 20:11 schreef pr0tege het volgende:
Ja en daarmee Lamon van zijn bijna zekere nr1 positie getraptquote:Op dinsdag 29 december 2009 20:12 schreef Awesum het volgende:
[..]
Dat zou toch zonde zijn![]()
Nu heb je wel mooi 1 succes topic op je naam staan
Haha.quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:14 schreef pr0tege het volgende:
gelukkig weet inemand wie ik echt ben xD
Nee dat zou er nogeens bij moeten komenquote:Op dinsdag 29 december 2009 20:14 schreef pr0tege het volgende:
helaas nietquote:Op dinsdag 29 december 2009 20:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hij was toch mee met jou naar kreta mattie?
Da's al beterquote:Op dinsdag 29 december 2009 20:13 schreef pr0tege het volgende:dan ga ik het in mijn ondertitel zetten
een assistent fitness-intructeur toch XDquote:Op dinsdag 29 december 2009 20:14 schreef pr0tege het volgende:
Is dat zo?quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:00 schreef pr0tege het volgende:
protege betekend wonderkind mein freund
quote:Pronunciation: \ˈprō-tə-ˌzhā, ˌprō-tə-ˈ\
Function: noun
Etymology: French, from past participle of protéger to protect, from Middle French, from Latin protegere
Date: 1787
: one who is protected or trained or whose career is furthered by a person of experience, prominence, or influenc
Speelde je vroeger CounterStrike?quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:14 schreef pr0tege het volgende:
protege is engels voor wonderkindmaar we dwaalen af....
Behoorlijk jaquote:
kijk het zit zo...., ik kan mezelf er gruwelijk kwaad om maken of ik kan mee grappen, ik dacht ik kan moelijk iedereen uitschelden enz enz maar daar heb je niks aanquote:Op dinsdag 29 december 2009 21:23 schreef CP69 het volgende:
[..]
NEE , JIJ bent stoer ....
Kben blij dat je de grappen sportief opvat
Of je post nog eventjes wat stoere foto's van jezelf zodat het topic weer verder kan!quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:28 schreef pr0tege het volgende:
[..]
kijk het zit zo...., ik kan mezelf er gruwelijk kwaad om maken of ik kan mee grappen, ik dacht ik kan moelijk iedereen uitschelden enz enz maar daar heb je niks aan
laat ik gewoon aardig blijven en meegrappen
Je zou iedereen echt heel blij ermee maken en dus indirect jezelf ook!quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:30 schreef pr0tege het volgende:
haha xD ik heb er nog wel een paar...
quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:30 schreef pr0tege het volgende:
dit is bluf!quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:30 schreef pr0tege het volgende:
ik wacht hier wel.quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:34 schreef pr0tege het volgende:
dan moet ik ze eerst van me mobiel af halen
we vinde je kloon tog welquote:Op dinsdag 29 december 2009 20:11 schreef pr0tege het volgende:
KOM JONGENS! WE TRACKEN ZN IP ADRES!quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:14 schreef pr0tege het volgende:
Zou IK ook doen ...quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:28 schreef pr0tege het volgende:
[..]
kijk het zit zo...., ik kan mezelf er gruwelijk kwaad om maken of ik kan mee grappen, ik dacht ik kan moelijk iedereen uitschelden enz enz maar daar heb je niks aan
laat ik gewoon aardig blijven en meegrappen
Jaag hem nou niet weg einsteinquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:24 schreef zoekjewat het volgende:
[..]
KOM JONGENS! WE TRACKEN ZN IP ADRES!
Uhm, nee...quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:14 schreef pr0tege het volgende:
protege is engels voor wonderkindmaar we dwaalen af....
Pas maar op ,quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:24 schreef zoekjewat het volgende:
[..]
Dat zou het meest treurige en kneuzerige zijn om te doenquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:24 schreef zoekjewat het volgende:
[..]
Dat kunnen we hem niet aandoen hequote:Op dinsdag 29 december 2009 23:13 schreef DjinN het volgende:
[..]
Dat zou het meest treurige en kneuzerige zijn om te doendan verlaag je je echt tot het niveau van een 12-jarige
ja kvind het ook wel vet ...quote:Op woensdag 30 december 2009 01:34 schreef tennisracket het volgende:
Ik had het wel episch gevonden als ik zo vaak gefotoshopt werd.
Het zou niet hetelfde zijn met nieuwe pics, de spontaniteit is erafquote:Op woensdag 30 december 2009 07:40 schreef Eisoep het volgende:
hij is weg![]()
en toen ik gisteravond ging slapen dacht ik nog morgen weer een pr0tegetopic met nieuwepics![]()
![]()
maar neen nog steeds niet
quote:
Kneusquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:24 schreef zoekjewat het volgende:
[..]
'quote:Op woensdag 30 december 2009 09:35 schreef Xlarge het volgende:
[..]
Het zou niet hetelfde zijn met nieuwe pics, de spontaniteit is eraf
Jij bent echt dom hè?quote:Op woensdag 30 december 2009 19:17 schreef pr0tege het volgende:
nee ik ben niet remsjo
het is trouwens bijna zover he? wie wordt nou de faalhaas van 2009?
Nee want omdat mensen op Fok! je een faalhaas vinden moet je zitten gaan huilen zekerquote:
tgaat tussen deze twee Top-Fok!ers denk ik zo :quote:Op woensdag 30 december 2009 19:17 schreef pr0tege het volgende:
nee ik ben niet remsjo
het is trouwens bijna zover he? wie wordt nou de faalhaas van 2009?
ga jij is lekker je moeder zuigen joh. vieze euroknaller dat je bent.quote:
Hetzelfde!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |