Jij vind KLB gewoon niet zo leuk, misschien moet jij een ander plekje zoeken.quote:Op maandag 28 december 2009 18:25 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Ontzettende zure zeiksnor, ga ergens anders janken zeg.
Echt, dat domme gezeik hier altijd!
pardon?quote:Op maandag 28 december 2009 18:25 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
qft en pics or gtfoquote:Op maandag 28 december 2009 18:26 schreef zovty het volgende:
[..]
Jij vind KLB gewoon niet zo leuk, misschien moet jij een ander plekje zoeken.
Ga eens weg.quote:Op maandag 28 december 2009 18:25 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Je komt voor het eerst in KLB?quote:Op maandag 28 december 2009 18:25 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Een goed geformuleerde klacht die ergens op slaat vind ik altijd leuk om te lezen, zeker als er herkenning is ofzo. Maar het wordt hier onderhand elke dag kinderachtiger, kom op zeg, waar gaat dit over? Altijd maar zeiken op anderen, het is gewoon zoeken om maar iets debiels te kunnen zeggen.quote:Op maandag 28 december 2009 18:26 schreef zovty het volgende:
[..]
Jij vind KLB gewoon niet zo leuk, misschien moet jij een ander plekje zoeken.
quote:Op maandag 28 december 2009 18:24 schreef Pieter-utd het volgende:
Wilde ik eigenlijk een topic maken over vrouwen met een 'reet van voren', je kent het wel, zo'n dik wijf waarvan der buik naar beneden hangt en er om één of andere reden een soort bilvorming ontstaat. Ik denk dat dat iets te maken heeft met de navel, echt smerig in ieder geval.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[ Bericht 2% gewijzigd door Crutch op 28-12-2009 18:39:29 ]Je moeder is een hamster
Dat zeg ik, jij vind KLB gewoon niet zo leuk. Ga naar het forum van tros radar, ik denk dat je je daar meer zult amuseren.quote:Op maandag 28 december 2009 18:28 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Altijd maar zeiken op anderen, het is gewoon zoeken om maar iets debiels te kunnen zeggen.
Oei je wordt pijnlijk persoonlijkquote:Op maandag 28 december 2009 18:28 schreef Eisoep het volgende:
je bent gewoon hulie omdat je onvruchtbaar ben
een klacht in KLB, ongelofelijk iddquote:Op maandag 28 december 2009 18:25 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Bedankt voor de tip, ik waardeer het enorm dat je met me meedenkt.quote:Op maandag 28 december 2009 18:28 schreef zovty het volgende:
[..]
Dat zeg ik, jij vind KLB gewoon niet zo leuk. Ga naar het forum van tros radar, ik denk dat je je daar meer zult amuseren.
quote:Op maandag 28 december 2009 18:28 schreef Crutch het volgende:
[..]Ik zie de foto niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dan lees je niet goed. Het gaat alleen maar om het zeiken om het zeiken.quote:Op maandag 28 december 2009 18:29 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
een klacht in KLB, ongelofelijk idd
"Awwwww shit waar ben ik aan begonnen?"quote:Op maandag 28 december 2009 18:28 schreef Pieter-utd het volgende:
[ afbeelding ]
Godverdomme kijk is normaal smeerlap
Je hebt zelf zulke foto's thuis en bent nu beledigd?quote:Op maandag 28 december 2009 18:30 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip, ik waardeer het enorm dat je met me meedenkt.
Maar ik vind dit zó puberaal dat ik me niet kan inhouden
Da's natuurlijk de enige voorspelbare reactiequote:Op maandag 28 december 2009 18:31 schreef Smikkelbeer het volgende:
[..]
Je hebt zelf zulke foto's thuis en bent nu beledigd?
Hmz, dan zit je misschien toch op de juiste plek... Lastige kwestie.quote:Op maandag 28 december 2009 18:30 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Wil jij mijn raadsman in het leven worden?quote:Op maandag 28 december 2009 18:32 schreef zovty het volgende:
[..]
Hmz, dan zit je misschien toch op de juiste plek... Lastige kwestie.
Misschien kun je hier lekker puberaal mee bashen en bij tros radar je in de goed geformuleerde klachten gaan herkennen.
verdomme man, ben je met verkeerde been uit bedje gestapt?quote:Op maandag 28 december 2009 18:32 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Da's natuurlijk de enige voorspelbare reactie![]()
![]()
Om jou een plezier te doen: tuuuuurlijk heb ik zelf ook zulke foto's thuis. Anders zou ik er NOOIT een mening over kunnen vormen.
lekker voor jequote:Op maandag 28 december 2009 18:29 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Oei je wordt pijnlijk persoonlijk
Dit maakt het dan wel weer de moeite waard.quote:Op maandag 28 december 2009 18:30 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Dan lees je niet goed. Het gaat alleen maar om het zeiken om het zeiken.
En dan zijn het ook nog eens vaak dingen die jongetjes alleen maar op internet durven zeggen, joepie, plaatjes googlen!
Plopnavelquote:Op maandag 28 december 2009 18:35 schreef Rikketik het volgende:
De foto in de OP valt nog wel mee. Ik heb er wel altijd een hekel aan als je de navel zo heel duidelijk kan zien.
Krijg ik daar sex voor?quote:Op maandag 28 december 2009 18:33 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Wil jij mijn raadsman in het leven worden?
Doet nou pijn als je ouders dat vertellen?quote:Op maandag 28 december 2009 18:38 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Eens, alsof kinderen krijgen iets is om trots op te zijn.
Ongelukjes![]()
Tsja, daar kun je nou eenmaal niets aan doen. Al die mannen hier met zo'n grote bek, maar als hun vriendin straks zwanger is vinden ze het wel prachtig hoorquote:
opgelost:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moeder is een hamster
quote:Op maandag 28 december 2009 18:40 schreef Crutch het volgende:
[..]
opgelost:Juistem precies wat ik bedoelde, meestal zitten ze in die elektrische rolstoelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mijn ouders vertellen dat niet.quote:Op maandag 28 december 2009 18:38 schreef zovty het volgende:
[..]
Doet nou pijn als je ouders dat vertellen?
Heb jij ze gemaakt?quote:
Nee niet gemaakt, maar ik kan wel begrijpen dan het een intiem liefdevol moment is en dat ze dat zo op de foto hebben willen vastleggen. Ik vond het iig schitterend en bijzonder om de zwangerschap van mijn vrouw mee te maken (ik heb dus niet zo'n fotoquote:Op maandag 28 december 2009 18:42 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Heb jij ze gemaakt?
Ik snap niet waarom je zo'n lomp geacteerde foto moet maken. Je doet er echt niemand een plezier mee. Ook het kind zelf niet
Wat zit zo'n kind daar nou meequote:Op maandag 28 december 2009 18:42 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Heb jij ze gemaakt?
Ik snap niet waarom je zo'n lomp geacteerde foto moet maken. Je doet er echt niemand een plezier mee. Ook het kind zelf niet
Ze zien er anders aardig gelukkig uit op de foto. Maar gelukkig is daar altijd Pieter die ons van het tegendeel kan verzekerenquote:Op maandag 28 december 2009 18:42 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Heb jij ze gemaakt?
Er komt een moment dat mama die foto van de zolder haalt en zegt dat dat papa was voordat er vandaar ging met een jonger strakker model met lang haar en normale ogen.quote:
Hoe jong ben jij,14 jaar?quote:Op maandag 28 december 2009 18:47 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Zo smerig de dikke buik van een zwangere vrouw
Helemaal een blote dikke buik zoals in de OP
Dat papa groot gelijk had?quote:Op maandag 28 december 2009 18:48 schreef zovty het volgende:
[..]
Er komt een moment dat mama die foto van de zolder haalt en zegt dat dat papa was voordat er vandaar ging met een jonger strakker model met lang haar en normale ogen.
Wat moet zo'n kindje dan zeggen? He? Nou????
Dit is KLB, als je niet tegen klachten kan moet je weggaan.quote:Op maandag 28 december 2009 18:28 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Een goed geformuleerde klacht die ergens op slaat vind ik altijd leuk om te lezen, zeker als er herkenning is ofzo. Maar het wordt hier onderhand elke dag kinderachtiger, kom op zeg, waar gaat dit over? Altijd maar zeiken op anderen, het is gewoon zoeken om maar iets debiels te kunnen zeggen.
ja ok, maar dan zorg je er toch voor dat zo'n foto nooit op internet verschijnt?quote:Op maandag 28 december 2009 18:44 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nee niet gemaakt, maar ik kan wel begrijpen dan het een intiem liefdevol moment is en dat ze dat zo op de foto hebben willen vastleggen. Ik vond het iig schitterend en bijzonder om de zwangerschap van mijn vrouw mee te maken (ik heb dus niet zo'n foto).
Dat is ook weer waarquote:Op maandag 28 december 2009 18:51 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
ja ok, maar dan zorg je er toch voor dat zo'n foto nooit op internet verschijnt?![]()
dat haalt al het intieme er in één keer vanaf
Goed gezegd, Ricko.quote:Op maandag 28 december 2009 18:51 schreef RickoKun het volgende:
Ik vind dat echt heel ranzig, van die gore uitpuilende buiken
Fucking AANDACHTSHOEREN![]()
In je mand en af!!!!quote:Op maandag 28 december 2009 18:51 schreef RickoKun het volgende:
Ik vind dat echt heel ranzig, van die gore uitpuilende buiken
Fucking AANDACHTSHOEREN![]()
Wat heeft leeftijd te maken met het smerig vinden van vrouwen met dikke buiken?quote:
Ja dus.quote:Op maandag 28 december 2009 18:53 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Wat heeft leeftijd te maken met het smerig vinden van vrouwen met dikke buiken?
Ja, ik denk niet dat haar man het leuk zal vinden dat die viespeuk aan haar buik zit!quote:Op maandag 28 december 2009 18:25 schreef draaijer het volgende:
Die kerel is toch homo en presentator
Dat vind ik niet, ik zie vooral die man in de OP van binnen kapot gaan wanner hij het klikgeluid van de camera hoortquote:Op maandag 28 december 2009 18:46 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Ze zien er anders aardig gelukkig uit op de foto. Maar gelukkig is daar altijd Pieter die ons van het tegendeel kan verzekeren
Zo als ik mijn vriendin heb bezwangerd zal ik direct een foto van een enorme erectie waarmee ik de daad heb verricht online zetten. Lekker me geluk delenquote:Op maandag 28 december 2009 18:48 schreef Rikketik het volgende:
Ik snap ook wel dat je dergelijke foto's, je geluk eigenlijk, wilt delen met de buitenwereld.
Klopt.quote:Op maandag 28 december 2009 19:11 schreef Hechter het volgende:
Gedverdemme wat ongepast ook! zwangerschap is een mooi iets, maar dat lichaam is gewoon niet om aan te zien naakt, in de meeste gevallen... helpt ook niet mee dat die mensen buttugly zijn... toen Christina zwanger was zag ze er wel top uit.
quote:Op maandag 28 december 2009 19:30 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Klopt.
Maar pas op, straks vraagt die ex-mod Juup of je 14 bent.
Godverdegodverdomme wat ranzig zegquote:
quote:Op maandag 28 december 2009 19:35 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
Godverdegodverdomme wat ranzig zegIk moest net schijten, maar het is er door m'n mond al uitgekomen
Die zou ik geven hoor check die body!quote:
Dat badeendje.quote:Op maandag 28 december 2009 18:24 schreef Pieter-utd het volgende:
Wilde ik eigenlijk een topic maken over vrouwen met een 'reet van voren', je kent het wel, zo'n dik wijf waarvan der buik naar beneden hangt en er om één of andere reden een soort bilvorming ontstaat. Ik denk dat dat iets te maken heeft met de navel, echt smerig in ieder geval.
Maargoed ik zocht daar dus een foto van, maar toen stuitte ik op deze foto
[ afbeelding ]
'Mijn ventje en ik en de dikke buik' is de omschrijving...
Wat een treurnis
Check die buik dan! Lijkt wel alsof ze een zombie gaat baren...zoals in Dawn of the Dead.quote:
Zo'n extreme vorm van scheurbuik moet wel een vitamine C tekort zijn. Heeft iemand een zak sinaasappels voor die dame?quote:
Bevrucht een vrouw en ga het vieren.quote:Op maandag 28 december 2009 22:08 schreef PLAE@ het volgende:
shit die laatste foto vind ik best leuk
Nog niet zo lang geleden een docu gezien over hem/haar. Was er eerder ook al eens opgeweest.quote:Op maandag 28 december 2009 21:20 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Dat badeendje.
Edit, dit kan ook nog:
[ afbeelding ]
Vind jouw foto ook gewoon mooi. Gewoon je buik mooi op de foto, geen naaktfotos van jezelf waar jij en je man ook nog eens idioot op kijken zoals op de foto;s hier. Jouw foto vind ik klasse, deze fotos vind ik.quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:36 schreef snakelady het volgende:
Ik ben zelf fotografe en maak veel buikfoto's, ik vind het leuk, toen ik zwanger was heb ik ook buikfoto's gemaakt (staat er zelfs eentje in mijn fobo)
Mensen willen graag een herinnering van een tijd die hun dierbaar is, en ondanks dat de vrouw zwanger is wil dat niet zeggen dat het geen sexuele wezens meer zijn en dat de vrouw niet sexy wil zijn of dat de man haar sexy vindt.
nou vind ik de foto's in dit topic tot zover niet echt denderend maar begrijp zeker wel waarom mensen dit willen.
Ik hou zelf meer van dit soort foto's (geen eigen foto overigens)
[ afbeelding ]
Zwangere vrouwen ruiken naar plas.quote:Op maandag 28 december 2009 18:25 schreef L0t.. het volgende:
Stel je aan manAls ik later zwanger ben wil ik ook op de foto
Zwangere vrouwen
checkquote:Op dinsdag 29 december 2009 12:34 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Roken tijdens de zwangerschap.
Een puberaal topic? In klaagbaak? DAT DIT KAN IN NEDERLAND!quote:Op maandag 28 december 2009 18:30 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip, ik waardeer het enorm dat je met me meedenkt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |