Dit is onzin. Ik ga echt niet zitten slowchatten met Biels of De_Ananas. Ik spreek ze beiden op msnquote:Op woensdag 6 januari 2010 20:11 schreef Biogarde het volgende:
Ik vind het dan ook echt verbazingwekkend dat men compleet over de zeik gaat van één enkel topic, waar we allemaal van weten dat het uit zal monden op een SC.
Het begrip slowchat is op FOK! heel ruim/breed.quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:14 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Dit is onzin. Ik ga echt niet zitten slowchatten met Biels of De_Ananas. Ik spreek ze beiden op msn
Dat het niet enkel gaat over een topic, heb ik al gezegd.
Maar goed, zinloos. Ik geef het op.
Slotje.
quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:36 schreef damsco het volgende:
Jammer dat er zo weinig users met de kwaliteiten zijn. Ik ben een aanwinst voor FOK!, dat staat buiten kijf, maar vele users kunnen zich niet conformeren aan het damsco niveau. Jammer, erg jammer.
Ik zal mezelf bannen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:18 schreef de_boswachter het volgende:
Ik word uitgescholden door een FA/Mod in sluitpost en nu moet ik mezelf in slaap huilen.
Graag een reprimande voor deze belhamel.
Tnx.
Dat is nieteens zijn echte hyves ei!quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:23 schreef blckbb het volgende:
[video] Users die zeuren op msn
Lijkt me niet de bedoeling
Maar toch mag je geen Hyves' posten Stevenmaczesentwintig.quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat is nieteens zijn echte hyves ei!
Ik vond het wel leuk eigenlijkquote:Op woensdag 6 januari 2010 23:18 schreef de_boswachter het volgende:
Ik word uitgescholden door een FA/Mod in sluitpost en nu moet ik mezelf in slaap huilen.
Graag een reprimande voor deze belhamel.
Tnx.
Nee, klacht over een user die nu gebanned is.quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:45 schreef Ascendancy het volgende:
Fietsje, het was toch gewoon een goede klacht?
hihi de betovering is juist nie verbroken.quote:
Whehehehquote:Op donderdag 7 januari 2010 22:36 schreef Adelante het volgende:
Ja, maar da's murp, daar noem je er ook één...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |