Daar oog ik niet op, ik bedoel dat als je oude muziek luistert doe het dan meteen goedquote:Op maandag 28 december 2009 16:42 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]Mensen die mannelijkheid associëren met ouwelullen-muziek.
Klopt wel, ik kwam ze laatst nog tegen op stap.quote:Op maandag 28 december 2009 15:46 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
En als de Weekend het zegt...
Da ken nei!quote:
Hoe ken je het dan zingen?quote:
Hier bin ichquote:
Zingen vindt ik te veel eer voor ze.quote:
Vindt ikquote:Op maandag 28 december 2009 16:53 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Zingen vindt ik te veel eer voor ze.
Ze hebben een schrijver gezocht en, denk ik, heel lang op de uitspraak zitten oefenen.
Ik zijk graag jaa.quote:
En nu ben je weer arm?quote:Op maandag 28 december 2009 18:44 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb heelrijk meegezongen toen het op de radio was vanmiddag!
Kort lontje Alex?quote:Op maandag 28 december 2009 19:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
HAHAHAH IK MAAKTE EEN TIKFOUT!!!!11!1!!1!!!![]()
Ik dacht dat Mirjam Sunchaser neukte?quote:Op maandag 28 december 2009 15:43 schreef Adelante het volgende:
Johan is ziek en die Mirjam neukt nu met Syb uit de Kast.
Het feit dat die kerel met een vent is getrouwd vond je minder belangrijk om te benadrukken?quote:
Ha-Ha, een homo!quote:Op maandag 28 december 2009 19:25 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Het feit dat die kerel met een vent is getrouwd vond je minder belangrijk om te benadrukken?
Een TIEPVAUD!!!quote:Op maandag 28 december 2009 19:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
HAHAHAH IK MAAKTE EEN TIKFOUT!!!!11!1!!1!!!![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |