Wer bisto Mr Cooper?quote:Op maandag 28 december 2009 15:37 schreef Mr.Cooper het volgende:
Wat een bagger herrie is dat toch ook, ik luister nu die Top2000 shit en je hoort dat nummer nu. Ik erger me echt aan die lui en vooral die homo met zijn rode haar.
Klacht: Twarres.
[ afbeelding ]
Joh gek he.quote:Op maandag 28 december 2009 15:37 schreef Mr.Cooper het volgende:
Wat een bagger herrie is dat toch ook, ik luister nu die Top2000 shit
wat een triestheidquote:
Nee hoor, er staan best goede classics tussen.quote:Op maandag 28 december 2009 15:40 schreef zovty het volgende:
[..]
Joh gek he.
Dat is hetzelfde als een KLB topic openen: Ik ben zojuist in een beerput gesprongen en nu stink ik naar poep.
Slotje.
Noem nog eens wat naast "Wer Bisto" en "She Couldn't Laugh"?quote:Op maandag 28 december 2009 15:42 schreef CraigChrist het volgende:
Twarres maakte wel grappige muziek.
quote:Op maandag 28 december 2009 15:43 schreef Adelante het volgende:
Johan is ziek en die Mirjam neukt nu met Syb uit de Kast.
quote:Op maandag 28 december 2009 15:43 schreef Adelante het volgende:
Childrenquote:Op maandag 28 december 2009 15:44 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Noem nog eens wat naast "Wer Bisto" en "She Couldn't Laugh"?
Edit aan mezelf: waarom ken ik het nog opdreunen binnen 10 seconden.......![]()
![]()
![]()
Jij bent Syb?quote:Op maandag 28 december 2009 15:43 schreef Adelante het volgende:
Was een tijdje geleden bij Q-music een contect "Op zoek naar de nieuwe Johan"quote:
I need to know was ook vrij aardig. Verder was er niet zoveel leuks. Annabel nu is wel geweldige muziek natuurlijk.quote:Op maandag 28 december 2009 15:44 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Noem nog eens wat naast "Wer Bisto" en "She Couldn't Laugh"?
Edit aan mezelf: waarom ken ik het nog opdreunen binnen 10 seconden.......![]()
![]()
![]()
Wat dan weer te laag is voor dat nummer.quote:Op maandag 28 december 2009 15:46 schreef IJsblock het volgende:
Whehehe, Onderweg staat tenminste op plaats 576.
Al reis je door naar het eind van de wereld.....quote:Op maandag 28 december 2009 15:46 schreef CraigChrist het volgende:
[..]
I need to know was ook vrij aardig. Verder was er niet zoveel leuks. Annabel nu is wel geweldige muziek natuurlijk.
Maar wel weer hoger dan Twarres, en ik heb nog zo gelobbyed voor Abel.....quote:Op maandag 28 december 2009 15:47 schreef marcodej het volgende:
[..]
Wat dan weer te laag is voor dat nummer.
Dan is het zoquote:Op maandag 28 december 2009 15:46 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
En als de Weekend het zegt...
net vader en dochterquote:Op maandag 28 december 2009 15:46 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Ze was het matras van Leeuwarden heb ik me laten vertellen. Dus zo moeilijk moet het niet geweest zijn.quote:Op maandag 28 december 2009 15:50 schreef CasB het volgende:
Die zangeres wilde ik vroeger wel raken.
quote:Op maandag 28 december 2009 15:56 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ze was het matras van Leeuwarden heb ik me laten vertellen.
quote:Johan (ex-Twarres) stiekem getrouwd
De nu 23-jarige Johan van der Veen, bekend als de mannelijke helft van het duo Twarres, is afgelopen zomer stiekem getrouwd. Bovendien heeft hij sinds het einde van Twarres nog wel meer veranderingen in zijn leven tegemoet kunnen zien.
Hij heeft op zijn zachts gezegd een nieuw leven gekregen: volledig in de anonimiteit. Na drie jaar op iedere cover van ieder tijdschrift gestaan te hebben werkt Johan nu als administratief medewerker bij een bedrijf, waar hij adreswijzigingen van personen en bedrijven in goede banen moet leiden.
In een interview zei de Fries: "Het was een fantastische tijd, maar je wordt wel geleefd. Nu kan ik dingen plannen en heb ik de weekends vrij. Ik ben een echt familiemens en kan nu tijd doorbrengen met mijn man''. Ja, inderdaad: zijn man. Johan is namelijk afgelopen zomer getrouwd, stiekem. Het is de hele Nederlandstalige pers even ontgaan, maar Johan stapte na het einde van Twarres dus in het huwelijksbootje.
Kennelijk vindt hij zijn leven in de anonimiteit helemaal prima, ook al zei hij na de stop van Twarres dat hij graag het theater in zou gaan. Nu is hij daar toch van teruggekomen. “Ik ging als administratief medewerker werken om iets om handen te hebben en had het meteen erg naar mijn zin. Artistiek leider Hans Man in't Veld van Tryater nodigde me uit voor een gesprek, maar dat is er niet eens meer van gekomen'', aldus Johan.
Opvallend verschil tussen Johan en Mirjam
Drie jaar geleden scoorden Johan van der Veen en Mirjam Timmer uit Friesland hun eerste megahit, en sinds die doorbraak ging het hard met de groep. Johan en Mirjam werden van een onbekend zangduo dat meedeed aan talentenjachten opeens publiek bezit toen hun debuutsingle 'Wêr Bisto' een grote hit in Nederland en België werd.
Het Friestalige nummer stond wekenlang op nummer één en maakte van Twarres ware popidolen voor veel jongeren in Nederland en België. Bijna een jaar geleden, eind 2003, besloten Johan en Mirjam Timmer een punt te zetten achter hun muzikale project.
Johans leven is op zich opvallend als je kijkt naar zijn oud-collega Mirjam. Zij is nu solo actief en druk bezig met haar eerste soloalbum, dat begin volgend jaar verschijnt. Een deel van haar album wordt in Engeland opgenomen, waar producer John Themis zich beter op zijn gemak voelt omdat hij daar eerder werkte met Kylie Minogue en Dido.
Heh, hij heeft wel humor met dat shirt aanquote:Op maandag 28 december 2009 15:46 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 28 december 2009 16:40 schreef Pinkerton het volgende:
Je luistert toch geen Veronica he
Wees een vent en luister de Arrow top 500
Daar oog ik niet op, ik bedoel dat als je oude muziek luistert doe het dan meteen goedquote:Op maandag 28 december 2009 16:42 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]Mensen die mannelijkheid associëren met ouwelullen-muziek.
Klopt wel, ik kwam ze laatst nog tegen op stap.quote:Op maandag 28 december 2009 15:46 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Da ken nei!quote:
Hoe ken je het dan zingen?quote:
Hier bin ichquote:
Zingen vindt ik te veel eer voor ze.quote:
Vindt ikquote:Op maandag 28 december 2009 16:53 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Zingen vindt ik te veel eer voor ze.
Ze hebben een schrijver gezocht en, denk ik, heel lang op de uitspraak zitten oefenen.
Ik zijk graag jaa.quote:
En nu ben je weer arm?quote:Op maandag 28 december 2009 18:44 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb heelrijk meegezongen toen het op de radio was vanmiddag!
Kort lontje Alex?quote:Op maandag 28 december 2009 19:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
HAHAHAH IK MAAKTE EEN TIKFOUT!!!!11!1!!1!!!![]()
Ik dacht dat Mirjam Sunchaser neukte?quote:Op maandag 28 december 2009 15:43 schreef Adelante het volgende:
Het feit dat die kerel met een vent is getrouwd vond je minder belangrijk om te benadrukken?quote:
Ha-Ha, een homo!quote:Op maandag 28 december 2009 19:25 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Het feit dat die kerel met een vent is getrouwd vond je minder belangrijk om te benadrukken?
Een TIEPVAUD!!!quote:Op maandag 28 december 2009 19:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
HAHAHAH IK MAAKTE EEN TIKFOUT!!!!11!1!!1!!!![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |