abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76153810
quote:
Op maandag 28 december 2009 19:59 schreef Nagelschaartje het volgende:

[..]

Typisch Albert Heijn? Misschien eerder typisch JIJ?
Ga jij eens een keer over jezelf nadenken!
Jij bent te lam om even te bellen voor 10en. Waarmee je dus je collega's met een groot probleem opzadelt.
Je belt je eigen werk, maar weet niet met wie je spreekt en checkt dat ook niet even. Plus dat je blijkbaar geen duidelijke afspraak hebt gemaakt.
Sterker nog, je hebt boos opgehangen. Wat verwacht je, dat die lui daar gaan zitten afwachten of jij wel komt? Tuurlijk gaan die proberen vervanging te regelen.

En nog is het de Albert Heijn die alles fout doet.
Dat dus
pi_76153867
quote:
Op maandag 28 december 2009 18:16 schreef Tezz het volgende:
Ik werk zelf op een secretariaat waar wij de ziekmeldingen aannemen en doormelden richting verzekering. Ook wij hebben de regel om voor 10.00 uur 's ochtends ziek te melden.
Nu werk ik voor een bibliotheekstichting, dus medewerkers gaan vaak pas 's middags aan het werk (als de bieb open gaat). Het is een ongelofelijk groot probleem om medewerkers zover te krijgen dat ze voor 10.00 uur ziek (of beter) melden. Mensen bellen vaak pas tegen de middag.

Dit is echt een probleem, omdat wij als stichting dan in de knoei komen met de ziekteverzuimverzekering en met de arbodienst. Het kost ons handenvol met geld om telkens die na-meldingen te moeten doen. Vreselijk. Mijn baas heeft onlangs besloten om ook wat strenger op te gaan treden, en terecht. Het is gvd gemeenschapsgeld wat wij besteden en dat gaat nu mooi op aan verzekeringsgeld omdat mensen blijkbaar om 10.00 uur 's morgens niet bedenken dat ze ziek zijn, maar om 12.00 uur 's middags ineens wel.

Ik kan me dus heel goed vinden in het standpunt van de AH. De volgende keer gewoon op tijd bellen dus.
Sommigen liggen op 10:00 nog op een oor en de fuck dat ik dan om 10:00 ga op staan om te kijken of ik ziek ben. Wat jij met mijn ziekmelding doet moet je zelf weten maar als ik ziek ben dan ben ik ziek. Daarbij zeggend dat de laatste en enige keer dat ik mij thuis ziek heb gemeld heb ik nog een tiener was.
pi_76153958
quote:
Op maandag 28 december 2009 20:00 schreef Fokski het volgende:

[..]

Sommigen liggen op 10:00 nog op een oor en de fuck dat ik dan om 10:00 ga op staan om te kijken of ik ziek ben. Wat jij met mijn ziekmelding doet moet je zelf weten maar als ik ziek ben dan ben ik ziek. Daarbij zeggend dat de laatste en enige keer dat ik mij thuis ziek heb gemeld heb ik nog een tiener was.
Als jij om half 9 's ochtends moet werken, bel je dan ook om 13 uur dat je niet komt? Nee, dan gaat je wekker, constateer je dat je nog ziek bent en bel je zo snel je kunt, om vervolgens verder te slapen.
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
pi_76154058
quote:
Op maandag 28 december 2009 20:00 schreef Fokski het volgende:

[..]

Woehaha, wat zal jij ver komen met zo'n instelling!

Regels zijn nu eenmaal regels. En als de regel is dat je je voor 10.00 uur ziek moet melden, dan meld je je voor 10.00 uur ziek. En niet om 13.00 uur. Zeer terecht dat je werkgever er iets van zegt. Overigens, dit neemt niet weg dat ze je ziekmelding wel sowieso aan moeten nemen. Ziek is inderdaad ziek. Maar een terechtwijzing is zeer op zijn plaats.
Alleen met zelfspot kun je overleven...
  maandag 28 december 2009 @ 20:06:32 #105
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_76154115
quote:
Op maandag 28 december 2009 20:03 schreef Nagelschaartje het volgende:

[..]

Als jij om half 9 's ochtends moet werken, bel je dan ook om 13 uur dat je niet komt? Nee, dan gaat je wekker, constateer je dat je nog ziek bent en bel je zo snel je kunt, om vervolgens verder te slapen.
Dat is nu toch helemaal niet het geval? .

TS: Beterschap en goed dat je toch bent gegaan .
KuikenGuppy
pi_76154141
quote:
Op maandag 28 december 2009 20:03 schreef Nagelschaartje het volgende:

[..]

We hebben het over 's middags werken. Als ik om 14:00 moet werken ga ik niet om 10:00 opstaan omdat ik in het uitzonderlijke geval dat ik ziek ben mij voor 10:00 zou moeten ziek melden.
pi_76154413
quote:
Op maandag 28 december 2009 20:05 schreef Tezz het volgende:

[..]

Regels zijn nu eenmaal regels. En als de regel is dat je je voor 10.00 uur ziek moet melden, dan meld je je voor 10.00 uur ziek. En niet om 13.00 uur. Zeer terecht dat je werkgever er iets van zegt. Overigens, dit neemt niet weg dat ze je ziekmelding wel sowieso aan moeten nemen. Ziek is inderdaad ziek. Maar een terechtwijzing is zeer op zijn plaats.
Als mijn werkgever hier geen begrip mee heeft dan hoeft het voor mij niet. Dat is geen goede werkgever maar een werkgever die je als onwillend, niet meedenkend of meewerkend ziet. Jij gaat mij vertellen hoe ver ik ga komen? Ziek zijn is niet iets waar ik aan denk en ik ga er niet mijn slaappatroon op aanpassen door een wekker te zetten om 9:45 wanneer ik om 14:00 moet beginnen. Ik voel mij wel eens minder maar als ik goed genoeg ben om te werken dan kom ik werken. Ik heb over de laatste 10 jaar geen dag gemist door ziekte maar nee het is mijn instelling die tekort schiet.
pi_76155072
quote:
Op maandag 28 december 2009 19:52 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:

[..]

Uhm, TS gooit 's middags de hoorn erop met 'doei'. Hij heeft niet gezegd dat ie kwam werken. Dan is het toch logisch dat ze niet op hun blote knietjes gaan hopen of meneer op komt dagen of niet.

Ik ben het er helemaal mee eens dat als je ziek bent, je niet hoeft te werken. Maar het verhaal van TS riekt meer naar "nah, voel me niet zo lekker, heb geen zin dus ik bel maar af". En dat baseer ik op: "ik kan wel een paracetamolletje pakken maar werken met plezier zal dan niet gaan". WTF?

Zal wel een opvoedingskwestie zijn ofzo.
Die kerel zei 'tot vanavond' hoor, dus ik nam aan dat hij wel had verwacht dat TS kwam. Doh.
Noot noot.
pi_76155373

[ Bericht 100% gewijzigd door ABombali op 29-12-2009 03:10:28 ]
  maandag 28 december 2009 @ 20:55:38 #110
155616 Proximo
For god, king & country
pi_76156397
AH managers
Life is visceral, rather than intellectual. And the most visceral practitioners of life are those who characterise themselves as “intellectuals”
pi_76158322
quote:
Op maandag 28 december 2009 19:59 schreef Nagelschaartje het volgende:

[..]

Typisch Albert Heijn? Misschien eerder typisch JIJ?
Ga jij eens een keer over jezelf nadenken!
Jij bent te lam om even te bellen voor 10en. Waarmee je dus je collega's met een groot probleem opzadelt.
Je belt je eigen werk, maar weet niet met wie je spreekt en checkt dat ook niet even. Plus dat je blijkbaar geen duidelijke afspraak hebt gemaakt.
Sterker nog, je hebt boos opgehangen. Wat verwacht je, dat die lui daar gaan zitten afwachten of jij wel komt? Tuurlijk gaan die proberen vervanging te regelen.

En nog is het de Albert Heijn die alles fout doet.
Oké.
1. Ik was niet te lam, ik lag ziek op bed. (slapen heet dat)
2. Ik geef mijn collega's geen groot probleem, die hoeven dat klusje toch niet te doen, bovendien zoals ik al zei is het geen uiterst dringend klusje.
3. Ik wist niet met wie ik sprak, naderhand wel.
4. Geen duidelijke afspraak, dat klopt, maar als hij zegt dat hij me vanavond verwacht ga ik uiteindelijk ook wel.
5. Ik heb niet boos opgehangen, ik heb alleen gezegd doei/tot ziens waarop hij zei ''Tot vanavond''.
6. Hij zegt nog ''tot vanavond'', waar ik uit opmaak dat ze me vanavond gewoon verwachten. Anders was ik uiteraard thuis gebleven.
7. Ik zeg niet dat de AH alles fout doet, ik heb ook fouten gemaakt, maar de manier waarop dit is gegaan is niet netjes, niet van die van de AH en ook niet naar die van mij.
graag verwijderen
pi_76158407
quote:
Op maandag 28 december 2009 20:05 schreef Tezz het volgende:

[..]

Ik weet toch ook niet of ik na 10'en nog steeds ziek ben?
Ik voelde me gisteren knap beroerd, en had gehoopt dat een goede nachtrust het zal verhelpen. Als je dan wakker word en je voelt je nog steeds beroerd, dan ga je bellen ja, of het na 10en is of niet.
graag verwijderen
pi_76158467
quote:
Op maandag 28 december 2009 20:33 schreef ABombali het volgende:

Ik ben dus gegaan omdat ik niet ontslagen wilde worden, maar toch wel een beetje raar...(Ze hebben trouwens niet veel gehad aan mij, kon bijna niks doen)
Hoe voelt dat nou eigenlijk, een deurmat te zijn?
Op dinsdag 23 december 2008 13:19 schreef Slarioux het volgende:
Wauw, wat een grap. Ik heb niet meer zo gelachen sinds 11 september.
  maandag 28 december 2009 @ 21:45:13 #114
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_76158772
quote:
Op maandag 28 december 2009 18:16 schreef Tezz het volgende:
Ik werk zelf op een secretariaat waar wij de ziekmeldingen aannemen en doormelden richting verzekering. Ook wij hebben de regel om voor 10.00 uur 's ochtends ziek te melden.
Nu werk ik voor een bibliotheekstichting, dus medewerkers gaan vaak pas 's middags aan het werk (als de bieb open gaat). Het is een ongelofelijk groot probleem om medewerkers zover te krijgen dat ze voor 10.00 uur ziek (of beter) melden. Mensen bellen vaak pas tegen de middag.

Dit is echt een probleem, omdat wij als stichting dan in de knoei komen met de ziekteverzuimverzekering en met de arbodienst. Het kost ons handenvol met geld om telkens die na-meldingen te moeten doen. Vreselijk. Mijn baas heeft onlangs besloten om ook wat strenger op te gaan treden, en terecht. Het is gvd gemeenschapsgeld wat wij besteden en dat gaat nu mooi op aan verzekeringsgeld omdat mensen blijkbaar om 10.00 uur 's morgens niet bedenken dat ze ziek zijn, maar om 12.00 uur 's middags ineens wel.
Eh, en waarom zijn na-meldingen precies duurder en lastiger?

Dat een werkgever een gebrekkig systeem inricht of een slecht contract aangaat met een verzekeraar is toch zijn eigen probleem en niet iets dat hij het probleem van een zieke werknemer hoeft te maken, of wel?
pi_76158827
In principe zou het ook veel beter zijn als ze die ziekmeld-tijden op jouw werktijden afstemmen. Dat je je maximaal 3 uur van tevoren moet ziekmelden. Anders moet je je al om 10 uur ziekmelden als je bijvoorbeeld pas om 20.00 moet beginnen.
graag verwijderen
pi_76159588
Je doet er wel een beetje zielig over. Ik zet fijn mijn wekker als ik weet dat ik ziek ben. Leg je de telefoon toch langs je bed.
Volgende keer terug bellen excuses aanbieden en de situatie goed uitleggen waarom je laat belt en noem maar op. De manager had gewoon door dat je geen zin om te werken en je ietwat misselijk voelde.
pi_76159661
Als teamleider bij AH kan ik je zeggen dat ik dergelijk ziekmeldingen ook altijd even goed doorvraag. Daarnaast heb je je niet gehouden aan de ziekmeldprocedure en dat betekent dat je op OBV gaat inplaats van op ziek.
Doe gewoon dan doe je al gek genoeg.
pi_76159840
quote:
Op maandag 28 december 2009 21:46 schreef blckbb het volgende:
In principe zou het ook veel beter zijn als ze die ziekmeld-tijden op jouw werktijden afstemmen. Dat je je maximaal 3 uur van tevoren moet ziekmelden. Anders moet je je al om 10 uur ziekmelden als je bijvoorbeeld pas om 20.00 moet beginnen.
Dan mag men dat ook eens voor de ochtendploeg proberen. Kijken hoe leuk die het vinden om voor 05:00 te moeten melden dat ze ziek zijn. Dan snapt men hier wel ineens dat het onredelijk is. Wat men maar eens moet snappen dat niet iedereen zich zo maar even "laat" ziek meldt en niet iedereen in de ochtend wakker wordt. Het kan ook dat je je om 10:00 lekker voelt en om 19:00 ziek bent en als iemand tot 15:00 in bed wil liggen dan gaat het de werkgever ook niet aan. Niemand die het gek vind als iemand die om 8:00 moet beginnen zich om 7:00 ziek meldt. Waarom zou het raar zijn als iemand die om 20:00 moet beginnen dat om 19:00 doet? De kans is groter dat de werknemer in staat is om eerder te bellen maar dat is dan enkel mooi meegenomen, niet iets waar men zo maar even vanuit mag gaan.
  maandag 28 december 2009 @ 22:10:56 #119
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_76159973
quote:
Op maandag 28 december 2009 22:03 schreef ikbenschipper het volgende:
Als teamleider bij AH kan ik je zeggen dat ik dergelijk ziekmeldingen ook altijd even goed doorvraag. Daarnaast heb je je niet gehouden aan de ziekmeldprocedure en dat betekent dat je op OBV gaat inplaats van op ziek.
quote:
OBV kan verwijzen naar:

* Balans Volume Indicator, een term uit de financiële wereld (van het Engelse On Balance Volume);
* Outside Broadcast Van, een mobiele telecommunicatiestudio.
* De Apeldoornse voetbalclub OBV
* Oost-Vlaamse Bergsportvereniging
* Op Basis Van
http://nl.wikipedia.org/wiki/OBV
pi_76160329
quote:
Op maandag 28 december 2009 21:45 schreef Pool het volgende:

[..]

Eh, en waarom zijn na-meldingen precies duurder en lastiger?

Dat een werkgever een gebrekkig systeem inricht of een slecht contract aangaat met een verzekeraar is toch zijn eigen probleem en niet iets dat hij het probleem van een zieke werknemer hoeft te maken, of wel?
Geen idee, werkelijk waar (waarom dat duurder en ingewikkelder is).
Op zich vind ik dat je deels een punt hebt, maar aan de andere kant blijf ik er bij dat als de werkgever regels opstelt dat je je als werknemer er aan te houden hebt. Of dit nu gaat over het ziekmelden of over op tijd op je werk verschijnen: regels zijn regels.
pi_76160653
quote:
Op maandag 28 december 2009 22:03 schreef ikbenschipper het volgende:
Misschien moet je eens fatsoenlijk op de hoogte zijn van de regels en je CAO. Dat je een beetje onbetaald verlof schrijft en dat de jonge lui die je meestal als collega hebt dat slikken betekent nog niet dat het klopt.

Artikel 11 van de supermarkt CAO:
quote:
Artikel 11
1. De werknemer, die door ziekte of ongeval niet kan werken, laat dit de werkgever op de
eerste dag van zijn arbeidsongeschiktheid zo spoedig mogelijk doch uiterlijk één uur
voor aanvang van zijn dienst weten,
tenzij de ziekte zich later openbaart.
  • Als ik weet dat ik ziek ben om 10:00 en geen vertrouwen heb dat ik om 20:00 kan werken dan meld ik dat.
  • Als ik mij om 10:00 niet goed voel maar hoop dat ik om 20:00 wel kan werken maar het om 19:00 niet gaat dan bel ik om 19:00.
  • Als ik om 19:00 wakker wordt en ziek ben dan meld ik dat om 19:00
  • Als ik om 19:30 ineens ziek wordt of op mijn bek ga dan meld ik dat om 19:30.
  • Als ik onwel wordt om 19:00 en om 21:00 ontwaak en mij niet goed voel om te werken dan meld ik dat om 21:00 als ik de dokter niet als eerst bel.

Dit zijn allemaal gegronde redenen om een ziekmelding te doen en die jij dan ook als zo zijnde moet registreren.
  • pi_76160763
    quote:
    Op maandag 28 december 2009 22:17 schreef Tezz het volgende:

[..]

Geen idee, werkelijk waar (waarom dat duurder en ingewikkelder is).
    Op zich vind ik dat je deels een punt hebt, maar aan de andere kant blijf ik er bij dat als de werkgever regels opstelt dat je je als werknemer er aan te houden hebt. Of dit nu gaat over het ziekmelden of over op tijd op je werk verschijnen: regels zijn regels.
    Onredelijke regels daar hoeft een werknemer niets mee. Regels zijn regels? Wat dacht je van de wet? Of meen je dat de regels van een werkgever daarboven staan?
    pi_76163666
    quote:
    Dat lijkt mij ook redelijk. Eigenlijk is het gewoon te idioot voor worden dat iemand die pas om 20:00 uur moeten werken, elke dag de wekker op 9:55 uur moeten zetten voor het geval dat hij/zij misschien ziek is.
    ROBODEMONS..................|:(
      maandag 28 december 2009 @ 23:47:44 #124
    103881 icebliss
    Krabsalade & Kebab
    pi_76164580
    quote:
    Op maandag 28 december 2009 23:25 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Dat lijkt mij ook redelijk. Eigenlijk is het gewoon te idioot voor worden dat iemand die pas om 20:00 uur moeten werken, elke dag de wekker op 9:55 uur moeten zetten voor het geval dat hij/zij misschien ziek is.
    Hoe vaak gebeurt het nou dat je helemaal fit naar bed gaat en flink ziek wakker wordt? Meestal voel je het toch wel een beetje aan de dag ervoor, dus dan kan je de wekker alvast zetten zodat je even kan kijken of het minder of erger is geworden.

Dat is blijkbaar ook niet altijd goed genoeg, ik heb ook (jaren geleden) bij de AH gewerkt ben één keer ziek geweest. Toen belde ik gewoon op tijd, bleek m'n baas ook ziek te zijn. Kreeg ik de baas van houdbaar aan de telefoon, maar die geloofde me niet. Die zei dat ik gewoon moest komen, omdat ik 'niet ziek klonk' en niet duidelijk aan kon geven wat ik precies had Ik heb m'n moeder toen maar laten bellen Toen wist ik ook waarom die vent bekend stond als notoire lul, heb 'm nooit gesproken maar blijkbaar kan hij wel over mij zeggen dat ik niet ziek ben.
    Tranquillo
    pi_76166044
    Als ik te ziek ben om te werken dan bel ik gewoon of stuur een sms of email dat ik door ziekte verhinderd ben en dan zal men dat moeten respecteren,ik weet niet van te voren wanneer dat is en zal dat alleen doen als het echt niet gaat, gelooft men dat niet dan heeft men gewoon pech gehad.

Als je chef je daarover aanspreekt omdat hij niet gelooft of zegt dat je ziek bent zeg dan maar dat je wel even zijn doktersbul wil zien om te kunnen beoordelen dat hij verstand van zaken heeft,geen bul jammer dan heeft hij geen recht van spreken.
    Beloftes en uitspraken van politici gedaan in het verleden & heden bieden geen garantie voor de toekomst.
    pi_76166414
    quote:
    Op maandag 28 december 2009 21:36 schreef blckbb het volgende:

[..]

Oké.
    1. Ik was niet te lam, ik lag ziek op bed. (slapen heet dat)
    2. Ik geef mijn collega's geen groot probleem, die hoeven dat klusje toch niet te doen, bovendien zoals ik al zei is het geen uiterst dringend klusje.
    3. Ik wist niet met wie ik sprak, naderhand wel.
    4. Geen duidelijke afspraak, dat klopt, maar als hij zegt dat hij me vanavond verwacht ga ik uiteindelijk ook wel.
    5. Ik heb niet boos opgehangen, ik heb alleen gezegd doei/tot ziens waarop hij zei ''Tot vanavond''.
    6. Hij zegt nog ''tot vanavond'', waar ik uit opmaak dat ze me vanavond gewoon verwachten. Anders was ik uiteraard thuis gebleven.
    7. Ik zeg niet dat de AH alles fout doet, ik heb ook fouten gemaakt, maar de manier waarop dit is gegaan is niet netjes, niet van die van de AH en ook niet naar die van mij.
    1: Had gewoon lekker op tijd gebeld en maak er niet zo'n drama van
    pi_76166654
    quote:
    Op maandag 28 december 2009 15:16 schreef fruityloop het volgende:
    Ze kunnen je niet dwingen, dat bepaald een arbo-arts uiteindelijk
    Hardnekkig misverstand: een arbo-arts adviseert maar de werkgever bepaalt uiteindelijk.
    r_one in WGR / [WGR] Feedback
    .
    Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
    Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
    pi_76166707
    quote:
    Op maandag 28 december 2009 16:28 schreef Zinedinho het volgende:
    Had je vader of moeder nou maar laten bellen ofzo.
    Dat dus.
    r_one in WGR / [WGR] Feedback
    .
    Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
    Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
    pi_76168379
    quote:
    Op maandag 28 december 2009 20:07 schreef Fokski het volgende:

[..]

We hebben het over 's middags werken. Als ik om 14:00 moet werken ga ik niet om 10:00 opstaan omdat ik in het uitzonderlijke geval dat ik ziek ben mij voor 10:00 zou moeten ziek melden.
    Niet standaard nee. Maar als jij de dagen ervoor ziek bent, dan ga je op de 1e dag dat je moet werken wel je wekker zetten zodat je op tijd ziek kunt melden mits je je bij opstaan nog beroerd voelt. Dat je daarna weer je bed inrolt: uiteraard.
    blijf van mijn sig af homo!
    pi_76169206
    quote:
    Dat hebben ze natuurlijk zo vroeg mogelijk, zodat ze zoveel mogelijk tijd hebben om een vervanger te regelen. Dat is namelijk een rotklus. Als iemand 's ochtends werkt, hebben ze ook het liefst dat die een paar uur van tevoren belt. Maar je kan redelijkerwijs niet van iemand verwachten dat die om half 5 's ochtends belt (als er al iemand zou zijn om op te nemen). Je kunt wel redeljkerwijs verwachten dat iemand voor 10 uur kan bellen.
    Natuurlijk kan het dat je om 12 uur ineens niet lekker wordt en dan bel je dan. Maar dat is hier niet aan de orde. Als ik me 's avonds niet lekker voel, zet ik op tijd de wekker voor de dag erna. Voel ik me nog steeds niet goed, dan bel ik alvast en ronk verder.
    Dan had je dus 's ochtends kunnen bellen en daarna de hele middag slapen ipv achter de computer zitten.
    De fout zit in eerste instantie gewoon bij jou.
    En nee, de werkwijze van de Appie verdient misschien geen schoonheidsprijs in deze situatie, maar ik vind hun aanpak al een stuk begrijpelijker dan (als ) die van jou.
    Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
    Ik heb keiveel verstand van alles.
    pi_76170112
    quote:
    Op maandag 28 december 2009 22:25 schreef Fokski het volgende:

[..]

Onredelijke regels daar hoeft een werknemer niets mee. Regels zijn regels? Wat dacht je van de wet? Of meen je dat de regels van een werkgever daarboven staan?
    Begrijp me niet verkeerd, mijn werkgever gaat hier uiteraard ook soepel mee om. Het is niet dat ziekmeldingen die later binnenkomen niet aangenomen worden. Maar ik vindt het frustrerend dat medewerkers bellen om 13.00 uur 's middags met de mededeling: ik lig al het hele weekend met griep op bed dus ik kom niet werken straks. Dan denk ik: bel dan eerder! Je weet toch dat het voor 10.00 uur moet?
    pi_76170159
    quote:
    Ja nee dat schept duidelijkheid... In mijn AH tijd waren er mensen die op maandagmorgen 6 uur begonnen, een groot deel 7 uur, en de caissières om 8 uur. En dan zijn er nog de mensen die 's avonds werken etc etc. Verder kan je 's morgens nog eens iemand treffen die nog tijd heeft, ik had toch meestal zo rond de middag mijn hele verder dag al wel ingedeeld toen ik nog vulde bij de AH, en er is niks mis mee om je leidinggevende het es wat makkelijker te maken door je gewoon op tijd ziek te melden.
    Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')