Precies. Iedereen weet toch dat hij op een bugel speelt ipv op een trompet.quote:Op maandag 28 december 2009 15:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Onder welke steen heb jij de afgelopen maanden gelegen?
Ach jawel..alleen worden die niet zo vreselijk overhyped.quote:Op maandag 28 december 2009 15:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het 'originele' is dat er nog maar weinig figuren zijn die met klassieke instrumenten een instrumentaal nummer maken op een modern klinkend album...
quote:Op maandag 28 december 2009 15:21 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ach jawel..alleen worden die niet zo vreselijk overhyped.
Jij hebt alle uren vooruit zitten kijken?quote:Op maandag 28 december 2009 15:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Sommige uren zijn minder erg om te missen dan andere. Ik mag morgen van 13.00-14.00 niet missen.
quote:Op maandag 28 december 2009 15:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Precies. Iedereen weet toch dat hij op een bugel speelt ipv op een trompet.
Ik zeg toch ook dat het een hype is?quote:Op maandag 28 december 2009 15:23 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Kyteman leeft wel degelijk onder muziekkenners in 2009, vooral vanwege het nummer 'She Blew Like Trumpets'.
Daar zat een heel hiphoporkest achter, ook zelden meegemaakt.
Bij gebrek aan een echt muziekprogramma op prime-time.quote:Op maandag 28 december 2009 15:22 schreef lubje25 het volgende:
De wereld draait door is van grote invloed voor beginnende Nederlandse artiesten tegenwoordig.
Niet alles van Kyteman is fanatastisch, maar Sorry en She Blew Like Trumpets zijn meesterlijk , zeker ook voor de niet hiphopliefhebbers.quote:Op maandag 28 december 2009 15:23 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Kyteman leeft wel degelijk onder muziekkenners in 2009, vooral vanwege het nummer 'She Blew Like Trumpets'.
Daar zat een heel hiphoporkest achter, ook zelden meegemaakt.
Nee. Ik checkte wanneer Could You be Loved gedraaid zou worden.quote:Op maandag 28 december 2009 15:24 schreef D. het volgende:
[..]
Jij hebt alle uren vooruit zitten kijken?
Precies. Waar plug je je plaatje anders?quote:Op maandag 28 december 2009 15:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Bij gebrek aan een echt muziekprogramma op prime-time.
dat halve minuutje dat ze mogen optredenquote:Op maandag 28 december 2009 15:22 schreef lubje25 het volgende:
De wereld draait door is van grote invloed voor beginnende Nederlandse artiesten tegenwoordig.
Als je goed genoeg bent is dat genoegquote:Op maandag 28 december 2009 15:27 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
dat halve minuutje dat ze mogen optreden
Het misbaksel van Giel draait zijn plaatjes al langer dan 30 seconden als hij bij DWDD langs komtquote:
Van Velzen, Roosbeef, Miss Montreal, de Staat, Kyteman etc hebben daarmee behoorlijk veel bekendheid gekregen.quote:Op maandag 28 december 2009 15:27 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
dat halve minuutje dat ze mogen optreden
Ik denk dat ze er blij mee zijnquote:Op maandag 28 december 2009 15:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik vind dat minuutje dat ze mogen een belediging aan het adres van de optredende artiesten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |