Ja dat had ik al bij de eerste 3 posts...quote:Op maandag 28 december 2009 15:20 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik niet hoor; binnen F&F ben ik er ook klaar mee
quote:Op maandag 28 december 2009 13:27 schreef Greys het volgende:
OMG, Heer G de Bob de Bouwer
Net telefoontje, hij zit bij de huisarts in het durp daar (Noordwijk) want er is een stukkie van zijn pink af
Is ie met zo'n apparaat tegels van de muur aan het rossen bij zijn broer, veiligheidsbril op, handschoenen aan, smijt ie een stuk tegel weg, scherp randje dwars door de handschoen
Ik had 'm eigenlijk niet eens een kans gegeven, wat toen verguisd werd, maar I think I was pretty rightquote:Op maandag 28 december 2009 15:26 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ja dat had ik al bij de eerste 3 posts...maar toch maar een kansje gegeven... zinloos
Daarom heb ik m gewoon genegeerd, dat was nog net wat slimmer dan dr tegenin gaanquote:Op maandag 28 december 2009 15:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik had 'm eigenlijk niet eens een kans gegeven, wat toen verguisd werd, maar I think I was pretty right
Ik ook niet hoorquote:Op maandag 28 december 2009 15:30 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb een kerstkaart van Bamba en Ingetje
Wat lief van jullie
Ik heb helemaal niet gedacht aan kerstkaarten
Volgend jaar maak ik het goed met jullie
quote:Op maandag 28 december 2009 15:30 schreef ElisaB het volgende:
Wat lief van jullie
Hoe ouder hoe beterquote:Op maandag 28 december 2009 14:46 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee hoor, viel wel mee. Maar ik wilde niet dat het ging over 'hoe jonger hoe beter'. Een no go zone!
Nou, ik geef het niet graag toe... maar je had me wel een partij gelijkquote:Op maandag 28 december 2009 15:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Neuh maar als je dat zegt dan beoordeel je hem weer op z'n posts buiten F&F en das ongehoord en bladibla
Ik heb ook nauwelijks kaarten geschrevenquote:Op maandag 28 december 2009 15:30 schreef ElisaB het volgende:
Wat lief van jullie
Ik heb iets gemist geloof ik?quote:Op maandag 28 december 2009 15:40 schreef Disana het volgende:
Wat zijn jullie eenkennig zeg. Ik postte mijn linkje hier omdat ik niet wist of er zomaar een topic van gemaakt kon worden en had gehoopt dat iemand me dat kon zeggen.
quote:Op maandag 28 december 2009 15:40 schreef Ingetje79 het volgende:
Trouwens....die Lushsugarscrub he?
Nou...m'n schenen zien eruit als een blinde met neiging tot automutilatie
We zijn niet eenkennig hoorquote:Op maandag 28 december 2009 15:40 schreef Disana het volgende:
Wat zijn jullie eenkennig zeg. Ik postte mijn linkje hier omdat ik niet wist of er zomaar een topic van gemaakt kon worden en had gehoopt dat iemand me dat kon zeggen.
Nee, helemaal geen reacties dus. Dus heb ik het maar weer weggehaald. Een YouTubeje van een kat leek me te weinig voor een apart topic maar ik zie geen filmpjes topic of iets dergelijks?quote:Op maandag 28 december 2009 15:41 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik heb iets gemist geloof ik?
Ik zie ook geen rare reacties op jouw post
Deze, weet jij waar ik die kwijt kan? Ben hier niet zo bekendquote:Op maandag 28 december 2009 15:41 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
We zijn niet eenkennig hoormaar er lopen gewoon wat gesprekken, en ik was nog niet aan je post toegekomen. Filmpje kijken kost even tijd, dus iets meer geduld was slim geweest.
Post je 'm nog eens?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |