Het is maar goed dat je niet hoeft te roepen: Neeeeeeee, niet die vingerrrrquote:Op maandag 28 december 2009 13:27 schreef Greys het volgende:
OMG, Heer G de Bob de Bouwer
Net telefoontje, hij zit bij de huisarts in het durp daar (Noordwijk) want er is een stukkie van zijn pink af
Is ie met zo'n apparaat tegels van de muur aan het rossen bij zijn broer, veiligheidsbril op, handschoenen aan, smijt ie een stuk tegel weg, scherp randje dwars door de handschoen
quote:Op maandag 28 december 2009 17:23 schreef Muis006 het volgende:
Zo de eerste stap is gezet, ik ben bij de fysio langs geweest. In de auto terug keihard zitten janken, maar er is maar 1 kant om op te gaan en die is vooruit.
quote:Op maandag 28 december 2009 17:23 schreef Muis006 het volgende:
Zo de eerste stap is gezet, ik ben bij de fysio langs geweest. In de auto terug keihard zitten janken, maar er is maar 1 kant om op te gaan en die is vooruit.
quote:
Goed bezigggggggggg muisje, je komt er welquote:Op maandag 28 december 2009 17:23 schreef Muis006 het volgende:
Niks sorryquote:
Muisje, that's the spiritquote:Op maandag 28 december 2009 17:23 schreef Muis006 het volgende:
quote:Op maandag 28 december 2009 17:30 schreef JJH het volgende:
[..]
Jij voelt je niet aangesproken?
In de herkansing:
Dames.![]()
en Lovless85.
quote:Op maandag 28 december 2009 17:31 schreef nieslief het volgende:
Twittermodus aan: * de vlinders koken *
Twitter weer uit
quote:
Wat zijn we toch lekker doorzichtig met zijn allen.quote:Op maandag 28 december 2009 17:33 schreef nieslief het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik wist het ik wist het iemand hapt.
Heb je honger JJH ik ben farfalle aan het koken.
Nee rood met pepertjes en gehakt.quote:Op maandag 28 december 2009 17:35 schreef JJH het volgende:
[..]
Wat zijn we toch lekker doorzichtig met zijn allen.
Met wite saus?
Mjammjam ook lekkerquote:
Ook lekker.quote:Op maandag 28 december 2009 17:36 schreef nieslief het volgende:
[..]
Nee rood met pepertjes en gehakt.
Egopost? kom ze. Het is toch normaal dat je eens deelt wat je bezig houdt. Ik ben al lang blij dat je dat eens doet, want ik vraag het me weleens af, eerlijk gezegd. je doet altijd heel positief. En ook al weet ik niet precies wat er aan de hand is, ik begrijp echt wel dat het geen kattepis is waar je doorheen gaat en we leven hier allemaal erg mee en zijn belangstellend naar hoe het met je gaat.quote:
Die helpen niet die zitten klaar voor een hapje.quote:
Tashi en Seamus Ruadhquote:
Dat is liefdequote:Op maandag 28 december 2009 17:45 schreef nieslief het volgende:
[..]
Die helpen niet die zitten klaar voor een hapje.
Ook ja.quote:
Ja, zie... dat gebeurde met die van mij dus ook. Een kledderig kwakje in een zakje had ik daarnaquote:Op maandag 28 december 2009 17:01 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dunno![]()
Greysje, mijn Lushje werd helemaal een suikerpapje nadat ik het overgebleven stuk op de wastafel had laten liggen
Jouw jaaroverzicht voor 2010 zag er ook erg vol uit. Voor nu en later heel veel sterkte.quote:Op maandag 28 december 2009 17:23 schreef Muis006 het volgende:
Nou momenteel gaat het heel erg met vallen en opstaan om eerlijk te zijn. De positiviteit is soms ver te zoeken en ik hoop dat de fysiotherapie daarbij kan helpen. Ik mag over een paar dagen mijn medicijnen weer langzaam gaan afbouwen dus dat is ook fijn. Van dexamethason word je nml ook niet vrolijk.quote:Op maandag 28 december 2009 17:44 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Egopost? kom ze. Het is toch normaal dat je eens deelt wat je bezig houdt. Ik ben al lang blij dat je dat eens doet, want ik vraag het me weleens af, eerlijk gezegd. je doet altijd heel positief. En ook al weet ik niet precies wat er aan de hand is, ik begrijp echt wel dat het geen kattepis is waar je doorheen gaat en we leven hier allemaal erg mee en zijn belangstellend naar hoe het met je gaat.
WAt een omschrijvingquote:Op maandag 28 december 2009 17:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, zie... dat gebeurde met die van mij dus ook. Een kledderig kwakje in een zakje had ik daarna![]()
En dan ook nog krassen. Ik koop hem nooit meer
Maar wel safe!quote:Op maandag 28 december 2009 17:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, zie... dat gebeurde met die van mij dus ook. Een kledderig kwakje in een zakje had ik daarna![]()
En dan ook nog krassen. Ik koop hem nooit meer
Mighty Mouse!quote:Op maandag 28 december 2009 17:23 schreef Muis006 het volgende:
Niet afgebeeld: Strega Ruadh.quote:
Hmmquote:Op maandag 28 december 2009 17:56 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nou momenteel gaat het heel erg met vallen en opstaan om eerlijk te zijn. De positiviteit is soms ver te zoeken en ik hoop dat de fysiotherapie daarbij kan helpen. Ik mag over een paar dagen mijn medicijnen weer langzaam gaan afbouwen dus dat is ook fijn. Van dexamethason word je nml ook niet vrolijk.
quote:Op maandag 28 december 2009 18:05 schreef Pagan het volgende:
[..]
Niet afgebeeld: Strega Ruadh.
Foto's die Strega van mij heeft gepost komen hier niet te staan, ik ben geen portretfotograaf, en Strega al helemaaaaal niet. Die kerel die me 's ochtends vanuit de spiegel aankijkt heeft een veeel minder hoog voorhoofd, echt.
Had ik het al over een onderkin en grijze slapen gehad?quote:Op maandag 28 december 2009 18:08 schreef nokwanda het volgende:
[..]en een veeeel grotere neus ook, zeker
en owwww, niet te vergeten.... z emogen ook best in mijn mailbox
Heb het geheel eens besproken met een kennis van me die bioloog is....raadde me aan eens te googelen op atrofie van de spieren en leverenzymen.....Palle heeft namelijk het eiwit in zijn spieren opgemaakt(die zijn er gewoon niet meer) en gaat dus nu aan het eiwit in de organen beginnen....die leverenzymen zouden daar wat mee te maken hebben....wellicht eens handig om daar een bepaling van te maken of zijn lever wel zo functioneert zoals het moet en die lever niet medeschuldig is aan het vermageren.....moet morgen toch bij de dierenarts zijn....eens een balletje opgooien wat ze er van vindt....als het niets is weet ik het ook zeker...als er afwijkingen zijn is er wellicht iets aan te doen en komt hij weer wat aan. Die creatine en ureumwaarden kunnen zijn extreme vermagering niet helemaal verklaren.....als de nieren niet zo slecht zijn zou hij niet zo extreem moeten vermageren volgens mijn kennisquote:Op maandag 28 december 2009 16:05 schreef Strega het volgende:
[..]
Oh, vergeet ik, hoop dat de rest van de nieruitslagen van Palle ook redelijk zijn!
Beterschap. ik heb baat bij diclo.quote:Op maandag 28 december 2009 18:16 schreef gothic-blackie het volgende:
zo ik leef weer, ben vanochtend bij de huisarts geweest, kep een kleine ontsteking in het kraakbeen van me knie. hoe ik deran kom ik weet het niet. kep nu in ieder geval diclofinac voor de pijn en ontstekingsremmend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |