Stand deel 1834:quote:
Stand deel 1834:quote:Op maandag 28 december 2009 21:25 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
Ik tel ze bij elkaar op![]()
7 havens?
quote:Op maandag 28 december 2009 21:30 schreef BeamofLight het volgende:
Hoe luidt de achternaam van de trainer van MVV?
Dan heeft gokken ook geen zin. Je raadt het in principe nooit. Het is in elk geval niet Wilfred Zjenee.quote:
quote:Op maandag 28 december 2009 21:32 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Dan heeft gokken ook geen zin. Je raadt het in principe nooit. Het is in elk geval niet Wilfred Zjenee.
Snap je de hint ook? Want als je vorige keer VI met JD hebt gezien kan je het misschien toch nog weten.quote:
nee, die heb ik gemistquote:Op maandag 28 december 2009 21:35 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Snap je de hint ook? Want als je vorige keer VI met JD hebt gezien kan je het misschien toch nog weten.
Neikquote:Op maandag 28 december 2009 21:39 schreef BeamofLight het volgende:
Fuat is goed.
Achternaam ook 4 letters. Je zou het als een Neanderthaler ook uit kunnen spreken als een (voetbal/kleding)merk
kapa? capa?quote:Op maandag 28 december 2009 21:43 schreef BeamofLight het volgende:
Nee italiaans merk. Feyenoord heeft het lang gehad.
Ik zeg gewoon vriendelijk dagquote:
Rustig maarquote:Op maandag 28 december 2009 21:51 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Ik zeg gewoon vriendelijk dag
Hoe je me niet te bekogelen met vraagtekensquote:
Het was er maar 1quote:Op maandag 28 december 2009 21:54 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Hoe je me niet te bekogelen met vraagtekens![]()
Stel nu maar die vraagquote:
Waar leid je dat uit af dan?quote:Op maandag 28 december 2009 21:56 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
[..]
meneer anoniem is aan de beurt![]()
En ging jij niet weg dan?
Ik moest eerst even de aardappelen afgieten.....quote:Op maandag 28 december 2009 21:54 schreef BeamofLight het volgende:
En als anoniempje nog een vraag stelt kunnen we weiter
quote:Op maandag 28 december 2009 21:59 schreef PhysicsRules het volgende:
AKQ-slang voor: hallo, ik ben er ook, tevens TVP, maar dit ziet er vriendelijker uit
Sommige mensen begrijpen te betekenis van dequote:Op maandag 28 december 2009 21:59 schreef PhysicsRules het volgende:
AKQ-slang voor: hallo, ik ben er ook, tevens TVP, maar dit ziet er vriendelijker uit
Ja ik zie dat aan als: Tot ziens!quote:Op maandag 28 december 2009 22:01 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Sommige mensen begrijpen te betekenis van de-afbeelding niet, inderdaad.
Yep! Topdrummer!quote:
Niet wat ik wil horen maar wel erg warm.quote:Op maandag 28 december 2009 22:11 schreef mr_anonimous het volgende:
er wordt niet gesproken alleen gegromd ?
er wordt geen taal gesproken?quote:Op maandag 28 december 2009 22:12 schreef Berkery het volgende:
[..]
Niet wat ik wil horen maar wel erg warm.
Ik ga dit goed rekenen,quote:
Kijk, daar heb je nou hints voor. Die had ik genoeg maar mr_a was al aardig op weg.quote:Op maandag 28 december 2009 22:12 schreef banaantjeEE het volgende:
Dat het een Franse titel is. Wat een vraag ook.
Die arme Frodo.....quote:
Nope.quote:
tomtomaat zit wel behoorlijk dichtbij...... Denk aan een bekende cowboyacteur.quote:Op maandag 28 december 2009 22:22 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
hahaha wat een vraag, helaas weet ik het antwoord niet.
Vooruit dan maar. Je weet zijn voornaam wel. John Wayne Bobbit heet ie.quote:Op maandag 28 december 2009 22:23 schreef tomtomaat het volgende:
John Wayne Hobbit dacht ik, maar dus niet
Nee gewoon een Amerikaanse White Trash naam. Wat de man ook is.quote:Op maandag 28 december 2009 22:23 schreef BeamofLight het volgende:
Ja ligt op het puntje van mijn tong. Italiaanse naam. even wachten.
quote:Op maandag 28 december 2009 22:25 schreef tong80 het volgende:
Kut.
Eindelijk een onderwerp waar ik verstand van heb.
Viezerikquote:Op maandag 28 december 2009 22:25 schreef tong80 het volgende:
Kut.
Eindelijk een onderwerp waar ik verstand van heb.
John Wayne Bobbit is wel vies en Ron Jeremy zeker.....quote:
True, truequote:Op maandag 28 december 2009 22:29 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
John Wayne Bobbit is wel vies en Ron Jeremy zeker.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |