quote:Op maandag 28 december 2009 13:15 schreef admiraal_anaal het volgende:
Dus als ik met een ander meisje in de wc bezig ben en haar naam niet meer weet kan ik zo aanvragen met wie het nou was?
Gewoon verplichten om je bandje te laten zien voor het halen van muntjes/consumpties, garderobe, of voor het gaan naar toiletten etc!quote:Op maandag 28 december 2009 13:17 schreef mstx het volgende:
En waarom zou iemand dat bandje niet door de plee spoelen?
Omdat je anders een crimineel bent die zich verzet tegen nationale veiligheid.quote:Op maandag 28 december 2009 13:17 schreef mstx het volgende:
"Er is een samenscholing van relschoppers in de wc's, ze zitten allemaal in plee 3"quote:Op maandag 28 december 2009 13:17 schreef mstx het volgende:
quote:Op maandag 28 december 2009 13:12 schreef Revolution-NL het volgende:
UTRECHT - Een polsbandje met ingebouwd gps-systeem waarmee bezoekers van grote feesten op de voet kunnen worden gevolgd, zorgt voor commotie binnen de evenementenwereld. Critici vrezen dat festivalgangers in Big Brother terechtkomen en al hun privacy verliezen.
Het systeem is kinderlijk eenvoudig: een bezoeker van een evenement bestelt online een kaartje en laat bij betaling zijn persoonsgegevens achter. Die identiteitsgegevens worden eerst in het toegangskaartje en daarna in het polsbandje opgeslagen.
Dat kan dan natuurlijk niet meer.quote:Op maandag 28 december 2009 13:27 schreef nikky het volgende:
[..]
Dus ik bestel vier kaartjes voor ML. Voor mij en mijn drie vriendinnen.
Ze zullen dit zeker wel als 'het perfecte middel tegen zwarthandelaren' presenteren om meer steun te krijgen. Kaartjes doorverkopen kan dan dus ook niet meer.quote:Of ik ga niet en geef mijn kaartje weg. Dan gebeurd er iets op het feest en een vriendin wordt daar per ongeluk bij betrokken omdat zij niet wegkan.
Moet je eerst een magnetron zien te vinden op dat festivalterrein.quote:Op maandag 28 december 2009 13:26 schreef Daniel1976 het volgende:
Bandje 10 seconden in de magnetron, opgelost.
Doet wel ff pijn, met arm en al in de magnetron, maar je bent iig niet meer te volgenquote:Op maandag 28 december 2009 13:47 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Zouden die mensen dat bandje daarna ook nog een tijdje om hun pols laten zitten, zoals vaak wordt gedaan na een festivalbezoek? Dan zou het wel heel makkelijk worden gemaakt voor de overheid
[..]
Moet je eerst een magnetron zien te vinden op dat festivalterrein.
Dus wanneer ik en een vriendin naar U2 willen, hopen we maar dat we beiden op tijd zijn voor een kaartje. Anders kun je alleen heen. ( alleen als in: niet met je vriendin )quote:Op maandag 28 december 2009 13:33 schreef mstx het volgende:
[..]
Dat kan dan natuurlijk niet meer.
[..]
Ze zullen dit zeker wel als 'het perfecte middel tegen zwarthandelaren' presenteren om meer steun te krijgen. Kaartjes doorverkopen kan dan dus ook niet meer.
Ik vraag me trouwens af hoe ze gaan controleren of je wel correcte persoonsgegevens invult als je E-tickets koopt.Nu ik er over nadenk: dat zal dan wel strafbaar worden, met 2 jaar gevangenis als je een foutje maakt, net als wanneer je kilometerheffingskastje kapot gaat!
![]()
Ik niet. Ik ben nog nooit op een feestje geweest waar agenten genoodzaakt zijn om rond te schieten. En mijn privacy is mij wel wat waard. Dus betaal jij die twintig euro maar, zodat ze je makkelijker kunnen identificeren als je dan toch al dood bent geschoten. Het is alleen practisch om achteraf de relschoppers te pakken, het is niet alsof die mensen opeens een doodschok krijgen zodra ze een geweer trekken.quote:Op maandag 28 december 2009 13:37 schreef montier het volgende:
gewoon een uitgaanspas landelijk introduceren die voor alles geldig is.
heb je je misdragen dan meteen een uitgangsverbod en nergens meer naar binnen...
ik ben gaarne bereid 20 euro voor zoiets te betalen wanneer de tokkies buiten de deur worden gehouden daarmee
Ik proefde een wat sarcastische toon in de OPquote:Op maandag 28 december 2009 13:26 schreef Daniel1976 het volgende:
Bandje 10 seconden in de magnetron, opgelost.
Ik neem aan dat TS een trol is.
Want je privacy zou heilig moeten zijn.
Stel je voor als weer zoeimand als hitler de macht krijgt in nl.
Die zou het makkelijk krijgen.
Met zo'n username moet je toch wel beseffen, dat een revolutie zo kan uitbreken.
We onze maatschappijke "beschaving" is slechts een dun laagje chroom
Je moet er wat voor over hebbenquote:Op maandag 28 december 2009 14:04 schreef Maverick_tfd het volgende:
[..]
Doet wel ff pijn, met arm en al in de magnetron, maar je bent iig niet meer te volgen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |