abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76136773
bla
pi_76136798
blabla
Ik ben een pure Turk.
pi_76136837
quote:
Op maandag 28 december 2009 12:51 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Nee, vet is toch niet te vermijden, pff je snapt wel wat ik bedoel. Ben gestopt met onnodig veel eten.
Was deze zomer naar Turkije, zon, zee enzo, maar het hielp niet.
Ja, ik dacht al

Hmm.. neem een zen-momentje, een massagje ofzo, turks stoombad
  maandag 28 december 2009 @ 12:57:56 #4
53753 BereNDD
drampo uit je raam
pi_76136851
bublah
You're crazy in the coconut..
That boy needs therapy..
pi_76136872
quote:
Op maandag 28 december 2009 12:57 schreef Rookert het volgende:

[..]

Ja, ik dacht al

Hmm.. neem een zen-momentje, een massagje ofzo, turks stoombad
helpt niet, het zit veel dieper.
Ik ben een pure Turk.
pi_76136920
quote:
Op maandag 28 december 2009 12:58 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

psychologisch
pi_76136932
bla?
pi_76136950
quote:
Op maandag 28 december 2009 12:58 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Weet je wel wat het zou kunnen zijn of niet?

Je moet eens 1 op 1 gaan praten met Emel ofzo
pi_76136970
quote:
Op maandag 28 december 2009 13:00 schreef IHVK het volgende:

[..]

psychologisch
ja, dat woord, maar denk daarom ook dat het wel een keer over gaat, het zat eerst nog dieper dan het nu zit. Ik denk dat ik mezelf te serieus neem.
Ik ben een pure Turk.
pi_76137015
quote:
Op maandag 28 december 2009 13:00 schreef Rookert het volgende:

[..]

Weet je wel wat het zou kunnen zijn of niet?

Je moet eens 1 op 1 gaan praten met Emel ofzo
Ja, oorzaak van dit zit bij een paar gebeurtenissen in m'n leven, maar daar gaat het nu echt niet meer over. Die gebeurtenissen hebben mijn gedachtes alleen versterkt, maar hebben nu niet veel meer te maken met die gebeurtenissen, snap je? zeg maar: ik werd al gek van mezelf, maar door dingen die er zijn gebeurd, ben ik mezelf nog meer kwijt geraakt in m'n eigen gedachtes.

Alsof die daar zin in heeft hehe.
Ik ben een pure Turk.
pi_76137085
quote:
Op maandag 28 december 2009 13:02 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Ja, oorzaak van dit zit bij een paar gebeurtenissen in m'n leven, maar daar gaat het nu echt niet meer over. Die gebeurtenissen hebben mijn gedachtes alleen versterkt, maar hebben nu niet veel meer te maken met die gebeurtenissen, snap je? zeg maar: ik werd al gek van mezelf, maar door dingen die er zijn gebeurd, ben ik mezelf nog meer kwijt geraakt in m'n eigen gedachtes.

Alsof die daar zin in heeft hehe.
Maar die gebeurtenissen hebben dus wel degelijk invloed gehad, ook al gaan je gedachten daar nu niet meer over.

Nouja, iig gewoon een psycholoog, die zijn er niet voor niks en worden prima betaald om naar jouw verhaal te luisteren en jezelf uit de knoop te halen. Dit kan je later nog eens opbreken anders, zou ik zonde van vinden
pi_76137248
quote:
Op maandag 28 december 2009 13:04 schreef Rookert het volgende:

[..]

Maar die gebeurtenissen hebben dus wel degelijk invloed gehad, ook al gaan je gedachten daar nu niet meer over.

Nouja, iig gewoon een psycholoog, die zijn er niet voor niks en worden prima betaald om naar jouw verhaal te luisteren en jezelf uit de knoop te halen. Dit kan je later nog eens opbreken anders, zou ik zonde van vinden
Wat bedoel je met opbreken? Dat het later weer slecht kan gaan door dit? Ik denk dat echt niet, want ik heb ermee leren leven, het is ook niet op een manier dat ik kan janken om m'n eigen gedachtes, maar dat ik het gewoon te druk heb met m'n eigen gedachtes waardoor m'n concentratie byebye is. Het heeft wel een beetje een kutpersoon van me gemaakt, want dwaal snel af als mensen hun problemen bij me kwijt willen. Ik erger me zo erg aan waar mensen zich druk over maken, terwijl anderen dit ook weer over mij kunnen denken.
Ik ben een pure Turk.
pi_76137350
bla
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_76137359
quote:
Op maandag 28 december 2009 13:09 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Wat bedoel je met opbreken? Dat het later weer slecht kan gaan door dit? Ik denk dat echt niet, want ik heb ermee leren leven, het is ook niet op een manier dat ik kan janken om m'n eigen gedachtes, maar dat ik het gewoon te druk heb met m'n eigen gedachtes waardoor m'n concentratie byebye is. Het heeft wel een beetje een kutpersoon van me gemaakt, want dwaal snel af als mensen hun problemen bij me kwijt willen. Ik erger me zo erg aan waar mensen zich druk over maken, terwijl anderen dit ook weer over mij kunnen denken.
Nou, als je vindt dat het van jou een kutpersoon heeft gemaakt dan heb je er niet mee leren leven en anders kan ik me niet voorstellen dat je gelukkig bent met iets wat ervoor zorgt dat jij misschien een kutpersoon bent. Je noemt nu dingen die je niet echt helpen in sociale omgang en dat is niet bevordelijk voor later in je eigen relatie, maar ook bij je werk enzo
pi_76137415
wat een wending ineens!
pi_76137468
quote:
Op maandag 28 december 2009 13:12 schreef Rookert het volgende:

[..]

Nou, als je vindt dat het van jou een kutpersoon heeft gemaakt dan heb je er niet mee leren leven en anders kan ik me niet voorstellen dat je gelukkig bent met iets wat ervoor zorgt dat jij misschien een kutpersoon bent. Je noemt nu dingen die je niet echt helpen in sociale omgang en dat is niet bevordelijk voor later in je eigen relatie, maar ook bij je werk enzo
Het heeft trouwens geen invloed op relaties, kan makkelijk gevoel tonen, denk dat het probleem deels ook is dat ik juist wel een heel emotioneel persoon ben. ( ff tussendoor) Ik verwacht misschien te veel van mensen, waardoor ik bijna in iedereen teleurgesteld raak. Wat ik bedoelde met niet naar anderen kunnen luisteren, als iemand gaat huilen omdat zijn/haar vader naar Turkije is ofzo omdat die last van zn rug heeft en dat ze in NL bijv. zeggen tis hernia ofzo, ok het is zielig, ik zou het zeker ook niet leuk vinden, maar daar zo mee te koop lopen, wees blij dat je nog een vader hebt. Echt irritante mensen ken ik, daarom neem ik ook veel afstand van m'n omgeving.
Ik ben een pure Turk.
pi_76137522
quote:
Op maandag 28 december 2009 13:13 schreef IHVK het volgende:
wat een wending ineens!
hoe is het om mij serieus te zien
Ik ben een pure Turk.
pi_76137859
quote:
Op maandag 28 december 2009 13:15 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Het heeft trouwens geen invloed op relaties, kan makkelijk gevoel tonen, denk dat het probleem deels ook is dat ik juist wel een heel emotioneel persoon ben. ( ff tussendoor) Ik verwacht misschien te veel van mensen, waardoor ik bijna in iedereen teleurgesteld raak. Wat ik bedoelde met niet naar anderen kunnen luisteren, als iemand gaat huilen omdat zijn/haar vader naar Turkije is ofzo omdat die last van zn rug heeft en dat ze in NL bijv. zeggen tis hernia ofzo, ok het is zielig, ik zou het zeker ook niet leuk vinden, maar daar zo mee te koop lopen, wees blij dat je nog een vader hebt. Echt irritante mensen ken ik, daarom neem ik ook veel afstand van m'n omgeving.
Wat verwacht je dan van mensen? Het klinkt voor mij een beetje tegendraads dat je zelf best emotioneel bent, maar als mensen dan bij jou komen met iets waar ze zelf emotioneel niet lekker mee zitten dat jij dan juist dingen heel nuchter gaat relativeren en helemaal niet emotioneel doet.

Je trekt irritante mensen aan?
pi_76137970
quote:
Op maandag 28 december 2009 13:26 schreef Rookert het volgende:

[..]

Wat verwacht je dan van mensen? Het klinkt voor mij een beetje tegendraads dat je zelf best emotioneel bent, maar als mensen dan bij jou komen met iets waar ze zelf emotioneel niet lekker mee zitten dat jij dan juist dingen heel nuchter gaat relativeren en helemaal niet emotioneel doet.

Je trekt irritante mensen aan?
Ja ik trek irritante mensen aan.

Het klinkt misschien tegenstrijdig van dat ik zelf emotioneel ben en nuchter om ga met wat anderen mij vertellen. Het is echter niet zo, als iemand "goed" is, kan die me zelfs heel makkelijk aan het huilen krijgen, maar dan moet je me kennen en weten waar m'n zwakke plek zit. Ik kan emotioneel worden van heel dingen, maar dat hoeft dus niet per se lichamelijk te zijn, dat iemands vader hernia heeft gekregen, ok jammer, maar hoe kunnen anderen daar zoveel om huilen? Moet ik Bortecinem een taart voor ze laten bakken ofzo tering. Ben juist een van de emotioneelste mensen uit m'n omgeving, zou je niet verwachten via internet, maar tis echt kut, omdat veel mensen juist het tegenovergestelde van mij zijn en niet veel van elkaar verwachten. Ik ben juist heeeeeeel serieus.
Ik ben een pure Turk.
pi_76138006
Wat ik zojuist heb gepost is trouwens niet echt m'n probleem, het is niet hoe mensen zich tegen mij gedragen, maar ik kan me ook heel lang druk maken om hoe mensen met elkaar omgaan.
Ik ben een pure Turk.
pi_76138360
quote:
Op maandag 28 december 2009 13:29 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Ja ik trek irritante mensen aan.

Het klinkt misschien tegenstrijdig van dat ik zelf emotioneel ben en nuchter om ga met wat anderen mij vertellen. Het is echter niet zo, als iemand "goed" is, kan die me zelfs heel makkelijk aan het huilen krijgen, maar dan moet je me kennen en weten waar m'n zwakke plek zit. Ik kan emotioneel worden van heel dingen, maar dat hoeft dus niet per se lichamelijk te zijn, dat iemands vader hernia heeft gekregen, ok jammer, maar hoe kunnen anderen daar zoveel om huilen? Moet ik Bortecinem een taart voor ze laten bakken ofzo tering. Ben juist een van de emotioneelste mensen uit m'n omgeving, zou je niet verwachten via internet, maar tis echt kut, omdat veel mensen juist het tegenovergestelde van mij zijn en niet veel van elkaar verwachten. Ik ben juist heeeeeeel serieus.
Soort zoekt soort Grapje haha lol

Ik ga niet te vragen wat je zwakke plek dan is, maar je moet wel een beetje begrip op kunnen brengen voor mensen die ergens anders een zwakke plek hebben, zoals hun vader en het redelijk erg vinden als die het aan zijn rug krijgt. Er zullen mensen zijn die jouw zwakke plek horen en denken 'mens, wat stel je je aan' en dan denk jij ook " ". Je zegt nu dat je én heel emotioneel én heel serieus bent? Waarom ga je om met mensen die meer een tegenpool van je zijn en waar jij niet direct jezelf kan zijn? Tegenpolen kunnen elkaar aantrekken, maar het moet wel gezellig blijven zonder irritaties.

Bortecinem en taarten
pi_76138396
quote:
Op maandag 28 december 2009 13:30 schreef Bilmiyorem het volgende:
Wat ik zojuist heb gepost is trouwens niet echt m'n probleem, het is niet hoe mensen zich tegen mij gedragen, maar ik kan me ook heel lang druk maken om hoe mensen met elkaar omgaan.
Dat je observeert en denkt "waarom doen jullie nou zo? " ?
pi_76138412
quote:
Op maandag 28 december 2009 13:29 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

... Moet ik Bortecinem een taart voor ze laten bakken ofzo tering. ...

Als je heel serieus bent, dan is het in ieder geval een pluspunt dat je nog wel goed weet wat humor is. Seriously. Humor is heel belangrijk! Dat zei mijn zielenknijper altijd.

Maar goed.
The Existentialistic Woes and Worries of an Exclamation Mark
Once upon a time there was an exclamation mark
Who did not want to be an exclamation mark
But just a vertical line with a dot underneath
pi_76138478
quote:
Op maandag 28 december 2009 13:39 schreef Rookert het volgende:

[..]

Soort zoekt soort Grapje haha lol

Ik ga niet te vragen wat je zwakke plek dan is, maar je moet wel een beetje begrip op kunnen brengen voor mensen die ergens anders een zwakke plek hebben, zoals hun vader en het redelijk erg vinden als die het aan zijn rug krijgt. Er zullen mensen zijn die jouw zwakke plek horen en denken 'mens, wat stel je je aan' en dan denk jij ook " ". Je zegt nu dat je én heel emotioneel én heel serieus bent? Waarom ga je om met mensen die meer een tegenpool van je zijn en waar jij niet direct jezelf kan zijn? Tegenpolen kunnen elkaar aantrekken, maar het moet wel gezellig blijven zonder irritaties.

Bortecinem en taarten
Ik kan ook begrip tonen voor ze, daarom zei ik ook dat ik wel een emotioneel persoon ben, maar kan daar echt niet altijd over praten. Ik ga niet met mensen om die een tegenpool van me zijn, maar ze zijn nog lang niet zo erg als ik, denk dat dat het probleem is.
Ik ben een pure Turk.
pi_76138513
quote:
Op maandag 28 december 2009 13:40 schreef Rookert het volgende:

[..]

Dat je observeert en denkt "waarom doen jullie nou zo? " ?
En dat ik daar serieus verdrietig van kan worden. Dit was het meest prive-ding wat ik jullie vandaag moest meededelen.
Ik ben een pure Turk.
pi_76138558
quote:
Op maandag 28 december 2009 13:39 schreef Rookert het volgende:

Bortecinem en taarten
Wat nou?
pi_76138568
quote:
Op maandag 28 december 2009 13:41 schreef GenusButeo het volgende:

[..]

Als je heel serieus bent, dan is het in ieder geval een pluspunt dat je nog wel goed weet wat humor is. Seriously. Humor is heel belangrijk! Dat zei mijn zielenknijper altijd.

Maar goed.
volgens mij vinden heel veel mensen m'n humor gaar, maar ik kan het zelf wel waarderen. Het is ook niet zo dat ik de hele dag zielig ga lopen doen bij mensen, vind het juist leuk om een beetje te fokken (nee niet dit forum hehe)
Ik ben een pure Turk.
pi_76138592
Gaan jullie een lot kopen voor de nieuwjaarstrekking?
pi_76138610
quote:
Op maandag 28 december 2009 13:46 schreef Bortecinem het volgende:
Nee, jij ?
Ik ben een pure Turk.
pi_76138685
quote:
Op maandag 28 december 2009 13:43 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

En dat ik daar serieus verdrietig van kan worden. Dit was het meest prive-ding wat ik jullie vandaag moest meededelen.
Zeg je daar iets van tegen die persoon eigenlijk? Dus iets wat jij eigenlijk niet vindt kunnen terugkoppelen aan die persoon.
pi_76138738
quote:
Op maandag 28 december 2009 13:46 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Nee, jij ?
Jawel. Ik voel dat ik miljonair ga worden.
pi_76138740
quote:
Op maandag 28 december 2009 13:48 schreef zarGon het volgende:

[..]

Zeg je daar iets van tegen die persoon eigenlijk? Dus iets wat jij eigenlijk niet vindt kunnen terugkoppelen aan die persoon.
Ja, maar begin er wel mee te minderen, krijg toch domme reacties als is toch grappig, wat maakt het uit blalblalba.
Ik ben een pure Turk.
pi_76138787
quote:
Is dat niet haram? (Şans oyunları.)
pi_76138809
quote:
Op maandag 28 december 2009 13:50 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ja, is haram.
pi_76138816
quote:

[..]

Ik kan ook begrip tonen voor ze, daarom zei ik ook dat ik wel een emotioneel persoon ben, maar kan daar echt niet altijd over praten. Ik ga niet met mensen om die een tegenpool van me zijn, maar ze zijn nog lang niet zo erg als ik, denk dat dat het probleem is.
Ik heb ook weleens dat ik verhalen krijgen te horen en denk "de wereld vergaat niet ", maar dan probeer ik dat ook subtiel duidelijk te maken en te relativeren en meestal komen ze dan zelf tot de conclusie dat het misschien wel meevalt. Dan heb jij ze én blij gemaakt én hoef jij geen irritante verhalen aan te horen, win-winsituatie dus .
quote:

[..]

Als je je dat aantrekt ben je inderdaad best emotioneel ja, eigenlijk een kleine wereldverbeteraar, 'waarom kunnen we allemaal niet in vrede leven enzo' .

Wat vind jij nou humor?
pi_76138843
quote:
Op maandag 28 december 2009 13:45 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

volgens mij vinden heel veel mensen m'n humor gaar, maar ik kan het zelf wel waarderen. Het is ook niet zo dat ik de hele dag zielig ga lopen doen bij mensen, vind het juist leuk om een beetje te fokken (nee niet dit forum hehe)
Ik kan het ook wel waarderen.

Ik denk dat iedereen bij jou wel gelijk doorziet dat je niet zo'n zieligdoenert bent (en dat is maar goed ook, want dat zijn zulke stumpers ). Maar emotioneel zijn zo nu en dan is heel menselijk. En fokken met anderen is gewoon leuk. Keep the balance.
pi_76138850
quote:
Op maandag 28 december 2009 13:50 schreef zarGon het volgende:

[..]

Gokken ofzo toch, doe er daarom niet aan.
Bortecinem m'n tante voelt ieder jaar dat ze een miljonair gaat worden.
Ik ben een pure Turk.
pi_76138857
quote:
Op maandag 28 december 2009 13:45 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Wat nou?
Niks, lekker juist
pi_76138891
quote:
Gavur. Zelfs ik doe daar niet aan.
pi_76138917
Ik voel het ook elk jaar maar dit jaar voel ik het extra.

pi_76138937
quote:
Op maandag 28 december 2009 13:52 schreef GenusButeo het volgende:

[..]

Gavur. Zelfs ik doe daar niet aan.
Bu lafi unutmicam. Wacht maar tot ik miljonair ben.
pi_76138943
quote:
Op maandag 28 december 2009 13:50 schreef Rookert het volgende:

[..]

Ik heb ook weleens dat ik verhalen krijgen te horen en denk "de wereld vergaat niet ", maar dan probeer ik dat ook subtiel duidelijk te maken en te relativeren en meestal komen ze dan zelf tot de conclusie dat het misschien wel meevalt. Dan heb jij ze én blij gemaakt én hoef jij geen irritante verhalen aan te horen, win-winsituatie dus .
[..]

Als je je dat aantrekt ben je inderdaad best emotioneel ja, eigenlijk een kleine wereldverbeteraar, 'waarom kunnen we allemaal niet in vrede leven enzo' .

Wat vind jij nou humor?
Je weet dat sommige mensen echt niet inzien dat waar ze zich druk om maken onzin is?

Hehe, maar heb er uiteindelijk zelf niets aan als ik er alleen maar wakker van lig.

Humor voor mij is verschillend, soms ook andere mensen gek maken.
Ik ben een pure Turk.
pi_76138947
quote:
Doet m'n moeder standaard
pi_76138982
quote:
Op maandag 28 december 2009 13:49 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Ja, maar begin er wel mee te minderen, krijg toch domme reacties als is toch grappig, wat maakt het uit blalblalba.
Lijkt mij dan serieus moeilijk om zo'n eigenschap te hebben waar je het niet kan laten gaan. Ik bedoel, ht lijkt mij niet prettig als zij er niet om geven en jij dat veel meer doet dan zij doen en er nog mee gaat blijft zitten, terwijl zij allang verder zijn. Bij familie/vrienden het mij ergeren, maar bij anderen zou ik "fuck you" denken.
pi_76138988
quote:
Op maandag 28 december 2009 13:53 schreef Rookert het volgende:

[..]

Doet m'n moeder standaard
Mijn ouders ook, maar dit jaar ga ik er ook een kopen. Wij winnen meestal 5-10 euro of het aankoopbedrag.
pi_76139007
quote:
Op maandag 28 december 2009 13:51 schreef GenusButeo het volgende:

[..]

Ik kan het ook wel waarderen.

Ik denk dat iedereen bij jou wel gelijk doorziet dat je niet zo'n zieligdoenert bent (en dat is maar goed ook, want dat zijn zulke stumpers ). Maar emotioneel zijn zo nu en dan is heel menselijk. En fokken met anderen is gewoon leuk. Keep the balance.
Emotioneel de hele dag. Ik heb een te perfect beeld van de wereld, moet dat eigk gewoon uit m'n hoofd halen.
Ik ben een pure Turk.
pi_76139021
Wat veel meegemaakt die emel met haar 16 jaartje
Standaard puber-fase verkenningsfase
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
pi_76139046
quote:
Op maandag 28 december 2009 13:50 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Ja, is haram.
Goed begin van een nieuw jaar.
pi_76139080
quote:
Op maandag 28 december 2009 13:53 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Je weet dat je met me gaat delen.
pi_76139085
quote:
Op maandag 28 december 2009 13:56 schreef zarGon het volgende:

[..]

Goed begin van een nieuw jaar.
Je steunt ook goede doelen heur.
pi_76139088
quote:
Op maandag 28 december 2009 13:54 schreef zarGon het volgende:

[..]

Lijkt mij dan serieus moeilijk om zo'n eigenschap te hebben waar je het niet kan laten gaan. Ik bedoel, ht lijkt mij niet prettig als zij er niet om geven en jij dat veel meer doet dan zij doen en er nog mee gaat blijft zitten, terwijl zij allang verder zijn. Bij familie/vrienden het mij ergeren, maar bij anderen zou ik "fuck you" denken.
Familie hecht ik juist niet per se waarde aan, omdat ik die niet zelf uitkies, dus ik kan ze ook gewoon poep vinden. Het is ook niet per se zo dat ik me druk maak om anderen als ze iets hebben verteld, maar ook als ik door heb dat er iets is.
Ik ben een pure Turk.
pi_76139106
quote:
Op maandag 28 december 2009 13:57 schreef GenusButeo het volgende:

[..]

Je weet dat je met me gaat delen.
Was ik van plan ja, ik had al een heel plan gemaakt over hoe ik het geld zou gaan verdelen. Jij zou een aanzienlijk bedrag krijgen, maar je bent het kwijt.
pi_76139117
quote:
Op maandag 28 december 2009 13:55 schreef Burakius het volgende:
stil gewoon, gelukkig is het niet in de puberteit begonnen
Ik ben een pure Turk.
pi_76139131
quote:
Op maandag 28 december 2009 13:53 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Je weet dat sommige mensen echt niet inzien dat waar ze zich druk om maken onzin is?

Hehe, maar heb er uiteindelijk zelf niets aan als ik er alleen maar wakker van lig.

Humor voor mij is verschillend, soms ook andere mensen gek maken.
Ik heb ze nog nooit zo erg meegemaakt gelukkig

Nee klopt, je moet gewoon voor jezelf kunnen zeggen "niet mijn probleem, laten ze elkaar maar kapot maken". Naja, niet zo extreem, maar gewoon het kunnen laten waaien snap je? Weet dat het lang niet zo makkelijk is als ik hier nu zeg, maar hoop dat er een manier voor is.

Dat laatste vindt je dus het leukst, anders noem je het niet specifiek . Is niets mis mee, zolang je maar aan mensen duidelijk maakt dat je een grapje maakt en dat ze het van jou kunnen hebben
pi_76139144
quote:
Op maandag 28 december 2009 13:55 schreef Burakius het volgende:
Ik heb dan heel wat gemist in mijn puberteit. .
pi_76139161
quote:
Op maandag 28 december 2009 13:58 schreef zarGon het volgende:

[..]

wel puistjes gekregen? of dat dan ook weer niet ?
ik ben niet goed met kompjoeter!
pi_76139198
quote:
Op maandag 28 december 2009 13:57 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Was ik van plan ja, ik had al een heel plan gemaakt over hoe ik het geld zou gaan verdelen. Jij zou een aanzienlijk bedrag krijgen, maar je bent het kwijt.
Ik vraag je om vergiffenis.
pi_76139202
quote:
Op maandag 28 december 2009 13:58 schreef zarGon het volgende:

[..]

Jammer dat mensen reageren zonder te lezen, het is niet in de puberteit begonnen.
Ik ben een pure Turk.
pi_76139208
quote:
Op maandag 28 december 2009 13:53 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Wat ga je met zoveel geld doen?
pi_76139218
quote:
Op maandag 28 december 2009 14:00 schreef GenusButeo het volgende:

[..]

Ik vraag je om vergiffenis.
Ik vergeef u.
pi_76139237
Dat ging te ver.
pi_76139295
quote:
Op maandag 28 december 2009 14:00 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Jammer dat mensen reageren zonder te lezen, het is niet in de puberteit begonnen.
Ik zit op mobiel, op dat moment stond het er nog niet.

Ben je puber-af als 16-jarige?
pi_76139326
Waar is die andere Emel, was zij geen psych?
pi_76139346
quote:
Op maandag 28 december 2009 14:02 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ik zit op mobiel, op dat moment stond het er nog niet.

Ben je puber-af als 16-jarige?
Nee, bij m'n puberteit hoort ander gedrag, maar bedoel dat wat ik net heb verteld al langer speelt dan m'n puberteit, snap je?
Ik ben een pure Turk.
pi_76139402
waar beweer ik trouwens veel meegemaakt te hebben?
Heb ergens in een post gezet dat mensen ook van mij kunnen denken dat ik overdrijf, dat is normaal.
Ik ben een pure Turk.
pi_76139426
quote:
Op maandag 28 december 2009 14:03 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Nee, bij m'n puberteit hoort ander gedrag, maar bedoel dat wat ik net heb verteld al langer speelt dan m'n puberteit, snap je?
Ah zo. Ja.
pi_76139430
quote:
Op maandag 28 december 2009 14:00 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Ik vergeef u.
En nu maar hopen dat het wat wordt.
pi_76139467
quote:
Op maandag 28 december 2009 14:05 schreef Bilmiyorem het volgende:
waar beweer ik trouwens veel meegemaakt te hebben?
Heb ergens in een post gezet dat mensen ook van mij kunnen denken dat ik overdrijf, dat is normaal.
Je maakt me emotioneel kapot.
pi_76139482
quote:
Op maandag 28 december 2009 14:06 schreef zarGon het volgende:

[..]

Je maakt me emotioneel kapot.
yazik be
Ik ben een pure Turk.
pi_76139534
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_76139609
ff buiten, maak vandaag gebruik van de Turkse tijd, met vriendin afgesproken, maar kom dik te laat.
Ik ben een pure Turk.
pi_76139648
quote:
Op maandag 28 december 2009 14:03 schreef Bortecinem het volgende:
Waar is die andere Emel, was zij geen psych?
moet nog even reageren op deze, had keer gesprek met zo'n nepwijf, maar ik moet dan lachen.
Ik ben een pure Turk.
pi_76139658
quote:
Op maandag 28 december 2009 14:10 schreef Bilmiyorem het volgende:
ff buiten, maak vandaag gebruik van de Turkse tijd, met vriendin afgesproken, maar kom dik te laat.
Veel plezier.
pi_76139662
quote:
Op maandag 28 december 2009 14:09 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

ik neem er wel gewoon een, maar welke?
wat jij leuk vindt
-Rabia Al-Basri
pi_76139927
quote:
Op maandag 28 december 2009 14:11 schreef zarGon het volgende:

[..]

Veel plezier.
dankjewel.
Ik ben een pure Turk.
pi_76139952
quote:
Op maandag 28 december 2009 14:11 schreef Slayage het volgende:

[..]

wat jij leuk vindt
kan niet kiezen
Ik ben een pure Turk.
pi_76139981
quote:
Op maandag 28 december 2009 14:17 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

kan niet kiezen
met die vogeltjes haar?
-Rabia Al-Basri
pi_76140044
quote:
Op maandag 28 december 2009 14:17 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

kan niet kiezen
Vrouw

Ik vind Lola rennt wel wat, leuke film en past wel een beetje bij jou
pi_76140060
quote:
Op maandag 28 december 2009 14:17 schreef Slayage het volgende:

[..]

met die vogeltjes haar?
De upload van dit bestand kon niet worden voltooid. Het bestand is te groot.
Je bestand is ~ bytes groot. De maximaal toegestane grootte is 10240 bytes.
Ga terug, controleer de bestandsgrootte en probeer het opnieuw.
Ik ben een pure Turk.
pi_76140076
quote:
Op maandag 28 december 2009 14:18 schreef Rookert het volgende:

[..]

Vrouw

Ik vind Lola rennt wel wat, leuke film en past wel een beetje bij jou
wat een IRRITANTE film was dat
Ik ben een pure Turk.
pi_76140293
Vandaag de piramides gezien, " ".
Cool story, Hansel.
pi_76140350
quote:
Op maandag 28 december 2009 14:24 schreef wikwakka2 het volgende:
Vandaag de piramides gezien, " ".
niet mooi?
Ik ben een pure Turk.
pi_76140371
quote:
Op maandag 28 december 2009 14:19 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

wat een IRRITANTE film was dat
Nee, gewoon lekker anders
pi_76140378
msn doet het niet, heb het bijna nooit nodig, maar wanneer ik het nodig heb doet ie het niet
Ik ben een pure Turk.
pi_76140425
quote:
Op maandag 28 december 2009 14:25 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

niet mooi?
Imposant, maar ik heb een grondige hekel aan massatoerisme en... nou ja, je begrijpt het vast wel.

En ook de tomb van de faraoh was niet zo vee speciaals .
Cool story, Hansel.
pi_76140436
quote:
Op maandag 28 december 2009 14:26 schreef Bilmiyorem het volgende:
msn doet het niet, heb het bijna nooit nodig, maar wanneer ik het nodig heb doet ie het niet
Je moet hem vast updaten
pi_76140469
quote:
Op maandag 28 december 2009 14:27 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Imposant, maar ik heb een grondige hekel aan massatoerisme en... nou ja, je begrijpt het vast wel.

Je hebt het toch een keer gezien, beter dan lange tijd verheugen en er dan achterkomen dat het niets is.
Ik ben een pure Turk.
pi_76140484
quote:
Op maandag 28 december 2009 14:27 schreef Rookert het volgende:

[..]

Je moet hem vast updaten
nee? als ik me aanmeld, zie ik mn lijst niet staan, gewoon wit
Ik ben een pure Turk.
pi_76140574
quote:
Op maandag 28 december 2009 14:28 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

nee? als ik me aanmeld, zie ik mn lijst niet staan, gewoon wit
Iedereen heeft je verwijderd
pi_76140586
quote:
Op maandag 28 december 2009 14:28 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Je hebt het toch een keer gezien, beter dan lange tijd verheugen en er dan achterkomen dat het niets is.
Dat is zo en van buiten vond ik het leuker om te zien dan vanbinnen.
Cool story, Hansel.
pi_76140636
quote:
Op maandag 28 december 2009 14:30 schreef Rookert het volgende:

[..]

Iedereen heeft je verwijderd
dan nog zou ik ze moeten zien

wel mooie grap
Ik ben een pure Turk.
pi_76140676
quote:
Op maandag 28 december 2009 14:30 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Dat is zo en van buiten vond ik het leuker om te zien dan vanbinnen.
ik wil(de) het ook zien, maar een vriendin zei dat het echt niets voorstelt en leuker wordt gemaakt dan het is door anderen
Ik ben een pure Turk.
pi_76140688
quote:
Op maandag 28 december 2009 11:46 schreef IHVK het volgende:

[..]

ik heb morgen theorie examen. nog niet begonnen..
Als ik jou was zou ik even die ANWB en Vekabest cd's downloaden en gewoon oefententamens maken, dan moet je het wel kunnen halen/
Cool story, Hansel.
pi_76140823
quote:
Op maandag 28 december 2009 14:32 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

ik wil(de) het ook zien, maar een vriendin zei dat het echt niets voorstelt en leuker wordt gemaakt dan het is door anderen
Je vriendin heeft gelijk, maar het is toch wel iets dat mooi is om een keer te doen, zonder druk (die ze bij groepsreizen e.d. wel hebben).
Cool story, Hansel.
pi_76140851
The Hills en The City op MTV gaan zo nergens over

Wou dat ik me alleen maar kon focussen op m'n sociale leven en niets anders
pi_76140873
quote:
Op maandag 28 december 2009 14:35 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Je vriendin heeft gelijk, maar het is toch wel iets dat mooi is om een keer te doen, zonder druk (die ze bij groepsreizen e.d. wel hebben).
wil het toch wel een keer zien om er zelf over te oordelen
Ik ben een pure Turk.
pi_76140887
quote:
Op maandag 28 december 2009 14:36 schreef Rookert het volgende:
The Hills en The City op MTV gaan zo nergens over

Wou dat ik me alleen maar kon focussen op m'n sociale leven en niets anders
dan doe je da ttoch? fok uit, tv uit.
ik ga ook zo, maar ik zit nog met een bloedneus
Ik ben een pure Turk.
pi_76140969
quote:
Op maandag 28 december 2009 14:37 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Ga nou naar de huisarts .
Cool story, Hansel.
pi_76140988
quote:
Op maandag 28 december 2009 14:27 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Ik vond ze anders ook niet zo super... ik stond bij een piramide en ik vroeg waar nou de grootste is. Hij zei daar sta je al bij. Ik zo oke.. net zo groot als onze flat.. I was not impressed eigenlijk.
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
pi_76140991
quote:
Op maandag 28 december 2009 14:36 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

wil het toch wel een keer zien om er zelf over te oordelen
Is het in Turkije ook allemaal zo massaal en toeristisch, of valt het daar wel mee?
Cool story, Hansel.
pi_76140992
quote:
Op maandag 28 december 2009 14:37 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Nee, ik bedoel dat ze geld zat hebben om niet veel te hoeven werken of te studeren en dat ze dus alleen maar bezig zijn met hun sociale leven:

Ja doe maar alsof je neus bloedt
pi_76141045
quote:
Op maandag 28 december 2009 14:39 schreef Burakius het volgende:

[..]

Ik vond ze anders ook niet zo super... ik stond bij een piramide en ik vroeg waar nou de grootste is. Hij zei daar sta je al bij. Ik zo oke.. net zo groot als onze flat.. I was not impressed eigenlijk.
Wel als je bedenkt dat ze dit duizenden jaren geleden hebben gemaakt... . Maar die graftombes waren gewoon lege kamers ergens in de piramide. Ik vond de kleinere met die inscripties e.d. dan toch interessanter.

Ik dacht overigens ook dat de piramide náást de great pyramid of Giza de grootste was, blijkbaar dus niet.
Cool story, Hansel.
pi_76141141
quote:
Op maandag 28 december 2009 11:55 schreef IHVK het volgende:
die lessen zijn gewoon heel duur. ik vind het echt zonde.
Ja, dat vond ik ook. Al helemaal gezien de hoeveelheid lessen die ik heb gehad, het heeft echt flink veel geld gekost .
Cool story, Hansel.
pi_76141395
quote:
Op maandag 28 december 2009 14:38 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Ga nou naar de huisarts .
ik wil niet laten dichtbranden ofzo, las er wat nadelen over
ik wacht het gewoon af en zet de kachel uit
Ik ben een pure Turk.
pi_76141418
quote:
Op maandag 28 december 2009 14:39 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Is het in Turkije ook allemaal zo massaal en toeristisch, of valt het daar wel mee?
weet ik eigk niet zoveel van
Ik ben een pure Turk.
pi_76141426
quote:
Op maandag 28 december 2009 14:39 schreef Rookert het volgende:

[..]

Nee, ik bedoel dat ze geld zat hebben om niet veel te hoeven werken of te studeren en dat ze dus alleen maar bezig zijn met hun sociale leven:

Ja doe maar alsof je neus bloedt
lijkt me ook niet alles
Ik ben een pure Turk.
pi_76141450
quote:
Op maandag 28 december 2009 14:49 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

ik wil niet laten dichtbranden ofzo, las er wat nadelen over
ik wacht het gewoon af en zet de kachel uit
Er zitten geen nadelen aan, behalve dat het een halve dag een beetje een pijnlijk gevoel in je neus veroorzaakt. En het kan gewoon maanden door blijven gaan, dus als je dat liever hebt.
Cool story, Hansel.
pi_76141494
quote:
Op maandag 28 december 2009 14:50 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

lijkt me ook niet alles
Ik zou dan ook niet zo leeg leven, maar geld zat hebben is gewoon makkelijk, geldzorgen zijn a-relaxed
pi_76141521
quote:
Op maandag 28 december 2009 14:51 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Er zitten geen nadelen aan, behalve dat het een halve dag een beetje een pijnlijk gevoel in je neus veroorzaakt. En het kan gewoon maanden door blijven gaan, dus als je dat liever hebt.
maar het bloedt doordat ik het korstje steeds wegwas, ik ga het eerst nog proberen zonder te wassen (want tis echt klein, als je in m'n neus kijkt zie je het ook niet, veel bloed komt er uit zo'n klein ding) en als het niet werkt wel ff huisarts
Ik ben een pure Turk.
pi_76141531
quote:
Op maandag 28 december 2009 14:52 schreef Rookert het volgende:

[..]

Ik zou dan ook niet zo leeg leven, maar geld zat hebben is gewoon makkelijk, geldzorgen zijn a-relaxed
heb je geldzorgen?
Ik ben een pure Turk.
pi_76141538
wikwakka2 ik ga vandaag denk ik die poeder halen
Ik ben een pure Turk.
pi_76141573
quote:
Op maandag 28 december 2009 14:52 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

heb je geldzorgen?
Ik kan niet direct op vakantie naar een mooi land, dus ja
pi_76141591
quote:
Op maandag 28 december 2009 14:53 schreef Rookert het volgende:

[..]

Ik kan niet direct op vakantie naar een mooi land, dus ja
als je dat geldzorgen noemt?
Ik ben een pure Turk.
pi_76141606
quote:
Op maandag 28 december 2009 14:53 schreef Bilmiyorem het volgende:
pi_76141633
quote:
Op maandag 28 december 2009 14:54 schreef Rookert het volgende:

[..]

ok dat
Ik ben een pure Turk.
pi_76141634
quote:
Op maandag 28 december 2009 14:54 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

als je dat geldzorgen noemt?
SARCASME MEISJE
pi_76141644
quote:
Op maandag 28 december 2009 14:55 schreef Rookert het volgende:

[..]

SARCASME MEISJE
je meende het wel
Ik ben een pure Turk.
pi_76141726
quote:
Op maandag 28 december 2009 14:55 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

je meende het wel
Ja, maar dat staat natuurlijk niet in proportie met je huur niet betalen, kom op zeg
pi_76141751
quote:
Op maandag 28 december 2009 14:57 schreef Rookert het volgende:

[..]

Ja, maar dat staat natuurlijk niet in proportie met je huur niet betalen, kom op zeg
wat lul jij
Ik ben een pure Turk.
pi_76141807
quote:
Op maandag 28 december 2009 14:58 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

wat lul jij
Nou, dat ik vind dat het natuurlijk niet te vergelijken is met echte geldproblemen, dit is een luxeprobleem. En ik zeg ook niet dat jij dat zei
pi_76141830
quote:
Op maandag 28 december 2009 14:59 schreef Rookert het volgende:

[..]

Nou, dat ik vind dat het natuurlijk niet te vergelijken is met echte geldproblemen, dit is een luxeprobleem. En ik zeg ook niet dat jij dat zei
fuck luxeproblemen
Ik ben een pure Turk.
pi_76141863
Rookert ben jij met een geloof opgevoed?
Ik ben een pure Turk.
pi_76142039
quote:
Op maandag 28 december 2009 15:01 schreef Bilmiyorem het volgende:
Rookert ben jij met een geloof opgevoed?
Ik ben gedoopt, naar een christelijke basisschool geweest, maar verder zijn we nooit elke zondag naar de kerk geweest ofzo. We gaan wel elk jaar heel hypocriet met Kerst naar de kerk Maar op de basisschool had je wel bijbelverhalen en vieringen enzo, maar nooit echt veel. Ben dus vooral met de basis opgevoed, wat ik niet slecht vind, want de normen en waarden van de meeste religies zijn in principe goed. Maar ik heb er verder nooit wat mee gedaan, mis het verder ook niet
pi_76142040
quote:
Op maandag 28 december 2009 14:19 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

De upload van dit bestand kon niet worden voltooid. Het bestand is te groot.
Je bestand is ~ bytes groot. De maximaal toegestane grootte is 10240 bytes.
Ga terug, controleer de bestandsgrootte en probeer het opnieuw.
ik heb effe gevraagd of ze het fixen voor me kunnen fixen
-Rabia Al-Basri
pi_76142082
quote:
Op maandag 28 december 2009 15:06 schreef Rookert het volgende:

[..]

Ik ben gedoopt, naar een christelijke basisschool geweest, maar verder zijn we nooit elke zondag naar de kerk geweest ofzo. We gaan wel elk jaar heel hypocriet met Kerst naar de kerk Maar op de basisschool had je wel bijbelverhalen en vieringen enzo, maar nooit echt veel. Ben dus vooral met de basis opgevoed, wat ik niet slecht vind, want de normen en waarden van de meeste religies zijn in principe goed. Maar ik heb er verder nooit wat mee gedaan, mis het verder ook niet
Ja, maar diezelfde normen en waarden kun je ook meekrijgen zonder geloof, dus hoeveel waarde hecht je nou eigenlijk aan het geloof? Denk dat het verschil wel is dat mensen met geloof bang zijn en wss minder snel iets "slechts" zouden doen.
Ik ben een pure Turk.
pi_76142094
quote:
Op maandag 28 december 2009 15:06 schreef Slayage het volgende:

[..]

thanks
Ik ben een pure Turk.
pi_76142184
quote:
Op maandag 28 december 2009 15:07 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Ja, maar diezelfde normen en waarden kun je ook meekrijgen zonder geloof, dus hoeveel waarde hecht je nou eigenlijk aan het geloof? Denk dat het verschil wel is dat mensen met geloof bang zijn en wss minder snel iets "slechts" zouden doen.
Ja klopt, maar ik denk dat een beetje basis niet slecht is. Religie is voor veel mensen wel iets belangrijks en het is dus wel belangrijk om er iets van mee te krijgen, je moet zelf beslissen of je er wat mee doet of niet.
pi_76142260
quote:
Op maandag 28 december 2009 15:10 schreef Rookert het volgende:

[..]

Ja klopt, maar ik denk dat een beetje basis niet slecht is. Religie is voor veel mensen wel iets belangrijks en het is dus wel belangrijk om er iets van mee te krijgen, je moet zelf beslissen of je er wat mee doet of niet.
Ja, maar zou het voor jou uitmaken als je diezelfde normen en waarden meekreeg, maar dan niet in de vorm van een religie? Alleen de basis dus. Het zou je anders toch ook nog uitmaken welke religie, als je waarde hecht aan die "basis". Bedoel dat je dan net zo goed zonder religie opgevoed kon worden. Niet aanvallend bedoeld ofzo.
Ik ben een pure Turk.
pi_76142382
quote:
Op maandag 28 december 2009 15:12 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Ja, maar zou het voor jou uitmaken als je diezelfde normen en waarden meekreeg, maar dan niet in de vorm van een religie? Alleen de basis dus. Het zou je anders toch ook nog uitmaken welke religie, als je waarde hecht aan die "basis". Bedoel dat je dan net zo goed zonder religie opgevoed kon worden. Niet aanvallend bedoeld ofzo.
Nee, niet echt. Als ik maar normaal wordt opgevoed. Voor sommigen is het een handige leidraad, anderen kunnen gewoon zelf de normen en waarden overbrengen. En als je jong bent maakt het niet uit welke religie je krijgt, je past je daar toch wel aan aan. Jij zou net zo makkelijk Boedhist kunnen zijn als je van jongs af aan zo zou zijn opgevoed
pi_76142464
quote:
Op maandag 28 december 2009 15:15 schreef Rookert het volgende:

[..]

Nee, niet echt. Als ik maar normaal wordt opgevoed. Voor sommigen is het een handige leidraad, anderen kunnen gewoon zelf de normen en waarden overbrengen. En als je jong bent maakt het niet uit welke religie je krijgt, je past je daar toch wel aan aan. Jij zou net zo makkelijk Boedhist kunnen zijn als je van jongs af aan zo zou zijn opgevoed
Ik vind het wel uitmaken, maar dat komt dus dat ik behalve aan de normen en waarden ook waarde hecht aan het geloof zelf, anders kun je je kind net zo goed streng opvoeden zonder geloof. Ik ben zelf zeer streng opgevoed, met een beetje geloof.
Ik ben een pure Turk.
pi_76142635
quote:
Op maandag 28 december 2009 15:17 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Ik vind het wel uitmaken, maar dat komt dus dat ik behalve aan de normen en waarden ook waarde hecht aan het geloof zelf, anders kun je je kind net zo goed streng opvoeden zonder geloof. Ik ben zelf zeer streng opgevoed, met een beetje geloof.
Je hebt geleerd waarde te hechten aan het geloof, dat hebben je ouders al deels voor je besloten. Jouw ouders waren daar waarschijnlijker strikter in dan mijn ouders, thuis deden we niet zoveel met geloof. Als je het als je opgroeit bij jezelf thuis veel ziet, dan ga je zelf ook waarde hechten aan het geloof. Geloof leer je aan, daar wordt je niet mee geboren.
pi_76142756
mijn nieuwe beltoon

-Rabia Al-Basri
pi_76143020
quote:
Op maandag 28 december 2009 15:06 schreef Slayage het volgende:

[..]

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-12-2009 15:30:26 ]
pi_76143044
quote:
Op maandag 28 december 2009 15:20 schreef Rookert het volgende:

[..]

Je hebt geleerd waarde te hechten aan het geloof, dat hebben je ouders al deels voor je besloten. Jouw ouders waren daar waarschijnlijker strikter in dan mijn ouders, thuis deden we niet zoveel met geloof. Als je het als je opgroeit bij jezelf thuis veel ziet, dan ga je zelf ook waarde hechten aan het geloof. Geloof leer je aan, daar wordt je niet mee geboren.
kjjkh

[ Bericht 43% gewijzigd door Burakius op 28-12-2009 17:03:44 ]
pi_76143293
quote:
Op maandag 28 december 2009 15:29 schreef zarGon het volgende:

[..]

[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
-Rabia Al-Basri
  maandag 28 december 2009 @ 15:40:57 #137
198299 Gratau
eendracht maakt macht
pi_76143539
quote:
Op maandag 28 december 2009 15:35 schreef Slayage het volgende:

[..]

hey slayage hoe zit met die torrents?
mundus vult decipi
pi_76143653
quote:
Op maandag 28 december 2009 15:40 schreef Gratau het volgende:

[..]

hey slayage hoe zit met die torrents?
torrentleech als demonoid geen invites
-Rabia Al-Basri
  maandag 28 december 2009 @ 15:44:40 #139
198299 Gratau
eendracht maakt macht
pi_76143710
quote:
Op maandag 28 december 2009 15:43 schreef Slayage het volgende:

[..]

torrentleech als demonoid geen invites
mundus vult decipi
pi_76143930
Klote internet valt hier steeds uit.
pi_76143965
quote:
Op maandag 28 december 2009 15:44 schreef Gratau het volgende:

[..]

ben nu paranormal activity aan het downen, met allternate cut, ik heb em laatst in de bios gezien, deze schijnt een andere einde te hebben, schijnt 3 verschillende versies van te zien

hij is echt creepy
-Rabia Al-Basri
pi_76144318
Goeddeeemiddag
  maandag 28 december 2009 @ 16:03:53 #143
198299 Gratau
eendracht maakt macht
pi_76144527
quote:
Op maandag 28 december 2009 15:50 schreef Slayage het volgende:

[..]

ben nu paranormal activity aan het downen, met allternate cut, ik heb em laatst in de bios gezien, deze schijnt een andere einde te hebben, schijnt 3 verschillende versies van te zien

hij is echt creepy
ik heb em gedownload en begon effe te kijken, dik hoge verwachting: wat een fucking kut film je moet maar houden van dat soort films.

ken jij trouwens turkse torrentsites?
mundus vult decipi
pi_76144568
Theorie:

Dag: Dag is de periode tussen zonsopgang en zonsondergang
Nacht: Nacht is de periode tussen zonsondergang en zonsopgang.

Motiverende teksten.
pi_76144630
quote:
Op maandag 28 december 2009 16:05 schreef IHVK het volgende:
Theorie:

Motiverende teksten.
Je zou er maar een tentamenvraag over krijgen.
pi_76144702
Zijn er Turkse e-books te vinden? Anders wil ik voor moederdag ofzo wel zo'n reader kopen

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-12-2009 16:08:16 ]
pi_76144751
quote:
Op maandag 28 december 2009 16:08 schreef Ayca het volgende:
Zijn er Turkse e-books te vinden? Anders wil ik voor moederdag ofzo wel zo'n reader kopen
Hm, een gewoon boek lijkt mij veel leuker om te lezen.

Voelen ruiken enzo.

En een e-reader is paar honderd euro of zijn ze al goedkoper geworden?
pi_76144929
quote:
Op maandag 28 december 2009 14:53 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ok, succes. Maar laat je wel even door de winkelier informeren om er zeker van te zijn dat het niet slecht is voor iemand van jouw leeftijd.
Cool story, Hansel.
pi_76144943
quote:
Op maandag 28 december 2009 16:08 schreef Ayca het volgende:
Ik denk dat je ergens lid van moet zijn (sites of fora) om Turkse e-books te kunnen downloaden. Nu ben ik niet zo bekend met Turkse sites, maar ik weet wel dat ze vaak verdomd irritant kunnen zijn, vawege pop-ups, amateuristische layouts en dergelijke. Ik zocht net bijvoorbeeld even naar 'Türkçe e-kitap' en ik werd er al meteen gek van...
pi_76144953
Hoe laat denken jullie dat foto-maak zaken open zijn? Voor 11 uur al wel toch?
pi_76144999
quote:
Op maandag 28 december 2009 16:05 schreef IHVK het volgende:
Theorie:

Motiverende teksten.
Je hebt toch niet het ANWB-boekje, hè? Dat ding zuiiiiigt .
Cool story, Hansel.
pi_76145051
quote:
Op maandag 28 december 2009 16:14 schreef IHVK het volgende:
Ik weet niet hoe het in Rotterdam is, maar bij ons is Foto Verschuren bijvoorbeeld (als die in R'dam bestaat) al om 09.00 uur open. Zal met andere winkels niet heel anders zijn, denk ik.
pi_76145095
O, is het voor je rijbewijs? Ik dacht dat je aan het leren was voor een tentamen ofzo.
pi_76145106
quote:
Op maandag 28 december 2009 16:14 schreef IHVK het volgende:
Voor pasfoto's? Gewoon normale tijd toch, ik denk wel een uur of 9, 10.
Cool story, Hansel.
pi_76145265
quote:
Op maandag 28 december 2009 16:15 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Je hebt toch niet het ANWB-boekje, hè? Dat ding zuiiiiigt .
Ja deze keer wel helaas.

Maar goed hij is geleend. Dus gegeven paard niet in de bek etc.
pi_76145360
quote:
Op maandag 28 december 2009 16:24 schreef IHVK het volgende:

[..]

Ja deze keer wel helaas.

Maar goed hij is geleend. Dus gegeven paard niet in de bek etc.
Er staan ook nog eens fouten in, ook op de vragen-CD. Heb jij die computertentamen-CD's?

Als je het vragenboekje al hebt heeft die CD trouwens geen zin, wsant de vragen zijn hetzelfde .
Cool story, Hansel.
pi_76145379
quote:
Op maandag 28 december 2009 16:26 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Er staan ook nog eens fouten in, ook op de vragen-CD. Heb jij die computertentamen-CD's?
Ja.

Welke fouten? Waar? Help?

Ik heb wel de 'nieuwe', weet niet of het uitmaakt.
pi_76145503
quote:
Op maandag 28 december 2009 16:26 schreef IHVK het volgende:

[..]

Ja.

Welke fouten? Waar? Help?

Ik heb wel de 'nieuwe', weet niet of het uitmaakt.
Ik weet het niet precies meer, maar hier staan volgens mij wat mogelijke fouten op de laatste paar bladzijden:

http://www.anwb.nl/binari(...)examen-b-1135648.pdf
Cool story, Hansel.
pi_76145578
quote:
Op maandag 28 december 2009 16:30 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Ik weet het niet precies meer, maar hier staan volgens mij wat mogelijke fouten op de laatste paar bladzijden:

http://www.anwb.nl/binari(...)examen-b-1135648.pdf
Okey bedankt.

Had jij ook dat boek? Die andere is zoveel beter.
pi_76145698
quote:
Op maandag 28 december 2009 16:32 schreef IHVK het volgende:

[..]

Okey bedankt.

Had jij ook dat boek? Die andere is zoveel beter.
Ja, helaas wel, ik dacht - de ANWB, dat moet wel heel goed zijn, maar blijkbaar had ik het fout .

Het irritantste vind ik de manier waarop het is geschreven en het feit dat sommige dingen in iets van 4 hoofdstukken worden herhaald .
Cool story, Hansel.
pi_76147466
Eeen kind dat groter is dan 1,35 meter en met een maximaal gewicht van 36kg.

Wtf? Wie verzint deze regels en wie schrijft dit boek.
pi_76147474
quote:
Op maandag 28 december 2009 16:35 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Ja, helaas wel, ik dacht - de ANWB, dat moet wel heel goed zijn, maar blijkbaar had ik het fout .

Het irritantste vind ik de manier waarop het is geschreven en het feit dat sommige dingen in iets van 4 hoofdstukken worden herhaald .
Klopt.
pi_76147529
Als er geen kinderbeveiligingsmiddel beschikbaar is, het niet de auto van de eigen (pleeg)ouders is en niet de eigen (pleeg)ouder achter het stuur zit. mogen kinderen van 3 jaar in de gordel op de achterbank worden vervoerd, het moet dan wel om incidentele ritjes op korte afstand gaan

Oh! Dan wel!

Tip aan alle mensen hier zonder rijbewijs: koop geen ANWB theorie boek, maar neem die van het CBR.
pi_76147732
Wat is het stil ineens.
pi_76148066
quote:
Op maandag 28 december 2009 17:29 schreef IHVK het volgende:
Als er geen kinderbeveiligingsmiddel beschikbaar is, het niet de auto van de eigen (pleeg)ouders is en niet de eigen (pleeg)ouder achter het stuur zit. mogen kinderen van 3 jaar in de gordel op de achterbank worden vervoerd, het moet dan wel om incidentele ritjes op korte afstand gaan

Oh! Dan wel!

Tip aan alle mensen hier zonder rijbewijs: koop geen ANWB theorie boek, maar neem die van het CBR.
Ik wist niet eens dat het CBR er een had. Maar inderdaad, dit soort nutteloze info heb je toch niks aan .
Cool story, Hansel.
pi_76148121
quote:
Op maandag 28 december 2009 17:27 schreef IHVK het volgende:
Eeen kind dat groter is dan 1,35 meter en met een maximaal gewicht van 36kg.

Wtf? Wie verzint deze regels en wie schrijft dit boek.
Dit soort dingen sloeg ik dus gewoon over, want je hebt er dus geen ene moer aan . Het beste werkte bij mij oefententamens meerdere keren overnieuw doen totdat ik alles begreep. Uiteindelijk heb ik het in een keer weten te halen .
Cool story, Hansel.
pi_76148235
ik heb de boeken va vekabest gebruikt, theorie als examen boek, veel examen vragen kwamen bijna exact terug op het examen
-Rabia Al-Basri
pi_76148367
hey lieve mensen.
"Amo, ergo sum. I love, therefore I am"
"Niet de dingen zelf maken je ongelukkig, maar je denkbeelden erover"
pi_76148396
ohja ben ook op mobiel, dus kan traag reageren:)
"Amo, ergo sum. I love, therefore I am"
"Niet de dingen zelf maken je ongelukkig, maar je denkbeelden erover"
pi_76148414
quote:
Op maandag 28 december 2009 15:20 schreef Rookert het volgende:

[..]

Denk je?
Ik ben een pure Turk.
pi_76148433
quote:
Op maandag 28 december 2009 17:50 schreef Slayage het volgende:
ik heb de boeken va vekabest gebruikt, theorie als examen boek, veel examen vragen kwamen bijna exact terug op het examen
Dat merkte ik ook. Alleen die gevaarherkenningsvragen vond ik een beetje nutteloos, maar gelukkig kon je daar veel fouten maken.
Cool story, Hansel.
pi_76148450
quote:
Op maandag 28 december 2009 17:56 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Denk je?
Nee, joh, hij lult maar wat .
Cool story, Hansel.
pi_76148458
quote:
Op maandag 28 december 2009 16:13 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Ok, succes. Maar laat je wel even door de winkelier informeren om er zeker van te zijn dat het niet slecht is voor iemand van jouw leeftijd.
Niet gehaald.
Ik ben een pure Turk.
pi_76148499
quote:
Op maandag 28 december 2009 17:57 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Nee, joh, hij lult maar wat .
PFf. Bedoelde ermee te zeggen dat je ouders niet gelovig hoeven te zijn als jij wel gelovig bent. Ik heb het dan niet specifiek over 1 geloof (islam, christendom ofzo), maar geloof in een hoger iets.
Ik ben een pure Turk.
  maandag 28 december 2009 @ 18:01:43 #175
198299 Gratau
eendracht maakt macht
pi_76148580
vandaag avatar3d, hebben jullie die al gezien?
mundus vult decipi
pi_76148597
quote:
Op maandag 28 december 2009 18:01 schreef Gratau het volgende:
Ik ga hem meteen kijken als ik weer in NL ben .
Cool story, Hansel.
pi_76148635
Ik had deze twee boeken van Verjo:

Theorie

Oefenvragen

Één keer de theorie doorgelezen en me daarna geconcentreerd op de oefenvragen (750 stuks). Ik vond de theorie helder uitgelegd en de oefenvragen hadden me zo een beetje op alle mogelijke verkeerssituaties voorbereid.
pi_76148756
quote:
Ja, vorige week donderdag. Topfilm!
  maandag 28 december 2009 @ 18:07:47 #179
198299 Gratau
eendracht maakt macht
pi_76148821
quote:
Op maandag 28 december 2009 18:06 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Ja, vorige week donderdag. Topfilm!
merk je echt wat van die 3d of bijna niks?
mundus vult decipi
  maandag 28 december 2009 @ 18:10:12 #180
198299 Gratau
eendracht maakt macht
pi_76148915
quote:
Op maandag 28 december 2009 18:02 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Ik ga hem meteen kijken als ik weer in NL ben .
wat voor films hebben ze daar dan? zeker van die prins en prinsessen films?
mundus vult decipi
pi_76148932
quote:
Op maandag 28 december 2009 17:57 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Niet gehaald.
vette ava!
-Rabia Al-Basri
pi_76148984
quote:
Op maandag 28 december 2009 18:10 schreef Slayage het volgende:

[..]

vette ava!
weet ik, helemaal zelf uitgezocht, dankjewel
Ik ben een pure Turk.
pi_76148996
quote:
Op maandag 28 december 2009 18:03 schreef TheMagnificent het volgende:

[ afbeelding ]
Theorie

[ afbeelding ]
Oefenvragen

Één keer de theorie doorgelezen en me daarna geconcentreerd op de oefenvragen (750 stuks). Ik vond de theorie helder uitgelegd en de oefenvragen hadden me zo een beetje op alle mogelijke verkeerssituaties voorbereid.
Die was ook de beste volgens mijn instructeur, vragen oefenen werkt het beste
pi_76149004
quote:
ik denk dat ik em morgen ga checken, eerst de gewone versie daarna nog wel een de 3d versie
-Rabia Al-Basri
pi_76149031
quote:
Op maandag 28 december 2009 18:07 schreef Gratau het volgende:

[..]

merk je echt wat van die 3d of bijna niks?
Jazeker! Daardoor is de film zo bijzonder. Ik weet niet of ik er wel evenveel plezier uit zou hebben gehaald als ik de normale versie van de film had bezocht. Het 3D-aspect maakt, naar mijn mening, de ervaring pas echt compleet; daar is die film tenslotte ook voor gemaakt.
pi_76149056
quote:
Op maandag 28 december 2009 18:10 schreef Gratau het volgende:

[..]

ze zijn daar zeker gek op bollywood films
-Rabia Al-Basri
  maandag 28 december 2009 @ 18:14:44 #187
198299 Gratau
eendracht maakt macht
pi_76149121
quote:
Op maandag 28 december 2009 18:13 schreef Slayage het volgende:

[..]

ze zijn daar zeker gek op bollywood films
hey slayage ken je turkse torrents sites? wel beetje fatsoenlijke
mundus vult decipi
  maandag 28 december 2009 @ 18:16:20 #188
198299 Gratau
eendracht maakt macht
pi_76149191
quote:
Op maandag 28 december 2009 18:12 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Jazeker! Daardoor is de film zo bijzonder. Ik weet niet of ik er wel evenveel plezier uit zou hebben gehaald als ik de normale versie van de film had bezocht. Het 3D-aspect maakt, naar mijn mening, de ervaring pas echt compleet; daar is die film tenslotte ook voor gemaakt.
oke thnx, dat wordt 3d
mundus vult decipi
  maandag 28 december 2009 @ 18:16:47 #189
198299 Gratau
eendracht maakt macht
pi_76149208
quote:
Op maandag 28 december 2009 18:03 schreef TheMagnificent het volgende:

[ afbeelding ]
Theorie

[ afbeelding ]
Oefenvragen

die had ik ook, alleen dan voor brommer
mundus vult decipi
pi_76149251
quote:
Op maandag 28 december 2009 17:56 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Denk je?
Tuurlijk, als jij in een afgesloten omgeving opgroeit denk je echt niet opeens 'hey, er is een god en die is chill, laat ik gaan bidden'. Iemand komt daarmee of jij ziet het later ergens anders en denkt 'misschien is dat wat voor mij'
pi_76149301
quote:
Op maandag 28 december 2009 18:18 schreef Rookert het volgende:

[..]

Tuurlijk, als jij in een afgesloten omgeving opgroeit denk je echt niet opeens 'hey, er is een god en die is chill, laat ik gaan bidden'. Iemand komt daarmee of jij ziet het later ergens anders en denkt 'misschien is dat wat voor mij'
Ja, dat klopt, maar je kan toch in een hogere macht geloven als je zonder geloof bent opgegroeid? Ik noemde daarom ook niet specifiek een geloof.
Ik ben een pure Turk.
pi_76149456
ik wil een topic openen maar ik weet niet zo goed waar
Ik ben een pure Turk.
pi_76149463
quote:
Op maandag 28 december 2009 18:19 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Ja, dat klopt, maar je kan toch in een hogere macht geloven als je zonder geloof bent opgegroeid? Ik noemde daarom ook niet specifiek een geloof.
Ja, maar pas als je zelf zover bent dat je door hebt wat alles is. Nu wordt je als kindje spelenderwijs wat geleerd,je kan het als 5jarige ofzo niet zelf gaan ontdekken
pi_76149498
quote:
Op maandag 28 december 2009 18:22 schreef Bilmiyorem het volgende:
ik wil een topic openen maar ik weet niet zo goed waar
KPD
pi_76149527
quote:
Op maandag 28 december 2009 18:22 schreef Rookert het volgende:

[..]

Ja, maar pas als je zelf zover bent dat je door hebt wat alles is. Nu wordt je als kindje spelenderwijs wat geleerd,je kan het als 5jarige ofzo niet zelf gaan ontdekken
Jij beweert dus dat een 5-jarige niet in een hogere macht kan geloven? Nogmaals, heb het niet specifiek over een religie, maar gewoon geloof.
Ik ben een pure Turk.
pi_76149537
quote:
Op maandag 28 december 2009 18:23 schreef Rookert het volgende:

[..]

KPD
pff
onderwerp is relatie en dood
waar zal ik m openen?
Ik ben een pure Turk.
pi_76149584
quote:
Op maandag 28 december 2009 18:24 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Jij beweert dus dat een 5-jarige niet in een hogere macht kan geloven? Nogmaals, heb het niet specifiek over een religie, maar gewoon geloof.
Als ie het helemaal zelf moet ontdekken dan denk ik van niet nee
pi_76149616
quote:
Op maandag 28 december 2009 18:25 schreef Rookert het volgende:

[..]

Als ie het helemaal zelf moet ontdekken dan denk ik van niet nee
Ik weet eigenlijk zeker van wel, het is iets dat in de mens zit.
Ik ben een pure Turk.
pi_76149640
quote:

[..]

pff
waar zal ik m openen?
R&P
pi_76149699
quote:
Op maandag 28 december 2009 18:26 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Ik weet eigenlijk zeker van wel, het is iets dat in de mens zit.
Op die leeftijd bewust iets geloven zonder enige prikkel van buitenaf? Lijkt me sterk
pi_76149715
quote:

[..]

pff
waar zal ik m openen?
De kant die je er mee opwilt:
  • Levenbeschouwelijk --> Filosofie & Levensbeschouwing
  • Psychologisch --> Relaties & Psychologie
  • pi_76149765
    quote:
    Op maandag 28 december 2009 18:14 schreef Gratau het volgende:

[..]

hey slayage ken je turkse torrents sites? wel beetje fatsoenlijke
    nee man
    -Rabia Al-Basri
    pi_76149776
    quote:
    Op maandag 28 december 2009 18:28 schreef Rookert het volgende:

[..]

Op die leeftijd bewust iets geloven zonder enige prikkel van buitenaf? Lijkt me sterk
    Die geloven meestal ook in Sinterklaas, om maar wat te noemen.
    pi_76149848
    quote:

[..]

op het moment dat ie iemand zich afvraagt, wie ben? wat ben ik? wtf doe ik hier op deze aardkloot? is de stap naar geloof niet al te groot lijkt me
    -Rabia Al-Basri
    pi_76149891
    quote:
    Op maandag 28 december 2009 18:30 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Die geloven meestal ook in Sinterklaas, om maar wat te noemen.
    Dat is een prikkel van buitenaf, komen ze niet zelf mee

Ik ga even eten
    pi_76149950
    quote:
    Op maandag 28 december 2009 18:32 schreef Rookert het volgende:

[..]

Dat is een prikkel van buitenaf, komen ze niet zelf mee

Ik ga even eten
    Dat is ook wat ik er mee bedoel. Kinderen van zo'n jonge leeftijd gaan meestal niet zomaar uit zichzelf in een hogere macht geloven, of in Sinterklaas, zoals in mijn voorbeeld. Zoals je zegt is dat een prikkel van buitenaf.
    pi_76150036
    quote:
    Op maandag 28 december 2009 18:33 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Dat is ook wat ik er mee bedoel. Kinderen van zo'n jonge leeftijd gaan meestal niet zomaar uit zichzelf in een hogere macht geloven, of in Sinterklaas, zoals in mijn voorbeeld. Zoals je zegt is dat een prikkel van buitenaf.
    Maar kinderen geloven ook heel veel dingen die ze zelf verzinnen, fantasieverhaaltjes bijvoorbeeld. Moet je een kind is een vraag stellen waarop hij of zij los kan fantaseren, komen de vreemdste verhalen uit.
    pi_76150058
    quote:

[..]

Ik denk dat het wel kan.. open er een topic over.
    Ik ben een pure Turk.
    pi_76150075
    quote:
    Op maandag 28 december 2009 18:28 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

De kant die je er mee opwilt:
  • Levenbeschouwelijk --> Filosofie & Levensbeschouwing
  • Psychologisch --> Relaties & Psychologie
  • Heb het topic al geopend.. weet niet of het wel de juiste plaats is.
    Ik ben een pure Turk.
    pi_76150142
    quote:
    Op maandag 28 december 2009 18:37 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Heb het topic al geopend.. weet niet of het wel de juiste plaats is.
    Vast wel. Je had vandaag zin om eens wat topics te openen hè?
    pi_76150152
    quote:
    Op maandag 28 december 2009 18:38 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Vast wel. Je had vandaag zin om eens wat topic te openen hè?
    ja, fissa bouwen ouwe
    Ik ben een pure Turk.
    pi_76150184
    quote:
    Op maandag 28 december 2009 18:38 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Vast wel. Je had vandaag zin om eens wat topic te openen hè?
    m'n andere topics kregen heel snel reacties, deze niet.
    Ik ben een pure Turk.
    pi_76150235
    quote:
    Op maandag 28 december 2009 18:36 schreef IHVK het volgende:

[..]

Maar kinderen geloven ook heel veel dingen die ze zelf verzinnen, fantasieverhaaltjes bijvoorbeeld. Moet je een kind is een vraag stellen waarop hij of zij los kan fantaseren, komen de vreemdste verhalen uit.
    Je hebt gelijk hoor. Kinderen op zo'n jonge leeftijd geloven sowieso in 'alles' wat je ze vertelt, wat ze in een tekenfilm zien of wat ze fantaseren in hun kleine, maar nog lege, hersentjes.

pi_76150296
    quote:
    Op maandag 28 december 2009 18:41 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Je hebt gelijk hoor. Kinderen op zo'n jonge leeftijd geloven sowieso in 'alles' wat je ze vertelt, wat ze in een tekenfilm zien of wat ze fantaseren in hun kleine, maar nog lege, hersentjes.

Klopt, maar ik wilde even zeggen dat we hun eigen fantasievermogen niet moeten onderschatten, gezien ze zelf ook veel verzinnen. (uiteraard ook beïnvloed door prikkers van buiten af)
    pi_76150314
    quote:
    Op maandag 28 december 2009 18:40 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

m'n andere topics kregen heel snel reacties, deze niet.
    Tsja, is toch wat diepere materie. R&P is sowieso een iets serieuzer subforum dan KLB.
    pi_76150321
    Haha dat kind is wel grappig. En lief.
    pi_76150421
    quote:
    Op maandag 28 december 2009 18:43 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Tsja, is toch wat diepere materie. R&P is sowieso een iets serieuzer subforum dan KLB.
    Filosofie en levensbeschouwing reageren ze meestal ook sneller, niemand vindt het onderwerp interessant.
    Ik ben een pure Turk.
    pi_76150452
    waar is Min-e?
    pi_76150481
    quote:
    Op maandag 28 december 2009 18:43 schreef IHVK het volgende:
    Haha dat kind is wel grappig. En lief.
    Het gedeelte waar ze even niet op de naam van een schild kan komen (01:44)...
    pi_76150500
    quote:
    Op maandag 28 december 2009 18:47 schreef IHVK het volgende:
    waar is Min-e?
    Computer stuk : )..

Zei ik al eerder maar goed..
    Min-e zei het volgende: Als jij een vrouw was geweest, was je echt een slet geweest..
    pi_76150593
    quote:
    Op maandag 28 december 2009 18:48 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Het gedeelte waar ze even niet op de naam van een schild kan komen (01:44)...
    Inderdaad.
    pi_76150614
    quote:
    Op maandag 28 december 2009 18:49 schreef ClioSporT het volgende:

[..]

Gemist, gaat zo snel tegenwoordig. Paar dagen geleden zaten we nog op 217 ofzo.
    pi_76150966
    quote:
    Op maandag 28 december 2009 18:10 schreef Gratau het volgende:

[..]

De egyptenaren houden daar wel van, ja. Maar ze hebben ook westerse films. Ik hoorde alleen dat je hem toch echt in 3D moet kijken dus wacht ik tot ik in NL ben .
    Cool story, Hansel.
    pi_76151291
    quote:
    Op maandag 28 december 2009 18:41 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Dat kindje is echt . Hoop dat ik ooit zo'n dochtertje mag krijgen Ze heeft ook zo'n filmpje waar ze snoep heeft gegeten en dat mag papa niet weten dus moet ze het 'bewijs' vernietigen en eet ze nog een lolly

Schattig he Bilmiyorem
    pi_76151345
    quote:

[..]

THE HORROR
    -Rabia Al-Basri
    pi_76151351
    quote:
    Op maandag 28 december 2009 19:07 schreef Rookert het volgende:

[..]

Schattig he Bilmiyorem
    ja
    Ik ben een pure Turk.
    pi_76151399
    quote:
    Op maandag 28 december 2009 19:07 schreef Rookert het volgende:

[..]

Dat kindje is echt . Hoop dat ik ooit zo'n dochtertje mag krijgen Ze heeft ook zo'n filmpje waar ze snoep heeft gegeten en dat mag papa niet weten dus moet ze het 'bewijs' vernietigen en eet ze nog een lolly

Schattig he Bilmiyorem
    Ze heeft trouwens wel gelijk met haar topic. Sommige mensen zeggen zo vaak schattig dat het woordje een negatieve bijklank krijgt waar je bijna misselijk van wordt.
    pi_76151401
    quote:
    Op maandag 28 december 2009 19:09 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

ja
    Hypocriet, maar wel echt
    pi_76151406
    Mooie user icon bilmi.
    Cool story, Hansel.
    pi_76151449
    quote:
    Op maandag 28 december 2009 19:10 schreef IHVK het volgende:

[..]

Ze heeft trouwens wel gelijk met haar topic. Sommige mensen zeggen zo vaak schattig dat het woordje een negatieve bijklank krijgt waar je bijna misselijk van wordt.
    Ik heb wel vaker gelijk, dat moeten jullie doorkrijgen.
    Nee, serieus, het is echt irritant. Vooral als het bij van alles wordt gebruikt, met zo'n kuttoon en dan "zoooo schattig." Zeg dan een keer dat iets leuk is ofzo, beetje variatie.
    Ik ben een pure Turk.
    pi_76151460
    quote:
    Op maandag 28 december 2009 19:10 schreef wikwakka2 het volgende:
    Mooie user icon bilmi.
    thanks
    Ik ben een pure Turk.
      maandag 28 december 2009 @ 19:12:59 #232
    198299 Gratau
    eendracht maakt macht
    pi_76151522
    quote:
    Op maandag 28 december 2009 19:10 schreef wikwakka2 het volgende:
    Mooie user icon bilmi.
    ik snap nog steeds niet wat die van jou betekent
    mundus vult decipi
    pi_76151550
    quote:
    Op maandag 28 december 2009 19:10 schreef IHVK het volgende:

[..]

Inderdaad. De reacties daarentegen, zijn minder spectaculair. Maar wel KLB-niveau...
    pi_76151626
    quote:
    Op maandag 28 december 2009 19:12 schreef Gratau het volgende:

[..]

te zware hoofd
    -Rabia Al-Basri
    pi_76151637
    quote:

[..]

heeft hij er een?
    Ik ben een pure Turk.
    pi_76151645
    Ik werd een keer schattig genoemd door een meisje. Ik weet niet of ik daar dan zo blij mee moet zijn.
    pi_76151679
    quote:
    Op maandag 28 december 2009 19:15 schreef Slayage het volgende:

[..]

te zware hoofd
    Ik ben een pure Turk.
    pi_76151692
    quote:

[..]

Er was vorig jaar zo'n 1 april actie van youtube waarbij ze alle filmpjes ondersteboven afspeelden. Als instructie stond er dan dat je zoals het plaatje je hoofd om moest draaien .
    Cool story, Hansel.
    pi_76151709
    quote:
    Op maandag 28 december 2009 19:15 schreef TheMagnificent het volgende:
    Ik werd een keer schattig genoemd door een meisje. Ik weet niet of ik daar dan zo blij mee moet zijn.
    Echt grappig hoe sommige jongens dat zo negatief kunnen opvatten.
    Ik ben een pure Turk.
    pi_76151725
    quote:
    Op maandag 28 december 2009 19:15 schreef TheMagnificent het volgende:
    Dat ligt eraan, ben je een schattig dikkertje of ben je een normaal uitziende jongeman die zich schattig kan gedragen .
    Cool story, Hansel.
    pi_76151742
    quote:
    Op maandag 28 december 2009 19:16 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

waardoor zijn hoofd omvalt, jeweets
    -Rabia Al-Basri
    pi_76151781
    quote:
    Op maandag 28 december 2009 19:17 schreef Slayage het volgende:

[..]

waardoor zijn hoofd omvalt, jeweets
    bedoelde dat eigk niet, laat maar
    Ik ben een pure Turk.
    pi_76151788
    quote:
    Op maandag 28 december 2009 19:17 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Dat ligt eraan, ben je een schattig dikkertje of ben je een normaal uitziende jongeman die zich schattig kan gedragen .
    Dat laatste.
    pi_76151798
    quote:

[..]

Vrouwen en computers .
    Cool story, Hansel.
    pi_76151816
    Ik word ook schattig genoemd door jongens, moet ik daar blij mee zijn?
    Ik ben een pure Turk.
    pi_76151832
    quote:
    Op maandag 28 december 2009 19:18 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

bedoelde dat eigk niet, laat maar
    Cool story, Hansel.
    pi_76151861
    quote:
    Op maandag 28 december 2009 19:19 schreef Bilmiyorem het volgende:
    Meisjes mogen schattig zijn, jongens niet.
    Cool story, Hansel.
    pi_76151879
    quote:
    Op maandag 28 december 2009 19:19 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
    ik wilde jou voor zijn, maar je zei er helemaal niets van. Sorry Slayage.
    Ik ben een pure Turk.
    pi_76151898
    quote:
    Op maandag 28 december 2009 19:20 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Meisjes mogen schattig zijn, jongens niet.
    Jongens ook wel hoor, is niet per se negatief.
    Ik ben een pure Turk.
    pi_76151908
    quote:
    Op maandag 28 december 2009 19:19 schreef Bilmiyorem het volgende:
    Dat betekent dat ze je niet meteen willen batsen, maar een relatie willen
    pi_76151935
    quote:
    Op maandag 28 december 2009 19:20 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

ik wilde jou voor zijn, maar je zei er helemaal niets van. Sorry Slayage.
    Ik weet niet of het op prijs wordt gesteld als je mensen constant gaat verbeteren.
    Cool story, Hansel.
    pi_76152108
    quote:
    Op maandag 28 december 2009 19:21 schreef Rookert het volgende:

[..]

Dat betekent dat ze je niet meteen willen batsen, maar een relatie willen
    aaah wat lief. Eigen ervaring ofzo?
    Ik ben een pure Turk.
    pi_76152132
    quote:
    Op maandag 28 december 2009 19:21 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Ik weet niet of het op prijs wordt gesteld als je mensen constant gaat verbeteren.
    Het kan je dus niets schelen of ik het op prijs stel of niet, want je verbetert mij wel constant!
    Ik ben een pure Turk.
    pi_76152183
    quote:
    Op maandag 28 december 2009 19:25 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Het kan je dus niets schelen of ik het op prijs stel of niet, want je verbetert mij wel constant!
    Ik weet dat jij het op prijs stelt, want jij wilt de Nederlandse taal perfect beheersen.
    Cool story, Hansel.
    pi_76152227
    quote:
    Op maandag 28 december 2009 19:24 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

aaah wat lief. Eigen ervaring ofzo?
    Nee, ik zeg altijd "batsen?" en dan knikken ze

Nee, maar dan moet je blozen, ogen neerslaan, weer omhoog kijken en beetje lachen,dan pak je hem zo in
    pi_76152289
    quote:
    Op maandag 28 december 2009 19:26 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Ik weet dat jij het op prijs stelt, want jij wilt de Nederlandse taal perfect beheersen.
    Is het niet jij wil?
    Ik ben een pure Turk.
    pi_76152331
    quote:
    Op maandag 28 december 2009 19:27 schreef Rookert het volgende:

[..]

Nee, ik zeg altijd "batsen?" en dan knikken ze

Nee, maar dan moet je blozen, ogen neerslaan, weer omhoog kijken en beetje lachen,dan pak je hem zo in
    dat doe ik dus nooit.
    Ik ben een pure Turk.
    pi_76152430
    quote:
    Op maandag 28 december 2009 19:29 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

dat doe ik dus nooit.
    Als je het de hele tijd doet ben je dan ook een vuige slet
    Maar mocht je het een keer willen, dan werkt dit wel
    pi_76152481
    quote:
    Op maandag 28 december 2009 19:31 schreef Rookert het volgende:

[..]

Als je het de hele tijd doet ben je dan ook een vuige slet
    Maar mocht je het een keer willen, dan werkt dit wel
    Past neit bij mij en vind het ook niet nodig, word anders ook wel schattig genoemd.

zie mezelf het al doen.
    Ik ben een pure Turk.
    pi_76152524
    quote:
    Op maandag 28 december 2009 19:28 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Is het niet jij wil?
    quote:
    Ja, wil is hier correct, maar wel informeel. Veel mensen geven in elk geval in geschreven taal de voorkeur aan wilt in dit soort zinnen: 'De conciërge vraagt of je even wilt komen.' Andere voorbeelden:
    Je wilt vast wel weten wat je hebt gewonnen.
    Je moet zelf bepalen wat je wilt.
    Als je nog wilt meedoen, moet je je nú opgeven.

Als je gebruikt wordt in de algemene betekenis men, is wil ook in schrijftaal voor de meeste taalgebruikers acceptabel. Bijvoorbeeld:
    Hier vind je alles wat je wil weten over het konijn.
    Vertraging is altijd vervelend; je wil immers liever niet te laat komen.
    Hoe kom je erachter wat je écht wil bereiken?

Als je achter de persoonsvorm staat, valt de t weg. Dat is een algemene eigenschap van je. Daarom zijn alleen juist: 'Wil je even komen?' en 'Wil je nu wel of niet?' Let op: alleen je heeft deze eigenschap; als u achter de persoonsvorm staat, blijft de t staan: 'Wilt u even komen?' en 'Wilt u nu wel of niet?'
    Cool story, Hansel.
    pi_76152594
    quote:
    Op maandag 28 december 2009 19:32 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

[..]

Hmm.. wie heeft er dus gelijk?
    Ik ben een pure Turk.
    pi_76152659
    quote:
    Op maandag 28 december 2009 19:33 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Hmm.. wie heeft er dus gelijk?
    Ik, 'wilt' is officieel/formeel goed.
    Cool story, Hansel.
    pi_76152671
    quote:
    Op maandag 28 december 2009 19:35 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Ik, 'wilt' is officieel/formeel goed.
    Ik ben een pure Turk.
    pi_76152734
    quote:
    Op maandag 28 december 2009 19:31 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Past neit bij mij en vind het ook niet nodig, word anders ook wel schattig genoemd.

zie mezelf het al doen.
    Het is waarschijnljk schattig als je stoer probeert te doen
    Als er ooit een Fok meet komt wordt jij doodgeknuffeld
    pi_76152817
    quote:
    Op maandag 28 december 2009 19:36 schreef Rookert het volgende:

[..]

Het is waarschijnljk schattig als je stoer probeert te doen
    Als er ooit een Fok meet komt wordt jij doodgeknuffeld
    nee, het wordt schattig genoemd als ik 1x scheld of iemand probeer te beledigen.
    fokmeet, alsof iemand daar komt, laat staan dat ik kom
    Ik ben een pure Turk.
    pi_76152826
    quote:
    Op maandag 28 december 2009 19:35 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Het is weer een van de uitzonderingen waarbij het allebei kan. Informeel gesproken is 'ik wou' ook goed in plaats van 'ik wilde'.
    Cool story, Hansel.
    pi_76152875
    quote:
    Op maandag 28 december 2009 19:39 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Het is weer een van de uitzonderingen waarbij het allebei kan. Informeel gesproken is 'ik wou' ook goed in plaats van 'ik wilde'.
    waarom praten we hier eigk over? Ik ga stoppen met op anderen hun fouten letten. Tijdens avondeten vandaag zei m'n broer die cadeautje, m'n zusje meteen aaah fout, je maakte vandaag al eerder een fout en blalbalbalba. WAar doen we nog moeilijk over, fouten.
    Ik ben een pure Turk.
    pi_76152892
    quote:
    Op maandag 28 december 2009 19:38 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

nee, het wordt schattig genoemd als ik 1x scheld of iemand probeer te beledigen.
    fokmeet, alsof iemand daar komt, laat staan dat ik kom
    Dat bedoel ik, als ik jouw hoofd zie denk ik echt "aaah " volgens mij
    Een Fokmeet haalt het hele principe van internet onderuit
    pi_76152930
    quote:
    Op maandag 28 december 2009 19:40 schreef Rookert het volgende:

[..]

Dat bedoel ik, als ik jouw hoofd zie denk ik echt "aaah " volgens mij
    Een Fokmeet haalt het hele principe van internet onderuit
    hahaha, dat denk je nu.
    en klopt, houd het maar bij internet.
    Ik ben een pure Turk.
    pi_76152950
    quote:
    Op maandag 28 december 2009 19:40 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

waarom praten we hier eigk over? Ik ga stoppen met op anderen hun fouten letten. Tijdens avondeten vandaag zei m'n broer die cadeautje, m'n zusje meteen aaah fout, je maakte vandaag al eerder een fout en blalbalbalba. WAar doen we nog moeilijk over, fouten.
    Spreek jouw zusje beter Nederlands dan je broertje? Het is toch goed als je elkaar verbetert, anders blijf je bepaalde dingen fout zeggen/schrijven.
    Cool story, Hansel.
    pi_76152992
    quote:
    Op maandag 28 december 2009 19:41 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Spreek jouw zusje beter Nederlands dan je broertje? Het is toch goed als je elkaar verbetert, anders blijf je bepaalde dingen fout zeggen/schrijven.
    zeg dan je broer! Ik haat dat verkleinwoord, hij is ouder dan wij. M'n broer weet dat het fout is, maar soms maakt hij tijdens het spreken nou eenmaal zo'n fout. Weet niet wat er met m'n zusje is, maar dacht altijd dat ze niets wist van de Nederlandse taal, is nu wel eng.
    Ik ben een pure Turk.
    pi_76153018
    quote:
    Op maandag 28 december 2009 19:41 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

hahaha, dat denk je nu.
    en klopt, houd het maar bij internet.
    Ja dat blijf ik denken, want ik krijg nooit een foto te zien, dus ik kan het prima zeggen

pi_76153055
    quote:
    Op maandag 28 december 2009 19:43 schreef Rookert het volgende:

[..]

Ja dat blijf ik denken, want ik krijg nooit een foto te zien, dus ik kan het prima zeggen

Blijf eigk maar denken wat je wil, tis internet.
    Ik ben een pure Turk.
    pi_76153093
    quote:
    Op maandag 28 december 2009 19:42 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

zeg dan je broer! Ik haat dat verkleinwoord, hij is ouder dan wij. M'n broer weet dat het fout is, maar soms maakt hij tijdens het spreken nou eenmaal zo'n fout. Weet niet wat er met m'n zusje is, maar dacht altijd dat ze niets wist van de Nederlandse taal, is nu wel eng.
    Oh, sorry, ik dacht dat jij ook 'broertje' had geschreven. Vandaar dat ik het ook overnam. Maar des te beter - leer hem fatsoenlijk Nederlands, wees een goed zusje .
    Cool story, Hansel.
    pi_76153097
    quote:
    Op maandag 28 december 2009 19:42 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Ze is je aan het kopiëren
    "Wollah, wat is deze, rustig rustig rustig!" was haar niveau?
    pi_76153098
    ik loop al de hele dag rond op 1 bord macaroni. Nog geen honger, maar betekent dat ik nu wel even iets te eten ga zoeken.
    Ik ben een pure Turk.
    pi_76153185
    quote:
    Op maandag 28 december 2009 19:44 schreef Bilmiyorem het volgende:
    ik loop al de hele dag rond op 1 bord macaroni. Nog geen honger, maar betekent dat ik nu wel even iets te eten ga zoeken.
    En maar afvragen waarom ze wegwaait in de herfst
    Eet ze dikkertje
    pi_76153210
    quote:
    Op maandag 28 december 2009 19:44 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Oh, sorry, ik dacht dat jij ook 'broertje' had geschreven. Vandaar dat ik het ook overnam. Maar des te beter - leer hem fatsoenlijk Nederlands, wees een goed zusje .
    hij weet zelf toch wel wat goed en fout is, maar laatst ik was zo aan het praten en sprak bachelor letterlijk uit. Ging die dom doen enzo daarover hahaha. Terwijl ik iets aan het uitleggen was aan m'n opa en er op papier "bachelor" stond, dan zeg ik ook gewoon bachelor.
    Ik ben een pure Turk.
    pi_76153257
    quote:
    Op maandag 28 december 2009 19:44 schreef Rookert het volgende:

[..]

Ze is je aan het kopiëren
    "Wollah, wat is deze, rustig rustig rustig!" was haar niveau?
    neee! Dat is haar niveau niet geweest, bedoel dat ze hoe zeg je dat zo netjes mogelijk, altijd wel wat minder slim is geweest dan ik, dus dacht automatisch ook altijd dat ze de Nederlandse taal niet goed zou beheersen.
    Ik ben een pure Turk.
    pi_76153276
    quote:
    Op maandag 28 december 2009 19:46 schreef Rookert het volgende:

[..]

En maar afvragen waarom ze wegwaait in de herfst
    Eet ze dikkertje
    eet anders nooit zo weinig hehe.
    ben nu echt weg, later kater.
    Ik ben een pure Turk.
    pi_76153298
    quote:
    Op maandag 28 december 2009 19:40 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Ik zei een keer in de 3e klas van de middelbare school "mag ik de boek ( ) ". Zegt zo'n jongen: 'Huh, jij lijkt wel een Turk.'
    pi_76153353
    quote:
    Op maandag 28 december 2009 19:47 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

neee! Dat is haar niveau niet geweest, bedoel dat ze hoe zeg je dat zo netjes mogelijk, altijd wel wat minder slim is geweest dan ik, dus dacht automatisch ook altijd dat ze de Nederlandse taal niet goed zou beheersen.
    Je zusje dom en achterlijk noemen en een plaats in de maatschappij misgunnen
    pi_76153424
    quote:
    Op maandag 28 december 2009 19:48 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

3 borden volgende keer
    Ajoes stoeipoes
    pi_76153448
    quote:
    Op maandag 28 december 2009 19:48 schreef Julis het volgende:

[..]

Ik zei een keer in de 3e klas van de middelbare school "mag ik de boek ( ) ". Zegt zo'n jongen: 'Huh, jij lijkt wel een Turk.'
    Je ziet er niet Turks uit ?
    Cool story, Hansel.
    pi_76153517
    quote:
    Op maandag 28 december 2009 19:48 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Later alligator.
    Cool story, Hansel.
    pi_76153541
    quote:

[..]

Pijnlijk
    pi_76153575
    quote:
    Op maandag 28 december 2009 19:51 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Je ziet er niet Turks uit ?
    Oh, jawel (tenminste, dat denk ik). Volgens mij had hij het even vergeten dat ik een Turk ben . Ik weet eigenlijk niet waarom hij dat zei
    pi_76153615
    quote:
    Op maandag 28 december 2009 19:53 schreef Julis het volgende:

[..]

Oh, jawel (tenminste, dat denk ik). Volgens mij had hij het even vergeten dat ik een Turk ben . Ik weet eigenlijk niet waarom hij dat zei
    Compliment, je zal maar als Turk worden geclassificeerd, vies bah, straks geef je af
    pi_76153676
    quote:

[..]

Ik zei tijdens de eindmusical in groep 8, waarin ik de hoofdrol had ( ), per ongeluk de bos in de volle openbaarheid. Al die kazen van binnen natuurlijk zo van 'Boh, wat een Turk'.
    pi_76153691
    quote:

[..]

Vorig jaar waren vrienden nep allochtoon aan het praten de/het door elkaar, dus ik zei zo wat en het ging per ongeluk verkeerd, kon het gelukkig op de situatie afschuiven.
    Ik ben een pure Turk.
    pi_76153720
    quote:
    Op maandag 28 december 2009 19:53 schreef Julis het volgende:

[..]

Ben je toevallig blond? Veel mensen hebben daar nog nooit van gehoord, een blonde Turk .
    quote:
    Op maandag 28 december 2009 19:56 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Ik zei tijdens de eindmusical in groep 8, waarin ik de hoofdrol had ( ), per ongeluk de bos. Al die kazen van binnen natuurlijk zo van 'Boh, wat een Turk'.

Maar het gaat er natuurlijk om hoe jij er zelf mee omging .
    Cool story, Hansel.
    pi_76153739
    quote:
    Op maandag 28 december 2009 19:49 schreef Rookert het volgende:

[..]

Je zusje dom en achterlijk noemen en een plaats in de maatschappij misgunnen
    Misgunnen? Ik spreek gewoon de waarheid, ze is minder slim dan ik en dat komt niet door de leeftijd, want op haar leeftijd snapte ik alles beter dan zij het nu snapt. Het is jammer, maar met inzet redt ze het wel.
    Ik ben een pure Turk.
    pi_76153767
    Oh, ik moet gaan (Dringend , mijn ouders worden boos. Ze wachten op mij) We gaan naar opaaa en omaa .
    pi_76153797
    quote:
    Op maandag 28 december 2009 19:56 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Ik zei tijdens de eindmusical in groep 8, waarin ik de hoofdrol had ( ), per ongeluk de bos. Al die kazen van binnen natuurlijk zo van 'Boh, wat een Turk'.
    Onontdekt talent komt hier tevoorschijn
    pi_76153843
    quote:
    Op maandag 28 december 2009 19:57 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Misgunnen? Ik spreek gewoon de waarheid, ze is minder slim dan ik en dat komt niet door de leeftijd, want op haar leeftijd snapte ik alles beter dan zij het nu snapt. Het is jammer, maar met inzet redt ze het wel.
    Doe niet zo serieus
    pi_76153845
    quote:
    Op maandag 28 december 2009 19:58 schreef Julis het volgende:
    Oh, ik moet gaan (Dringend , mijn ouders worden boos. Ze wachten op mij) We gaan naar opaaa en omaa .
    Dan is dringend weg moeten leuk, veel plezier.
    Ik ben een pure Turk.
    pi_76153857
    quote:
    Op maandag 28 december 2009 20:00 schreef Rookert het volgende:

[..]

Doe niet zo serieus

jonge houd je bek gewoon
    Ik ben een pure Turk.
    pi_76153888
    quote:
    Op maandag 28 december 2009 20:00 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

jonge houd je bek gewoon
    Kijk nou jongens wat schattig
    pi_76153898
    quote:
    Op maandag 28 december 2009 19:59 schreef Rookert het volgende:

[..]

Onontdekt talent komt hier tevoorschijn
    Mocht ik later werkloos worden, dan weet ik i.i.g. wat ik ga doen.
    pi_76153928
    quote:
    Op maandag 28 december 2009 20:01 schreef Rookert het volgende:

[..]

Kijk nou jongens wat schattig
    Ik ben een pure Turk.
    pi_76153948
    quote:
    Op maandag 28 december 2009 20:01 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Mocht ik later werkloos worden, dan weet ik i.i.g. wat ik ga doen.
    niet op vertrouwen.
    Ik ben een pure Turk.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')