abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76136773
bla
pi_76136798
blabla
Ik ben een pure Turk.
pi_76136837
quote:
Op maandag 28 december 2009 12:51 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Nee, vet is toch niet te vermijden, pff je snapt wel wat ik bedoel. Ben gestopt met onnodig veel eten.
Was deze zomer naar Turkije, zon, zee enzo, maar het hielp niet.
Ja, ik dacht al

Hmm.. neem een zen-momentje, een massagje ofzo, turks stoombad
  maandag 28 december 2009 @ 12:57:56 #4
53753 BereNDD
drampo uit je raam
pi_76136851
bublah
You're crazy in the coconut..
That boy needs therapy..
pi_76136872
quote:
Op maandag 28 december 2009 12:57 schreef Rookert het volgende:

[..]

Ja, ik dacht al

Hmm.. neem een zen-momentje, een massagje ofzo, turks stoombad
helpt niet, het zit veel dieper.
Ik ben een pure Turk.
pi_76136920
quote:
Op maandag 28 december 2009 12:58 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

psychologisch
pi_76136932
bla?
pi_76136950
quote:
Op maandag 28 december 2009 12:58 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Weet je wel wat het zou kunnen zijn of niet?

Je moet eens 1 op 1 gaan praten met Emel ofzo
pi_76136970
quote:
Op maandag 28 december 2009 13:00 schreef IHVK het volgende:

[..]

psychologisch
ja, dat woord, maar denk daarom ook dat het wel een keer over gaat, het zat eerst nog dieper dan het nu zit. Ik denk dat ik mezelf te serieus neem.
Ik ben een pure Turk.
pi_76137015
quote:
Op maandag 28 december 2009 13:00 schreef Rookert het volgende:

[..]

Weet je wel wat het zou kunnen zijn of niet?

Je moet eens 1 op 1 gaan praten met Emel ofzo
Ja, oorzaak van dit zit bij een paar gebeurtenissen in m'n leven, maar daar gaat het nu echt niet meer over. Die gebeurtenissen hebben mijn gedachtes alleen versterkt, maar hebben nu niet veel meer te maken met die gebeurtenissen, snap je? zeg maar: ik werd al gek van mezelf, maar door dingen die er zijn gebeurd, ben ik mezelf nog meer kwijt geraakt in m'n eigen gedachtes.

Alsof die daar zin in heeft hehe.
Ik ben een pure Turk.
pi_76137085
quote:
Op maandag 28 december 2009 13:02 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Ja, oorzaak van dit zit bij een paar gebeurtenissen in m'n leven, maar daar gaat het nu echt niet meer over. Die gebeurtenissen hebben mijn gedachtes alleen versterkt, maar hebben nu niet veel meer te maken met die gebeurtenissen, snap je? zeg maar: ik werd al gek van mezelf, maar door dingen die er zijn gebeurd, ben ik mezelf nog meer kwijt geraakt in m'n eigen gedachtes.

Alsof die daar zin in heeft hehe.
Maar die gebeurtenissen hebben dus wel degelijk invloed gehad, ook al gaan je gedachten daar nu niet meer over.

Nouja, iig gewoon een psycholoog, die zijn er niet voor niks en worden prima betaald om naar jouw verhaal te luisteren en jezelf uit de knoop te halen. Dit kan je later nog eens opbreken anders, zou ik zonde van vinden
pi_76137248
quote:
Op maandag 28 december 2009 13:04 schreef Rookert het volgende:

[..]

Maar die gebeurtenissen hebben dus wel degelijk invloed gehad, ook al gaan je gedachten daar nu niet meer over.

Nouja, iig gewoon een psycholoog, die zijn er niet voor niks en worden prima betaald om naar jouw verhaal te luisteren en jezelf uit de knoop te halen. Dit kan je later nog eens opbreken anders, zou ik zonde van vinden
Wat bedoel je met opbreken? Dat het later weer slecht kan gaan door dit? Ik denk dat echt niet, want ik heb ermee leren leven, het is ook niet op een manier dat ik kan janken om m'n eigen gedachtes, maar dat ik het gewoon te druk heb met m'n eigen gedachtes waardoor m'n concentratie byebye is. Het heeft wel een beetje een kutpersoon van me gemaakt, want dwaal snel af als mensen hun problemen bij me kwijt willen. Ik erger me zo erg aan waar mensen zich druk over maken, terwijl anderen dit ook weer over mij kunnen denken.
Ik ben een pure Turk.
pi_76137350
bla
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_76137359
quote:
Op maandag 28 december 2009 13:09 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Wat bedoel je met opbreken? Dat het later weer slecht kan gaan door dit? Ik denk dat echt niet, want ik heb ermee leren leven, het is ook niet op een manier dat ik kan janken om m'n eigen gedachtes, maar dat ik het gewoon te druk heb met m'n eigen gedachtes waardoor m'n concentratie byebye is. Het heeft wel een beetje een kutpersoon van me gemaakt, want dwaal snel af als mensen hun problemen bij me kwijt willen. Ik erger me zo erg aan waar mensen zich druk over maken, terwijl anderen dit ook weer over mij kunnen denken.
Nou, als je vindt dat het van jou een kutpersoon heeft gemaakt dan heb je er niet mee leren leven en anders kan ik me niet voorstellen dat je gelukkig bent met iets wat ervoor zorgt dat jij misschien een kutpersoon bent. Je noemt nu dingen die je niet echt helpen in sociale omgang en dat is niet bevordelijk voor later in je eigen relatie, maar ook bij je werk enzo
pi_76137415
wat een wending ineens!
pi_76137468
quote:
Op maandag 28 december 2009 13:12 schreef Rookert het volgende:

[..]

Nou, als je vindt dat het van jou een kutpersoon heeft gemaakt dan heb je er niet mee leren leven en anders kan ik me niet voorstellen dat je gelukkig bent met iets wat ervoor zorgt dat jij misschien een kutpersoon bent. Je noemt nu dingen die je niet echt helpen in sociale omgang en dat is niet bevordelijk voor later in je eigen relatie, maar ook bij je werk enzo
Het heeft trouwens geen invloed op relaties, kan makkelijk gevoel tonen, denk dat het probleem deels ook is dat ik juist wel een heel emotioneel persoon ben. ( ff tussendoor) Ik verwacht misschien te veel van mensen, waardoor ik bijna in iedereen teleurgesteld raak. Wat ik bedoelde met niet naar anderen kunnen luisteren, als iemand gaat huilen omdat zijn/haar vader naar Turkije is ofzo omdat die last van zn rug heeft en dat ze in NL bijv. zeggen tis hernia ofzo, ok het is zielig, ik zou het zeker ook niet leuk vinden, maar daar zo mee te koop lopen, wees blij dat je nog een vader hebt. Echt irritante mensen ken ik, daarom neem ik ook veel afstand van m'n omgeving.
Ik ben een pure Turk.
pi_76137522
quote:
Op maandag 28 december 2009 13:13 schreef IHVK het volgende:
wat een wending ineens!
hoe is het om mij serieus te zien
Ik ben een pure Turk.
pi_76137859
quote:
Op maandag 28 december 2009 13:15 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Het heeft trouwens geen invloed op relaties, kan makkelijk gevoel tonen, denk dat het probleem deels ook is dat ik juist wel een heel emotioneel persoon ben. ( ff tussendoor) Ik verwacht misschien te veel van mensen, waardoor ik bijna in iedereen teleurgesteld raak. Wat ik bedoelde met niet naar anderen kunnen luisteren, als iemand gaat huilen omdat zijn/haar vader naar Turkije is ofzo omdat die last van zn rug heeft en dat ze in NL bijv. zeggen tis hernia ofzo, ok het is zielig, ik zou het zeker ook niet leuk vinden, maar daar zo mee te koop lopen, wees blij dat je nog een vader hebt. Echt irritante mensen ken ik, daarom neem ik ook veel afstand van m'n omgeving.
Wat verwacht je dan van mensen? Het klinkt voor mij een beetje tegendraads dat je zelf best emotioneel bent, maar als mensen dan bij jou komen met iets waar ze zelf emotioneel niet lekker mee zitten dat jij dan juist dingen heel nuchter gaat relativeren en helemaal niet emotioneel doet.

Je trekt irritante mensen aan?
pi_76137970
quote:
Op maandag 28 december 2009 13:26 schreef Rookert het volgende:

[..]

Wat verwacht je dan van mensen? Het klinkt voor mij een beetje tegendraads dat je zelf best emotioneel bent, maar als mensen dan bij jou komen met iets waar ze zelf emotioneel niet lekker mee zitten dat jij dan juist dingen heel nuchter gaat relativeren en helemaal niet emotioneel doet.

Je trekt irritante mensen aan?
Ja ik trek irritante mensen aan.

Het klinkt misschien tegenstrijdig van dat ik zelf emotioneel ben en nuchter om ga met wat anderen mij vertellen. Het is echter niet zo, als iemand "goed" is, kan die me zelfs heel makkelijk aan het huilen krijgen, maar dan moet je me kennen en weten waar m'n zwakke plek zit. Ik kan emotioneel worden van heel dingen, maar dat hoeft dus niet per se lichamelijk te zijn, dat iemands vader hernia heeft gekregen, ok jammer, maar hoe kunnen anderen daar zoveel om huilen? Moet ik Bortecinem een taart voor ze laten bakken ofzo tering. Ben juist een van de emotioneelste mensen uit m'n omgeving, zou je niet verwachten via internet, maar tis echt kut, omdat veel mensen juist het tegenovergestelde van mij zijn en niet veel van elkaar verwachten. Ik ben juist heeeeeeel serieus.
Ik ben een pure Turk.
pi_76138006
Wat ik zojuist heb gepost is trouwens niet echt m'n probleem, het is niet hoe mensen zich tegen mij gedragen, maar ik kan me ook heel lang druk maken om hoe mensen met elkaar omgaan.
Ik ben een pure Turk.
pi_76138360
quote:
Op maandag 28 december 2009 13:29 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Ja ik trek irritante mensen aan.

Het klinkt misschien tegenstrijdig van dat ik zelf emotioneel ben en nuchter om ga met wat anderen mij vertellen. Het is echter niet zo, als iemand "goed" is, kan die me zelfs heel makkelijk aan het huilen krijgen, maar dan moet je me kennen en weten waar m'n zwakke plek zit. Ik kan emotioneel worden van heel dingen, maar dat hoeft dus niet per se lichamelijk te zijn, dat iemands vader hernia heeft gekregen, ok jammer, maar hoe kunnen anderen daar zoveel om huilen? Moet ik Bortecinem een taart voor ze laten bakken ofzo tering. Ben juist een van de emotioneelste mensen uit m'n omgeving, zou je niet verwachten via internet, maar tis echt kut, omdat veel mensen juist het tegenovergestelde van mij zijn en niet veel van elkaar verwachten. Ik ben juist heeeeeeel serieus.
Soort zoekt soort Grapje haha lol

Ik ga niet te vragen wat je zwakke plek dan is, maar je moet wel een beetje begrip op kunnen brengen voor mensen die ergens anders een zwakke plek hebben, zoals hun vader en het redelijk erg vinden als die het aan zijn rug krijgt. Er zullen mensen zijn die jouw zwakke plek horen en denken 'mens, wat stel je je aan' en dan denk jij ook " ". Je zegt nu dat je én heel emotioneel én heel serieus bent? Waarom ga je om met mensen die meer een tegenpool van je zijn en waar jij niet direct jezelf kan zijn? Tegenpolen kunnen elkaar aantrekken, maar het moet wel gezellig blijven zonder irritaties.

Bortecinem en taarten
pi_76138396
quote:
Op maandag 28 december 2009 13:30 schreef Bilmiyorem het volgende:
Wat ik zojuist heb gepost is trouwens niet echt m'n probleem, het is niet hoe mensen zich tegen mij gedragen, maar ik kan me ook heel lang druk maken om hoe mensen met elkaar omgaan.
Dat je observeert en denkt "waarom doen jullie nou zo? " ?
pi_76138412
quote:
Op maandag 28 december 2009 13:29 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

... Moet ik Bortecinem een taart voor ze laten bakken ofzo tering. ...

Als je heel serieus bent, dan is het in ieder geval een pluspunt dat je nog wel goed weet wat humor is. Seriously. Humor is heel belangrijk! Dat zei mijn zielenknijper altijd.

Maar goed.
The Existentialistic Woes and Worries of an Exclamation Mark
Once upon a time there was an exclamation mark
Who did not want to be an exclamation mark
But just a vertical line with a dot underneath
pi_76138478
quote:
Op maandag 28 december 2009 13:39 schreef Rookert het volgende:

[..]

Soort zoekt soort Grapje haha lol

Ik ga niet te vragen wat je zwakke plek dan is, maar je moet wel een beetje begrip op kunnen brengen voor mensen die ergens anders een zwakke plek hebben, zoals hun vader en het redelijk erg vinden als die het aan zijn rug krijgt. Er zullen mensen zijn die jouw zwakke plek horen en denken 'mens, wat stel je je aan' en dan denk jij ook " ". Je zegt nu dat je én heel emotioneel én heel serieus bent? Waarom ga je om met mensen die meer een tegenpool van je zijn en waar jij niet direct jezelf kan zijn? Tegenpolen kunnen elkaar aantrekken, maar het moet wel gezellig blijven zonder irritaties.

Bortecinem en taarten
Ik kan ook begrip tonen voor ze, daarom zei ik ook dat ik wel een emotioneel persoon ben, maar kan daar echt niet altijd over praten. Ik ga niet met mensen om die een tegenpool van me zijn, maar ze zijn nog lang niet zo erg als ik, denk dat dat het probleem is.
Ik ben een pure Turk.
pi_76138513
quote:
Op maandag 28 december 2009 13:40 schreef Rookert het volgende:

[..]

Dat je observeert en denkt "waarom doen jullie nou zo? " ?
En dat ik daar serieus verdrietig van kan worden. Dit was het meest prive-ding wat ik jullie vandaag moest meededelen.
Ik ben een pure Turk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')