abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76136773
bla
pi_76136798
blabla
Ik ben een pure Turk.
pi_76136837
quote:
Op maandag 28 december 2009 12:51 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Nee, vet is toch niet te vermijden, pff je snapt wel wat ik bedoel. Ben gestopt met onnodig veel eten.
Was deze zomer naar Turkije, zon, zee enzo, maar het hielp niet.
Ja, ik dacht al

Hmm.. neem een zen-momentje, een massagje ofzo, turks stoombad
  maandag 28 december 2009 @ 12:57:56 #4
53753 BereNDD
drampo uit je raam
pi_76136851
bublah
You're crazy in the coconut..
That boy needs therapy..
pi_76136872
quote:
Op maandag 28 december 2009 12:57 schreef Rookert het volgende:

[..]

Ja, ik dacht al

Hmm.. neem een zen-momentje, een massagje ofzo, turks stoombad
helpt niet, het zit veel dieper.
Ik ben een pure Turk.
pi_76136920
quote:
Op maandag 28 december 2009 12:58 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

psychologisch
pi_76136932
bla?
pi_76136950
quote:
Op maandag 28 december 2009 12:58 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Weet je wel wat het zou kunnen zijn of niet?

Je moet eens 1 op 1 gaan praten met Emel ofzo
pi_76136970
quote:
Op maandag 28 december 2009 13:00 schreef IHVK het volgende:

[..]

psychologisch
ja, dat woord, maar denk daarom ook dat het wel een keer over gaat, het zat eerst nog dieper dan het nu zit. Ik denk dat ik mezelf te serieus neem.
Ik ben een pure Turk.
pi_76137015
quote:
Op maandag 28 december 2009 13:00 schreef Rookert het volgende:

[..]

Weet je wel wat het zou kunnen zijn of niet?

Je moet eens 1 op 1 gaan praten met Emel ofzo
Ja, oorzaak van dit zit bij een paar gebeurtenissen in m'n leven, maar daar gaat het nu echt niet meer over. Die gebeurtenissen hebben mijn gedachtes alleen versterkt, maar hebben nu niet veel meer te maken met die gebeurtenissen, snap je? zeg maar: ik werd al gek van mezelf, maar door dingen die er zijn gebeurd, ben ik mezelf nog meer kwijt geraakt in m'n eigen gedachtes.

Alsof die daar zin in heeft hehe.
Ik ben een pure Turk.
pi_76137085
quote:
Op maandag 28 december 2009 13:02 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Ja, oorzaak van dit zit bij een paar gebeurtenissen in m'n leven, maar daar gaat het nu echt niet meer over. Die gebeurtenissen hebben mijn gedachtes alleen versterkt, maar hebben nu niet veel meer te maken met die gebeurtenissen, snap je? zeg maar: ik werd al gek van mezelf, maar door dingen die er zijn gebeurd, ben ik mezelf nog meer kwijt geraakt in m'n eigen gedachtes.

Alsof die daar zin in heeft hehe.
Maar die gebeurtenissen hebben dus wel degelijk invloed gehad, ook al gaan je gedachten daar nu niet meer over.

Nouja, iig gewoon een psycholoog, die zijn er niet voor niks en worden prima betaald om naar jouw verhaal te luisteren en jezelf uit de knoop te halen. Dit kan je later nog eens opbreken anders, zou ik zonde van vinden
pi_76137248
quote:
Op maandag 28 december 2009 13:04 schreef Rookert het volgende:

[..]

Maar die gebeurtenissen hebben dus wel degelijk invloed gehad, ook al gaan je gedachten daar nu niet meer over.

Nouja, iig gewoon een psycholoog, die zijn er niet voor niks en worden prima betaald om naar jouw verhaal te luisteren en jezelf uit de knoop te halen. Dit kan je later nog eens opbreken anders, zou ik zonde van vinden
Wat bedoel je met opbreken? Dat het later weer slecht kan gaan door dit? Ik denk dat echt niet, want ik heb ermee leren leven, het is ook niet op een manier dat ik kan janken om m'n eigen gedachtes, maar dat ik het gewoon te druk heb met m'n eigen gedachtes waardoor m'n concentratie byebye is. Het heeft wel een beetje een kutpersoon van me gemaakt, want dwaal snel af als mensen hun problemen bij me kwijt willen. Ik erger me zo erg aan waar mensen zich druk over maken, terwijl anderen dit ook weer over mij kunnen denken.
Ik ben een pure Turk.
pi_76137350
bla
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_76137359
quote:
Op maandag 28 december 2009 13:09 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Wat bedoel je met opbreken? Dat het later weer slecht kan gaan door dit? Ik denk dat echt niet, want ik heb ermee leren leven, het is ook niet op een manier dat ik kan janken om m'n eigen gedachtes, maar dat ik het gewoon te druk heb met m'n eigen gedachtes waardoor m'n concentratie byebye is. Het heeft wel een beetje een kutpersoon van me gemaakt, want dwaal snel af als mensen hun problemen bij me kwijt willen. Ik erger me zo erg aan waar mensen zich druk over maken, terwijl anderen dit ook weer over mij kunnen denken.
Nou, als je vindt dat het van jou een kutpersoon heeft gemaakt dan heb je er niet mee leren leven en anders kan ik me niet voorstellen dat je gelukkig bent met iets wat ervoor zorgt dat jij misschien een kutpersoon bent. Je noemt nu dingen die je niet echt helpen in sociale omgang en dat is niet bevordelijk voor later in je eigen relatie, maar ook bij je werk enzo
pi_76137415
wat een wending ineens!
pi_76137468
quote:
Op maandag 28 december 2009 13:12 schreef Rookert het volgende:

[..]

Nou, als je vindt dat het van jou een kutpersoon heeft gemaakt dan heb je er niet mee leren leven en anders kan ik me niet voorstellen dat je gelukkig bent met iets wat ervoor zorgt dat jij misschien een kutpersoon bent. Je noemt nu dingen die je niet echt helpen in sociale omgang en dat is niet bevordelijk voor later in je eigen relatie, maar ook bij je werk enzo
Het heeft trouwens geen invloed op relaties, kan makkelijk gevoel tonen, denk dat het probleem deels ook is dat ik juist wel een heel emotioneel persoon ben. ( ff tussendoor) Ik verwacht misschien te veel van mensen, waardoor ik bijna in iedereen teleurgesteld raak. Wat ik bedoelde met niet naar anderen kunnen luisteren, als iemand gaat huilen omdat zijn/haar vader naar Turkije is ofzo omdat die last van zn rug heeft en dat ze in NL bijv. zeggen tis hernia ofzo, ok het is zielig, ik zou het zeker ook niet leuk vinden, maar daar zo mee te koop lopen, wees blij dat je nog een vader hebt. Echt irritante mensen ken ik, daarom neem ik ook veel afstand van m'n omgeving.
Ik ben een pure Turk.
pi_76137522
quote:
Op maandag 28 december 2009 13:13 schreef IHVK het volgende:
wat een wending ineens!
hoe is het om mij serieus te zien
Ik ben een pure Turk.
pi_76137859
quote:
Op maandag 28 december 2009 13:15 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Het heeft trouwens geen invloed op relaties, kan makkelijk gevoel tonen, denk dat het probleem deels ook is dat ik juist wel een heel emotioneel persoon ben. ( ff tussendoor) Ik verwacht misschien te veel van mensen, waardoor ik bijna in iedereen teleurgesteld raak. Wat ik bedoelde met niet naar anderen kunnen luisteren, als iemand gaat huilen omdat zijn/haar vader naar Turkije is ofzo omdat die last van zn rug heeft en dat ze in NL bijv. zeggen tis hernia ofzo, ok het is zielig, ik zou het zeker ook niet leuk vinden, maar daar zo mee te koop lopen, wees blij dat je nog een vader hebt. Echt irritante mensen ken ik, daarom neem ik ook veel afstand van m'n omgeving.
Wat verwacht je dan van mensen? Het klinkt voor mij een beetje tegendraads dat je zelf best emotioneel bent, maar als mensen dan bij jou komen met iets waar ze zelf emotioneel niet lekker mee zitten dat jij dan juist dingen heel nuchter gaat relativeren en helemaal niet emotioneel doet.

Je trekt irritante mensen aan?
pi_76137970
quote:
Op maandag 28 december 2009 13:26 schreef Rookert het volgende:

[..]

Wat verwacht je dan van mensen? Het klinkt voor mij een beetje tegendraads dat je zelf best emotioneel bent, maar als mensen dan bij jou komen met iets waar ze zelf emotioneel niet lekker mee zitten dat jij dan juist dingen heel nuchter gaat relativeren en helemaal niet emotioneel doet.

Je trekt irritante mensen aan?
Ja ik trek irritante mensen aan.

Het klinkt misschien tegenstrijdig van dat ik zelf emotioneel ben en nuchter om ga met wat anderen mij vertellen. Het is echter niet zo, als iemand "goed" is, kan die me zelfs heel makkelijk aan het huilen krijgen, maar dan moet je me kennen en weten waar m'n zwakke plek zit. Ik kan emotioneel worden van heel dingen, maar dat hoeft dus niet per se lichamelijk te zijn, dat iemands vader hernia heeft gekregen, ok jammer, maar hoe kunnen anderen daar zoveel om huilen? Moet ik Bortecinem een taart voor ze laten bakken ofzo tering. Ben juist een van de emotioneelste mensen uit m'n omgeving, zou je niet verwachten via internet, maar tis echt kut, omdat veel mensen juist het tegenovergestelde van mij zijn en niet veel van elkaar verwachten. Ik ben juist heeeeeeel serieus.
Ik ben een pure Turk.
pi_76138006
Wat ik zojuist heb gepost is trouwens niet echt m'n probleem, het is niet hoe mensen zich tegen mij gedragen, maar ik kan me ook heel lang druk maken om hoe mensen met elkaar omgaan.
Ik ben een pure Turk.
pi_76138360
quote:
Op maandag 28 december 2009 13:29 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Ja ik trek irritante mensen aan.

Het klinkt misschien tegenstrijdig van dat ik zelf emotioneel ben en nuchter om ga met wat anderen mij vertellen. Het is echter niet zo, als iemand "goed" is, kan die me zelfs heel makkelijk aan het huilen krijgen, maar dan moet je me kennen en weten waar m'n zwakke plek zit. Ik kan emotioneel worden van heel dingen, maar dat hoeft dus niet per se lichamelijk te zijn, dat iemands vader hernia heeft gekregen, ok jammer, maar hoe kunnen anderen daar zoveel om huilen? Moet ik Bortecinem een taart voor ze laten bakken ofzo tering. Ben juist een van de emotioneelste mensen uit m'n omgeving, zou je niet verwachten via internet, maar tis echt kut, omdat veel mensen juist het tegenovergestelde van mij zijn en niet veel van elkaar verwachten. Ik ben juist heeeeeeel serieus.
Soort zoekt soort Grapje haha lol

Ik ga niet te vragen wat je zwakke plek dan is, maar je moet wel een beetje begrip op kunnen brengen voor mensen die ergens anders een zwakke plek hebben, zoals hun vader en het redelijk erg vinden als die het aan zijn rug krijgt. Er zullen mensen zijn die jouw zwakke plek horen en denken 'mens, wat stel je je aan' en dan denk jij ook " ". Je zegt nu dat je én heel emotioneel én heel serieus bent? Waarom ga je om met mensen die meer een tegenpool van je zijn en waar jij niet direct jezelf kan zijn? Tegenpolen kunnen elkaar aantrekken, maar het moet wel gezellig blijven zonder irritaties.

Bortecinem en taarten
pi_76138396
quote:
Op maandag 28 december 2009 13:30 schreef Bilmiyorem het volgende:
Wat ik zojuist heb gepost is trouwens niet echt m'n probleem, het is niet hoe mensen zich tegen mij gedragen, maar ik kan me ook heel lang druk maken om hoe mensen met elkaar omgaan.
Dat je observeert en denkt "waarom doen jullie nou zo? " ?
pi_76138412
quote:
Op maandag 28 december 2009 13:29 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

... Moet ik Bortecinem een taart voor ze laten bakken ofzo tering. ...

Als je heel serieus bent, dan is het in ieder geval een pluspunt dat je nog wel goed weet wat humor is. Seriously. Humor is heel belangrijk! Dat zei mijn zielenknijper altijd.

Maar goed.
The Existentialistic Woes and Worries of an Exclamation Mark
Once upon a time there was an exclamation mark
Who did not want to be an exclamation mark
But just a vertical line with a dot underneath
pi_76138478
quote:
Op maandag 28 december 2009 13:39 schreef Rookert het volgende:

[..]

Soort zoekt soort Grapje haha lol

Ik ga niet te vragen wat je zwakke plek dan is, maar je moet wel een beetje begrip op kunnen brengen voor mensen die ergens anders een zwakke plek hebben, zoals hun vader en het redelijk erg vinden als die het aan zijn rug krijgt. Er zullen mensen zijn die jouw zwakke plek horen en denken 'mens, wat stel je je aan' en dan denk jij ook " ". Je zegt nu dat je én heel emotioneel én heel serieus bent? Waarom ga je om met mensen die meer een tegenpool van je zijn en waar jij niet direct jezelf kan zijn? Tegenpolen kunnen elkaar aantrekken, maar het moet wel gezellig blijven zonder irritaties.

Bortecinem en taarten
Ik kan ook begrip tonen voor ze, daarom zei ik ook dat ik wel een emotioneel persoon ben, maar kan daar echt niet altijd over praten. Ik ga niet met mensen om die een tegenpool van me zijn, maar ze zijn nog lang niet zo erg als ik, denk dat dat het probleem is.
Ik ben een pure Turk.
pi_76138513
quote:
Op maandag 28 december 2009 13:40 schreef Rookert het volgende:

[..]

Dat je observeert en denkt "waarom doen jullie nou zo? " ?
En dat ik daar serieus verdrietig van kan worden. Dit was het meest prive-ding wat ik jullie vandaag moest meededelen.
Ik ben een pure Turk.
pi_76138558
quote:
Op maandag 28 december 2009 13:39 schreef Rookert het volgende:

Bortecinem en taarten
Wat nou?
pi_76138568
quote:
Op maandag 28 december 2009 13:41 schreef GenusButeo het volgende:

[..]

Als je heel serieus bent, dan is het in ieder geval een pluspunt dat je nog wel goed weet wat humor is. Seriously. Humor is heel belangrijk! Dat zei mijn zielenknijper altijd.

Maar goed.
volgens mij vinden heel veel mensen m'n humor gaar, maar ik kan het zelf wel waarderen. Het is ook niet zo dat ik de hele dag zielig ga lopen doen bij mensen, vind het juist leuk om een beetje te fokken (nee niet dit forum hehe)
Ik ben een pure Turk.
pi_76138592
Gaan jullie een lot kopen voor de nieuwjaarstrekking?
pi_76138610
quote:
Op maandag 28 december 2009 13:46 schreef Bortecinem het volgende:
Nee, jij ?
Ik ben een pure Turk.
pi_76138685
quote:
Op maandag 28 december 2009 13:43 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

En dat ik daar serieus verdrietig van kan worden. Dit was het meest prive-ding wat ik jullie vandaag moest meededelen.
Zeg je daar iets van tegen die persoon eigenlijk? Dus iets wat jij eigenlijk niet vindt kunnen terugkoppelen aan die persoon.
pi_76138738
quote:
Op maandag 28 december 2009 13:46 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Nee, jij ?
Jawel. Ik voel dat ik miljonair ga worden.
pi_76138740
quote:
Op maandag 28 december 2009 13:48 schreef zarGon het volgende:

[..]

Zeg je daar iets van tegen die persoon eigenlijk? Dus iets wat jij eigenlijk niet vindt kunnen terugkoppelen aan die persoon.
Ja, maar begin er wel mee te minderen, krijg toch domme reacties als is toch grappig, wat maakt het uit blalblalba.
Ik ben een pure Turk.
pi_76138787
quote:
Is dat niet haram? (Şans oyunları.)
pi_76138809
quote:
Op maandag 28 december 2009 13:50 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ja, is haram.
pi_76138816
quote:

[..]

Ik kan ook begrip tonen voor ze, daarom zei ik ook dat ik wel een emotioneel persoon ben, maar kan daar echt niet altijd over praten. Ik ga niet met mensen om die een tegenpool van me zijn, maar ze zijn nog lang niet zo erg als ik, denk dat dat het probleem is.
Ik heb ook weleens dat ik verhalen krijgen te horen en denk "de wereld vergaat niet ", maar dan probeer ik dat ook subtiel duidelijk te maken en te relativeren en meestal komen ze dan zelf tot de conclusie dat het misschien wel meevalt. Dan heb jij ze én blij gemaakt én hoef jij geen irritante verhalen aan te horen, win-winsituatie dus .
quote:

[..]

Als je je dat aantrekt ben je inderdaad best emotioneel ja, eigenlijk een kleine wereldverbeteraar, 'waarom kunnen we allemaal niet in vrede leven enzo' .

Wat vind jij nou humor?
pi_76138843
quote:
Op maandag 28 december 2009 13:45 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

volgens mij vinden heel veel mensen m'n humor gaar, maar ik kan het zelf wel waarderen. Het is ook niet zo dat ik de hele dag zielig ga lopen doen bij mensen, vind het juist leuk om een beetje te fokken (nee niet dit forum hehe)
Ik kan het ook wel waarderen.

Ik denk dat iedereen bij jou wel gelijk doorziet dat je niet zo'n zieligdoenert bent (en dat is maar goed ook, want dat zijn zulke stumpers ). Maar emotioneel zijn zo nu en dan is heel menselijk. En fokken met anderen is gewoon leuk. Keep the balance.
pi_76138850
quote:
Op maandag 28 december 2009 13:50 schreef zarGon het volgende:

[..]

Gokken ofzo toch, doe er daarom niet aan.
Bortecinem m'n tante voelt ieder jaar dat ze een miljonair gaat worden.
Ik ben een pure Turk.
pi_76138857
quote:
Op maandag 28 december 2009 13:45 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Wat nou?
Niks, lekker juist
pi_76138891
quote:
Gavur. Zelfs ik doe daar niet aan.
pi_76138917
Ik voel het ook elk jaar maar dit jaar voel ik het extra.

pi_76138937
quote:
Op maandag 28 december 2009 13:52 schreef GenusButeo het volgende:

[..]

Gavur. Zelfs ik doe daar niet aan.
Bu lafi unutmicam. Wacht maar tot ik miljonair ben.
pi_76138943
quote:
Op maandag 28 december 2009 13:50 schreef Rookert het volgende:

[..]

Ik heb ook weleens dat ik verhalen krijgen te horen en denk "de wereld vergaat niet ", maar dan probeer ik dat ook subtiel duidelijk te maken en te relativeren en meestal komen ze dan zelf tot de conclusie dat het misschien wel meevalt. Dan heb jij ze én blij gemaakt én hoef jij geen irritante verhalen aan te horen, win-winsituatie dus .
[..]

Als je je dat aantrekt ben je inderdaad best emotioneel ja, eigenlijk een kleine wereldverbeteraar, 'waarom kunnen we allemaal niet in vrede leven enzo' .

Wat vind jij nou humor?
Je weet dat sommige mensen echt niet inzien dat waar ze zich druk om maken onzin is?

Hehe, maar heb er uiteindelijk zelf niets aan als ik er alleen maar wakker van lig.

Humor voor mij is verschillend, soms ook andere mensen gek maken.
Ik ben een pure Turk.
pi_76138947
quote:
Doet m'n moeder standaard
pi_76138982
quote:
Op maandag 28 december 2009 13:49 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Ja, maar begin er wel mee te minderen, krijg toch domme reacties als is toch grappig, wat maakt het uit blalblalba.
Lijkt mij dan serieus moeilijk om zo'n eigenschap te hebben waar je het niet kan laten gaan. Ik bedoel, ht lijkt mij niet prettig als zij er niet om geven en jij dat veel meer doet dan zij doen en er nog mee gaat blijft zitten, terwijl zij allang verder zijn. Bij familie/vrienden het mij ergeren, maar bij anderen zou ik "fuck you" denken.
pi_76138988
quote:
Op maandag 28 december 2009 13:53 schreef Rookert het volgende:

[..]

Doet m'n moeder standaard
Mijn ouders ook, maar dit jaar ga ik er ook een kopen. Wij winnen meestal 5-10 euro of het aankoopbedrag.
pi_76139007
quote:
Op maandag 28 december 2009 13:51 schreef GenusButeo het volgende:

[..]

Ik kan het ook wel waarderen.

Ik denk dat iedereen bij jou wel gelijk doorziet dat je niet zo'n zieligdoenert bent (en dat is maar goed ook, want dat zijn zulke stumpers ). Maar emotioneel zijn zo nu en dan is heel menselijk. En fokken met anderen is gewoon leuk. Keep the balance.
Emotioneel de hele dag. Ik heb een te perfect beeld van de wereld, moet dat eigk gewoon uit m'n hoofd halen.
Ik ben een pure Turk.
pi_76139021
Wat veel meegemaakt die emel met haar 16 jaartje
Standaard puber-fase verkenningsfase
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
pi_76139046
quote:
Op maandag 28 december 2009 13:50 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Ja, is haram.
Goed begin van een nieuw jaar.
pi_76139080
quote:
Op maandag 28 december 2009 13:53 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Je weet dat je met me gaat delen.
pi_76139085
quote:
Op maandag 28 december 2009 13:56 schreef zarGon het volgende:

[..]

Goed begin van een nieuw jaar.
Je steunt ook goede doelen heur.
pi_76139088
quote:
Op maandag 28 december 2009 13:54 schreef zarGon het volgende:

[..]

Lijkt mij dan serieus moeilijk om zo'n eigenschap te hebben waar je het niet kan laten gaan. Ik bedoel, ht lijkt mij niet prettig als zij er niet om geven en jij dat veel meer doet dan zij doen en er nog mee gaat blijft zitten, terwijl zij allang verder zijn. Bij familie/vrienden het mij ergeren, maar bij anderen zou ik "fuck you" denken.
Familie hecht ik juist niet per se waarde aan, omdat ik die niet zelf uitkies, dus ik kan ze ook gewoon poep vinden. Het is ook niet per se zo dat ik me druk maak om anderen als ze iets hebben verteld, maar ook als ik door heb dat er iets is.
Ik ben een pure Turk.
pi_76139106
quote:
Op maandag 28 december 2009 13:57 schreef GenusButeo het volgende:

[..]

Je weet dat je met me gaat delen.
Was ik van plan ja, ik had al een heel plan gemaakt over hoe ik het geld zou gaan verdelen. Jij zou een aanzienlijk bedrag krijgen, maar je bent het kwijt.
pi_76139117
quote:
Op maandag 28 december 2009 13:55 schreef Burakius het volgende:
stil gewoon, gelukkig is het niet in de puberteit begonnen
Ik ben een pure Turk.
pi_76139131
quote:
Op maandag 28 december 2009 13:53 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Je weet dat sommige mensen echt niet inzien dat waar ze zich druk om maken onzin is?

Hehe, maar heb er uiteindelijk zelf niets aan als ik er alleen maar wakker van lig.

Humor voor mij is verschillend, soms ook andere mensen gek maken.
Ik heb ze nog nooit zo erg meegemaakt gelukkig

Nee klopt, je moet gewoon voor jezelf kunnen zeggen "niet mijn probleem, laten ze elkaar maar kapot maken". Naja, niet zo extreem, maar gewoon het kunnen laten waaien snap je? Weet dat het lang niet zo makkelijk is als ik hier nu zeg, maar hoop dat er een manier voor is.

Dat laatste vindt je dus het leukst, anders noem je het niet specifiek . Is niets mis mee, zolang je maar aan mensen duidelijk maakt dat je een grapje maakt en dat ze het van jou kunnen hebben
pi_76139144
quote:
Op maandag 28 december 2009 13:55 schreef Burakius het volgende:
Ik heb dan heel wat gemist in mijn puberteit. .
pi_76139161
quote:
Op maandag 28 december 2009 13:58 schreef zarGon het volgende:

[..]

wel puistjes gekregen? of dat dan ook weer niet ?
ik ben niet goed met kompjoeter!
pi_76139198
quote:
Op maandag 28 december 2009 13:57 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Was ik van plan ja, ik had al een heel plan gemaakt over hoe ik het geld zou gaan verdelen. Jij zou een aanzienlijk bedrag krijgen, maar je bent het kwijt.
Ik vraag je om vergiffenis.
pi_76139202
quote:
Op maandag 28 december 2009 13:58 schreef zarGon het volgende:

[..]

Jammer dat mensen reageren zonder te lezen, het is niet in de puberteit begonnen.
Ik ben een pure Turk.
pi_76139208
quote:
Op maandag 28 december 2009 13:53 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Wat ga je met zoveel geld doen?
pi_76139218
quote:
Op maandag 28 december 2009 14:00 schreef GenusButeo het volgende:

[..]

Ik vraag je om vergiffenis.
Ik vergeef u.
pi_76139237
Dat ging te ver.
pi_76139295
quote:
Op maandag 28 december 2009 14:00 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Jammer dat mensen reageren zonder te lezen, het is niet in de puberteit begonnen.
Ik zit op mobiel, op dat moment stond het er nog niet.

Ben je puber-af als 16-jarige?
pi_76139326
Waar is die andere Emel, was zij geen psych?
pi_76139346
quote:
Op maandag 28 december 2009 14:02 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ik zit op mobiel, op dat moment stond het er nog niet.

Ben je puber-af als 16-jarige?
Nee, bij m'n puberteit hoort ander gedrag, maar bedoel dat wat ik net heb verteld al langer speelt dan m'n puberteit, snap je?
Ik ben een pure Turk.
pi_76139402
waar beweer ik trouwens veel meegemaakt te hebben?
Heb ergens in een post gezet dat mensen ook van mij kunnen denken dat ik overdrijf, dat is normaal.
Ik ben een pure Turk.
pi_76139426
quote:
Op maandag 28 december 2009 14:03 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Nee, bij m'n puberteit hoort ander gedrag, maar bedoel dat wat ik net heb verteld al langer speelt dan m'n puberteit, snap je?
Ah zo. Ja.
pi_76139430
quote:
Op maandag 28 december 2009 14:00 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Ik vergeef u.
En nu maar hopen dat het wat wordt.
pi_76139467
quote:
Op maandag 28 december 2009 14:05 schreef Bilmiyorem het volgende:
waar beweer ik trouwens veel meegemaakt te hebben?
Heb ergens in een post gezet dat mensen ook van mij kunnen denken dat ik overdrijf, dat is normaal.
Je maakt me emotioneel kapot.
pi_76139482
quote:
Op maandag 28 december 2009 14:06 schreef zarGon het volgende:

[..]

Je maakt me emotioneel kapot.
yazik be
Ik ben een pure Turk.
pi_76139534
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_76139609
ff buiten, maak vandaag gebruik van de Turkse tijd, met vriendin afgesproken, maar kom dik te laat.
Ik ben een pure Turk.
pi_76139648
quote:
Op maandag 28 december 2009 14:03 schreef Bortecinem het volgende:
Waar is die andere Emel, was zij geen psych?
moet nog even reageren op deze, had keer gesprek met zo'n nepwijf, maar ik moet dan lachen.
Ik ben een pure Turk.
pi_76139658
quote:
Op maandag 28 december 2009 14:10 schreef Bilmiyorem het volgende:
ff buiten, maak vandaag gebruik van de Turkse tijd, met vriendin afgesproken, maar kom dik te laat.
Veel plezier.
pi_76139662
quote:
Op maandag 28 december 2009 14:09 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

ik neem er wel gewoon een, maar welke?
wat jij leuk vindt
-Rabia Al-Basri
pi_76139927
quote:
Op maandag 28 december 2009 14:11 schreef zarGon het volgende:

[..]

Veel plezier.
dankjewel.
Ik ben een pure Turk.
pi_76139952
quote:
Op maandag 28 december 2009 14:11 schreef Slayage het volgende:

[..]

wat jij leuk vindt
kan niet kiezen
Ik ben een pure Turk.
pi_76139981
quote:
Op maandag 28 december 2009 14:17 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

kan niet kiezen
met die vogeltjes haar?
-Rabia Al-Basri
pi_76140044
quote:
Op maandag 28 december 2009 14:17 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

kan niet kiezen
Vrouw

Ik vind Lola rennt wel wat, leuke film en past wel een beetje bij jou
pi_76140060
quote:
Op maandag 28 december 2009 14:17 schreef Slayage het volgende:

[..]

met die vogeltjes haar?
De upload van dit bestand kon niet worden voltooid. Het bestand is te groot.
Je bestand is ~ bytes groot. De maximaal toegestane grootte is 10240 bytes.
Ga terug, controleer de bestandsgrootte en probeer het opnieuw.
Ik ben een pure Turk.
pi_76140076
quote:
Op maandag 28 december 2009 14:18 schreef Rookert het volgende:

[..]

Vrouw

Ik vind Lola rennt wel wat, leuke film en past wel een beetje bij jou
wat een IRRITANTE film was dat
Ik ben een pure Turk.
pi_76140293
Vandaag de piramides gezien, " ".
Cool story, Hansel.
pi_76140350
quote:
Op maandag 28 december 2009 14:24 schreef wikwakka2 het volgende:
Vandaag de piramides gezien, " ".
niet mooi?
Ik ben een pure Turk.
pi_76140371
quote:
Op maandag 28 december 2009 14:19 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

wat een IRRITANTE film was dat
Nee, gewoon lekker anders
pi_76140378
msn doet het niet, heb het bijna nooit nodig, maar wanneer ik het nodig heb doet ie het niet
Ik ben een pure Turk.
pi_76140425
quote:
Op maandag 28 december 2009 14:25 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

niet mooi?
Imposant, maar ik heb een grondige hekel aan massatoerisme en... nou ja, je begrijpt het vast wel.

En ook de tomb van de faraoh was niet zo vee speciaals .
Cool story, Hansel.
pi_76140436
quote:
Op maandag 28 december 2009 14:26 schreef Bilmiyorem het volgende:
msn doet het niet, heb het bijna nooit nodig, maar wanneer ik het nodig heb doet ie het niet
Je moet hem vast updaten
pi_76140469
quote:
Op maandag 28 december 2009 14:27 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Imposant, maar ik heb een grondige hekel aan massatoerisme en... nou ja, je begrijpt het vast wel.

Je hebt het toch een keer gezien, beter dan lange tijd verheugen en er dan achterkomen dat het niets is.
Ik ben een pure Turk.
pi_76140484
quote:
Op maandag 28 december 2009 14:27 schreef Rookert het volgende:

[..]

Je moet hem vast updaten
nee? als ik me aanmeld, zie ik mn lijst niet staan, gewoon wit
Ik ben een pure Turk.
pi_76140574
quote:
Op maandag 28 december 2009 14:28 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

nee? als ik me aanmeld, zie ik mn lijst niet staan, gewoon wit
Iedereen heeft je verwijderd
pi_76140586
quote:
Op maandag 28 december 2009 14:28 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Je hebt het toch een keer gezien, beter dan lange tijd verheugen en er dan achterkomen dat het niets is.
Dat is zo en van buiten vond ik het leuker om te zien dan vanbinnen.
Cool story, Hansel.
pi_76140636
quote:
Op maandag 28 december 2009 14:30 schreef Rookert het volgende:

[..]

Iedereen heeft je verwijderd
dan nog zou ik ze moeten zien

wel mooie grap
Ik ben een pure Turk.
pi_76140676
quote:
Op maandag 28 december 2009 14:30 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Dat is zo en van buiten vond ik het leuker om te zien dan vanbinnen.
ik wil(de) het ook zien, maar een vriendin zei dat het echt niets voorstelt en leuker wordt gemaakt dan het is door anderen
Ik ben een pure Turk.
pi_76140688
quote:
Op maandag 28 december 2009 11:46 schreef IHVK het volgende:

[..]

ik heb morgen theorie examen. nog niet begonnen..
Als ik jou was zou ik even die ANWB en Vekabest cd's downloaden en gewoon oefententamens maken, dan moet je het wel kunnen halen/
Cool story, Hansel.
pi_76140823
quote:
Op maandag 28 december 2009 14:32 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

ik wil(de) het ook zien, maar een vriendin zei dat het echt niets voorstelt en leuker wordt gemaakt dan het is door anderen
Je vriendin heeft gelijk, maar het is toch wel iets dat mooi is om een keer te doen, zonder druk (die ze bij groepsreizen e.d. wel hebben).
Cool story, Hansel.
pi_76140851
The Hills en The City op MTV gaan zo nergens over

Wou dat ik me alleen maar kon focussen op m'n sociale leven en niets anders
pi_76140873
quote:
Op maandag 28 december 2009 14:35 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Je vriendin heeft gelijk, maar het is toch wel iets dat mooi is om een keer te doen, zonder druk (die ze bij groepsreizen e.d. wel hebben).
wil het toch wel een keer zien om er zelf over te oordelen
Ik ben een pure Turk.
pi_76140887
quote:
Op maandag 28 december 2009 14:36 schreef Rookert het volgende:
The Hills en The City op MTV gaan zo nergens over

Wou dat ik me alleen maar kon focussen op m'n sociale leven en niets anders
dan doe je da ttoch? fok uit, tv uit.
ik ga ook zo, maar ik zit nog met een bloedneus
Ik ben een pure Turk.
pi_76140969
quote:
Op maandag 28 december 2009 14:37 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

dan doe je da ttoch? fok uit, tv uit.
ik ga ook zo, maar ik zit nog met een bloedneus
Ga nou naar de huisarts .
Cool story, Hansel.
pi_76140988
quote:
Op maandag 28 december 2009 14:27 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Ik vond ze anders ook niet zo super... ik stond bij een piramide en ik vroeg waar nou de grootste is. Hij zei daar sta je al bij. Ik zo oke.. net zo groot als onze flat.. I was not impressed eigenlijk.
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')