quote:Op maandag 28 december 2009 12:38 schreef Bastard het volgende:
Struik zal moeten googlen naar het nieuwe topic.
Dude, wtf.quote:Op maandag 28 december 2009 12:38 schreef Bastard het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)_komst___.html?p=1,1
Oh krijgen we dat weer......... zucht.
Kut friezen met hun kut taal, kut gewoonten, kut verkeersborden, en KLOTE mentaliteit.
Gewoon een goed-doel actie vanuit FOK!. Geef je geld aan Madelief, dan mag je een roze kleurtjequote:Op maandag 28 december 2009 12:42 schreef -Struikrover- het volgende:
Oke, fill me in, wtf is dat madelief! ding ?
Ah..quote:Op maandag 28 december 2009 12:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gewoon een goed-doel actie vanuit FOK!. Geef je geld aan Madelief, dan mag je een roze kleurtje
Kan een mod deze spam even verwijderen?quote:Op maandag 28 december 2009 12:51 schreef Crutch het volgende:
Doe maar even, okay? Roze kleurtje is niet verplicht.
Neuh is goeie actie.quote:Op maandag 28 december 2009 12:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Kan een mod deze spam even verwijderen?
En wie bepaalt dat?quote:
quote:
Allemaal de schuld van Resi 5. Daar moest ik ook negers neerschietenquote:
iSlut?quote:Op maandag 28 december 2009 14:02 schreef Strolie75 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/d(...)iSlate___.html?p=2,2![]()
![]()
quote:
Haha ja Gijs. Ruim twee maanden elke dag een pizzaquote:
350 Frikandellen speciaal!!!quote:Op maandag 28 december 2009 14:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Haha ja Gijs. Ruim twee maanden elke dag een pizzaOf wat te denken van drie Xbox 360 Elite bundels met Forza 3! Of 350 frikandellen speciaal! Vijf paar Air Max Classic! 22 jaar hosting voor mijn blog!
Ik zou deze maand iets van 730 á 750 euro terugkrijgen..bel ik naar de Belastingdienst: "Waar blijft mijn geld?" Zeggen ze: "Ja dat hebben we verrekend met 2005"quote:Op maandag 28 december 2009 14:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nou, ik heb een laatste reactie inzake mijn Belastingdienst-probleem. Verzoek bij de gemeente is afgewezen en ik ben er klaar mee. Door een kleine fout van mijn kant ben ik 671 euro kwijt, terwijl ik allemaal bewijzen heb dat ik gelijk heb. Hoe achterlijk is dat?
Naja, gelukkig bestaat er zoiets als in termijnen betalen waardoor het me maar 28 euro in de maand kost. Maar goed, ik ben er even klaar mee voor vandaagSeason to be jolly my ass
quote:Op maandag 28 december 2009 14:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Haha ja Gijs. Ruim twee maanden elke dag een pizzaOf wat te denken van drie Xbox 360 Elite bundels met Forza 3! Of 350 frikandellen speciaal! Vijf paar Air Max Classic! 22 jaar hosting voor mijn blog!
Naja, precies dat. Even afreageren op dingen enzo. Of tieten posten. iPods hypen. Game-ervaringen delen. En newbies wegsturen.quote:Op maandag 28 december 2009 14:47 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ik zou deze maand iets van 730 á 750 euro terugkrijgen..bel ik naar de Belastingdienst: "Waar blijft mijn geld?" Zeggen ze: "Ja dat hebben we verrekend met 2005"
WTF?!Ik: "Hoe dan?", Belastingdienst: "Toen moest je nog betalen, maar dat hadden we op een zijspoor gezet", waar het precies mee te maken heeft konden ze me niet zeggen.
OT: wat is eigenlijk de bedoeling van dit topic?
Zoveel mogelijk opmerkingen scoren in het ONZ FB topicquote:Op maandag 28 december 2009 14:47 schreef Crutch het volgende:
quote:Op maandag 28 december 2009 14:51 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ik ben van 2005Zooooo n00b is dat nou ook weer niet.
Newbie dus.quote:Op maandag 28 december 2009 14:47 schreef Crutch het volgende:
Fout.quote:Op maandag 28 december 2009 14:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Als jij en een Gijs allebei 5 euro hebben heeft een Gijs meer geld dan jij.
Ik gun een ander nooit watquote:Op maandag 28 december 2009 15:02 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Fout.
Een Gijs heeft dan 10 euro maar gunt de ander ook wat.
quote:Op maandag 28 december 2009 14:56 schreef Bastard het volgende:
Sterker nog he.. Zonder Gijsjes zou een dag 25 uur duren..
Post illegale download links,... fuck het systeem! Maar ben het met je eens,... waardeer je gevecht. Het is alleen niet te winnen!quote:Op maandag 28 december 2009 14:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Naja, precies dat. Even afreageren op dingen enzo. Of tieten posten. iPods hypen. Game-ervaringen delen. En newbies wegsturen.
Dus.
Optyfen.
quote:Op maandag 28 december 2009 16:24 schreef Crutch het volgende:
Godver, de scrollbalk verspringt steeds omdat ie de plaatjes steeds download(t).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |