Dat blijktquote:Op maandag 28 december 2009 14:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ik verbaas mij daar niet echt over, denk dat de meerderheid ze niet kent.
Dat is ongeveer hetzelfde als je over 7 jaar Kyteman niet kent.quote:Op maandag 28 december 2009 14:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ik verbaas mij daar niet echt over, denk dat de meerderheid ze niet kent.
Je mist niets hoorquote:Op maandag 28 december 2009 14:04 schreef djenneke het volgende:
Ik eh... ken spinvis helemaal niet...
Wie?quote:Op maandag 28 december 2009 14:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is ongeveer hetzelfde als je over 7 jaar Kyteman niet kent.
het is een leuk niemendalletje, niet Top 2000 waardig. Het oude werk van Simply Red hoort er meer in thuis (vind ik dan hè)quote:
Het oude werk is inderdaad nog wel mooier, daar ben ik het helemaal mee eens. Maar ik vind dit wel een lekker nummer.quote:Op maandag 28 december 2009 14:07 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
het is een leuk niemendalletje, niet Top 2000 waardig. Het oude werk van Simply Red hoort er meer in thuis (vind ik dan hè)
euhm.... ik... maar dan niet op dat nummer... wel op dochters... omdat ik dat gewoon een heel mooi nr vind.quote:Op maandag 28 december 2009 13:59 schreef djenneke het volgende:
[..]
Dat wel. Maar ja, welke oetlul stemt er nou toch op borsato?
Ik vind Spinvis live juist heel goed!! Heeft 'ie zo'n heel orkest bij zich, klinkt allemaal nog beter dan op cd vind ik.quote:Op maandag 28 december 2009 14:09 schreef Diaan73 het volgende:
Spinvis is best goedAlleen een heel concert was een beetje te veel van het goede.
Ik weet niet, zou kunnen,quote:Op maandag 28 december 2009 14:05 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
waarschijnlijk nog van voor jouw tijd !
Met Han Reiziger op de piano?quote:Op maandag 28 december 2009 14:09 schreef Diaan73 het volgende:
Alleen een heel concert was een beetje te veel van het goede.
Je hebt je gewoon in laten pakken omdat je ook een dochter bentquote:Op maandag 28 december 2009 14:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
euhm.... ik... maar dan niet op dat nummer... wel op dochters... omdat ik dat gewoon een heel mooi nr vind.
Als ik volgend jaar beval van een dochter vind ik het misschien ook stiekem wel mooi. Zo werken die dingen nou eenmaal he?quote:Op maandag 28 december 2009 14:12 schreef D. het volgende:
[..]
Je hebt je gewoon in laten pakken omdat je ook een dochter bent
dat zal het zijn.... en omdat ik Marco tijdens een bedrijfsfeest heb gezien 1 dag nadat zijn pa was overleden en daar dit nummer ook zong... Had je alle mannen moeten zien die ook een dochter hebben... gaaf om te zien.. heb er ook talloze foto's van genomenquote:Op maandag 28 december 2009 14:12 schreef D. het volgende:
[..]
Je hebt je gewoon in laten pakken omdat je ook een dochter bent
Als ik beval van een dochter dan stem ik er voortaan ook op...quote:Op maandag 28 december 2009 14:13 schreef djenneke het volgende:
[..]
Als ik volgend jaar beval van een dochter vind ik het misschien ook stiekem wel mooi. Zo werken die dingen nou eenmaal he?
uiteraardquote:Op maandag 28 december 2009 14:13 schreef djenneke het volgende:
[..]
Als ik volgend jaar beval van een dochter vind ik het misschien ook stiekem wel mooi. Zo werken die dingen nou eenmaal he?
M'n ouders draaiden vroeger vaak van die Franse meuk. Brrrrquote:Op maandag 28 december 2009 14:15 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ben een mama, maar dat maakt niet dat ik dit nummer mooi vind![]()
Djenneke ga jij volgend jaar bevallen dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |