Dat hoop ik dan ook maarquote:Op donderdag 31 december 2009 11:45 schreef nietzman het volgende:
Precies. Ik las dat ze in januari ook ongeactiveerd geldig zijn dus daar gok ik dan maar op..
Jawel, 2 januari is geen feestdag. Ik denk dat ik in 2010 een weekabo neem ipv weekend. Omwisselen duurt 1/2 werkdagen en kan vanaf 1 januariquote:Op donderdag 31 december 2009 11:42 schreef RickoKun het volgende:
Nee ik nog nietHopen dat ze zaterdag open zijn
(de postkantoren)
Gaat op de eerste letter van je achternaam. Zie http://www.studentenov-chipkaart.nl/quote:Op donderdag 31 december 2009 11:46 schreef Luco het volgende:
[..]
Ja, zoiets. Ze noemen het je reisproduct ophalen, wat niks meer betekent dan activeren wat klaarstaat. In mijn geval was dat gister nog niks
Postkantoren bestaan niet meer zoals ik al zei net. Loop maar langs Munnekeholm, het is helemaal leeggehaald.quote:Op donderdag 31 december 2009 11:48 schreef moemoe het volgende:
[..]
Jawel, 2 januari is geen feestdag. Ik denk dat ik in 2010 een weekabo neem ipv weekend. Omwisselen duurt 1/2 werkdagen en kan vanaf 1 januari.
Owja, naja heb zo'n ding gezien bij de UB en de AH.quote:Op donderdag 31 december 2009 12:00 schreef JH87 het volgende:
[..]
Postkantoren bestaan niet meer zoals ik al zei net. Loop maar langs Munnekeholm, het is helemaal leeggehaald.
Afhaalpunten en TNTbalietjes. Geen postkantoor.quote:Op donderdag 31 december 2009 12:02 schreef moemoe het volgende:
Owja, naja heb zo'n ding gezien bij de UB en de AH.
Stommerd.quote:Op donderdag 31 december 2009 12:09 schreef nietzman het volgende:
[..]
Geeft niet, is omdat je een meisje bent.
Niet zo'n grote mond tegen Nietz, alleen omdat hij gelijk heeftquote:
Niet zo'n grote mond tegen moemoe, alleen omdat ze een vrouw isquote:Op donderdag 31 december 2009 13:15 schreef Slaif het volgende:
[..]
Niet zo'n grote mond tegen Nietz, alleen omdat hij gelijk heeft
Er gaat niets bovenquote:Op donderdag 31 december 2009 12:00 schreef moemoe het volgende:
Regio!
Ik woonde heul niet in die kutstad, maar in de oudste stad van Holland.
Blijft een geweldige soundtrackquote:If there's something strange... In your neighbourhood... Who you gonna call?!
Hoeveelheid volk op straat viel mij ook tegen, ook de hoeveelheid vuurwerk. Ben gewend dat de hele straat blauw staat van de rook, er om het kwartier een 100.000klapper afgaat en er echt belachelijk veel siervuurwerk de lucht ingaat. Toch was het een mooie avondquote:Op vrijdag 1 januari 2010 13:39 schreef Albert86 het volgende:
Gelukkig nieuwjaar allemaal!
Wat was dat gisteren een tegenvaller die eerste oud & nieuw voor mij hier in Grunn. Liep bijna geen mens buiten bij ons in de buurt. We hebben een rondje gelopen, wat mensen gezocht en zaten we om 1uur weer binnen aan de drank. Was echt geen zak te doenVolgend jaar maar eens kijken wat we gaan doen.
Alleen een gebrek aan Arne?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:54 schreef nietzman het volgende:
Dit decennium is begonnen met een groot gebrek aan Arne. Maar groetjes, ook van ons Franka.
Je was in onze harten Jopj.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:04 schreef JH87 het volgende:
Nou ik heb jullie ook niet gemist.
Had je maar een leuk feestje uit moeten zoekenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:08 schreef RickoKun het volgende:
godverdomme wat een klote saai oud en nieuw
Ik was dan niet in Groningen, maar in zoen sporthal hier.wat een KUT muziek, allemaal van die toegankelijke muziek voor jong en oud
(jaren '80 en apres ski muziek dus)
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:49 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Had je maar een leuk feestje uit moeten zoeken
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:17 schreef JH87 het volgende:
Het blijft in Groningen de hele week sneeuwen.
Jij gluurt in m'n fobo.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:40 schreef Slaif het volgende:
Maar jop, je hebt de vrouw van je dromen in dr ogen gekeken?
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:48 schreef JH87 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Aldus mijn iPhone vanmiddag. En die heeft altijd gelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |