Blijft een geweldige soundtrackquote:If there's something strange... In your neighbourhood... Who you gonna call?!
Hoeveelheid volk op straat viel mij ook tegen, ook de hoeveelheid vuurwerk. Ben gewend dat de hele straat blauw staat van de rook, er om het kwartier een 100.000klapper afgaat en er echt belachelijk veel siervuurwerk de lucht ingaat. Toch was het een mooie avondquote:Op vrijdag 1 januari 2010 13:39 schreef Albert86 het volgende:
Gelukkig nieuwjaar allemaal!
Wat was dat gisteren een tegenvaller die eerste oud & nieuw voor mij hier in Grunn. Liep bijna geen mens buiten bij ons in de buurt. We hebben een rondje gelopen, wat mensen gezocht en zaten we om 1uur weer binnen aan de drank. Was echt geen zak te doenVolgend jaar maar eens kijken wat we gaan doen.
Alleen een gebrek aan Arne?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:54 schreef nietzman het volgende:
Dit decennium is begonnen met een groot gebrek aan Arne. Maar groetjes, ook van ons Franka.
Je was in onze harten Jopj.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:04 schreef JH87 het volgende:
Nou ik heb jullie ook niet gemist.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |