Wow en die vraagt al om nagellak?quote:Op maandag 28 december 2009 15:49 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Dit is het jongste exemplaar en ze is vandaag precies 1 jaar en 11 maanden
Ja, dat weten ze bij mij allemaal wel. Pfff...quote:Op maandag 28 december 2009 15:51 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Wow en die vraagt al om nagellak?Mevrouw weet wat ze wil
hip hip hip nog even en de nailart begint (ze hebben bij de zeeman uberleuke nagelstickers!! voor een euro) Hint.quote:Op maandag 28 december 2009 15:56 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ja, dat weten ze bij mij allemaal wel. Pfff...![]()
Maar ik moet zeggen dat ik er gewoon zelf mee begonnen ben hoor, bij haar zus ook, toen ze ongeveer 1.5 was. Omdat ik het zo úbercute vond die piepkleine nageltjes met een kleurtje. Maar waar ik het bij haar zus nog bij zachtroze hield, heeft zij dus jeans-blauw
Ach verrek, heb m t weekend nog gezien in Gamerquote:Op maandag 28 december 2009 15:37 schreef melanie_the_miss het volgende:!!!!!!!!!!!
http://www.imdb.com/name/nm0124930/
iets met o.a. 300, de geniaalste film ooit
p.s. I love you, de mooiste film ooit (wel een vrouwenfilm)
Oh dat is wel iets voor Oudste Dochter; die is 6.quote:Op maandag 28 december 2009 15:58 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
hip hip hip nog even en de nailart begint (ze hebben bij de zeeman uberleuke nagelstickers!! voor een euro) Hint.
hahhaa gamer was erg he!!!quote:Op maandag 28 december 2009 16:02 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Ach verrek, heb m t weekend nog gezien in GamerZonder baard trouwens.. Over slechte actiefilms gesproken..
Ow,'t muntje valt een beetje traag geloof ik...is dat jouw hobby/werk?quote:
huu, ja geweest welquote:Op maandag 28 december 2009 16:06 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ow,'t muntje valt een beetje traag geloof ik...is dat jouw hobby/werk?
Oké, toch goed begrepen. Maar omdat ik je ook eerder iets zag zeggen als "ik wil haar wel lakken" dacht ik ineens dat ik iets over het hoofd zag.quote:Op maandag 28 december 2009 16:09 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Nee de hint was leuk voor je dochtertje
Nee nee nee geen kinderen in gedachten gehad met die uitspraak....quote:Op maandag 28 december 2009 16:41 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ronnie.... -15 en nu -20.
Te foute insinuatie jegens een 1,11 kind!
You loose you're credibility... try harder!!!!!!
Nee, dat zal. Hoe kwam je dan op het idee?quote:Op maandag 28 december 2009 16:44 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Nee nee nee geen kinderen in gedachten gehad met die uitspraak....
Nee ff zonder dollen,....ik weet toch wel wat ik denk......quote:Op maandag 28 december 2009 16:49 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Nee, dat zal. Hoe kwam je dan op het idee?
Volgens mij kan je maar beter zo'n pauze nemen als SRock net heeft gedaan...
Hoe harder je ontkent, hoe ongeloofwaardelijker het wordtquote:Op maandag 28 december 2009 16:44 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Nee nee nee geen kinderen in gedachten gehad met die uitspraak....
Iets zegt me dat dat nu niet helpt ....quote:Op maandag 28 december 2009 16:55 schreef melanie_the_miss het volgende:
Probeer eens wat subtieler dames te paaien; toevoegen op msn beetje lieve dingen zeggen.
Misschien werkt het in je voordeel.
Klopt. Ik denk dat je beter even een korta vakantie kunt nemenquote:Op maandag 28 december 2009 16:57 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Iets zegt me dat dat nu niet helpt ....
Ben na vandaag vrij/vakantie, ...en die duurt kortquote:Op maandag 28 december 2009 16:57 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Klopt. Ik denk dat je beter even een korta vakantie kunt nemen
Neuh.....integendeelquote:Op maandag 28 december 2009 16:59 schreef melanie_the_miss het volgende:
dus wij hebben vanaf morgen weer rust?
quote:Op maandag 28 december 2009 16:53 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
alles wat ik zeg kan en zal tegen mij worden gebruikt ....
SRock, haha... Solid, Solidas,SaR en nu SRockquote:Op maandag 28 december 2009 16:49 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Nee, dat zal. Hoe kwam je dan op het idee?
Volgens mij kan je maar beter zo'n pauze nemen als SRock net heeft gedaan...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |