quote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:50 schreef Isegrim het volgende:
We zijn nu in bed het laatste restje champagne aan het wegwerken.
Klote man, nu word je uit elke fatsoenlijke server gegooidquote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:46 schreef junkiexp het volgende:
Ik sloeg vannacht voor de gein nog tegen een Ikea pakket aan toen ik thuis kwam, waarschijnlijk mijn ping gebroken, dom dom.
Je ping? Waar zit die?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:46 schreef junkiexp het volgende:
Ik sloeg vannacht voor de gein nog tegen een Ikea pakket aan toen ik thuis kwam, waarschijnlijk mijn ping gebroken, dom dom.
Hele hoge ping heb ik nuquote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:47 schreef Asgard het volgende:
[..]
Klote man, nu word je uit elke fatsoenlijke server gegooid
Leuke gein.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:46 schreef junkiexp het volgende:
Ik sloeg vannacht voor de gein nog tegen een Ikea pakket aan toen ik thuis kwam, waarschijnlijk mijn pink gebroken, dom dom.
Zo'n beetje zo hard als ik kan slaanquote:Op zaterdag 2 januari 2010 09:08 schreef Alicey het volgende:
[..]
Leuke gein.
Maar sloeg je dan zo hard?
Wat is er allemaal verdwenen dan?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:35 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ter vervanging van wat er ondertussen al weer verdwenen is
Andere bank en kledingkast verplaatst. En ik had ook nog iets nodig om de lege ruimten op te vullen, dus ik heb nog een stukje Gwen besteldquote:
quote:Op zondag 3 januari 2010 10:36 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Andere bank en kledingkast verplaatst. En ik had ook nog iets nodig om de lege ruimten op te vullen, dus ik heb nog een stukje Gwen besteld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |