Heb jij me wat gestuurd dan?quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:39 schreef k_man het volgende:
Dus je hebt nog nooit een pakketje uit Nederland gehad? Hmm, misschien moet je dan toch eens navraag gaan doen. Zul je zien dat de douane inmiddels een loods vol heeft met pakketjes voor senor flipsen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
k_man is jaloursquote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:30 schreef k_man het volgende:
[..]
Tot straks? Hmm, na de affaire met de ene mod, nu eentje met de andere?
Ik bedoelde eigenlijk dat jij vast wel een affaire met een van de mods hier zou willenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:37 schreef k_man het volgende:
Absoluut. Als je Vogue ooit had ontmoet zou je dat ongetwijfeld ook zijn.
Nu moet je niet overdrijven Vogue!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:49 schreef Vogue het volgende:
En weer thuisWas een leuk feestje!
Affaires met modsUiteraard, erkenning wil ik! Mijn einddoel is natuurlijk Danny. UIO en DT gebruik ik als opstapje
Als ik iemand ontmoet die geen mod is kan ie het natuurlijk gelijk schudden
Ben ik even blij dat ik geen man ben!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:49 schreef Vogue het volgende:
En weer thuisWas een leuk feestje!
Affaires met modsUiteraard, erkenning wil ik! Mijn einddoel is natuurlijk Danny. UIO en DT gebruik ik als opstapje
Als ik iemand ontmoet die geen mod is kan ie het natuurlijk gelijk schudden
Oh, jij bent geweest?!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:47 schreef DutchTrain het volgende:
Zo, na ruim 13 uur is het feestje wel ten einde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |