Ik heb 2 maanden op een pakketje moeten wachten. Zou binnen een week (en dus ruim voor de Kerst) geleverd worden. Kwam afgelopen woensdag binnen. Ook vanuit de UK.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:01 schreef k_man het volgende:
Ik wil m'n nieuwe so-hokken! nou-hou! *stampvoet*
Zo was het bij mij dus ook. En altijd juist dat item waar je het meest op zit te wachten. Heb uiteindelijk een missing item report ingevuld en dat op woensdagmiddag met de post verzonden. 's Avonds kwam het pakket met de post. Mij benieuwen of ik het nu twee keer ga ontvangen.quote:Op maandag 11 januari 2010 13:01 schreef Liejannuh het volgende:
Ik haat dat, wanneer je lang op pakketjes moet wachten.![]()
Vooral wanneer dingen tegelijk worden verstuurd en je de ene helft al hebt en de andere helft nog niet hebt!
Op een Australische site kwam ik 'honing met een pleister erop, twee dagen laten zitten' tegen. En goddank: dat lijkt te werkenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 01:13 schreef Bora-Bora het volgende:
Geen idee, Gao! Die hebben ze hier niet.
Sterkte!
Dan kun je je tenminste op die nieuwe kruiperts concentreren!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:13 schreef k_man het volgende:
Ik zou denken dat de honing weer heel andere beestjes aantrekt...
Hoe krijg jij je Nederlandse voedselhulp dan?quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:07 schreef flipsen het volgende:
Geen idee Blik, en ik denk dat je een goeie kans hebt dat als het pakket uiteindelijk aankomt bij die vriend, er weinig eetbaars meer zin zal zitten![]()
Hoewel ze drop wel zullen laten liggen...
Nog nooit wat over laten komen vanuit Nederland?quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:07 schreef flipsen het volgende:
Geen idee Blik, en ik denk dat je een goeie kans hebt dat als het pakket uiteindelijk aankomt bij die vriend, er weinig eetbaars meer zin zal zitten![]()
Hoewel ze drop wel zullen laten liggen...
Persoonlijk contact met klanten staat bij Típica Reizen voorop. Dan is het ook wat makkelijker vragen of ze eens een pakje stroopwafels mee willen nemenquote:Op donderdag 14 januari 2010 15:02 schreef Blik het volgende:
[..]
Nog nooit wat over laten komen vanuit Nederland?
En die borrelnoten van laatst; die kwamen toch ook uit een voedselpakket?quote:Op donderdag 14 januari 2010 17:25 schreef flipsen het volgende:
[..]
Persoonlijk contact met klanten staat bij Típica Reizen voorop. Dan is het ook wat makkelijker vragen of ze eens een pakje stroopwafels mee willen nemen
Hmm, ik heb weleens vaker gehoord dat het in die contreien (sorry flipsenquote:Op donderdag 14 januari 2010 09:30 schreef Blik het volgende:
Flipsen!
Ik heb even een vraag. Een maat van mij zit op dit moment voor 6 maanden in Argentinië, en hij wil graag dat ik een pakketje naar hem opstuur (hij is nogal verzot op Nederlandse dingen zoals stroopwafels en drop). Hoe werkt dat in Argentinië bij de douane. Wordt het door de douane dan vastgehouden, of automatisch doorgestuurd? En kan dat lang duren, dat dat pakketje bij de douane ligt?
Thanks!
Hadden mijn ouders meegenomenquote:Op donderdag 14 januari 2010 17:28 schreef Bora-Bora het volgende:
[..]
En die borrelnoten van laatst; die kwamen toch ook uit een voedselpakket?
(Vonden ze die bij de douane niet lekker ofzo..)
Heb jij me wat gestuurd dan?quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:39 schreef k_man het volgende:
Dus je hebt nog nooit een pakketje uit Nederland gehad? Hmm, misschien moet je dan toch eens navraag gaan doen. Zul je zien dat de douane inmiddels een loods vol heeft met pakketjes voor senor flipsen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
k_man is jaloursquote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:30 schreef k_man het volgende:
[..]
Tot straks? Hmm, na de affaire met de ene mod, nu eentje met de andere?
Ik bedoelde eigenlijk dat jij vast wel een affaire met een van de mods hier zou willenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:37 schreef k_man het volgende:
Absoluut. Als je Vogue ooit had ontmoet zou je dat ongetwijfeld ook zijn.
Nu moet je niet overdrijven Vogue!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:49 schreef Vogue het volgende:
En weer thuisWas een leuk feestje!
Affaires met modsUiteraard, erkenning wil ik! Mijn einddoel is natuurlijk Danny. UIO en DT gebruik ik als opstapje
Als ik iemand ontmoet die geen mod is kan ie het natuurlijk gelijk schudden
Ben ik even blij dat ik geen man ben!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:49 schreef Vogue het volgende:
En weer thuisWas een leuk feestje!
Affaires met modsUiteraard, erkenning wil ik! Mijn einddoel is natuurlijk Danny. UIO en DT gebruik ik als opstapje
Als ik iemand ontmoet die geen mod is kan ie het natuurlijk gelijk schudden
Oh, jij bent geweest?!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:47 schreef DutchTrain het volgende:
Zo, na ruim 13 uur is het feestje wel ten einde.
quote:
Misschien maakt dat in deze strijd ook helemaal niet uitquote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:59 schreef Bora-Bora het volgende:
Ben ik even blij dat ik geen man ben!![]()
quote:Op zondag 17 januari 2010 00:21 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ik was op mijn eigen feestje, ja
Welke opdracht? Moest je gekostumeerd komen?quote:Op zondag 17 januari 2010 00:23 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
En je had je als één van de weinigen aan de opdracht gehouden![]()
maar die plant was wellicht ook wel welkom geweest
Inderdaad, detailsquote:Op zondag 17 januari 2010 00:38 schreef Bora-Bora het volgende:
[..]
Welke opdracht? Moest je gekostumeerd komen?
Aangezien het een verjaardag en housewarming ineen was, had ik iedereen gevraagd om vooral níet iets goedbedoelds voor mijn huis mee te nemen, om te voorkomen dat ik dat volgende keer weer doelloos moet verhuizen, maar wel om een leuk kaartje te schrijven bij een fles wijn oid.quote:Op zondag 17 januari 2010 00:38 schreef Bora-Bora het volgende:
Welke opdracht? Moest je gekostumeerd komen?
Wat je met anderen doet is tot daar aan toe, maar ik voel me nu erg goedkoop met onze ex-relatie.quote:
Ah!quote:Op zondag 17 januari 2010 00:41 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Aangezien het een verjaardag en housewarming ineen was, had ik iedereen gevraagd om vooral níet iets goedbedoelds voor mijn huis mee te nemen, om te voorkomen dat ik dat volgende keer weer doelloos moet verhuizen, maar wel om een leuk kaartje te schrijven bij een fles wijn oid.
Maar goed, ik weet nu wel wie uitnodigingen wel en niet goed lezen...
Dat is helaas nog niet tot expatland doorgedrongenquote:Op zondag 17 januari 2010 00:43 schreef DutchTrain het volgende:
Daar had ik nog wel over nagedacht, maar dan was er denk ik niemand gekomen.
quote:Op maandag 18 januari 2010 04:29 schreef Gaoxing het volgende:
Ruilen is in Thailand vreselijk moeilijk (ik lijdt gezichtsverlies, omdat ik moet zeggen dat ik iets verkeerds heb gekocht, en dan lijden zij gezichtsverlies omdat ze me iets hebben verkocht dat niet goed was. Heeeeel onaangename situatie die je maar beter kunt ontlopen. En dat doen ze dan ook. Langdurig),
quote:Op zondag 17 januari 2010 01:11 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Wat je met anderen doet is tot daar aan toe, maar ik voel me nu erg goedkoop met onze ex-relatie.
Ja, wrijf het er nog even inquote:
quote:Op maandag 18 januari 2010 04:29 schreef Gaoxing het volgende:
Hier net opeens een onverwacht pakjeHub had een boek van de kerstman gekregen, maar dat viel bij de eerste keer lezen al uit elkaar. Ruilen is in Thailand vreselijk moeilijk (ik lijdt gezichtsverlies, omdat ik moet zeggen dat ik iets verkeerds heb gekocht, en dan lijden zij gezichtsverlies omdat ze me iets hebben verkocht dat niet goed was. Heeeeel onaangename situatie die je maar beter kunt ontlopen. En dat doen ze dan ook. Langdurig), en bovendien had ik het bonnetje niet meer. Vorige week een mailtje van Random House, dat ze een nieuw boek gingen opsturen, maar dat het wel even kon gaan duren, bleek dat ze het per DHL gedaan hebben
Ik was trouwens helemaal niet duidelijk, in m'n blijdschap, zag ik net: snapten jullie nou dat ik het hele Thaise gedoe had omzeilt door een mailtje naar de publisher in de VS te sturen?quote:Op maandag 18 januari 2010 17:43 schreef Bora-Bora het volgende:Wel lachen dit! Wàt een situatie zeg!
![]()
Gelukkig dat het zo (verrassend) goed is afgelopen!
Ik heb moeite met het principe 'betalen voor een reclamebijeenkomst'. Maar wellicht zie ik dat helemaal verkeerd.quote:
Yep. Ik heb een medische check voor werk gehad vorig jaar in het Havenziekenhuis. Stelt weinig voor. Ze plakken je vol met van die stikkertjes met draadjes eraan en dan gaan ze meten. Krijg je allemaal mooie grafiekjes die laten zien hoe je hart het doet. Best interessant (als je ten minste niet een nare medische conditie hebt natuurlijk).quote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:05 schreef UIO_AMS het volgende:
Morgen gaan we weer verder met de medische onderzoeken. Deze keer een hartfilmpje laten maken. Iemand hier met ervaringen daarmee?
Naar Buenos Aires natuurlijk, live 3 voetbalwedstrijden bijwonen, inclusief de kraker Boca Juniors - River Plate! En daarbij nog een bezoek aan de watervallen van Iguazú, dit alles voor slechts ¤ 1995! Buitenspelkansjequote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:14 schreef DutchTrain het volgende:
Iemand die nog iets zinnigs kan zeggen of ik nu naar Florida of Zuid Spanje zou moeten gaan dit voorjaar?
Ik zie het precies zo. Bovendien heb ik het idee dat ik niet helemaal pas binnen de (mainstream) doelgroep.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:19 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik heb moeite met het principe 'betalen voor een reclamebijeenkomst'. Maar wellicht zie ik dat helemaal verkeerd.
Wat wil je naast op het strand liggen gaan doen? Pretparken bezoeken en cruisen door een vlak land met spectaculair dierenleven of mooie steden bezoeken, heerlijk eten en rijden door berglandschappen?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:14 schreef DutchTrain het volgende:
Iemand die nog iets zinnigs kan zeggen of ik nu naar Florida of Zuid Spanje zou moeten gaan dit voorjaar?
Allemaal natuurlijk, maar in Florida naast de Art Deco huisjes van Miami en het strand, vooral een aantal grote evenementen bezoeken (lancering twee-na-laatste space shuttle, de 12uur van Sebring en de GP van St.Petersburg). In Zuid Spanje vrienden opzoeken, maar las net ook iets over de Semana Santa...quote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:39 schreef Lemans24 het volgende:
Wat wil je naast op het strand liggen gaan doen? Pretparken bezoeken en cruisen door een vlak land met spectaculair dierenleven of mooie steden bezoeken, heerlijk eten en rijden door berglandschappen?
Geen Nederlandsequote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:18 schreef Thetallguy het volgende:
Ligt eraan met welke maatschappij je van plan was te vliegen.
Dat staat ook al een tijdje op een lijstje, maar zal er niet zo snel van komen denk ik.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:39 schreef Lemans24 het volgende:
Ik ga naar Noord Spanje overigens, in twaalf dagen van A Coruña naar San Sebastian. Gastronomie en natuur!
Het budget was eigenlijk de helft, ik houd niet van voetbal en ik heb de Niagara Falls al gezienquote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:23 schreef flipsen het volgende:
Naar Buenos Aires natuurlijk, live 3 voetbalwedstrijden bijwonen, inclusief de kraker Boca Juniors - River Plate! En daarbij nog een bezoek aan de watervallen van Iguazú, dit alles voor slechts ¤ 1995! Buitenspelkansje
Dat klinkt als een eitje. Zal je net zien dat het bij mij weer net even anders is.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:21 schreef Hik het volgende:
Yep. Ik heb een medische check voor werk gehad vorig jaar in het Havenziekenhuis. Stelt weinig voor. Ze plakken je vol met van die stikkertjes met draadjes eraan en dan gaan ze meten. Krijg je allemaal mooie grafiekjes die laten zien hoe je hart het doet. Best interessant (als je ten minste niet een nare medische conditie hebt natuurlijk).
Ikquote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:14 schreef DutchTrain het volgende:
Dat dus!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:19 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik heb moeite met het principe 'betalen voor een reclamebijeenkomst'. Maar wellicht zie ik dat helemaal verkeerd.
Grinnn..quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:22 schreef Fogel het volgende:
Blauwe invasie.
Oja? Waar dan?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:17 schreef UIO_AMS het volgende:
Geachte medemods, er bestaat ook zoiets als de multiquote-knop.
Tsssk, Niagara vergelijken met Iguazúquote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:10 schreef DutchTrain het volgende:
Het budget was eigenlijk de helft, ik houd niet van voetbal en ik heb de Niagara Falls al gezien
Op zich heb je gelijk. Als ik niks bijzonders in de planning had staan was het niet echt de moeite waard geweest. Echter, met een wereldreis in de planning was het toch een nuttig bezoek. Veel informatie opgedaan. Ik miste alleen een stand van aanbieders van Around the World Ticketsquote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:19 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Uh oh... groene stroopwafels!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |