Het is dan ondertussen ook wel al weer de tweede dag van het tweede decennium van het tweede millenniumquote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:02 schreef flipsen het volgende:
Bien, 2 januari dus wat mij betreft mogen we nu weer over tot de orde van de dag
Nee hoor, tot 3 koningen mag het.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:02 schreef flipsen het volgende:
Bien, 2 januari dus wat mij betreft mogen we nu weer over tot de orde van de dag
Ik hou er het liefste een half uur na het nieuwe jaar mee op, dus ik ben het eens met Flipsen.quote:
En als je had gedacht er dit jaar onderuit te komen vanwege de Mexicaanse griep, dan blijkt nu die epidemie en de bijbehorende voorzorgsmaatregelen ook weer voorbijquote:Op zondag 3 januari 2010 10:00 schreef Liejannuh het volgende:
Altijd dat gedoe van zoenen enzo. En dan vooral enge collega's die willen zoenen en die jij het liefste een langzame en pijnlijke dood wil toewensen.![]()
Over naar de orde van de dag!
Is dat dan niet omdat je anders kans hebt aanelkaar vast te vriezen ?quote:Op zondag 3 januari 2010 10:25 schreef Fogel het volgende:
Hier krijg je een hand (soms zelfs dat niet eens), soms een omhelzing, maar geen zoenen. Prima, zo'n "afstandelijk volk"
Hard hoesten als iemand in de buurt komt en een stem die half weg is doet ook wonderen.quote:Op zondag 3 januari 2010 10:10 schreef DutchTrain het volgende:
[..]En als je had gedacht er dit jaar onderuit te komen vanwege de Mexicaanse griep, dan blijkt nu die epidemie en de bijbehorende voorzorgsmaatregelen ook weer voorbij
Had al bedacht na de serie met Stephen Fry dat ik dat boek wilde lezen. Ik zal er naar op zoek gaan.quote:Op zondag 3 januari 2010 18:06 schreef Liejannuh het volgende:
Leestip: Last chance to see van Douglas Adams (ja, die) en Marc Carwardine.
Je leest het met een grote grijns op je gezicht.
Bevalt prima, maar om nou te zeggen dat er veel is veranderd?quote:Op zondag 3 januari 2010 10:00 schreef Liejannuh het volgende:
Flipsen, hoe bevalt het getrouwde leven? En wanneer is de huwelijksreis gepland?
Met de temperaturen die we hier aan het eind van de week kunnen verwachten misschien wel. Hier -20, bij Lillehammer in de buurt -40. En in Røros (uur of 2 rijden hier vandaan) is het deze winter al 8 dagen onder de -30 geweest (met de "top" op -36,8). Over 3 weken zit ik in een hut in Røros, ben benieuwd hoe koud het dan is daar.quote:Op zondag 3 januari 2010 10:32 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Is dat dan niet omdat je anders kans hebt aanelkaar vast te vriezen ?
quote:Op maandag 4 januari 2010 23:41 schreef Fogel het volgende:
En goed nieuws voor mensen die niet graag met raketten vliegen: SAS verkoopt alle resterende MD-80 vliegtuigen die ze nog hadden.
Lijkt er inderdaad erg opquote:
Ja, klopt, ik had niet goed gelezen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:21 schreef Thetallguy het volgende:
SAS houdt er nog wel een aantal hoorIk vind het wel leuke dingen, lekker snel de lucht in.
Klopt. Maar dat risico wilden we niet nemen, om op de bonnefooi naar Warschau te gaan en kijken of de nachttrein er nog stond. Zeker omdat het grootste deel daarvan in Warschau begint.quote:Op maandag 4 januari 2010 23:41 schreef Fogel het volgende:
Jammer dat alleen "zowat" alle treinen vertraagd waren... als alle evenveel vertraagd waren, had je lekker kunnen slapen in je bed in de trein.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |