quote:
Op woensdag 30 december 2009 13:34 schreef Liejannuh het volgende:De wondere wereld van de vliegtickets.
Amsterdam - Parijs - Antananarivo kost 1070 euro (ofzo) met KLM / Air France
Londen - Amsterdam - Parijs - Antananarivo kost 784 euro. Ook met KLM / Air France.
Wat was daar nou ook alweer de logica van?
En ik kan zeker geen ticket boeken vanaf Londen en dan pas in Amsterdam inchecken?
Ik heb laatst Toulouse - Parijs- BKK - AMS geboekt voor zo'n 400 euro minder dan hetzelfde traject zonder Toulouse, gewoon vanaf Parijs. Beiden met KLM/Air France.
Ga je toch maar weer Liejannuh?

Valt best mee joh, zo'n regentijd

Wij vieren morgen O&N in Kuala Lumpur, zijn dan een dag of wat Taman Negara (prachtig nationaal park midden in Maleisie waar hub en ik een jaar of 10 geleden ook zijn geweest) en uiteindelijk nog een paar dagen KL.
Onze laatste citytrip naar Singapore was niet zo heel erg goed bevallen omdat de kinderen ongekend zeurderig waren (achteraf gezien bleek oudste op dat moment al Pfeiffer te hebben. Best zielig

), dus ik nam vanmiddag in de auto even met ze door wat we in KL zoal kunnen doen. En dat ik, als ik vraag waar ze zin in hebben, liever niet als antwoord "video kijken in het hotel" of "zwemmen" wil omdat we dat thuis ook prima kunnen. Waarop oudste -tegenwoordig echt een stadkindje- voorstelde dat we vast wel heel leuk kunnen kijken of de winkelcentra in KL anders zijn dan in BKK. En hoe de mensen dan in Maleisie winkelen

Ik moest er echt hard om lachen, vooral omdat ze het bracht alsof ze een nieuw antropologisch onderzoek wilde opzetten
Ik heb zojuist gelukkig ook oppas gevonden voor de pop die wij sinds een week bezitten (de week daarvoor hebben we blijkbaar heel goed voor een rups gezorgd). Zou toch vervelend zijn als we thuiskomen en er ligt een vlinder morsdood op z'n rug in het insectenvangding van jongste.