k ben naar het luisterboek aan het luisteren, maakt mn dagelijkse fietstochten wat leuker. K was vergeten hoe grappig de hitchhikers guide is. Oh, t luisterboek is gesproken en wel door Mr. Adams himself!quote:Op zondag 24 januari 2010 23:20 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
En dan kom ik aan met een link van Douglas Adams uit 1985 met handdoek om terwijl hij een verhaal verteld over de Aye Aye.
Gaat indd wel even wat sneller dan richting Argentinië!!quote:Op zondag 24 januari 2010 16:17 schreef Fogel het volgende:
Er is post uit Nederland gekomen, en het voelt als een kit kat... wat zou dat nou kunnen zijn?:P
Goh, heb jij een Frans accentje?!quote:Op zondag 24 januari 2010 20:39 schreef Fogel het volgende:
De Kit Kat was erg apart, witte chocolade met groene thee smaak, je moet het maar kunnen verzinnen. Best goed te etenNogmaals hartelijk bedankt DT
Ik ben nu vast de eerst Nederlander in Noorwegen die een Japanse Kiet Kat op heeft
![]()
Moi? Mais nonquote:Op maandag 25 januari 2010 00:54 schreef Bora-Bora het volgende:
[..]
Gaat indd wel even wat sneller dan richting Argentinië!!![]()
[..]
Goh, heb jij een Frans accentje?!![]()
Ha'k nie' van je verwacht!
In elke context?quote:Op woensdag 27 januari 2010 18:59 schreef Thetallguy het volgende:
Ik zit ook nog in de 'ik pak alles aan wat voorbij komt'-fase
Gay_man ziet weer een mogelijkheid een jonge, onschuldige, hetero man te bekeren?quote:
quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:50 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Gay_man ziet weer een mogelijkheid een jonge, onschuldige, hetero man te bekeren?
Wat ben je toch knap als je jaloers bent schatje.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:50 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Gay_man ziet weer een mogelijkheid een jonge, onschuldige, hetero man te bekeren?
Interessante andere blog kom je zo maar weer eens tegen: http://jenkenskitkatblog.blogspot.com/quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:30 schreef DutchTrain het volgende:
Meer over de wasabi kitkat
http://gigi-reviews.blogs(...)limited-edition.html
Lol, il vond het ook al louche!!quote:Op woensdag 27 januari 2010 03:41 schreef Gaoxing het volgende:
Zeg Flipsen, betaal jij DAM tegenwoordig?
Grijns!!quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:50 schreef UIO_AMS het volgende:
Misschien moet 'ie zich maar meer op Fogel concentreren!quote:Op woensdag 27 januari 2010 18:13 schreef Fogel het volgende:
Vandaag vroeg ik een collega of hij mij wilde naar Brussel
[...]
Wil je dan sokken voor mij meenemen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |