Ik had een keer 3x ammo en een EMPquote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:28 schreef RaptoR-X het volgende:
Omg..net in een emergency airdrop.....3 uav's en 1 counter uav
Zo beter?quote:
Idd... zeker als je al scavanger gebruikt.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:52 schreef MFE15 het volgende:
Klote, maar nog steeds best handig! Kan je weer wat emergency airdrops gaan proberen te krijgen..
Ammo blijft her vervelendste om te krijgen.
Hoe kom je met een heel team aan zulke score's in de tijd dat het potje duurt?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:12 schreef mstx het volgende:
[..]
Zo beter?![]()
[ afbeelding ]
Toch even mooi 55 kills gemaakt in een potje Ground War - Domination in Scrapyard.![]()
[ afbeelding ]
81 is ook best ziek![]()
Wat ik altijd doe als er een enemy helicopter/vliegtuig in de lucht is dan ga ik op rampage en als ik iemand dood is dat mooi meegenomen maar wordt ik gedood dat switch ik meteen over naar een class met een stingerquote:Op zondag 3 januari 2010 00:20 schreef Biefstuk het volgende:
Aan het einde van een ronde in demolition kan je zeg maar het andere team even horen praten, switching sides.
Vaak hoor je dan dat de tegenstander een chopper gunner heeft of iets anders wat je uit de lucht kan knallen. Dus de eerste 2 minuten loop ik dan rond met een stinger om ze vervolgens zo snel mogelijk uit de lucht te halen xD
Huh iemand met 81 kills 16 assist staat onder iemand met 54 kills en 9 assist hoe kan dat?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:12 schreef mstx het volgende:
[..]
Zo beter?![]()
[ afbeelding ]
Toch even mooi 55 kills gemaakt in een potje Ground War - Domination in Scrapyard.![]()
[ afbeelding ]
81 is ook best ziek![]()
Een vriend van een vriend van me, die altijd meespeelt, had er laatst iets meer dan 100quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:12 schreef mstx het volgende:
[..]
Zo beter?![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
81 is ook best ziek![]()
Vlaggetjes?quote:Op zondag 3 januari 2010 00:53 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Huh iemand met 81 kills 16 assist staat onder iemand met 54 kills en 9 assist hoe kan dat?
ik heb met de mp5 altijd al gevonden dat hij inaccuraat wordt door attachments. het is alleen niet zo, maar je speelstijl verandert er wel door, het is dus gewoon ff wennenquote:Op zondag 3 januari 2010 11:55 schreef Biefstuk het volgende:
Die mp5k is best een lekker wapenWel zonder reddot, heb het gevoel dat ie inaccuraat erdoor wordt
Alleen zodra je even iemand van ver moet neerknallen lukt het echt niet met dat wapen
Ik gebruik nooit red dot. Vind silencer zo veel fijnerquote:Op zondag 3 januari 2010 11:55 schreef Biefstuk het volgende:
Die mp5k is best een lekker wapenWel zonder reddot, heb het gevoel dat ie inaccuraat erdoor wordt
Alleen zodra je even iemand van ver moet neerknallen lukt het echt niet met dat wapen
veel mensen weten niet dat je ook granaten uit die pakjes krijgt..quote:Op zondag 3 januari 2010 12:27 schreef jackson het volgende:
Ik vind scavanger goed hard rocken moet ik zeggen. Zeker met FFA en je wil wat kills maken achterelkaar. Die pakketten raap je echt super snel op en je blijft ook maar granaten gooien, wist niet dat het zo ideaal was
Ik gebruik ze altijd allebei.quote:Op zondag 3 januari 2010 12:26 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Ik gebruik nooit red dot. Vind silencer zo veel fijner
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |