je betaald wel verzendkosten naar NL (3 pond). Aquote:Op woensdag 20 januari 2010 10:16 schreef Spockjuh_ het volgende:
geen extra kosten volgens mij. maar je zegt dus elk metrostation heeft een automaat staan waar je die cards gelijk kan kopen met muntgeld?
In een dergelijk grote stad moet je echt wat meer hints geven. Wat voor winkels zoek je, waar logeer je, wat wil je uitgeven aan eten, etc....quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:40 schreef linebear het volgende:
We gaan volgende week naar London toe....
Iemand tips qua winkelen en eten ?
Daar in de buurt weet in niet zo even wat. Voor indiaas naar Noor Jahan op Bina Gardens. Voor shoppen de gebruikelijk plekken: Covent Garden, Soho (Carneby Street), Marylebone of richting SW en dan Knightsbridge, Sloan Square en Kings Road doen.quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:07 schreef linebear het volgende:
Dat is waar![]()
Wij verblijven in Oval.... Het eten hoeft niet duur te zijn, als het maar goed is.
Wilden in ieder geval een avond in China town eten. Mogelijk ook een keer indiaas.
Verder gaan we ook naar een musical (waarschijnlijk Priscilla, adventures of the desert queen)
Ook naar ABBAworld
Wat shoppen betreft. Wil graag naast Oxford street naar de leuke kleinere shops qua kleding, films en muziek (Tower Records of HMV zal ik zeker ook niet over slaan)
Mwah, ik hoef mijn vriendin er ook niet los te laten, komt ze er ook meteen weer uit lopen. Niks mis met de winkels op zich, maar het is leuker om wat door de stad te banjeren, beetje te genieten van hou mooi Londen is en wat nieuwe dingen bekijken.quote:Op woensdag 20 januari 2010 17:08 schreef zeebeschuit het volgende:
Volgens mij moet je echt vrouw zijn om daar te kunnen genieten. Ik vind het een depressieve commerciele mall waar echt alles draait om zoveel mogelijk te verkopen. Het ziet er idd shiny uit maar imo totally sfeerloos. Verder zijn het vooral de duurdere zaken die er zitten dus je moet daar net van houden.
Voor Indisch eten zijn er echt heel veel restaurants. Ik zelf ga graag naar de Agra in Bethnal Green Road, E1, maar of het het waard is om helemaal daarnaartoe te gaan vanuit Oval... kijk op www.squaremeal.co.uk/ bijvoorbeeld en zoek naar Indisch eten in je buurt.quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:07 schreef linebear het volgende:
Dat is waar![]()
Wij verblijven in Oval.... Het eten hoeft niet duur te zijn, als het maar goed is.
Wilden in ieder geval een avond in China town eten. Mogelijk ook een keer indiaas.
Verder gaan we ook naar een musical (waarschijnlijk Priscilla, adventures of the desert queen)
Ook naar ABBAworld
Wat shoppen betreft. Wil graag naast Oxford street naar de leuke kleinere shops qua kleding, films en muziek (Tower Records of HMV zal ik zeker ook niet over slaan)
Ik ben daar gelukkig nog nooit Nederlanders tegengekomenquote:Op woensdag 20 januari 2010 17:03 schreef Drive-r het volgende:
Daar ben ik eigenlijk nog nooit geweest. Gek genoeg ken ik ook niemand in Londen die er heen gaat, wel veel Nederlanders. Maar goed, het moet vrij mooi zijn, hoor je in ieder geval altijd. Ik zelf hou niet van die "shopping mall" achtige onderneming en ken alles in Londen ook wel. Kan dus op mijn fietsje in een dag hetzelfde bereiken als in zo'n Westfield en dan heb ik een leuker dagje uit gehad
Ga dan ook eens kijken bij Liberty's, apart, leuk, en mooi.quote:Op woensdag 20 januari 2010 17:15 schreef Monopoly_Man het volgende:
[..]
3Shoppen: Grote department stores zijn Selfridges, John Lewis etc.
Zoals ik al zei, is het dure het probleem nietquote:Op woensdag 20 januari 2010 17:17 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Ik ben daar gelukkig nog nooit Nederlanders tegengekomen.
Klopt inderdaad dat het over het algemeen duurdere zaken zijn, maar dat maakt het niet minder leuk toch?!
Het is wel een echte Amerikaanse shoppingmall (zonder parkeerplaats dan...), en daar moet je van houden.
Ben het wel met je tweede opmerking eens, dat door de stad lopen leuker is. Maar bij echt slecht weer is dit zeker een leuk alternatief.
Aan de overkant ligt wel een leuke bioscoop trouwens.
Beste warenhuis in Londen. Daarna Harvey Nicholsquote:Op woensdag 20 januari 2010 17:20 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Ga dan ook eens kijken bij Liberty's, apart, leuk, en mooi.
Dat idee had ik alquote:Op woensdag 20 januari 2010 18:26 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, is het dure het probleem niet![]()
Prince Charles Cinema is verrreweg mijn favoriete cinema. Briljante independent cinema met een goede mix van oude en nieuwe films. Daarnaast zijn de Curzons en Everyman Cinemas twee kleinere ketens die erg goed zijn. Electric Cinema ben ik nog steeds niet geweest maar moet inderdaad ook goed zijn!quote:Op woensdag 20 januari 2010 18:26 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, is het dure het probleem niet![]()
En de enige bioscoop waar ik echt heen wil is de Electric
Electric is nog een tikkie anders, met enorm grote stoelen en een bar in de zaal die tot aanvang geopend is en lekker dingen heeft. Voor de zondag middag kun je gewoon ontbijt bestellen voor tijdens de film en voor een avondfilm een lekker kaasplankje en een fles rode wijnquote:Op woensdag 20 januari 2010 20:16 schreef Monopoly_Man het volgende:
[..]
Prince Charles Cinema is verrreweg mijn favoriete cinema. Briljante independent cinema met een goede mix van oude en nieuwe films. Daarnaast zijn de Curzons en Everyman Cinemas twee kleinere ketens die erg goed zijn. Electric Cinema ben ik nog steeds niet geweest maar moet inderdaad ook goed zijn!
Go vooral niet naar een Odeon of Cineworld als je in Londen bent. Vue vind ik wel oke qua grote ketens.
Ben er 2x geweest en mij zul je daar niet meer zien. Het is misschien best mooi maar te groot en sfeerloos. Maar goed, ik ben ook geen fan van Harrods omdat ik dat te groot en te druk vind.quote:Op woensdag 20 januari 2010 17:03 schreef Drive-r het volgende:
Daar ben ik eigenlijk nog nooit geweest. Gek genoeg ken ik ook niemand in Londen die er heen gaat, wel veel Nederlanders. Maar goed, het moet vrij mooi zijn, hoor je in ieder geval altijd. Ik zelf hou niet van die "shopping mall" achtige onderneming en ken alles in Londen ook wel. Kan dus op mijn fietsje in een dag hetzelfde bereiken als in zo'n Westfield en dan heb ik een leuker dagje uit gehad
En dan moet jij zeker naar Libertyquote:Op woensdag 20 januari 2010 20:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ben er 2x geweest en mij zul je daar niet meer zien. Het is misschien best mooi maar te groot en sfeerloos. Maar goed, ik ben ook geen fan van Harrods omdat ik dat te groot en te druk vind.
Daarentegen vind ik Harvery Nichols en Selfridges wel okay al is laatstgenoemde ook te druk in het weekend
Grappig eigenlijk. Ik woon al 4 jaar in Londen en ben er nog nooit geweestquote:Op woensdag 20 januari 2010 20:25 schreef Drive-r het volgende:
[..]
En dan moet jij zeker naar Liberty
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |