Is beide even goed te doen, dus dat scheelt weinig. Als de bus 20 minuten langer is, lijkt de keuze makkelijk. En inderdaad, waarom beslis je niet ter plekke?quote:Op maandag 11 januari 2010 15:41 schreef dnies7 het volgende:
[..]
Ons hotel zelf zit bij metrostation Lancaster Gate. Is vanaf Liverpool Street nog wel een stuk met de metro, maar vanaf Victoria ook. De bus naar Victoria doet er alleen 20 minuten langer over dan die naar Liverpool Street. Dat is het vervelende.
Je kunt altijd wel met CC of pinpas betalen.quote:Op maandag 11 januari 2010 15:51 schreef dnies7 het volgende:
Omdat ons plan was om daar geld te pinnen, dus dan hebben we geen ponden op zak. Als je daar met credit card kan betalen is er geen probleem.
Dan is er geen probleem. Dankje.quote:Op maandag 11 januari 2010 15:56 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Je kunt altijd wel met CC of pinpas betalen.
In die trant kun je ook de Fabric proberen, iets minder commercieel denk ik. Verder niet echt bekend met dat soort clubs, ga meer naar kleinere "posh" tenten. Als ik uberhaupt als naar een club ga, natuurlijkquote:Op woensdag 13 januari 2010 09:51 schreef warezguy05 het volgende:
nog iemand tips qua clubs of discotheken??? ik ga t weekend van 27 feb voor het eerst naar londen. de pacha heeft dan nog niks op het progamma staan, maar ministry of sound lijkt me bijv. wel wat
Fabric ben ik vorig jaar geweest, wat een tentquote:Op woensdag 13 januari 2010 10:27 schreef Drive-r het volgende:
[..]
In die trant kun je ook de Fabric proberen, iets minder commercieel denk ik. Verder niet echt bekend met dat soort clubs, ga meer naar kleinere "posh" tenten. Als ik uberhaupt als naar een club ga, natuurlijk
hmm...das hiphop / breakbeat / drum & bass / electro volgens Wikipedia. niet echt mijn dingquote:Op woensdag 13 januari 2010 10:27 schreef Drive-r het volgende:
[..]
In die trant kun je ook de Fabric proberen, iets minder commercieel denk ik. Verder niet echt bekend met dat soort clubs, ga meer naar kleinere "posh" tenten. Als ik uberhaupt als naar een club ga, natuurlijk
Van die reviews moet je niet echt uitgaan vwb problemen. Je gaat immers eerder je beklag doen als je geweigerd ben oidquote:Op donderdag 14 januari 2010 01:23 schreef warezguy05 het volgende:
[..]
hmm...das hiphop / breakbeat / drum & bass / electro volgens Wikipedia. niet echt mijn ding![]()
eerste optie op vrijdag 26 feb is Ministry of Sound met o.a. Marco V, Judge Jules en Menno de Jong. lekker trancen...alleen hik ik een beetje tegen die drankprijs aan. ik las in een review over de MOS uit 2008 dat je daar voor n biertje 8 pond betaalt?! das me eigenlijk iets teveel vh goede want ik wil wel ff lekker drinken zo'n avond![]()
tweede optie is Egg Club. reviews zijn op zich positief, op de uitsmjiters na dan![]()
das waar maar negatieve comments m.b.t. uitsmijters ben ik bij reviews van andere clubs zelden tot nooit tegengekomen, dus er zal wel een kern van waarheid inzitten. ik lees verder ook dat er minimaal 1 uitsmijter ontslagen is vorige maand dus de club zal het zelf ook als probleem zien gelukkigquote:Op donderdag 14 januari 2010 02:55 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Van die reviews moet je niet echt uitgaan vwb problemen. Je gaat immers eerder je beklag doen als je geweigerd ben oid
The EGGquote:Op donderdag 14 januari 2010 01:23 schreef warezguy05 het volgende:
[..]
hmm...das hiphop / breakbeat / drum & bass / electro volgens Wikipedia. niet echt mijn ding![]()
eerste optie op vrijdag 26 feb is Ministry of Sound met o.a. Marco V, Judge Jules en Menno de Jong. lekker trancen...alleen hik ik een beetje tegen die drankprijs aan. ik las in een review over de MOS uit 2008 dat je daar voor n biertje 8 pond betaalt?! das me eigenlijk iets teveel vh goede want ik wil wel ff lekker drinken zo'n avond![]()
tweede optie is Egg Club. reviews zijn op zich positief, op de uitsmjiters na dan![]()
zaterdag 27 feb wordt het "History of Hardcore" in Club Union in de Vauxhall
Misschien iets als Yotel? Dat zijn van die kleine "pods", lijkt me altijd wel grappig. Voor iets van £60 ben je klaar, geloof ik. Je kunt ongetwijfeld nog goedkopere plekken vinden in Londen, maar het scheelt je weer wat geld en vooral tijd met reizen. Volgens mij krijg je ook vrij veel TV kanalen en internet gratis, dus da's weer bonus.quote:Op donderdag 14 januari 2010 17:20 schreef emss het volgende:
Ik heb over een tijdje een tussenstop van 11 uur op Heathrow. Gewoon 's nachts, dus ik wil een hostelkamer boeken in de stad. Nu vraag ik me af of het mogelijk is om het vliegveld te verlaten tijdens tussenstops? Ik heb gewoon NLs paspoort. Ik kom aan op Terminal 5, maakt dat nog iets uit? Ik weet niet of m'n bagage in 1x doorgaat (naar Africa) of dat ik het zelf weer moet ophalen om later opnieuw in te checken.
dat klinkt me als muziek in de orenquote:Op donderdag 14 januari 2010 09:26 schreef Drive-r het volgende:
[..]
The EGG![]()
Een van de meeste vage tenten in Londen, veel drugs. Ben er al jaren niet meer geweest, maar vroeger ging je daarheen na de Fabric enzo. Ging namelijk om 7 uur 's ochtends dicht en dan om 7.15 uur 's ochtends weer op. Kon je dus doorgaan tot de volgende middag
Schandalig eigenlijk dat je in veel (dure) hotels nog gewoon moet betalen voor internet. En dan niet een paar pond - nee we vragen gewoon 15pond per dagquote:Op donderdag 14 januari 2010 18:18 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Volgens mij krijg je ook vrij veel TV kanalen en internet gratis, dus da's weer bonus.
True. Ik slaap voor werk in vrij dure hotels (laten we zeggen Amstel, etc...) en bijna overal moet je dus nog betalen voor internet. Terwijl ik in goedkopere hotels (waar ik privé zit) vaak gratis internet krijg. Net als roomservice trouwens. Laatst in een 5-sterren hotel in Genève 50 euro mogen betalen voor een pasta met tomatensausquote:Op donderdag 14 januari 2010 18:28 schreef zeebeschuit het volgende:
[..]
Schandalig eigenlijk dat je in veel (dure) hotels nog gewoon moet betalen voor internet. En dan niet een paar pond - nee we vragen gewoon 15pond per dag
Dat is inderdaad nogal aan de prijsquote:Op donderdag 14 januari 2010 18:38 schreef Drive-r het volgende:
[..]
True. Ik slaap voor werk in vrij dure hotels (laten we zeggen Amstel, etc...) en bijna overal moet je dus nog betalen voor internet. Terwijl ik in goedkopere hotels (waar ik privé zit) vaak gratis internet krijg. Net als roomservice trouwens. Laatst in een 5-sterren hotel in Genève 50 euro mogen betalen voor een pasta met tomatensaus
Maar voor dat geld brengen ze het waarschijnlijk wel om 3 uur 's nachts op je kamerquote:Op donderdag 14 januari 2010 18:38 schreef Drive-r het volgende:
[..]
True. Ik slaap voor werk in vrij dure hotels (laten we zeggen Amstel, etc...) en bijna overal moet je dus nog betalen voor internet. Terwijl ik in goedkopere hotels (waar ik privé zit) vaak gratis internet krijg. Net als roomservice trouwens. Laatst in een 5-sterren hotel in Genève 50 euro mogen betalen voor een pasta met tomatensaus
Ik zit komende 1.5 week in het Central Park Hotel, voor grofweg 40 pond per nacht. Dat is voor prijs/kwaliteit verhouding best aardig. Volgens mij is dat inclusief ontbijt.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:02 schreef Spockjuh_ het volgende:
verbaas me inderdaad over de prijzen als je een redelijk hotel zoekt in bv westminster. Een beetje hotel is al bijna 200 euro voor 2 nachten en dat is dan zonder ontbijt of gratis internet. Pech is dat een hotel verder buiten het centrum natuurlijk veel goedkoper is maar dat je met het pendelen naar het centrum toch weer op duur uit bent.
Aankomende dagen maar eens volledig onder werktijd focussen op het vinden van die ene geniale aanbieding...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |