abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76681482
quote:
Op maandag 11 januari 2010 15:41 schreef dnies7 het volgende:

[..]

Ons hotel zelf zit bij metrostation Lancaster Gate. Is vanaf Liverpool Street nog wel een stuk met de metro, maar vanaf Victoria ook. De bus naar Victoria doet er alleen 20 minuten langer over dan die naar Liverpool Street. Dat is het vervelende.
Is beide even goed te doen, dus dat scheelt weinig. Als de bus 20 minuten langer is, lijkt de keuze makkelijk. En inderdaad, waarom beslis je niet ter plekke?
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
pi_76681611
Omdat ons plan was om daar geld te pinnen, dus dan hebben we geen ponden op zak. Als je daar met credit card kan betalen is er geen probleem.
pi_76681830
quote:
Op maandag 11 januari 2010 15:51 schreef dnies7 het volgende:
Omdat ons plan was om daar geld te pinnen, dus dan hebben we geen ponden op zak. Als je daar met credit card kan betalen is er geen probleem.
Je kunt altijd wel met CC of pinpas betalen.
pi_76682183
quote:
Op maandag 11 januari 2010 15:56 schreef Drive-r het volgende:

[..]

Je kunt altijd wel met CC of pinpas betalen.
Dan is er geen probleem. Dankje.
pi_76719057
We gaan eind van de maand... nu al enorm zin in

Gaan waarschijnlijk naar Priscilla de Musical en het ABBA museum
pi_76723290
wat een gezeur met de eurostar website. als ik vanaf brussel naar london selecteer, zegt ie dat brussel geen geldig station is. alleen als ik dan adult selecteer (ipv youth) dan doet ie het weer wel. hoe krijg je nu 2 tickets als youth besteld (we zijn allebei jonger dan 25).
pi_76752326
nog iemand tips qua clubs of discotheken??? ik ga t weekend van 27 feb voor het eerst naar londen. de pacha heeft dan nog niks op het progamma staan, maar ministry of sound lijkt me bijv. wel wat
pi_76753292
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 09:51 schreef warezguy05 het volgende:
nog iemand tips qua clubs of discotheken??? ik ga t weekend van 27 feb voor het eerst naar londen. de pacha heeft dan nog niks op het progamma staan, maar ministry of sound lijkt me bijv. wel wat
In die trant kun je ook de Fabric proberen, iets minder commercieel denk ik. Verder niet echt bekend met dat soort clubs, ga meer naar kleinere "posh" tenten. Als ik uberhaupt als naar een club ga, natuurlijk
pi_76753999
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 10:27 schreef Drive-r het volgende:

[..]

In die trant kun je ook de Fabric proberen, iets minder commercieel denk ik. Verder niet echt bekend met dat soort clubs, ga meer naar kleinere "posh" tenten. Als ik uberhaupt als naar een club ga, natuurlijk
Fabric ben ik vorig jaar geweest, wat een tent
pi_76788183
Matter, bij de o2 Arena, is nog niet zo lang open geloof ik, kan zo´n 3000 man in.
pi_76792652
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 10:27 schreef Drive-r het volgende:

[..]

hmm...das hiphop / breakbeat / drum & bass / electro volgens Wikipedia. niet echt mijn ding

eerste optie op vrijdag 26 feb is Ministry of Sound met o.a. Marco V, Judge Jules en Menno de Jong. lekker trancen...alleen hik ik een beetje tegen die drankprijs aan. ik las in een review over de MOS uit 2008 dat je daar voor n biertje 8 pond betaalt?! das me eigenlijk iets teveel vh goede want ik wil wel ff lekker drinken zo'n avond

tweede optie is Egg Club. reviews zijn op zich positief, op de uitsmjiters na dan

zaterdag 27 feb wordt het "History of Hardcore" in Club Union in de Vauxhall

[ Bericht 14% gewijzigd door warezguy05 op 14-01-2010 02:42:16 ]
pi_76794707
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 01:23 schreef warezguy05 het volgende:

[..]

hmm...das hiphop / breakbeat / drum & bass / electro volgens Wikipedia. niet echt mijn ding

eerste optie op vrijdag 26 feb is Ministry of Sound met o.a. Marco V, Judge Jules en Menno de Jong. lekker trancen...alleen hik ik een beetje tegen die drankprijs aan. ik las in een review over de MOS uit 2008 dat je daar voor n biertje 8 pond betaalt?! das me eigenlijk iets teveel vh goede want ik wil wel ff lekker drinken zo'n avond

tweede optie is Egg Club. reviews zijn op zich positief, op de uitsmjiters na dan
Van die reviews moet je niet echt uitgaan vwb problemen. Je gaat immers eerder je beklag doen als je geweigerd ben oid
pi_76794869
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 02:55 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Van die reviews moet je niet echt uitgaan vwb problemen. Je gaat immers eerder je beklag doen als je geweigerd ben oid
das waar maar negatieve comments m.b.t. uitsmijters ben ik bij reviews van andere clubs zelden tot nooit tegengekomen, dus er zal wel een kern van waarheid inzitten. ik lees verder ook dat er minimaal 1 uitsmijter ontslagen is vorige maand dus de club zal het zelf ook als probleem zien gelukkig
pi_76795535
Als je wil drinken doe je dat vantevoren in een pub of thuis.. in een club is dat inderdaad ontzettend duur en die 8 pond is waarschijnlijk ook maar een klein flesje, geen pint.
pi_76796816
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 01:23 schreef warezguy05 het volgende:

[..]

zaterdag 27 feb wordt het "History of Hardcore" in Club Union in de Vauxhall
The EGG

Een van de meeste vage tenten in Londen, veel drugs. Ben er al jaren niet meer geweest, maar vroeger ging je daarheen na de Fabric enzo. Ging namelijk om 7 uur 's ochtends dicht en dan om 7.15 uur 's ochtends weer op. Kon je dus doorgaan tot de volgende middag
pi_76814052
Ik heb over een tijdje een tussenstop van 11 uur op Heathrow. Gewoon 's nachts, dus ik wil een hostelkamer boeken in de stad. Nu vraag ik me af of het mogelijk is om het vliegveld te verlaten tijdens tussenstops? Ik heb gewoon NLs paspoort. Ik kom aan op Terminal 5, maakt dat nog iets uit? Ik weet niet of m'n bagage in 1x doorgaat (naar Africa) of dat ik het zelf weer moet ophalen om later opnieuw in te checken.
pi_76816154
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 17:20 schreef emss het volgende:
Ik heb over een tijdje een tussenstop van 11 uur op Heathrow. Gewoon 's nachts, dus ik wil een hostelkamer boeken in de stad. Nu vraag ik me af of het mogelijk is om het vliegveld te verlaten tijdens tussenstops? Ik heb gewoon NLs paspoort. Ik kom aan op Terminal 5, maakt dat nog iets uit? Ik weet niet of m'n bagage in 1x doorgaat (naar Africa) of dat ik het zelf weer moet ophalen om later opnieuw in te checken.
Misschien iets als Yotel? Dat zijn van die kleine "pods", lijkt me altijd wel grappig. Voor iets van £60 ben je klaar, geloof ik. Je kunt ongetwijfeld nog goedkopere plekken vinden in Londen, maar het scheelt je weer wat geld en vooral tijd met reizen. Volgens mij krijg je ook vrij veel TV kanalen en internet gratis, dus da's weer bonus.
pi_76816221
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 09:26 schreef Drive-r het volgende:

[..]

The EGG

Een van de meeste vage tenten in Londen, veel drugs. Ben er al jaren niet meer geweest, maar vroeger ging je daarheen na de Fabric enzo. Ging namelijk om 7 uur 's ochtends dicht en dan om 7.15 uur 's ochtends weer op. Kon je dus doorgaan tot de volgende middag
dat klinkt me als muziek in de oren
pi_76816542
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 18:18 schreef Drive-r het volgende:

[..]
Volgens mij krijg je ook vrij veel TV kanalen en internet gratis, dus da's weer bonus.
Schandalig eigenlijk dat je in veel (dure) hotels nog gewoon moet betalen voor internet. En dan niet een paar pond - nee we vragen gewoon 15pond per dag
pi_76816945
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 18:28 schreef zeebeschuit het volgende:

[..]

Schandalig eigenlijk dat je in veel (dure) hotels nog gewoon moet betalen voor internet. En dan niet een paar pond - nee we vragen gewoon 15pond per dag
True. Ik slaap voor werk in vrij dure hotels (laten we zeggen Amstel, etc...) en bijna overal moet je dus nog betalen voor internet. Terwijl ik in goedkopere hotels (waar ik privé zit) vaak gratis internet krijg. Net als roomservice trouwens. Laatst in een 5-sterren hotel in Genève 50 euro mogen betalen voor een pasta met tomatensaus
pi_76820258
verbaas me inderdaad over de prijzen als je een redelijk hotel zoekt in bv westminster. Een beetje hotel is al bijna 200 euro voor 2 nachten en dat is dan zonder ontbijt of gratis internet. Pech is dat een hotel verder buiten het centrum natuurlijk veel goedkoper is maar dat je met het pendelen naar het centrum toch weer op duur uit bent.

Aankomende dagen maar eens volledig onder werktijd focussen op het vinden van die ene geniale aanbieding...
Hooray for boobies!
pi_76824985
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 18:38 schreef Drive-r het volgende:

[..]

True. Ik slaap voor werk in vrij dure hotels (laten we zeggen Amstel, etc...) en bijna overal moet je dus nog betalen voor internet. Terwijl ik in goedkopere hotels (waar ik privé zit) vaak gratis internet krijg. Net als roomservice trouwens. Laatst in een 5-sterren hotel in Genève 50 euro mogen betalen voor een pasta met tomatensaus
Dat is inderdaad nogal aan de prijs
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_76858730
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 18:38 schreef Drive-r het volgende:

[..]

Maar voor dat geld brengen ze het waarschijnlijk wel om 3 uur 's nachts op je kamer
May you never steal, lie or cheat. But if you have to steal, then steal away my sorrows. If you have to lie, then lie with me all the nights of our life. If you have to cheat, then cheat death because I don't want to live a day without you
pi_76868211
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 20:02 schreef Spockjuh_ het volgende:
verbaas me inderdaad over de prijzen als je een redelijk hotel zoekt in bv westminster. Een beetje hotel is al bijna 200 euro voor 2 nachten en dat is dan zonder ontbijt of gratis internet. Pech is dat een hotel verder buiten het centrum natuurlijk veel goedkoper is maar dat je met het pendelen naar het centrum toch weer op duur uit bent.

Aankomende dagen maar eens volledig onder werktijd focussen op het vinden van die ene geniale aanbieding...
Ik zit komende 1.5 week in het Central Park Hotel, voor grofweg 40 pond per nacht. Dat is voor prijs/kwaliteit verhouding best aardig. Volgens mij is dat inclusief ontbijt.

Ook geen vertraging met de trein (ns/eurostar) toen ik terug ging naar Londen. En het was nog eens minder druk. Yay!
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_76874193
Nog tips voor dingen om te doen van het weekend? Weet al wel paar dingen:

London Art Fair in Angel
London Ice Sculpture Festival in Canary Wharf
London Mimi Festival in verschillende theaters
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')