Dus je kunt prima een weekend zuipen met gasten van ongeveer 20 jaar voor een internationaal gezien niet eens belachelijk hoge prijs?quote:Op maandag 25 januari 2010 15:45 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Qua leeftijd doen ze niet zo moeilijk, 18 is altijd voldoende. Qua prijzen geen idee, ben al te lang niet meer bij Fabric geweest, maar 5 pond per bier lijkt me wat meer dan ik zou verwachten.
Ik zou wel een ID meenemen. Er zijn kroegen die moeilijk doen als je onder de 21 'lijkt'. Soms is dat zelfs bij U25quote:Op maandag 25 januari 2010 18:07 schreef Jerryoon het volgende:
[..]
Dus je kunt prima een weekend zuipen met gasten van ongeveer 20 jaar voor een internationaal gezien niet eens belachelijk hoge prijs?
Vooral in supermarktenquote:Op maandag 25 januari 2010 18:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zou wel een ID meenemen. Er zijn kroegen die moeilijk doen als je onder de 21 'lijkt'. Soms is dat zelfs bij U25
Nee, maar de regel is dat als je er "21"uitziet je best wel eens onder de 18 kan zijn, dus moeten ze je controleren. In supermarkten is het nu zelfs zo dat als je er onder de 25 uitziet ze moeten controleren... maar 18 is de minimumleeftijd, hoor.quote:Op maandag 25 januari 2010 18:21 schreef Jerryoon het volgende:
Dus er is wel een officiële leeftijdsgrens van 21 jaar voor consumptie van alcohol?
Tot nu toe 1 keer meegemaakt dat ik mn ID moest laten zien voor een biertje. (ben 22quote:Op maandag 25 januari 2010 20:18 schreef Monopoly_Man het volgende:
[..]
Nee, maar de regel is dat als je er "21"uitziet je best wel eens onder de 18 kan zijn, dus moeten ze je controleren. In supermarkten is het nu zelfs zo dat als je er onder de 25 uitziet ze moeten controleren... maar 18 is de minimumleeftijd, hoor.
Op de site van oystercard staat een tabelletje waarin is aangegeven wanneer je welke kaart het beste kunt aanschaffenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 07:34 schreef linebear het volgende:
Wat is verstandiger.... een Travelcard of Oystercard kopen ?
Heb de tabellen even geheckt in de openingspost, ziet er naaruit dat Travelcard goedkoper is
Als ik wat opstuur via Royal Mail is het vaak binnen 2-3 dagen van Londen in Drenthe. En dat duurt 2 tot max. 3 werkdagen. Maar volgens mij maak ik wel gebruik van de sneldienst.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 09:12 schreef JH87 het volgende:
Iemand hier trouwens enig idee hoe lang 't duurt om een ansichtkaartje vanuit Londen naar NL te sturen? Potdorie die dingen meer dan twee weken geleden op de bus gedaan en nog steeds nergens aangekomen.
Dat durf ik vaak niet aanquote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:08 schreef JH87 het volgende:
Ik heb er gewoon internationale stamps op gedaan en het in zo'n bus langs de straat gedeponeerd.
Sja, als ik ergens een gruwelijke hekel aan heb is het post wat niet komtquote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:28 schreef JH87 het volgende:
Maar daar zijn die bussen toch voor, waarom staan ze er anders?
Ik maak het regelmatig mee dat het 3-4 weken duurt voordat er post uit Engeland aankomt.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 09:49 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Als ik wat opstuur via Royal Mail is het vaak binnen 2-3 dagen van Londen in Drenthe. En dat duurt 2 tot max. 3 werkdagen. Maar volgens mij maak ik wel gebruik van de sneldienst.
Oyster werkt nu overal binnen de Londense zones, met twee uitzonderingen (de hogesnelheidslijn en de Heathrow Express)quote:Op dinsdag 26 januari 2010 08:55 schreef sitting_elfling het volgende:
Overigens worden Oysters nu eindelijk ook steeds meer toegelaten op de (trein)stations buiten het centrum. Althans wat ik van vrienden hoorden die daar dagelijks heen en weer reizen. Scheelt per dag toch weer een paar pond.
Wel stomtoevallig dat juist op de dag dat ik dit hier aankaart (hihoeha wat een woordspeling) komen die dingen aan. Acht januari op de bus gedaan daar.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:55 schreef zeebeschuit het volgende:
Inderdaad. Als je ziet hoe ze met de post omgaan hierWat een kneuzenbende bij dat bedrijf.
Als er een 'Airmail' sticker op zit komt het wel binnen 3 werkdagen aan hoorquote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:08 schreef JH87 het volgende:
Ik heb er gewoon internationale stamps op gedaan en het in zo'n bus langs de straat gedeponeerd.
Nooit last van. Ligt aan de manier van verzendenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:11 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Ik maak het regelmatig mee dat het 3-4 weken duurt voordat er post uit Engeland aankomt.
Zowel pakketjes als brievenbus post. Zeer irritant, maar weinig aan te doen helaas.
Altijd met airmail en priority sticker, echter heel vaak dan nog steeds 3-4 weken voordat ze in NL aankomen.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nooit last van. Ligt aan de manier van verzenden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |