abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77257546
quote:
Op maandag 25 januari 2010 15:45 schreef Drive-r het volgende:

[..]

Qua leeftijd doen ze niet zo moeilijk, 18 is altijd voldoende. Qua prijzen geen idee, ben al te lang niet meer bij Fabric geweest, maar 5 pond per bier lijkt me wat meer dan ik zou verwachten.
Dus je kunt prima een weekend zuipen met gasten van ongeveer 20 jaar voor een internationaal gezien niet eens belachelijk hoge prijs?
pi_77257682
quote:
Op maandag 25 januari 2010 18:07 schreef Jerryoon het volgende:

[..]

Dus je kunt prima een weekend zuipen met gasten van ongeveer 20 jaar voor een internationaal gezien niet eens belachelijk hoge prijs?
Ik zou wel een ID meenemen. Er zijn kroegen die moeilijk doen als je onder de 21 'lijkt'. Soms is dat zelfs bij U25
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_77257944
quote:
Op maandag 25 januari 2010 18:10 schreef Stuart het volgende:

[..]

Ik zou wel een ID meenemen. Er zijn kroegen die moeilijk doen als je onder de 21 'lijkt'. Soms is dat zelfs bij U25
Vooral in supermarkten
pi_77258052
Dus er is wel een officiële leeftijdsgrens van 21 jaar voor consumptie van alcohol?
pi_77263676
quote:
Op maandag 25 januari 2010 18:21 schreef Jerryoon het volgende:
Dus er is wel een officiële leeftijdsgrens van 21 jaar voor consumptie van alcohol?
Nee, maar de regel is dat als je er "21"uitziet je best wel eens onder de 18 kan zijn, dus moeten ze je controleren. In supermarkten is het nu zelfs zo dat als je er onder de 25 uitziet ze moeten controleren... maar 18 is de minimumleeftijd, hoor.
pi_77269760
ik had de borg er zeker niet bij vermeld? nee indeed, borg komt er nog bij maar aangezien ik in de toekomst ook voor mijn werk geregeld naar londen moet is het een goede investering die ik weer op kan geven bij mijn werkgever....
Hooray for boobies!
pi_77272310
quote:
Op maandag 25 januari 2010 20:18 schreef Monopoly_Man het volgende:

[..]

Nee, maar de regel is dat als je er "21"uitziet je best wel eens onder de 18 kan zijn, dus moeten ze je controleren. In supermarkten is het nu zelfs zo dat als je er onder de 25 uitziet ze moeten controleren... maar 18 is de minimumleeftijd, hoor.
Tot nu toe 1 keer meegemaakt dat ik mn ID moest laten zien voor een biertje. (ben 22 )
En werd er gevraagd hoe oud ik was toen ik een schaar ging kopen bij de M&S.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_77279338
Wat is verstandiger.... een Travelcard of Oystercard kopen ?

Heb de tabellen even geheckt in de openingspost, ziet er naaruit dat Travelcard goedkoper is
pi_77279557
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 07:34 schreef linebear het volgende:
Wat is verstandiger.... een Travelcard of Oystercard kopen ?

Heb de tabellen even geheckt in de openingspost, ziet er naaruit dat Travelcard goedkoper is
Op de site van oystercard staat een tabelletje waarin is aangegeven wanneer je welke kaart het beste kunt aanschaffen
pi_77280011
Overigens worden Oysters nu eindelijk ook steeds meer toegelaten op de (trein)stations buiten het centrum. Althans wat ik van vrienden hoorden die daar dagelijks heen en weer reizen. Scheelt per dag toch weer een paar pond.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
pi_77280298
Iemand hier trouwens enig idee hoe lang 't duurt om een ansichtkaartje vanuit Londen naar NL te sturen? Potdorie die dingen meer dan twee weken geleden op de bus gedaan en nog steeds nergens aangekomen.
Don't think twice, it's all right.
pi_77281073
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 09:12 schreef JH87 het volgende:
Iemand hier trouwens enig idee hoe lang 't duurt om een ansichtkaartje vanuit Londen naar NL te sturen? Potdorie die dingen meer dan twee weken geleden op de bus gedaan en nog steeds nergens aangekomen.
Als ik wat opstuur via Royal Mail is het vaak binnen 2-3 dagen van Londen in Drenthe. En dat duurt 2 tot max. 3 werkdagen. Maar volgens mij maak ik wel gebruik van de sneldienst.
pi_77281561
Ik heb er gewoon internationale stamps op gedaan en het in zo'n bus langs de straat gedeponeerd.
pi_77281727
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 10:08 schreef JH87 het volgende:
Ik heb er gewoon internationale stamps op gedaan en het in zo'n bus langs de straat gedeponeerd.
Dat durf ik vaak niet aan Ik wil vaak garantie hebben dat ik 100% weet dat het op de post is gegaan
pi_77282110
Maar daar zijn die bussen toch voor, waarom staan ze er anders?
pi_77282460
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 10:28 schreef JH87 het volgende:
Maar daar zijn die bussen toch voor, waarom staan ze er anders?
Sja, als ik ergens een gruwelijke hekel aan heb is het post wat niet komt En ik schat de kansen dat het komt hoger als ik het overhandig ipv in zon rode bus flikker.
pi_77283227
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 09:49 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Als ik wat opstuur via Royal Mail is het vaak binnen 2-3 dagen van Londen in Drenthe. En dat duurt 2 tot max. 3 werkdagen. Maar volgens mij maak ik wel gebruik van de sneldienst.
Ik maak het regelmatig mee dat het 3-4 weken duurt voordat er post uit Engeland aankomt.
Zowel pakketjes als brievenbus post. Zeer irritant, maar weinig aan te doen helaas.
pi_77283871
Ah, zolang het dan nog maar een keer aankomt is het prima.
pi_77286913
Inderdaad. Als je ziet hoe ze met de post omgaan hier Wat een kneuzenbende bij dat bedrijf.
pi_77290321
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 08:55 schreef sitting_elfling het volgende:
Overigens worden Oysters nu eindelijk ook steeds meer toegelaten op de (trein)stations buiten het centrum. Althans wat ik van vrienden hoorden die daar dagelijks heen en weer reizen. Scheelt per dag toch weer een paar pond.
Oyster werkt nu overal binnen de Londense zones, met twee uitzonderingen (de hogesnelheidslijn en de Heathrow Express)
pi_77299643
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 12:55 schreef zeebeschuit het volgende:
Inderdaad. Als je ziet hoe ze met de post omgaan hier Wat een kneuzenbende bij dat bedrijf.
Wel stomtoevallig dat juist op de dag dat ik dit hier aankaart (hihoeha wat een woordspeling) komen die dingen aan. Acht januari op de bus gedaan daar.
pi_77302073
Hop, vanaf donderdag t/m zondag met 4 man naar London. Wat zijn een beetje leuke plekken om uit te gaan? Onze gemiddelde leeftijd is ongeveer 25. Of het nu een pub of discotheek is maakt ons niet zoveel uit, zolang het er maar gezellig is
pi_77308896
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 10:08 schreef JH87 het volgende:
Als er een 'Airmail' sticker op zit komt het wel binnen 3 werkdagen aan hoor
pi_77308925
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 11:11 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Ik maak het regelmatig mee dat het 3-4 weken duurt voordat er post uit Engeland aankomt.
Zowel pakketjes als brievenbus post. Zeer irritant, maar weinig aan te doen helaas.
Nooit last van. Ligt aan de manier van verzenden
pi_77323536
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 21:11 schreef Stuart het volgende:

[..]

Nooit last van. Ligt aan de manier van verzenden
Altijd met airmail en priority sticker, echter heel vaak dan nog steeds 3-4 weken voordat ze in NL aankomen.
Andersom ook b.t.w.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 27-01-2010 09:42:06 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')