Ja, maar in dit filmpje zingt hij ook sneller dan die van Gallagher.quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:48 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Precies zoals John gewild zou hebben dus.
(1970)
Gallagher probeerde Help! gewoon een in een nieuw jasje te steken met zijn ''moderne'' stem en manier van spelen, anders had hij zich wel aan de originele tempo en melodie gehouden. Gelukkigerwijs gefaald.quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:48 schreef Blinker het volgende:
[..]
Ja, maar in dit filmpje zingt hij ook sneller dan die van Gallagher.
Ik ben sowieso niet zo fan van hem, beetje zeurstemmetje.
Die kende ik al langer, die hebben hele albums gemaakt die gastenquote:Op dinsdag 29 december 2009 14:11 schreef MrBadGuy het volgende:
Voor diegenen die Beatallica nog kunnen herinneren:
Klopt, kende ze ook al een paar jaar, maar de nieuwsten kende ik nog nietquote:Op dinsdag 29 december 2009 14:18 schreef blckbb het volgende:
[..]
Die kende ik al langer, die hebben hele albums gemaakt die gasten
edit:
Het is dus geen nieuw jasje aangezien Lennon het nummer zelf al op deze manier gespeeld heeft. Het is derhalve juist een mooie ode aan John Lennon.quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:54 schreef blckbb het volgende:
[..]
Gallagher probeerde Help! gewoon een in een nieuw jasje te steken met zijn ''moderne'' stem en manier van spelen, anders had hij zich wel aan de originele tempo en melodie gehouden. Gelukkigerwijs gefaald.
Alsof hij die versie kende in een tijd waarin internet nog maar net bestond.quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:41 schreef Archipel het volgende:
[..]
Het is dus geen nieuw jasje aangezien Lennon het nummer zelf al op deze manier gespeeld heeft. Het is derhalve juist een mooie ode aan John Lennon.
"I am the Beatle Bootleg King! I've got so many that I don't even know where to start." - Noel Gallagherquote:Op dinsdag 29 december 2009 14:42 schreef blckbb het volgende:
[..]
Alsof hij die versie kende in een tijd waarin internet nog maar net bestond.
Je snapt wel dat ik door deze post zo langzamerhand ga vermoeden dat achter de user ''Aisumasen'' een robot zit, die alles in slechts milliseconden kan opzoeken en posten?quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:55 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
"I am the Beatle Bootleg King! I've got so many that I don't even know where to start." - Noel Gallagher
Oh op die fietsquote:Op dinsdag 29 december 2009 14:57 schreef Aisumasen het volgende:
Nee, in feite ben ik Noel Gallagher, dat is alles.
Dat snap ik. Daarom denk ik ook dat je een robot bent want ik heb geen flauw idee hoe je die quote zo snel opspoort.quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:59 schreef Aisumasen het volgende:
Hm, nu heb ik weer het idee dat je m'n grapje niet begrijpt. Wat ik heb gepost is daadwerkelijk een quote van Noel Gallagher.
Ja.quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:42 schreef blckbb het volgende:
[..]
Bootlegs worden niet alleen via internet verspreid héquote:Op dinsdag 29 december 2009 14:42 schreef blckbb het volgende:
[..]
Het blijft een rotversiequote:Op dinsdag 29 december 2009 15:15 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Bootlegs worden niet alleen via internet verspreid héEn of hij de versie al dan niet kende boeit me vrij weinig, om eerlijk te zijn.
Mwah. Zelfs als Oasis-hater vind ik het nog niet zo slecht. Ben wel benieuwd naar zijn solo-album.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |