quote:Op maandag 28 december 2009 00:00 schreef jna het volgende:
Ja, we kunnen ook Surinaamse muziek gaan spelen met SKAge SC
Ik zat ook maar te wachten.. Maar na 5min begon ik te trillen enzo.....quote:Op maandag 28 december 2009 00:08 schreef Bravebart het volgende:
Ik wilde hem nog niet openen, omdat ik dacht dat hij misschien een topic-open-luctortje aan het uitvoeren was
quote:Op maandag 28 december 2009 00:08 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik zat ook maar te wachten.. Maar na 5min begon ik te trillen enzo.....
Ja, afkickverschijnselen, ik herken hetquote:Op maandag 28 december 2009 00:08 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik zat ook maar te wachten.. Maar na 5min begon ik te trillen enzo.....
Is ook maar een copy paste van de vorige om dezelfde redenquote:Op maandag 28 december 2009 00:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dank je voor openen Rex, maar die TT slaat natuurlijk nergen op.
Had jij dat niet dan?quote:
Ja echt niet normaal man!quote:Op maandag 28 december 2009 00:09 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, afkickverschijnselen, ik herken het
Eerste keer dat ik 10 minuten achter elkaar achter de computer zit deze vakantiequote:
quote:Op maandag 28 december 2009 00:10 schreef AMDB het volgende:
[..]
Eerste keer dat ik 10 minuten achter elkaar achter de computer zit deze vakantie![]()
![]()
verkapte-kijk-mij-een-leven-hebben-post
Ik zie toch echt dit staan:quote:Op maandag 28 december 2009 00:10 schreef Bravebart het volgende:
ZegStaat ik nou gewoon niet in de OP?
Leuke woordspelingquote:Op maandag 28 december 2009 00:11 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik ben nog net niet op die stage beland.
Zet jezelf erin danquote:Op maandag 28 december 2009 00:10 schreef Bravebart het volgende:
ZegStaat ik nou gewoon niet in de OP?
Als plaatjequote:Op maandag 28 december 2009 00:11 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik zie toch echt dit staan:
Bravebart -> doet in zn stage iets met lichtgevende bacteriën voor Artis
Of doelde je daar niet op?
Hoe dan ik kan dat niet heb dat nog nooit gedaan enzo boehoe ik ben maar een simpele studentquote:
Vraag het aan Pilesquote:Op maandag 28 december 2009 00:12 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hoe dan ik kan dat niet heb dat nog nooit gedaan enzo boehoe ik ben maar een simpele student![]()
![]()
quote:Op maandag 28 december 2009 00:11 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
![]()
Wij hebben ons zo ongerust over je gemaakt....
quote:Op maandag 28 december 2009 00:14 schreef Bravebart het volgende:
Nee, fuck dat, ik zet me er niet in
Heb de verplichtingen overleefdquote:
Als dat maar goed gaat.quote:Op maandag 28 december 2009 00:13 schreef Bravebart het volgende:
Ok, ik zet me er in.
quote:
Plan welquote:Op maandag 28 december 2009 00:16 schreef DjRex89 het volgende:
Ik ga maar eens naar mn bedje toe, wil ook nog ff lezen.
Toffe verplichtingen, en hele toffe cadeaus gehad!quote:Op maandag 28 december 2009 00:14 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Heb de verplichtingen overleefd![]()
Daar dan?
De Staat, tofquote:Op maandag 28 december 2009 00:19 schreef AMDB het volgende:
[..]
Toffe verplichtingen, en hele toffe cadeaus gehad!
Kerstavond bij schoonavondouders (dat is een edit, bier), van m'n schoonouders 2 Beatles LP's gehad (Abbey Road en Let It Be) en wat speciaalbier. Van m'n vriendin De Speeldoos (cd), een Beatles poster en een Twitter handboek gekregen.
1e en 2e kerstdag bij mijn ouders geweest, van m'n ouders een dekbedovertrek gekregen, die ECHT AFGRIJSELIJK was, dus die moet geruild worden![]()
Verder nog wat boeken gekregen, Utopia van Thomas Moore, The Color of Magic van Terry Pratchett (daar moet ik het nog wel even met Dean over hebben
) en Moby Dick.
Voor de rest heel gezellig, en nu biertjes aan 't drinken met huisgenoten enzo. Morgen weer een concert (De Staat) en dan de 30e pre-ON party en 31 oud en nieuw met heel veel mensen. Heb er echt zin in![]()
Afgelopen week twee keer naar Amsterdam geweest (maandag en dinsdag), was heel leuk met al die 'rijdende' treinen
Zekerquote:
quote:Op maandag 28 december 2009 00:35 schreef L.no het volgende:
[..]
Jij bent niet de enige met een leven hoor.
Familieleden kwamen langs en iedereen die jonger dan 30 was gingen gezellig samen gamen.quote:Op maandag 28 december 2009 00:41 schreef AMDB het volgende:
[..]
Gelukkig maar dan. Hoe was jouw kerst?
Ook íedereen onder de 30 samen gamen, op m'n 30e wil ik niet eens meer weten wat een computer is!quote:Op maandag 28 december 2009 00:53 schreef L.no het volgende:
[..]
Familieleden kwamen langs en iedereen die jonger dan 30 was gingen gezellig samen gamen.Samen dineren, etc, etc.:)
quote:
Luctor, schatjequote:Op maandag 28 december 2009 09:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemnrgen
Nu nog een beetje verder slapen.
Paulaquote:
Mooi dat je lekker geslapen hebtquote:Op maandag 28 december 2009 09:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Paula![]()
Op zich wel, maar ben nog niet wakker. Jij lekker geslapen, schatje?
Jaquote:
Ja, paar keerquote:Op maandag 28 december 2009 09:35 schreef Puala het volgende:
[..]
Mooi
Ging jouw wekker ook zo verdomd vroeg vanmorgen?
En hoe laat was dat?quote:Op maandag 28 december 2009 09:37 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, paar keer
En toen ging de telefoon ook nog
Ik ken dat.quote:Op maandag 28 december 2009 09:33 schreef Puala het volgende:
[..]
Mooi dat je lekker geslapen hebtWakker worden komt vanzelf.
Heerlijk geslapen, maar veel en veel te kort
Zouden ze moeten verbiedenquote:
Komt regelmatig voorbij ja, blij dat ik er niet mee zit!!quote:Op maandag 28 december 2009 09:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Net op KLB een topic gelezen over de studenten-OV-chipkaart.Ben ik blij dat ik niet meer studeer en in een achtergesteld gebied woon en werk.
Als ik het mag geloven, wordt het een een chaos vanaf januari.quote:Op maandag 28 december 2009 09:50 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Komt regelmatig voorbij ja, blij dat ik er niet mee zit!!
quote:Op maandag 28 december 2009 10:08 schreef L.no het volgende:
[..]
Nee, ik duik dus zo mijn bed weer in.
Lekker slapenquote:Op maandag 28 december 2009 10:08 schreef L.no het volgende:
[..]
Nee, ik duik dus zo mijn bed weer in.
Goed idee.. ik ga dan pas slapen dan.quote:Op maandag 28 december 2009 10:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Ik ben er nog niet uit geweest, maar ga zo maar eens iets van een ontbijtje doen.
Dankje.quote:
quote:Op maandag 28 december 2009 10:18 schreef L.no het volgende:
[..]
Goed idee.. ik ga dan pas slapen dan.
Nope, ik duik er nu in.quote:Op maandag 28 december 2009 10:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Wacht je totdat ik uit bed kom, zodat jij erin kan liggen.
Das romantiek tochquote:Op maandag 28 december 2009 10:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Wacht je totdat ik uit bed kom, zodat jij erin kan liggen.
Ik sliep op 5 uur..alweer (het wordt een habit.quote:
Lekker slapen.quote:Op maandag 28 december 2009 10:29 schreef L.no het volgende:
[..]
Nope, ik duik er nu in.Ik ben net klaar.
Nou ja, slaap lekkerquote:Op maandag 28 december 2009 10:33 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik sliep op 5 uur..alweer (het wordt een habit.).. en dan ging ik slapen, ik word een uur later wakker, ga dan slapen, daarna moest ik een telefoontje plegen bij mijn folderdinges. Nu kan ik weer gaan slapen.
En alweer te vroeg gejuicht. Pa zeikt weer isquote:Op maandag 28 december 2009 10:35 schreef Puala het volgende:
vanavond koelkast ophalen voor 15 euries
Ja maar ho eens evenquote:
Zou ik verrekte jammer vinden jaquote:
Ach, luctor of jou. qua reistijd maakt het waarschijnlijk voor lien niets uitquote:Op maandag 28 december 2009 10:55 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Zou ik verrekte jammer vinden ja
Nouhouquote:Op maandag 28 december 2009 10:57 schreef Puala het volgende:
[..]
Ach, luctor of jou. qua reistijd maakt het waarschijnlijk voor lien niets uit
Duikbootquote:
Schatje, maak je nou niet zo drukquote:Op maandag 28 december 2009 11:10 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nouhou
Maar zit wat in misschien... al zal Luc vast dichterbij zitten, met zijn Zeeland...
Hallo, doe dit ook voor het eerstquote:
Gewoon chill. Als je iemand gaat claimen en gaat vasthouden dan jaag je ze juist weg. Gewoon beetje vrij laten en dan komt 't wel goed. Dit is toch enkel maar ouwehoeren johquote:Op maandag 28 december 2009 11:13 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Hallo, doe dit ook voor het eerst
Weet ikquote:Op maandag 28 december 2009 11:14 schreef Puala het volgende:
[..]
Gewoon chill. Als je iemand gaat claimen en gaat vasthouden dan jaag je ze juist weg. Gewoon beetje vrij laten en dan komt 't wel goed. Dit is toch enkel maar ouwehoeren joh
Hahahahaquote:Op maandag 28 december 2009 11:15 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Weet ik
Zit er ook niet over in dat Luc er met Lien vandoor gaat hoor. Voordat het lente is ben ik allang eens in Limbrg geweest
Haha. Of jullie komen gewoon beide naar mij toe, gaan we met z'n 4-en meetenquote:Op maandag 28 december 2009 11:15 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Weet ik
Zit er ook niet over in dat Luc er met Lien vandoor gaat hoor. Voordat het lente is ben ik allang eens in Limbrg geweest
We msn'en vanavond wel evenquote:Op maandag 28 december 2009 11:18 schreef Puala het volgende:
[..]
Haha. Of jullie komen gewoon beide naar mij toe, gaan we met z'n 4-en meeten
Word wel redelijk laat, want andere drukte, maar komt wel goedquote:
Wat voor drukte?quote:Op maandag 28 december 2009 11:23 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Word wel redelijk laat, want andere drukte, maar komt wel goed
Meid wou met hem afspreken in de kroeg, bij hem om de hoek, en hij heeft anderhalf topic lang smoezen aangedragen om er maar niet heen te hoeven.quote:
Komt vandeweek wel evenquote:Op maandag 28 december 2009 11:25 schreef Puala het volgende:
[..]
Wat voor drukte?
En laat gaat 'm niet worden. Moet nog wel leven aan het einde van de week, dus 10 uur gaat de laptop uit is het voornemen.
Oohja daar heb ik iets van mee gekregen.quote:Op maandag 28 december 2009 11:25 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Meid wou met hem afspreken in de kroeg, bij hem om de hoek, en hij heeft anderhalf topic lang smoezen aangedragen om er maar niet heen te hoeven.
Ja, dat zeiden wij ook...quote:Op maandag 28 december 2009 11:27 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Oohja daar heb ik iets van mee gekregen.![]()
Luccy toch! gewoon gaan!
Daar hoef je inderdaad niet bang voor te zijn.quote:Op maandag 28 december 2009 11:15 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Weet ik
Verfailendquote:
Hij had lapo maar opende geen nieuw topic net als Dzjenn en toen gebruikte Paula ook deze TT maar dan voor Dzjenn, dus ik dacht doe eens origineelquote:
Luctor!quote:
quote:Top 20 in de StageSC-reeks op 27-12-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 260 DjRex89
02. 184 The_Dean
03. 148 Luctor.et.Emergo
04. 123 Bravebart
05. 114 jna
06. 101 L.no
07. 096 Puala
08. 032 Dzjenn.
09. 015 Bootje84
10. 006 Milou__
11. 006 Dark_Angelus
12. 005 Desunoto
13. 002 PieterBas
14. 001 motorbloempje
15. 001 hayder
Reeks-statistieken!
Dat heb ik ook. Maar ik ben zo ver nog niet.quote:
quote:Op maandag 28 december 2009 12:00 schreef DjRex89 het volgende:
Een normale dag tijdens de vakantie:
~12.00: wakker worden -> 10:00/11:00 uur
- internetten/fokken -> check
- film kijken
- tv kijken -> check
- lezen
- eten -> check
- slapen -> check
Oh dat maakt niet uit, dan spelen wij wel wat luidruchtigerquote:
?..quote:Op maandag 28 december 2009 12:06 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oh dat maakt niet uit, dan spelen wij wel wat luidruchtiger
Hoho, ik had de shotgun op de percussiequote:Op maandag 28 december 2009 12:07 schreef DjRex89 het volgende:
Bart als het zo door gaat moet jij toch echt gaan zingen...
Ja maar dan zitten jullie dalijk met 4 man percussie te doen en niemand die zingtquote:Op maandag 28 december 2009 12:07 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hoho, ik had de shotgun op de percussie
Moet je ff terug lezenquote:
Milou kan prachtig zingenquote:Op maandag 28 december 2009 12:09 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja maar dan zitten jullie dalijk met 4 man percussie te doen en niemand die zingt
Kunnen die 4 dan niet allemaal gaan zingen en percussie spelen.quote:Op maandag 28 december 2009 12:09 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja maar dan zitten jullie dalijk met 4 man percussie te doen en niemand die zingt
Waarschijnlijk een domme vraag: "Maar wat is een ska-band?"quote:Op maandag 28 december 2009 12:09 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Moet je ff terug lezen
Of de samenvatting:
We gaan een ska bandje beginnen genaamd SKAge SC en we zoeken nog zangeressen
Uuuh, een band die ska-muziek maaktquote:Op maandag 28 december 2009 12:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een domme vraag: "Maar wat is een ska-band?"![]()
quote:Op maandag 28 december 2009 12:09 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Milou kan prachtig zingen
En doe eens niet of de percussie voor de mensen die niks kunnen is![]()
quote:Op maandag 28 december 2009 12:12 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Uuuh, een band die ska-muziek maakt
quote:Op maandag 28 december 2009 12:12 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Uuuh, een band die ska-muziek maakt
IK WIL GEWOON PERCUSSIE DOEN JAquote:Op maandag 28 december 2009 12:12 schreef DjRex89 het volgende:
[..]![]()
Ik vroeg toch niet voor niks of ze ritmisch was
Ska is een aan het einde van de jaren vijftig op Jamaica opgekomen muziekstijl die gekenmerkt wordt door zeer nadrukkelijke accenten tussen de tellen van een vierkwartsmaat. Ska is opgewekte dansmuziek. Doordat een hoofdrol is weggelegd voor de koperblazers, wordt ska ook wel eens de jazz van Jamaica genoemd.quote:Op maandag 28 december 2009 12:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En watvoor muziek is dat dan?
DOE HET DAN ALLEBEIquote:Op maandag 28 december 2009 12:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
IK WIL GEWOON PERCUSSIE DOEN JA
ff een instapperquote:Op maandag 28 december 2009 12:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En watvoor muziek is dat dan?
youtube gewoon?quote:Op maandag 28 december 2009 12:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ska is een aan het einde van de jaren vijftig op Jamaica opgekomen muziekstijl die gekenmerkt wordt door zeer nadrukkelijke accenten tussen de tellen van een vierkwartsmaat. Ska is opgewekte dansmuziek. Doordat een hoofdrol is weggelegd voor de koperblazers, wordt ska ook wel eens de jazz van Jamaica genoemd.
Ook goedquote:
quote:
Dat wilde ik hem nog niet direct aan doenquote:
quote:Op maandag 28 december 2009 12:15 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ook goed
Ik doe wel de back-vocals, dat doen drummers wel vakerAnders gaan we gewoon grunt-ska maken, daar hoef je ook niet voor te kunnen zingen
Nee, wij ook niet, maar als we we alles samensmijten vast welquote:Op maandag 28 december 2009 12:16 schreef Milou__ het volgende:
leuk zo'n ska-band.. Maar ik trek geen volle zalen helaas
-- = +quote:Op maandag 28 december 2009 12:17 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee, wij ook niet, maar als we we alles samensmijten vast wel
Meer 10*0.1=1quote:
Dan zetten we jou toch gewoon niet op de poster en kom je als special guest?quote:Op maandag 28 december 2009 12:16 schreef Milou__ het volgende:
leuk zo'n ska-band.. Maar ik trek geen volle zalen helaas
quote:
quote:Op maandag 28 december 2009 12:19 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dan zetten we jou toch gewoon niet op de poster en kom je als special guest?
Ktsss.. mijn ego. wat doe je...quote:Op maandag 28 december 2009 12:19 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dan zetten we jou toch gewoon niet op de poster en kom je als special guest?
quote:
quote:Typerend voor de drumpartij is dat de bassdrum niet zoals in de rhythm-and-blues, op de eerste en de derde tel wordt gespeeld maar op de tweede en de vierde, vaak gelijktijdig met de snaredrum. Dit verschijnsel staat bekend als de one drop (het 'wegvallen' van de eerste tel). Skatalites-drummer Lloyd Knibb wordt beschouwd als de pionier van deze drumstijl. Reggaedrummer Carlton Barrett (Bob Marley and the Wailers) was een belangrijke navolger. Hij breidde de stijl uit met syncopische patronen op de snaredrum, die in de skatraditie overigens altijd zeer hoog wordt gestemd, .
[Bootje]pics van je zus[/bootje]quote:Op maandag 28 december 2009 12:39 schreef DjRex89 het volgende:
Mn zus vraagt of ik morgen mee ga naar winterland in Maastricht.. Aan de ene kant eens wat anders dan de hele dag beetje niks zitten doen. Alleen is wel 2 uur met de trein
Ik ga zo eerst mijn kamer schoonmaken en daarna lunchen. Moet dus zo maar eens beginnen.quote:Op maandag 28 december 2009 12:42 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat heb ik net gehaald en ben ik nu naar binnen aan het werken
* geeft schop onder kontquote:Op maandag 28 december 2009 12:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ga zo eerst mijn kamer schoonmaken en daarna lunchen. Moet dus zo maar eens beginnen.
Ja, mama.quote:Op maandag 28 december 2009 12:43 schreef Puala het volgende:
[..]
* geeft schop onder kont
hop, actie!
quote:Op maandag 28 december 2009 12:46 schreef Puala het volgende:
[..]
* Puala kiepert 'm over je hoofd heen
precies. verveel verveel verveel...quote:
Ga klagenquote:Op maandag 28 december 2009 12:53 schreef Zephyroz het volgende:
[..]
precies. verveel verveel verveel...
En godverdegloeiendegodver nog steeds geen stagevergoeding...![]()
Al gedaan. Reactie:quote:
Oh handigquote:Op maandag 28 december 2009 12:59 schreef Zephyroz het volgende:
[..]
Al gedaan. Reactie:
"Dan moet je bij de baas zijn." Hij is op vakantie, maar belde hierheen. Meteen even gevraagd:
"Dan moet je bij het administratiekantoor zijn, maar die kan ik nu niet bellen want ik ben op vakantie."
Stelletje lame-o's
I know, ik heb een blauwe maandag ska gedrumdquote:
Ik kan heel goed ska-zingenquote:Op maandag 28 december 2009 13:10 schreef Bravebart het volgende:
[..]
I know, ik heb een blauwe maandag ska gedrumd
quote:
quote:Op maandag 28 december 2009 12:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
[Bootje]pics van je zus[/bootje]![]()
Gewoon gaan joh.
In de lente van 2013?quote:Op maandag 28 december 2009 13:20 schreef Milou__ het volgende:
Van de week hadden ze het hier over een meet? is al bekend wanneer die is?
Van welke maand? Ik kreeg ook pas een paar dagen geleden mn stagevergoeding van novemberquote:Op maandag 28 december 2009 12:53 schreef Zephyroz het volgende:
[..]
precies. verveel verveel verveel...
En godverdegloeiendegodver nog steeds geen stagevergoeding...![]()
quote:
Meestal net de 2 drukste maanden van het jaarquote:Op maandag 28 december 2009 13:25 schreef Puala het volgende:
[..]
Misschien ja.
De meet zou euhm, januari of februari worden geloof ik?
quote:Op maandag 28 december 2009 13:10 schreef Bravebart het volgende:
[..]
I know, ik heb een blauwe maandag ska gedrumd
Wie zegt dat jij mag komenquote:Op maandag 28 december 2009 13:26 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Meestal net de 2 drukste maanden van het jaar
Maar ik ga me er niet mee bemoeien
quote:Op maandag 28 december 2009 11:15 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Weet ik
Beweer ik dat danquote:
Oke. dit keer ben ik er sowieso bijquote:Op maandag 28 december 2009 13:25 schreef Puala het volgende:
[..]
Misschien ja.
quote:
Dat kan toch gecombineerd worden.quote:Op maandag 28 december 2009 13:20 schreef Milou__ het volgende:
Van de week hadden ze het hier over een meet? is al bekend wanneer die is?
Lekker in de drukste periode in de winter. Ik kom dus niet.quote:Op maandag 28 december 2009 13:25 schreef Puala het volgende:
[..]
Misschien ja.
Jij kan alleen in de lente toch?quote:Op maandag 28 december 2009 13:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Lekker in de drukste periode in de winter. Ik kom dus niet.
En dat was smoesje #1.quote:Op maandag 28 december 2009 13:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Lekker in de drukste periode in de winter. Ik kom dus niet.
geen smoesje. in januari en februari is het jaarrekening maken. maart en april ook nog btw.quote:
Als dat zo belangrijk is kom je toch niet?quote:Op maandag 28 december 2009 13:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
geen smoesje. in januari en februari is het jaarrekening maken. maart en april ook nog btw.
Voor mij 2 maanden zelfsquote:
Tsja, ik had ook liever carnaval in de lente gehad...quote:
Ik kan in die periode dus geen vrij nemen.quote:Op maandag 28 december 2009 13:35 schreef Puala het volgende:
[..]
Als dat zo belangrijk is kom je toch niet?
quote:Op maandag 28 december 2009 13:35 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Voor mij 2 maanden zelfsElk weekend wel activiteiten mbt carnaval
Waarom denk je dat zo'n meet nog nooit is doorgegaan?quote:Op maandag 28 december 2009 13:41 schreef Puala het volgende:
[..]
Die is er nog niet en ze zeiken nu al
quote:
MoBlo!quote:
Personen 1-op-1 meeten is me al wel geluktquote:Op maandag 28 december 2009 13:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarom denk je dat zo'n meet nog nooit is doorgegaan?
lol.quote:Op maandag 28 december 2009 13:43 schreef motorbloempje het volgende:
Ok!
Nou, Zaterdag 13 maart.
Stairway in Utrecht
vanaf 15.00uur
tot dan
*noteertquote:Op maandag 28 december 2009 13:43 schreef motorbloempje het volgende:
Ok!
Nou, Zaterdag 13 maart.
Stairway in Utrecht
vanaf 15.00uur
tot dan
Dat weet ik wel, maar ik kan nu nog geen datum vastleggen omdat ik uberhaubt nog geen sleutel hebquote:Op maandag 28 december 2009 13:45 schreef motorbloempje het volgende:
je moet met meets niet gaan 'overleggen'.
Je stelt een datum voor, en dat wordt 'm! En als er dan mensen niet kunnen is dat jammer.
Lijkt het erop dat je in je eentje moet, dan gaat het niet door. Vrij simpel
geen idee ik weet alleen waar hij 'zit'quote:Op maandag 28 december 2009 13:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Stairway zit die op de mariaplaats 11-12?
Dat vraag ik toch ook?quote:Op maandag 28 december 2009 13:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
geen idee ik weet alleen waar hij 'zit'
quote:Op maandag 28 december 2009 13:48 schreef AMDB het volgende:
13 maart kan ik, doe maar een andere datum dus!
'zit' tussen aanhalingstekens, omdat ik er wel heen loop, zomaar, maar het adres niet weetquote:
jnaquote:
Kijk dan even op google maps.quote:Op maandag 28 december 2009 13:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
'zit' tussen aanhalingstekens, omdat ik er wel heen loop, zomaar, maar het adres niet weet
kan je toch zelf ook doen?quote:Op maandag 28 december 2009 13:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kijk dan even op google maps.
was dat nou zo moeilijk?quote:Op maandag 28 december 2009 13:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Routebeschrijving voor lopen naar Stairway To Heaven B.V.
0,3 km – ca. 3 min.
Voorgestelde routes
Station Utrecht Centraal
Stationsplein 173511 Utrecht, Utrecht (Utrecht)
1. Vertrek in zuidelijke richting op de Stationsplein naar Laan van Puntenburg 19 m
2. Sla linksaf bij Laan van Puntenburg 8 m
3. Weg vervolgen naar Moreelsepark 0,1 km
4. Weg vervolgen naar Moreelseviaduct 40 m
5. Weg vervolgen naar Mariaplaats
U vindt uw bestemming links 0,1 km
Weet ikquote:
Dat had ik al gedaan, maar is dat de goede.quote:
Zit die daar ook of is dat een andere?quote:
Dan pas?quote:Op maandag 28 december 2009 13:43 schreef motorbloempje het volgende:
Ok!
Nou, Zaterdag 13 maart.
Stairway in Utrecht
vanaf 15.00uur
tot dan
Te druk.quote:Op maandag 28 december 2009 13:53 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dan pas?Wat is er mis met de komende 2,5 maand?
steek die meet maar in je hol, zeikerdquote:Op maandag 28 december 2009 13:53 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dan pas?Wat is er mis met de komende 2,5 maand?
quote:Op maandag 28 december 2009 13:55 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
steek die meet maar in je hol, zeikerd
als het nog 'zo ver' is, dan heeft iedereen kans om indien nodig werk te verzetten
en zelf kan ik heel januari en februari nietheb een leven
Oh god, is het weer eens PMS tijdquote:Op maandag 28 december 2009 13:55 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
steek die meet maar in je hol, zeikerd
als het nog 'zo ver' is, dan heeft iedereen kans om indien nodig werk te verzetten
en zelf kan ik heel januari en februari nietheb een leven
quote:
quote:Op maandag 28 december 2009 13:57 schreef Bravebart het volgende:
Ik zeg, vrijdagavond zaterdag, dan kunnen de meeste mensen normaliter
Zaterdagquote:
Ja eind van de middag begin van de avond. Ik moet wel van ver komen , dus moet rekening houden met de laatste treinen.}:|quote:Op maandag 28 december 2009 13:57 schreef Bravebart het volgende:
Ik zeg, vrijdagavond, dan kunnen de meeste mensen normaliter
Dat dus jaquote:Op maandag 28 december 2009 13:58 schreef Bravebart het volgende:
[..]
ZaterdagDan zit je weer met OV die niet geldig is enzo
Buh, wij gaan wel gewoon met gegadigden op vrijdagavond meetenquote:Op maandag 28 december 2009 13:59 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ja eind van de middag begin van de avond. Ik moet wel van ver komen , dus moet rekening houden met de laatste treinen.}:|
Nog een goed punt.quote:Op maandag 28 december 2009 13:58 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Alle meets waar ik geweest ben waren vrijdagquote:Op maandag 28 december 2009 14:00 schreef motorbloempje het volgende:
en wederom wordt duidelijk waarom er nog nooit een meet heeft plaatsgevonden!
echt, kijk eens rond naar meets op Fok!.
állemaal op een zaterdagmiddag/avond, allemaalzodat iedereen de kans heeft om te komen, en als je geen kaartje wilt betalen in de trein, dan kom je niet, net zo simpel
Alsof er nog veel mensen zijn die studeren hier.quote:Op maandag 28 december 2009 13:58 schreef Bravebart het volgende:
[..]
QFT.quote:Op maandag 28 december 2009 14:02 schreef Milou__ het volgende:
Ok!
Nou, vrijdag 12 maart.
Stairway in Utrecht
vanaf 15.00uur
tot dan
Dat gaat niet hoor. Zaterdag is prima.quote:Op maandag 28 december 2009 14:02 schreef Milou__ het volgende:
Ok!
Nou, vrijdag 12 maart.
Stairway in Utrecht
vanaf 15.00uur
tot dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |