quote:Op maandag 28 december 2009 00:00 schreef jna het volgende:
Ja, we kunnen ook Surinaamse muziek gaan spelen met SKAge SC
Ik zat ook maar te wachten.. Maar na 5min begon ik te trillen enzo.....quote:Op maandag 28 december 2009 00:08 schreef Bravebart het volgende:
Ik wilde hem nog niet openen, omdat ik dacht dat hij misschien een topic-open-luctortje aan het uitvoeren was
quote:Op maandag 28 december 2009 00:08 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik zat ook maar te wachten.. Maar na 5min begon ik te trillen enzo.....
Ja, afkickverschijnselen, ik herken hetquote:Op maandag 28 december 2009 00:08 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik zat ook maar te wachten.. Maar na 5min begon ik te trillen enzo.....
Is ook maar een copy paste van de vorige om dezelfde redenquote:Op maandag 28 december 2009 00:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dank je voor openen Rex, maar die TT slaat natuurlijk nergen op.
Had jij dat niet dan?quote:
Ja echt niet normaal man!quote:Op maandag 28 december 2009 00:09 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, afkickverschijnselen, ik herken het
Eerste keer dat ik 10 minuten achter elkaar achter de computer zit deze vakantiequote:
quote:Op maandag 28 december 2009 00:10 schreef AMDB het volgende:
[..]
Eerste keer dat ik 10 minuten achter elkaar achter de computer zit deze vakantie![]()
![]()
verkapte-kijk-mij-een-leven-hebben-post
Ik zie toch echt dit staan:quote:Op maandag 28 december 2009 00:10 schreef Bravebart het volgende:
ZegStaat ik nou gewoon niet in de OP?
Leuke woordspelingquote:Op maandag 28 december 2009 00:11 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik ben nog net niet op die stage beland.
Zet jezelf erin danquote:Op maandag 28 december 2009 00:10 schreef Bravebart het volgende:
ZegStaat ik nou gewoon niet in de OP?
Als plaatjequote:Op maandag 28 december 2009 00:11 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik zie toch echt dit staan:
Bravebart -> doet in zn stage iets met lichtgevende bacteriën voor Artis
Of doelde je daar niet op?
Hoe dan ik kan dat niet heb dat nog nooit gedaan enzo boehoe ik ben maar een simpele studentquote:
Vraag het aan Pilesquote:Op maandag 28 december 2009 00:12 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hoe dan ik kan dat niet heb dat nog nooit gedaan enzo boehoe ik ben maar een simpele student![]()
![]()
quote:Op maandag 28 december 2009 00:11 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
![]()
Wij hebben ons zo ongerust over je gemaakt....
quote:Op maandag 28 december 2009 00:14 schreef Bravebart het volgende:
Nee, fuck dat, ik zet me er niet in
Heb de verplichtingen overleefdquote:
Als dat maar goed gaat.quote:Op maandag 28 december 2009 00:13 schreef Bravebart het volgende:
Ok, ik zet me er in.
quote:
Plan welquote:Op maandag 28 december 2009 00:16 schreef DjRex89 het volgende:
Ik ga maar eens naar mn bedje toe, wil ook nog ff lezen.
Toffe verplichtingen, en hele toffe cadeaus gehad!quote:Op maandag 28 december 2009 00:14 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Heb de verplichtingen overleefd![]()
Daar dan?
De Staat, tofquote:Op maandag 28 december 2009 00:19 schreef AMDB het volgende:
[..]
Toffe verplichtingen, en hele toffe cadeaus gehad!
Kerstavond bij schoonavondouders (dat is een edit, bier), van m'n schoonouders 2 Beatles LP's gehad (Abbey Road en Let It Be) en wat speciaalbier. Van m'n vriendin De Speeldoos (cd), een Beatles poster en een Twitter handboek gekregen.
1e en 2e kerstdag bij mijn ouders geweest, van m'n ouders een dekbedovertrek gekregen, die ECHT AFGRIJSELIJK was, dus die moet geruild worden![]()
Verder nog wat boeken gekregen, Utopia van Thomas Moore, The Color of Magic van Terry Pratchett (daar moet ik het nog wel even met Dean over hebben
) en Moby Dick.
Voor de rest heel gezellig, en nu biertjes aan 't drinken met huisgenoten enzo. Morgen weer een concert (De Staat) en dan de 30e pre-ON party en 31 oud en nieuw met heel veel mensen. Heb er echt zin in![]()
Afgelopen week twee keer naar Amsterdam geweest (maandag en dinsdag), was heel leuk met al die 'rijdende' treinen
Zekerquote:
quote:Op maandag 28 december 2009 00:35 schreef L.no het volgende:
[..]
Jij bent niet de enige met een leven hoor.
Familieleden kwamen langs en iedereen die jonger dan 30 was gingen gezellig samen gamen.quote:Op maandag 28 december 2009 00:41 schreef AMDB het volgende:
[..]
Gelukkig maar dan. Hoe was jouw kerst?
Ook íedereen onder de 30 samen gamen, op m'n 30e wil ik niet eens meer weten wat een computer is!quote:Op maandag 28 december 2009 00:53 schreef L.no het volgende:
[..]
Familieleden kwamen langs en iedereen die jonger dan 30 was gingen gezellig samen gamen.Samen dineren, etc, etc.:)
quote:
Luctor, schatjequote:Op maandag 28 december 2009 09:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemnrgen
Nu nog een beetje verder slapen.
Paulaquote:
Mooi dat je lekker geslapen hebtquote:Op maandag 28 december 2009 09:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Paula![]()
Op zich wel, maar ben nog niet wakker. Jij lekker geslapen, schatje?
Jaquote:
Ja, paar keerquote:Op maandag 28 december 2009 09:35 schreef Puala het volgende:
[..]
Mooi
Ging jouw wekker ook zo verdomd vroeg vanmorgen?
En hoe laat was dat?quote:Op maandag 28 december 2009 09:37 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, paar keer
En toen ging de telefoon ook nog
Ik ken dat.quote:Op maandag 28 december 2009 09:33 schreef Puala het volgende:
[..]
Mooi dat je lekker geslapen hebtWakker worden komt vanzelf.
Heerlijk geslapen, maar veel en veel te kort
Zouden ze moeten verbiedenquote:
Komt regelmatig voorbij ja, blij dat ik er niet mee zit!!quote:Op maandag 28 december 2009 09:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Net op KLB een topic gelezen over de studenten-OV-chipkaart.Ben ik blij dat ik niet meer studeer en in een achtergesteld gebied woon en werk.
Als ik het mag geloven, wordt het een een chaos vanaf januari.quote:Op maandag 28 december 2009 09:50 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Komt regelmatig voorbij ja, blij dat ik er niet mee zit!!
quote:Op maandag 28 december 2009 10:08 schreef L.no het volgende:
[..]
Nee, ik duik dus zo mijn bed weer in.
Lekker slapenquote:Op maandag 28 december 2009 10:08 schreef L.no het volgende:
[..]
Nee, ik duik dus zo mijn bed weer in.
Goed idee.. ik ga dan pas slapen dan.quote:Op maandag 28 december 2009 10:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Ik ben er nog niet uit geweest, maar ga zo maar eens iets van een ontbijtje doen.
Dankje.quote:
quote:Op maandag 28 december 2009 10:18 schreef L.no het volgende:
[..]
Goed idee.. ik ga dan pas slapen dan.
Nope, ik duik er nu in.quote:Op maandag 28 december 2009 10:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Wacht je totdat ik uit bed kom, zodat jij erin kan liggen.
Das romantiek tochquote:Op maandag 28 december 2009 10:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Wacht je totdat ik uit bed kom, zodat jij erin kan liggen.
Ik sliep op 5 uur..alweer (het wordt een habit.quote:
Lekker slapen.quote:Op maandag 28 december 2009 10:29 schreef L.no het volgende:
[..]
Nope, ik duik er nu in.Ik ben net klaar.
Nou ja, slaap lekkerquote:Op maandag 28 december 2009 10:33 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik sliep op 5 uur..alweer (het wordt een habit.).. en dan ging ik slapen, ik word een uur later wakker, ga dan slapen, daarna moest ik een telefoontje plegen bij mijn folderdinges. Nu kan ik weer gaan slapen.
En alweer te vroeg gejuicht. Pa zeikt weer isquote:Op maandag 28 december 2009 10:35 schreef Puala het volgende:
vanavond koelkast ophalen voor 15 euries
Ja maar ho eens evenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |