quote:Op zondag 27 december 2009 23:06 schreef webhostvraag het volgende:
Die negerin is zo irritant, net zo als die oude blonde vrouw die er eerst was.
quote:Op zondag 27 december 2009 23:00 schreef webhostvraag het volgende:
Eigenlijk vindt ik het een stom puberaal programma. Maar toch kijk ik altijd weer.
klacht: programma's volgen die je stom vindt.
quote:Op zondag 27 december 2009 23:06 schreef webhostvraag het volgende:
Als ik naakte vrouwen wil zien kijk ik in de playboy, wil ik prono dan check ik brazzers of bangbros. Dat is niet echt de reden waarom ik er naar kijk. Die negerin is zo irritant, net zo als die oude blonde vrouw die er eerst was.
Ik kijk relatief weinig Nederlandse televisie maar serieus... dit kan hij toch niet menen?quote:Oerlemans: 'Sophie Hilbrand is BNN ontgroeid'
van onze redactie
AMSTERDAM - Volgens Reinout Oerlemans is het de hoogste tijd dat Sophie Hilbrand haar vertrouwde nest verlaat.
Dit zegt de tv-producent in Veronica Magazine. "Ik ben heel benieuwd wat Sophie Hilbrand in de nabije toekomst gaat doen. Zij is het grootste talent van de Nederlandse televisie, maar dan moet ze wel afscheid nemen van BNN. Haar vleugels uitslaan, verder kijken."
Reinout beschouwt presentatrices Linda de Mol en Wendy van Dijk als de grote winnaressenvan 2009. Boer Zoekt Vrouw-presentatrice Yvon Jaspers doet het volgens de tv-producent prima, 'maar ze is erg dienend aan het format'.
het is nu idd echt zwaar klote en kinderachtig. om maar niet te spreken over de presentatoren. die nikker is keiranzig, en die graftak ook.quote:Op zondag 27 december 2009 23:16 schreef Buschetta het volgende:
Ik heb me altijd afgevraagd waarom dat programma nog draait. Ben nu in NL maar heb geen zin om rotzooi te kijken. Zoveel verschillende drugs is er toch niet ?
BNN
Onlangs uit verveling nog eens twee afleveringen van dit seizoen teruggekeken en het is echt bedroevend. Hoogstaande televisie is het nooit geweest maar als je op het punt komt dat je flauw schreeuwend in een penispak loopt rond te springen mag je, je best eens gaan afvragen waarmee je eigenlijk nog bezig bent. Helemaal daar deze onzin van gemeenschapsgeld wordt bekostigd en op de publieke omroep wordt uitgezonden.quote:Op zondag 27 december 2009 23:17 schreef DJ-Kool het volgende:
[..]
het is nu idd echt zwaar klote en kinderachtig. om maar niet te spreken over de presentatoren. die nikker is keiranzig, en die graftak ook.
Dat de publieke omroep dat uberhaupt uitzendt.quote:Op zondag 27 december 2009 23:21 schreef NotYou het volgende:
[..]
Onlangs uit verveling nog eens twee afleveringen van dit seizoen teruggekeken en het is echt bedroevend. Hoogstaande televisie is het nooit geweest maar als je op het punt komt dat je flauw schreeuwend in een penispak loopt rond te springen mag je, je best eens gaan afvragen waarmee je eigenlijk nog bezig bent. Helemaal daar deze onzin van gemeenschapsgeld wordt bekostigd en op de publieke omroep wordt uitgezonden.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |