Zwabber? Slapen? 's Nachts?quote:Op zondag 27 december 2009 23:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Je mag meteen blijven slapen?
Kinky!
Zolang het werkt blijven ze trekken hequote:Op zondag 27 december 2009 23:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
aandachttrekkerij grees, aandachttrekkerij .
Ik ben bij mijn koor befaamd voor het achterlaten van warme stoelzittingen als we moeten wisselen.quote:Op zondag 27 december 2009 23:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh, sexy plan!
Heb je wel een lekker warm kontje dan?
quote:Op zondag 27 december 2009 23:27 schreef senesta het volgende:
[..]
Oh en de mening van sommige alhier wegen nog wat zwaarder en zouden je ook je postrechten kunnen kosten
Mijne is gloeiend heet, en ik heb altijd nog wel wat gassen die het warmen kunnen makenquote:Op zondag 27 december 2009 23:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ben bij mijn koor befaamd voor het achterlaten van warme stoelzittingen als we moeten wisselen.![]()
How about yours?
Maw, die laat hete scheetjesquote:Op zondag 27 december 2009 23:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ben bij mijn koor befaamd voor het achterlaten van warme stoelzittingen als we moeten wisselen.![]()
How about yours?
Ik blijf ook trekken omdat het werktquote:Op zondag 27 december 2009 23:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zolang het werkt blijven ze trekken he
Als ze niet stinken vind ik het bestquote:Op zondag 27 december 2009 23:30 schreef Greys het volgende:
Oh Cat, zullen we het niet over die warmte hebben die jouw kontje soms achterlaat?
Step awayyyyyyy from the Maoam!
Dr is toch nog 1 goed iets aan dat ie opperdepop is bij de Aldiquote:Op zondag 27 december 2009 23:30 schreef Greys het volgende:
Oh Cat, zullen we het niet over die warmte hebben die jouw kontje soms achterlaat?
Step awayyyyyyy from the Maoam!
quote:Op zondag 27 december 2009 23:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mijne is gloeiend heet, en ik heb altijd nog wel wat gassen die het warmen kunnen maken
FAK! Ik ben bij de aldi geweest en heb niet eens gekeken.quote:Op zondag 27 december 2009 23:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dr is toch nog 1 goed iets aan dat ie opperdepop is bij de Aldi
Sorry sweetheart , ik voel me verraden en aangezien jij geen blauwe smurf bent geef ik je er van langs...quote:Op zondag 27 december 2009 23:14 schreef Greys het volgende:
Heuj psssst, wat hadden we nou afgesproken?
quote:Op zondag 27 december 2009 23:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Je mag meteen blijven slapen?
Kinky!
quote:Op zondag 27 december 2009 23:31 schreef oh-oh het volgende:
Stelletje stinkwijven dat jullie dr ook zijn
Whahah stuur ze maar naar Cat en dr hete gatquote:Op zondag 27 december 2009 23:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
FAK! Ik ben bij de aldi geweest en heb niet eens gekeken.
Morgen maar een herkansing. Als ik ze kan vinden dan stuur ik mooi 4 zakken naar je op. En daarna als dat leeg is wil ik een foto van de weegschaal
quote:Op zondag 27 december 2009 23:31 schreef oh-oh het volgende:
Stelletje stinkwijven dat jullie dr ook zijn
En dank daarvoor Greys , ik heb een hele leuke dag gehad met jou , dat meen ik echt.quote:Op zondag 27 december 2009 23:16 schreef Greys het volgende:
Ik heb itt tot iedereen niet echt problemen met hem gehad vandaag hoor
Hij mot alleen ophouden met lelijk doen tegen Bekkie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |