Oy, doe je wel even normaal?quote:
Ik vond hem vandaag eigenlijk best te pruimen.quote:
WILSON!quote:Op zondag 27 december 2009 23:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vond hem vandaag eigenlijk best te pruimen.
Maar wellicht mis ik iets![]()
Karin Bloemen aapt Cast Away na
Samequote:Op zondag 27 december 2009 23:20 schreef Cat22 het volgende:
Sinds ik hem negeer heb ik er geen problemen mee gehad.
Sexahquote:Op zondag 27 december 2009 23:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
Sameal moet ik soms wel op mn handjes zitten
Ja, maar dan met een ballonquote:
nog steeds bij A-Equote:Op zondag 27 december 2009 23:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, maar dan met een ballon
Ben je nog bij A-E? Of thuis inmiddels?
Eliesje!
Senes!(Hummer met het kapje in de mand, ahhhhh
)
Jij hebt altijd echt veel badspul hequote:Op zondag 27 december 2009 23:22 schreef Greys het volgende:
Zo, Lush lijst tot nu toe, zonder de Lushjes voor Ll en GB:
Christmas Kisses 2x
Hot Toddy 2x
Satsumo Santa
Herbalism
Jingle Spells 2x
Aura Suavis Bubble Bar
It's a Date Bubble Bar
The Wuss 2x
New Shampoo Bar
Think Pink
Magic
Gold Star
Free £20 New Year Offer
Soms is het beter dat niet in het topic te gooien, iets met courgettes enzoquote:Op zondag 27 december 2009 23:23 schreef kitao het volgende:
Nu staan er alweer twee enveloppen mijn scherm in te branden , wat is dat toch ?
Nooit van een openlijke mening gehoord ?
Wie nu weer?
quote:
geen idee, ik kijk geen tvquote:Op zondag 27 december 2009 23:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Sexah![]()
Zag ik nou net Alanis Morrisette bij Weeds?
ikwildenogvragen ;quote:
Ja! We hebben nog van dat minty Freeze douchegel en ik heb van jou nog Hybrid, dus verder alleen badspul eigenlijk! En dat cleanser om te proberen.quote:Op zondag 27 december 2009 23:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jij hebt altijd echt veel badspul he![]()
Ik baalde trouwens echt , laatst stond de Reincarnate nog bij de retro haarshit, en nu niet meer
aandachttrekkerij grees, aandachttrekkerij .quote:Op zondag 27 december 2009 23:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Soms is het beter dat niet in het topic te gooien, iets met courgettes enzo
Geen PM van mij, dus ik kan je verder niet helpen.
Als jij nou op de mijne gaat zitten, dan kruip ik op de jouwe.quote:Op zondag 27 december 2009 23:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
Sameal moet ik soms wel op mn handjes zitten
eiwit op een kutje is toch het beste.quote:Op zondag 27 december 2009 23:10 schreef Qwea het volgende:
Liever een kutje op een kei dan een kei op een kutje
Ik heb nu de Blue Skies genomen want die kan ook in bad.quote:Op zondag 27 december 2009 23:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja! We hebben nog van dat minty Freeze douchegel en ik heb van jou nog Hybrid, dus verder alleen badspul eigenlijk! En dat cleanser om te proberen.
Die envelopjes zijn PM'squote:Op zondag 27 december 2009 23:23 schreef kitao het volgende:
Nu staan er alweer twee enveloppen mijn scherm in te branden , wat is dat toch ?
Nooit van een openlijke mening gehoord ?
Wie nu weer?
Ooh, sexy plan!quote:Op zondag 27 december 2009 23:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als jij nou op de mijne gaat zitten, dan kruip ik op de jouwe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |