quote:Op zondag 27 december 2009 23:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wat oooooh-ooooooh zegt ;
gewoon negeren
Nee, is niet de laatste. Er komt er nog 1.quote:Op zondag 27 december 2009 23:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb zo een vermoeden dat t mss de laatste was.
Er gebeurde zoveel tegelijk en alles kwam letterlijk zowat samen![]()
Tis de aflevering waar ie denkt dat ie t met alle drie zn neukertjes heeft uitgemaakt maar ze alledrie naar zijn huis komen en anders daarover blijken te denken, en Rick en Charlie doen een trio met een dinnetje van de stripper en dan komt dr ook nog brand.
In a nutshell
Met Hummer gaat het goedquote:Op zondag 27 december 2009 22:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Hoest met Hummer?
Satsu's ballen halen het nieuwe jaar nog net: 5 januari is zijn grote dag. Had ook a.s. woensdag gekund maar die avond ben ik weg en dat vond ik zielig voor de kleine man.
Zit de site door te klikkeren en dat is veeeel te veel keuzequote:Op zondag 27 december 2009 23:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja hoor! Kijk maar wat je wilt hebben, hoor het morgen wel
Maar als je voor het eerst een bad hebt kan ik je ook aanraden een keer naar Den Haag naar de Lush winkel te gaan, zodat je alles zelf kunt zien, voelen en ruiken! Maar als je vast iets wilt proberen bestel ik het wel voor je. Ging jij mee de 9e?
Ik kan je wel wat groene suikerkruimels toesturen? Ruikt heerlijk en als je een stoere bipsebaps hebt dan ga je genieten van deze scrub.quote:Op zondag 27 december 2009 23:05 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Mijn bipsebaps kan wel wat hebben
Ik ben fan van elco!quote:Op zondag 27 december 2009 23:08 schreef senesta het volgende:
[..]
Met Hummer gaat het goedNog een paar daagjes de kap en dan is het allemaal achter de rug
Hij zoekt troost bij Elco:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En soms komt hij bij mij liggen en wassen want dan mag de kap even af, en dan valt hij nog wel eens in slaap
[ afbeelding ]
Sterkte 5 januari! Ik vond het nog best spannend toen ik hem weg moest brengen hoor
Liever een kutje op een kei dan een kei op een kutjequote:Op zondag 27 december 2009 23:09 schreef Greys het volgende:
Mooie foto Sub!
Karin Bloemen 'met je hutje op de hei, met je kutje op een kei'
Het is niet dat ik het dan niet voor je wil bestellen hoor, maar er zitten nogal wat uitgesproken luchtjes bij. Zonde voor dat geld als je dan iets kiest dat je niet zo lekker vindt. En als je de 9e meeging kon ik het dan voor je meenemen. Maar anders gaan we samen een keer naar de winkel?quote:Op zondag 27 december 2009 23:09 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Zit de site door te klikkeren en dat is veeeel te veel keuze![]()
Kan dan beter idd even naar een winkel gaan.
Nee de 9e kan ik niet.
You teaser!quote:Op zondag 27 december 2009 23:08 schreef MrSubtle het volgende:
Even 1tje als spoiler
[ afbeelding ]
De rest komt morgen of later![]()
welterusten allemaal!
Kijk de knul daar toch liggen.quote:Op zondag 27 december 2009 23:08 schreef senesta het volgende:
[..]
Met Hummer gaat het goedNog een paar daagjes de kap en dan is het allemaal achter de rug
Hij zoekt troost bij Elco:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En soms komt hij bij mij liggen en wassen want dan mag de kap even af, en dan valt hij nog wel eens in slaap
[ afbeelding ]
Sterkte 5 januari! Ik vond het nog best spannend toen ik hem weg moest brengen hoor
Oh, die had ik niet zien aankomen, Maastrichtquote:Op zondag 27 december 2009 23:10 schreef Ml-etje het volgende:
Oh er zit een winkel in Maastricht zie ik. Ga ik dan binnenkort wel even spieken.
Wanneer??????quote:Op zondag 27 december 2009 23:10 schreef Ml-etje het volgende:
Oh er zit een winkel in Maastricht zie ik. Ga ik dan binnenkort wel even spieken.
Heuj psssst, wat hadden we nou afgesproken?quote:
Greeeeheeeees!quote:Op zondag 27 december 2009 23:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Heuj psssst, wat hadden we nou afgesproken?
quote:Op zondag 27 december 2009 23:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh, die had ik niet zien aankomen, Maastricht
Den Haag is toch veul dichterbijerderder voor je?
Neequote:Op zondag 27 december 2009 23:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wanneer??????
Je woont toch heul niet hier in de buurt of wel?
Ik heb itt tot iedereen niet echt problemen met hem gehad vandaag hoorquote:Op zondag 27 december 2009 23:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
Greeeeheeeees!
Doe nou eens wat ooh-ooh. cat en ik ook doen dan
Alleen vandaag?quote:Op zondag 27 december 2009 23:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb itt tot iedereen niet echt problemen met hem gehad vandaag hoor
Hij mot alleen ophouden met lelijk doen tegen Bekkie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |