Nee, uitslag van Mary Poppins en daarna de show De Overgang van Karin Bloemenquote:
Oeh ja!quote:Op zondag 27 december 2009 22:34 schreef Greys het volgende:
[..]
De vorige keer hebben ze het gewoon echt de dag na mijn bestelling al in zitten pakken daar en gepost, dat kan niet andersMaar ik gok er maar op dat het deze keer langer dan een week duurt met de drukte van de acties enzo. Dus ik laat het op mijn werk bezorgen.
Moet ik nog een The Wuss voor je bestellen? Want die hebben ze in Nederland niet.
Ik zou voor op mn werk gaan als ik jou wasquote:Op zondag 27 december 2009 22:34 schreef Greys het volgende:
[..]
De vorige keer hebben ze het gewoon echt de dag na mijn bestelling al in zitten pakken daar en gepost, dat kan niet andersMaar ik gok er maar op dat het deze keer langer dan een week duurt met de drukte van de acties enzo. Dus ik laat het op mijn werk bezorgen.
Moet ik nog een The Wuss voor je bestellen? Want die hebben ze in Nederland niet.
Ze zijn 2.60 pond per stuk, maar je kunt ze makkelijk door de helft gebruiken he?quote:Op zondag 27 december 2009 22:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oeh ja!![]()
Of 2!![]()
PM me maar wat je van me krijgt![]()
Je bent me gauw vergeten nu je vriendje Loveless hier is , de volgende keer luister je maar naar je eigen tubies.quote:Op zondag 27 december 2009 22:31 schreef Greys het volgende:
Vorige keer had ik het echt met een paar daagjes
Maar fijn dat je elke keer zo'n vertrouwen in me hebt![]()
Ik weet dadelijk hoe veel duurder Lush wordt per 1-1-10. Iemand is de nieuwste LT aan het inscannen.quote:Op zondag 27 december 2009 22:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze zijn 2.60 pond per stuk, maar je kunt ze makkelijk door de helft gebruiken he?
Zeg maar hoeveel je er wilt? Eentje krijg je er van mij, omdat ik het leuk vind dat je het lekker vindt.
Als je er meer wilt dan eentje moet je even gillen. Ik ga even overschrijven wat ik wil hebben omdat de wish list het niet doet en ik het dus niet kan opslaan, maar dan ga ik het morgen echt invoeren en bestellen
Kan je er nog even over nadenken.
Ja alleen verkruimelde het vorige keer toen ik 'm wilde breken, maar dat was m'n eigen klunzigheidquote:Op zondag 27 december 2009 22:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze zijn 2.60 pond per stuk, maar je kunt ze makkelijk door de helft gebruiken he?
Zeg maar hoeveel je er wilt? Eentje krijg je er van mij, omdat ik het leuk vind dat je het lekker vindt.
Als je er meer wilt dan eentje moet je even gillen. Ik ga even overschrijven wat ik wil hebben omdat de wish list het niet doet en ik het dus niet kan opslaan, maar dan ga ik het morgen echt invoeren en bestellen
Kan je er nog even over nadenken.
quote:Op zondag 27 december 2009 22:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik weet dadelijk hoe veel duurder Lush wordt per 1-1-10. Iemand is de nieuwste LT aan het inscannen.
Oh ik ga het zeker voor het eind van het jaar bestellenquote:Op zondag 27 december 2009 22:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik weet dadelijk hoe veel duurder Lush wordt per 1-1-10. Iemand is de nieuwste LT aan het inscannen.
Het moet toch verkruimeld onder de kraan in bad, dus dat maakt niet uitquote:Op zondag 27 december 2009 22:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja alleen verkruimelde het vorige keer toen ik 'm wilde breken, maar dat was m'n eigen klunzigheid![]()
Zal ik zo'n roze 'It's a date' doen voor V?quote:Doe er maar 2, en dan iets lekkers voor zhe ladies, en ik betaal het alledrie hoor![]()
Je hebt me er al eentje gegeven.
Als het dan in de smaak valt is er vast iemand anders over te halen het voor me te gaan bestellen![]()
Als jij nog graag iets uit de UK wilt dan kan je tot morgen nog gillen!quote:Op zondag 27 december 2009 22:42 schreef Goodbye het volgende:
LushIk ga morgen in bad met de Lush die ik van mijn SeSa heb gekregen, denk ik!
Vorige keer deed ik het NIET boven het bad, met als gevolg dat de ene helft op m'n badmat lag, die ik vervolgens boven het bad leegklopte, en toen nogal wat kattenhaar bleek te bevattenquote:Op zondag 27 december 2009 22:46 schreef Greys het volgende:
Het moet toch verkruimeld onder de kraan in bad, dus dat maakt niet uit
De rest in een plastic zakje bewaren!
Kies jij maar wat, iets lekkers. Het hoeft niet zonodig een obvious meaning te hebben, gewoon iets wat lekkah isquote:Zal ik zo'n roze 'It's a date' doen voor V?
En als het bevalt dan bestel je toch de volgende keer weer met me mee
Of ga je een keer in een Lush winkel kijken. Alleen hebben ze daar geen The Wuss, helaas.
Ik ben Lush aan het bestellen, dan vergeet ik bijna alles om me heenquote:Op zondag 27 december 2009 22:40 schreef kitao het volgende:
[..]
Je bent me gauw vergeten nu je vriendje Loveless hier is , de volgende keer luister je maar naar je eigen tubies.
Valt me nog mee, The Wuss gaat bv maar 5 pence omhoog.quote:Op zondag 27 december 2009 22:48 schreef Cat22 het volgende:
Prijzen! Lush #165 Heerlijk geurend de kerst in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |