Ja geen idee, ik ben nog nooit zwanger geweest.quote:Op maandag 28 december 2009 13:52 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Welke schrijfster is dat?
Vegetarisch koken ben ik expert in, ik eet vleesch noch visch, maar wat zijn de beperkingen voor zwangere vrouwen? Niet te scherp gekruid?
Van de H&M?quote:Op maandag 28 december 2009 13:56 schreef MariaEtcetera het volgende:
DaD!
[ afbeelding ]
Naar welke film gaan jullie, Mo?
Micmacs à tire-larigot, van de maker van Amélie: Jean-Pierre Jeunetquote:Op maandag 28 december 2009 13:56 schreef MariaEtcetera het volgende:
DaD!
[ afbeelding ]
Naar welke film gaan jullie, Mo?
quote:Op maandag 28 december 2009 13:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja geen idee, ik ben nog nooit zwanger geweest.. Maar geen rauwmelkse kazen bijvoorbeeld of rauwe eieren.
Als voorgerecht wil ik een 'lasagnetorentje' maken: lasagneblaadjes koken, plakje mozzarella erop, plakje tomaat, pesto, en herhalen. Garneren met verse basilicumblaadjes.
Relaxt! Dan kunnen we recepten uitwisselenquote:Op maandag 28 december 2009 14:02 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
De Italiaanse keuken is sowieso erg geschikt voor vegetariërs natuurlijk
Gail Wagman. Boekje heet: Cupcakes parade.quote:
*reanimeert*quote:Op maandag 28 december 2009 14:03 schreef MariaEtcetera het volgende:
@DaD: ja!Moest meteen aan je denken
In grijs en wit, whoepwhoep!
Mo: ohja dat had je al gezegd![]()
*hersendeaud*
Mijn heldin!quote:Op maandag 28 december 2009 14:55 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
*reanimeert*mond op mond enzo, jewaitz
Ja hoi *schudt hand* 5 januari moet 't plan af. Ik heb nu wel al mijn kick-ass wireless printer geinstalleerdquote:Op maandag 28 december 2009 15:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
Knap hoor MoBlo! Ik moet 9 januari een presentatie geven en heb nog geen letter op papier. En het ontbreekt me ook volledig aan motivatie om iets te gaan doen.
quote:Op maandag 28 december 2009 10:46 schreef motorbloempje het volgende:
Maar mensen als Tineke Schouten, Brigitte Kaandorp en Claudia de Breij mogen van mij met vervroegd pensioen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |