quote:Op maandag 28 december 2009 11:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Niet eens een flauwe glimlach hier. Sorry. En ik heb 'm helemaal uitgekeken.
Ik ben ook niet zo van het verhalen vertellen. Vriendin van me wel, die kan dat echt op een hilarische manierquote:Op maandag 28 december 2009 11:42 schreef neen het volgende:
[..]Ik kan ook niet zo om vrouwen lachen.
Ik weet niet wat het is maar in m'n vriendengroep is het hetzelfde... de mannen kunnen leuker verhalen vertellen dan de vrouwen.
De achtergrondmuziek staat dan ook absurd hard. Ik kan er ook geen drol van verstaan...quote:Op maandag 28 december 2009 11:37 schreef Viking84 het volgende:
Ze moeten cabaretdvd's echt eens standaard gaan ondertitelen.
quote:Op maandag 28 december 2009 13:23 schreef Phaidra het volgende:
Ik heb gister Het huis van de moskee uitgelezen. Mooi en verdrietig.
En nu ben ik begonnen aan Het verloren symbool. Groter contrast kan bijna niet.![]()
Kerst was trouwens erg gezellig, mijn nichtje bleef slapen en heeft ons erg goed geholpen bij de voorbereidingen voor het kerstdiner!En zoveel leuke cadeaus gehad! o.a. spulletjes + kookboeken om cupcakes te maken, en een paar boeken (Pompeii van Mary Beard en 2 boeken van Murakami
), DVD's en badspulletjes.
Echt super allemaal!
Eettechnisch niet heel netjes (goh), maar ik heb net een schema gemaakt om deze week optimaal van mijn sportschool abonnement gebruik te kunnen maken!
Ja precies! Maar alles met mate en gecombineerd met sporten kan het best. Vraag maar aan ColdFeet als ze weer terug is uit Puerto Rico!quote:Op maandag 28 december 2009 13:44 schreef LadyBlack het volgende:
[..]dat is ook zo lastig he, ik ben ook dol op koekjes bakken, maar ik doe het bijna nooit omdat ik dan weer alles zelf op ga zitten eten. Drie keer raden wat ik dit weekend en ook al voor Sinterklaas heb gekregen.... bakspulletjes
![]()
Dat heb ik ookquote:Op maandag 28 december 2009 11:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vind Karin Bloemen echt vreselijk. Maar eigenlijk vind ik alle vrouwelijke cabaretiers slecht.. Weet niet wat dat is, maar ze zijn gewoon nooit grappig... Vind ik dan
quote:Op maandag 28 december 2009 13:49 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ja precies! Maar alles met mate en gecombineerd met sporten kan het best. Vraag maar aan ColdFeet als ze weer terug is uit Puerto Rico!![]()
En het lezen van de recepten vind ik ook al leuk! De schrijfster is bijzonder nuchter. "Als de cupcakes zwart uit de oven komen, was de baktijd - ongeacht het recept - te lang."
wij kregen gisterente horen dat we ook gaan gourmetten met O&N, en dan ook nog oliebollen en appelflappenquote:Op maandag 28 december 2009 13:51 schreef Phaidra het volgende:
Wij krijgen eters met Oud en Nieuw, en ik heb al te horen gekregen dat men wel verwacht dat ik mijn nieuwe bakspullen in ga wijden dan.
Ja geen idee, ik ben nog nooit zwanger geweest.quote:Op maandag 28 december 2009 13:52 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Welke schrijfster is dat?
Vegetarisch koken ben ik expert in, ik eet vleesch noch visch, maar wat zijn de beperkingen voor zwangere vrouwen? Niet te scherp gekruid?
Van de H&M?quote:Op maandag 28 december 2009 13:56 schreef MariaEtcetera het volgende:
DaD!
[ afbeelding ]
Naar welke film gaan jullie, Mo?
Micmacs à tire-larigot, van de maker van Amélie: Jean-Pierre Jeunetquote:Op maandag 28 december 2009 13:56 schreef MariaEtcetera het volgende:
DaD!
[ afbeelding ]
Naar welke film gaan jullie, Mo?
quote:Op maandag 28 december 2009 13:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja geen idee, ik ben nog nooit zwanger geweest.. Maar geen rauwmelkse kazen bijvoorbeeld of rauwe eieren.
Als voorgerecht wil ik een 'lasagnetorentje' maken: lasagneblaadjes koken, plakje mozzarella erop, plakje tomaat, pesto, en herhalen. Garneren met verse basilicumblaadjes.
Relaxt! Dan kunnen we recepten uitwisselenquote:Op maandag 28 december 2009 14:02 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
De Italiaanse keuken is sowieso erg geschikt voor vegetariërs natuurlijk
Gail Wagman. Boekje heet: Cupcakes parade.quote:
*reanimeert*quote:Op maandag 28 december 2009 14:03 schreef MariaEtcetera het volgende:
@DaD: ja!Moest meteen aan je denken
In grijs en wit, whoepwhoep!
Mo: ohja dat had je al gezegd![]()
*hersendeaud*
Mijn heldin!quote:Op maandag 28 december 2009 14:55 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
*reanimeert*mond op mond enzo, jewaitz
Ja hoi *schudt hand* 5 januari moet 't plan af. Ik heb nu wel al mijn kick-ass wireless printer geinstalleerdquote:Op maandag 28 december 2009 15:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
Knap hoor MoBlo! Ik moet 9 januari een presentatie geven en heb nog geen letter op papier. En het ontbreekt me ook volledig aan motivatie om iets te gaan doen.
quote:Op maandag 28 december 2009 10:46 schreef motorbloempje het volgende:
Maar mensen als Tineke Schouten, Brigitte Kaandorp en Claudia de Breij mogen van mij met vervroegd pensioen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |