abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 28 december 2009 @ 11:42:50 #51
236335 neen
schone schijn
pi_76134310
quote:
Op maandag 28 december 2009 11:38 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Niet eens een flauwe glimlach hier. Sorry . En ik heb 'm helemaal uitgekeken.
Ik kan ook niet zo om vrouwen lachen.
Ik weet niet wat het is maar in m'n vriendengroep is het hetzelfde... de mannen kunnen leuker verhalen vertellen dan de vrouwen.
het lijkt niet wat het is
  maandag 28 december 2009 @ 11:46:25 #52
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_76134416
quote:
Op maandag 28 december 2009 11:42 schreef neen het volgende:

[..]

Ik kan ook niet zo om vrouwen lachen.
Ik weet niet wat het is maar in m'n vriendengroep is het hetzelfde... de mannen kunnen leuker verhalen vertellen dan de vrouwen.
Ik ben ook niet zo van het verhalen vertellen. Vriendin van me wel, die kan dat echt op een hilarische manier . Ben zelf meer van de droge one-liners.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  maandag 28 december 2009 @ 11:51:10 #53
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_76134562
Hoi!

Vrouwelijke cabaretiers zijn idd zelden grappig! In het dagelijks leven kunnen vrouwen wel grappig zijn hoor, maar kweenie, het is iets met het cabaretier-zijn wat een vrouw veelal niet staat. Zie je idd zo'n vrouwmens zogenaamd grappig lomp doen ofzo, of juist alleen maar "That's not the way I roll, girlfrieeeend"-grapjes maken (zie je vaak bij Amerikaanse vrouwelijke cabaretiers). Nee, niks voor mij

Najib Amhali daarentegen (behalve zn serie). En de vliegende panters vind ik ook leuk
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_76135093
Ik ben ook niet zo van de vrouwen Kan er zo niet 1 bedenken die ik wel grappig vind.

Lijstje

O: 2 crackers appelstroop
T: mandarijn
L: 2 boterhammen kipfilet/komkommer, beker optimel
T: appel denk ik
D: broccoli , met gekookte aardappels en een tartaartje
pi_76136398
Ik vind de vrouwen ook niet leuk. En de meeste mannen ook niet
Ik heb gisteravond kennelijk mijn kleine laptopje stukgemaakt, softwarematig dan. Hij start niet meer op
En nu mag ik daar van mezelf niet aan gaan prutsen vandaag, want ik moet aan m'n marketingplan gaan werken. En een printer kopen

En pas daarna mag ik verder met Stieg Larsson (ben op p. 223 en vind er nog niet veel aan, maar er is me beloofd dat dat goedkomt).

O:Brinta

De rest moet ik nog kopen
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_76137390
quote:
Op maandag 28 december 2009 11:37 schreef Viking84 het volgende:
Ze moeten cabaretdvd's echt eens standaard gaan ondertitelen .
De achtergrondmuziek staat dan ook absurd hard. Ik kan er ook geen drol van verstaan...
Venus in pocketformaat
© loveli
  maandag 28 december 2009 @ 13:22:08 #57
171422 LadyBlack
paint it black
pi_76137702
Hallo

Om maar vooruit te lopen op mn goeie voornemen kom ik hier meeposten Ik wil gezonder gaan eten (lees: minder snoepen ) en dit lijkt me een fijne bijhoud- en zeurplek ervoor

Wat wel scheelt is dat mijn vriend ook kilo's kwijt wil, maar ik ben erg veel alleen thuis en dan gaat het juist vaak mis...

Dus. Het lijstje laat ik nog maar even achterwege als dat goed is?
pi_76137738
Ik heb gister Het huis van de moskee uitgelezen. Mooi en verdrietig.
En nu ben ik begonnen aan Het verloren symbool. Groter contrast kan bijna niet.

Kerst was trouwens erg gezellig, mijn nichtje bleef slapen en heeft ons erg goed geholpen bij de voorbereidingen voor het kerstdiner! En zoveel leuke cadeaus gehad! o.a. spulletjes + kookboeken om cupcakes te maken, en een paar boeken (Pompeii van Mary Beard en 2 boeken van Murakami ), DVD's en badspulletjes. Echt super allemaal!

Eettechnisch niet heel netjes (goh), maar ik heb net een schema gemaakt om deze week optimaal van mijn sportschool abonnement gebruik te kunnen maken !
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_76137887
Welkom LadyBlack!
Vertel eens wat meer? Hoeveel wil je kwijt en wat eet je normaal gesproken zo ongeveer op een dag? Alleen thuis zijn is idd lastig, dan haal je veel makkelijker snoep in huis... Sport je ook?
Venus in pocketformaat
© loveli
  maandag 28 december 2009 @ 13:33:02 #60
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_76138116
Ah Phaidra, ik heb ook een Murakami gehad, Dance Dance Dance! Ben benieuwd want Hardboiled Wonderland etc vond ik wel goed maar niet 100% awesome. Verder nog twee artsy boeken gehad en DVDs en een Space Invaders ijsblokjes-maak-vorm

Welkom LadyBlack! En succes! Verder wat Phaidra vraagt
  maandag 28 december 2009 @ 13:36:47 #61
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76138259
Ik ben benieuwd welke Murakami's Phaidra heeft gekregen. Zelf vond ik alleen Norwegian Wood en Sputnik Sweetheart echt .
Niet meer actief op Fok!
pi_76138277
welkom LadyBlack
Ja doei.
pi_76138289
happy 1337!
Ja doei.
  maandag 28 december 2009 @ 13:39:18 #64
171422 LadyBlack
paint it black
pi_76138338
Oeh, the details...

Ok, ik heb niet de illusie dat ik echt kilo's kwijt zal raken (daarom hoef ik ook niet in het lijstje) want ik weeg al 8 jaar ongeveer hetzelfde (62-64 kilo bij 1.68m), het is meer dat het heel langzaamaan zich gaat ophopen op mn buik en kont, en dat wil ik tegengaan door weer te resetten met gezond eten. Ik eet niet echt veel, en ook wel redelijk gezond (4 boterhammen en een kleine portie avondeten), maar broodbeleg is vaak een dikke laag chocopasta, en ik snoep echt veel als ik wat in huis heb chocola, koekjes en drop... chips taal ik niet naar Een zoetekauw dus, dat vat het wel redelijk samen.

Ik moet weer gaan sporten, heb een paar jaar gefitnesst en dat beviel wel, maar mn sportvriendinnetje is verhuisd, dus ben nu al heeeeeel lang niet meer geweest. (ieh, dat klinkt ook als zo'n slechte smoes, wat erg )

Het plan is dan ook: een sportmaatje zoeken (vriendlief wil helaas niet), en een gezond alternatief vinden voor mn vreetkick 's middags
pi_76138403
Ik heb Ten zuiden van de grens gekregen en Het verloren schaap. Heb al Norwegian wood gelezen en De opwindvogelkronieken, en die vond ik echt geweldig!
Venus in pocketformaat
© loveli
  maandag 28 december 2009 @ 13:44:09 #66
171422 LadyBlack
paint it black
pi_76138522
quote:
Op maandag 28 december 2009 13:23 schreef Phaidra het volgende:
Ik heb gister Het huis van de moskee uitgelezen. Mooi en verdrietig.
En nu ben ik begonnen aan Het verloren symbool. Groter contrast kan bijna niet.

Kerst was trouwens erg gezellig, mijn nichtje bleef slapen en heeft ons erg goed geholpen bij de voorbereidingen voor het kerstdiner! En zoveel leuke cadeaus gehad! o.a. spulletjes + kookboeken om cupcakes te maken, en een paar boeken (Pompeii van Mary Beard en 2 boeken van Murakami ), DVD's en badspulletjes. Echt super allemaal!

Eettechnisch niet heel netjes (goh), maar ik heb net een schema gemaakt om deze week optimaal van mijn sportschool abonnement gebruik te kunnen maken !
dat is ook zo lastig he, ik ben ook dol op koekjes bakken, maar ik doe het bijna nooit omdat ik dan weer alles zelf op ga zitten eten. Drie keer raden wat ik dit weekend en ook al voor Sinterklaas heb gekregen.... bakspulletjes
pi_76138674
Lijstje dan maar weer 's:

O: 2 knackebrodjes kaas en een gekookt eitje en een halve plak bossche koek
T: -
L: kom tomatensoep
T: -
D: heel.. heel.. sushi
T: bier want we gaan weer lekker naar de bios
Ja doei.
pi_76138742
quote:
Op maandag 28 december 2009 13:44 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

dat is ook zo lastig he, ik ben ook dol op koekjes bakken, maar ik doe het bijna nooit omdat ik dan weer alles zelf op ga zitten eten. Drie keer raden wat ik dit weekend en ook al voor Sinterklaas heb gekregen.... bakspulletjes
Ja precies! Maar alles met mate en gecombineerd met sporten kan het best. Vraag maar aan ColdFeet als ze weer terug is uit Puerto Rico!

En het lezen van de recepten vind ik ook al leuk! De schrijfster is bijzonder nuchter. "Als de cupcakes zwart uit de oven komen, was de baktijd - ongeacht het recept - te lang."
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_76138745
Ik heb ook van alles voor in de keuken gekregen, maar niets om mee te bakken! .

Welkom, LadyBlack. .

Ik mag komende woensdag alweer lekker uitgebreid gaan koken, de broer van m'n vriend en z'n vriendin komen langs. Ze is zwanger en vegetarisch, dus ik moet nog even nadenken wat ik ga maken.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_76138852
quote:
Op maandag 28 december 2009 11:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vind Karin Bloemen echt vreselijk . Maar eigenlijk vind ik alle vrouwelijke cabaretiers slecht.. Weet niet wat dat is, maar ze zijn gewoon nooit grappig... Vind ik dan
Dat heb ik ook !
pi_76138862
Wij krijgen eters met Oud en Nieuw, en ik heb al te horen gekregen dat men wel verwacht dat ik mijn nieuwe bakspullen in ga wijden dan.
Venus in pocketformaat
© loveli
  maandag 28 december 2009 @ 13:52:09 #72
171422 LadyBlack
paint it black
pi_76138883
quote:
Op maandag 28 december 2009 13:49 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Ja precies! Maar alles met mate en gecombineerd met sporten kan het best. Vraag maar aan ColdFeet als ze weer terug is uit Puerto Rico!

En het lezen van de recepten vind ik ook al leuk! De schrijfster is bijzonder nuchter. "Als de cupcakes zwart uit de oven komen, was de baktijd - ongeacht het recept - te lang."

Welke schrijfster is dat?

Vegetarisch koken ben ik expert in, ik eet vleesch noch visch , maar wat zijn de beperkingen voor zwangere vrouwen? Niet te scherp gekruid?
pi_76138907
quote:
Op maandag 28 december 2009 13:51 schreef Phaidra het volgende:
Wij krijgen eters met Oud en Nieuw, en ik heb al te horen gekregen dat men wel verwacht dat ik mijn nieuwe bakspullen in ga wijden dan.
wij kregen gisterente horen dat we ook gaan gourmetten met O&N, en dan ook nog oliebollen en appelflappen
Ja doei.
  maandag 28 december 2009 @ 13:56:16 #74
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_76139043
Welkom LadyBlack!

Ik heb het opgegeven voor deze week . Ik kan nog niet RPMmen wegens bonkhoofd. Morgen eet ik kaasfondue en donderdag vertrekken we richting Gent voor O&N. En dat zal wel een Belgisch Diner en veul Belgisch Bier gaan betekenen . Achja, januari is in zicht.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  maandag 28 december 2009 @ 13:56:42 #75
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_76139062
DaD!

Naar welke film gaan jullie, Mo?
pi_76139126
Welkom LadyBlack!
pi_76139166
quote:
Op maandag 28 december 2009 13:52 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Vegetarisch koken ben ik expert in, ik eet vleesch noch visch , maar wat zijn de beperkingen voor zwangere vrouwen? Niet te scherp gekruid?
Ja geen idee, ik ben nog nooit zwanger geweest. . Maar geen rauwmelkse kazen bijvoorbeeld of rauwe eieren.

Als voorgerecht wil ik een 'lasagnetorentje' maken: lasagneblaadjes koken, plakje mozzarella erop, plakje tomaat, pesto, en herhalen. Garneren met verse basilicumblaadjes.
pi_76139195
quote:
Op maandag 28 december 2009 13:56 schreef MariaEtcetera het volgende:
DaD!

[ afbeelding ]

Van de H&M? .

H&M?
pi_76139226
Douchegordijn !!!!!
pi_76139253
quote:
Op maandag 28 december 2009 13:56 schreef MariaEtcetera het volgende:
DaD!

[ afbeelding ]

Micmacs à tire-larigot, van de maker van Amélie: Jean-Pierre Jeunet
Ja doei.
pi_76139277
Lig nog in bed, was pas om 6 uur thuis van m'n feestje, wat wel erg leuk was, maar nu heb ik wel echt genoeg van alle decemberfeesten, maar helaas is er ook nog O&N. Ik denk dat ik dat maar oversla. Of zal ik me dan zielig voelen?? Geen idee, heb nog nooit O&N alleen doorgebracht............

Mooie oorbellen Pief! Ik heb echt een grafhekel aan Karin Bloemen, hou heel erg van Murakami en welkom LadyBlack!
  maandag 28 december 2009 @ 14:02:08 #82
171422 LadyBlack
paint it black
pi_76139279
quote:
Op maandag 28 december 2009 13:59 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ja geen idee, ik ben nog nooit zwanger geweest. . Maar geen rauwmelkse kazen bijvoorbeeld of rauwe eieren.

Als voorgerecht wil ik een 'lasagnetorentje' maken: lasagneblaadjes koken, plakje mozzarella erop, plakje tomaat, pesto, en herhalen. Garneren met verse basilicumblaadjes.

De Italiaanse keuken is sowieso erg geschikt voor vegetariërs natuurlijk
  maandag 28 december 2009 @ 14:03:37 #83
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_76139335
@DaD: ja! Moest meteen aan je denken In grijs en wit, whoepwhoep!

Mo: ohja dat had je al gezegd *hersendeaud*
pi_76139428
Misschien ga ik nog wel even kijken of ik 'm bij de H&M kan vinden ook. . We gaan zo toch de stad even in. .
pi_76139935
quote:
Op maandag 28 december 2009 14:02 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

De Italiaanse keuken is sowieso erg geschikt voor vegetariërs natuurlijk
Relaxt! Dan kunnen we recepten uitwisselen !
pi_76139994
quote:
Op maandag 28 december 2009 13:52 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Gail Wagman. Boekje heet: Cupcakes parade.

En nu ga ik maar eens pompoensoep opwarmen
Venus in pocketformaat
© loveli
  maandag 28 december 2009 @ 14:25:17 #87
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_76140326
Ik moet mn kerstknop weer omgooien geloof ik! Ik probeer weer te bedenken wat we kunnen eten en wil weer even gezond eten (met groente!), maar mijn gedachten hoppen van pannenkoeken naar pasta met bolognesesaus naar hotdogs met avocadoprutje

Slankfaal!
pi_76140698
Ik heb met kerst juist heeeel veel groente gegeten !!
  maandag 28 december 2009 @ 14:47:36 #89
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76141324
quote:
Op maandag 28 december 2009 14:03 schreef MariaEtcetera het volgende:
*hersendeaud*
.

Mark zei net ineens: "Jezus, wat ben jij dun! " .
Niet meer actief op Fok!
  maandag 28 december 2009 @ 14:50:06 #90
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_76141415
Nouja ik heb me ook zwaar vergrepen aan salade en champignons (geen groente, maar toch!), maar het is gewoon nogal een vreetcultuurtje bij mijn familie en die van vriendje dus dan zit je in da moood!

Maar ik ben eruit voor vandaag Stuffed zucchiniiiii Van Foodgawker! http://kalynskitchen.blog(...)-and-mozzarella.html
  maandag 28 december 2009 @ 14:51:39 #91
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76141477
Ik heb ook vooral sla gegeten, want ik lust geen gekookte aardappelen. Normaal forcefeedt m'n moeder me wel als ik geen aardappelen wil, maar die had het nu te druk met andere dingen .
Niet meer actief op Fok!
pi_76141614
Hmm geen goede planning hier, interview niet helemaal afgekregen dus morgen nog 10 minuutjes terug.
Maar het verslag is wel al zo goed als af terwijl ik daar nog niet aan zou beginnen
pi_76141648
quote:
Op maandag 28 december 2009 14:03 schreef MariaEtcetera het volgende:
@DaD: ja! Moest meteen aan je denken In grijs en wit, whoepwhoep!

Mo: ohja dat had je al gezegd *hersendeaud*
*reanimeert*

mond op mond enzo, jewaitz
Ja doei.
  maandag 28 december 2009 @ 15:00:04 #94
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_76141814
quote:
Op maandag 28 december 2009 14:55 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

*reanimeert*

mond op mond enzo, jewaitz
Mijn heldin!
pi_76141940
!

Goed bezig zijn is trouwens fijn! Zit al mijn tentamens voor te bereiden!

Elk tentamen krijgt een:

Mapje
Voorblad met Checklist en heel groot de datum erop

Verhalen en Gedichten worden uitgeprint

Van de vakken met sheets zijn deze allemaal als handouts uitgeprint en worden die gemerged met de aantekeningen per college. Eerst aantekeningen, dan de handouts, proven method! en en en het gaat me lukken, die 8 gemiddeld vind ik!
Ja doei.
  maandag 28 december 2009 @ 15:05:16 #96
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_76142001
Knap hoor MoBlo! Ik moet 9 januari een presentatie geven en heb nog geen letter op papier. En het ontbreekt me ook volledig aan motivatie om iets te gaan doen .
pi_76142211
waar moet 't over gaan?
Ja doei.
pi_76142395
quote:
Op maandag 28 december 2009 15:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
Knap hoor MoBlo! Ik moet 9 januari een presentatie geven en heb nog geen letter op papier. En het ontbreekt me ook volledig aan motivatie om iets te gaan doen .
Ja hoi *schudt hand* 5 januari moet 't plan af. Ik heb nu wel al mijn kick-ass wireless printer geinstalleerd en mijn paspoort gescand (want hij kan draadloos printen, scannen en kopieren!).

Duuuuusss *iets zoeken gaat dat gekopieerd kan worden*
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_76142400
quote:
Op maandag 28 december 2009 10:46 schreef motorbloempje het volgende:

Maar mensen als Tineke Schouten, Brigitte Kaandorp en Claudia de Breij mogen van mij met vervroegd pensioen

echt? ik vibd tineke schouten en claudia de breij idd. vreselijk, net als karin bloemen... brigitte kaandorp vind ik fantatisch!
Kwak
  maandag 28 december 2009 @ 15:15:55 #100
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_76142402
@ MoBlo:
't Is voor de afronding van die cursus die ik op een aantal zaterdagen heb gedaan. Ik moet een marketingcommunicatieplan schrijven voor onze afdeling kranten en tijdschriften voor het komend jaar. Max 12 kantjes (en daarom maak ik me nog niet zo druk) en op zich ook wel re-de-lijk volgens een bepaald stramien. 9 januari presenteren, dan krijg je feedback en dan heb je nog 3 weken om het plan in te dienen ter goedkeuring aan het NCOI die dan bepaald of je de module hebt gehaald. Maar ik ben gewoon niet vooruit te branden. Heeft er ook mee te maken dat ik 3 jaar geleden ben afgestudeerd en totaal uit het studieritme ben geraakt. Hoewel toen was ik ook altijd al een enorme last-minute dame .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')