Nouja, naast radio 2 luisteren zit men hier vooral op Google Images, heb ik het idee.quote:
Rod zat er nog doorheenquote:Op zondag 27 december 2009 21:22 schreef leukvoorlater het volgende:
Die intro alleen al....
En songteksten.nlquote:Op zondag 27 december 2009 21:22 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Nouja, naast radio 2 luisteren zit men hier vooral op Google Images, heb ik het idee.
Wel een rommelig standaardbriefje. De mailmachine was stuk?quote:Op zondag 27 december 2009 21:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nu standaardmailtje gekregen:
[..]
Ze dekken zich alvast in.
Dat vind ik op zich niet erg, daar heb ik tenminste wat aan.quote:
Bij een songtekst hoort ook een plaatje ter opsieringquote:Op zondag 27 december 2009 21:25 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Dat vind ik op zich niet erg, daar heb ik tenminste wat aan.
Kijk, dit plaatje is het waard om geplaatst te worden.quote:
Ik vraag me af waarom Google niet de resultaten van Sleurink.nl wegfiltert. De eigenaar van die website werd lastiggevallen door de auteursrechtenmaffia...quote:
Met een beetje geluk verwelkomen wel volgend jaar 'Empire State of Mind'.quote:Op zondag 27 december 2009 21:27 schreef ScottTracy het volgende:
Goed nummer. Niet haar beste, maar ach
Ah, Gloria Gaynor is best leuk, toch?quote:Op zondag 27 december 2009 21:27 schreef MadMaster het volgende:
Zo, ik ga 2 nummers lang mijn tijd beter besteden...
Ben jij de broer van Gerard Ekdom?quote:Op zondag 27 december 2009 21:28 schreef ScottTracy het volgende:
Ik heb even getwijfeld, maar ik denk dat ik Alicia Keys.
Inderdaad... irritant is dat.. ach ik gebruik nu 2 sites en dat gaat best goed. Af en toe moet ik nog Googlen.quote:Op zondag 27 december 2009 21:27 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik vraag me af waarom Google niet de resultaten van Sleurink.nl wegfiltert. De eigenaar van die website werd lastiggevallen door de auteursrechtenmaffia...
asjeblieft zegquote:Op zondag 27 december 2009 21:28 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Met een beetje geluk verwelkomen wel volgend jaar 'Empire State of Mind'.
Neuh, maar hij is wel een inspirator.quote:Op zondag 27 december 2009 21:29 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ben jij de broer van Gerard Ekdom?
Jij denkt zeker dat je Robert Cray Bandquote:Op zondag 27 december 2009 21:28 schreef ScottTracy het volgende:
Ik heb even getwijfeld, maar ik denk dat ik Alicia Keys.
quote:Op zondag 27 december 2009 21:31 schreef Ferdo het volgende:
Haar grootste hit, maar gek genoeg ook haar laatste hit.
quote:Op zondag 27 december 2009 21:31 schreef D. het volgende:
[..]
Jij denkt zeker dat je Robert Cray Band
Hm, die zal waarschijnlijk pas op 31 december langskomen.quote:Op zondag 27 december 2009 21:32 schreef Ferdo het volgende:
Staat de versie van de Hermes House Band er toevallig in?
Nee hoor, maar wel in een discotheek wat nu een homo-bar is. Destijd draaiden ze in de bovenste zaal allemaal dit soort nummers.quote:
Die versie heeft het niet gehaald...quote:Op zondag 27 december 2009 21:32 schreef Ferdo het volgende:
Staat de versie van de Hermes House Band er toevallig in?
Ik vrees pas na 31 december.quote:Op zondag 27 december 2009 21:33 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Hm, die zal waarschijnlijk pas op 31 december langskomen.
Ah, zo zie je maar. Dat komt er nou vanquote:Op zondag 27 december 2009 21:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee hoor, maar wel in een discotheek wat nu een homo-bar is. Destijd draaiden ze in de bovenste zaal allemaal dit soort nummers.
quote:Op zondag 27 december 2009 21:35 schreef cafca het volgende:
[..]
Ah, zo zie je maar. Dat komt er nou van
Inderdaad.quote:Op zondag 27 december 2009 21:35 schreef cafca het volgende:
[..]
Ah, zo zie je maar. Dat komt er nou van
Oh, dat valt me wel weer mee.quote:Op zondag 27 december 2009 21:34 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Die versie heeft het niet gehaald...
has left the building.....quote:
Feyenoord mag ook best een andere goaltune gebruiken. Of zijn ze misschien te arm een nieuwe te regelen?quote:
Kijk maar in de gebruiksaanwijzing van je opblaaspop...quote:
Die Morrison is wel goed!quote:
Nooit geweten dat dit een cover was...quote:
Toch opvallend dat hij er met 2 covers in staat......quote:Op zondag 27 december 2009 21:36 schreef ScottTracy het volgende:
Weet iemand waar Elvis?
Niet zijn sterkste nummer imo.
She ook nog zeker? En verder geen noteringen dan?quote:Op zondag 27 december 2009 21:41 schreef cafca het volgende:
[..]
Toch opvallend dat hij er met 2 covers in staat......
In totaal vier stuks.quote:Op zondag 27 december 2009 21:41 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
She ook nog zeker? En verder geen noteringen dan?
Jawel, Oliver's Army is al geweest, She op 304 en I Want You op 285quote:Op zondag 27 december 2009 21:41 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
She ook nog zeker? En verder geen noteringen dan?
Ah, gelukkig maar. En I Want You ook nog als hoogste, prima!quote:Op zondag 27 december 2009 21:42 schreef cafca het volgende:
[..]
Jawel, Oliver's Army is al geweest, She op 304 en I Want You op 285
Ze zijn dan wel naar de kapper geweest, maar ze zien er nog steeds fout uit......quote:
quote:Op zondag 27 december 2009 21:47 schreef D. het volgende:
Top 2000 #14 (editie 2009): Visual Radio _O_
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |