Daag me niet uitquote:Op zondag 27 december 2009 20:51 schreef wikwakka2 het volgende:
Kijk, marok18, zo hoort een OP er uit te zien.
Vrouwenquote:Op zondag 27 december 2009 20:52 schreef Montelly het volgende:
Zo even wezen trollen bij KLB...gelijk al die geemancipeerde feministische kutheksen die nooit een flinke beurt hebben gehad commentaar komen leveren....
...'ik koop zelf wat ik nodig heb'...'ik heb daar geen man voor nodig'....
______!
Echt niet, ik ben er later bijgekomen. Jij was er toevallig wel weer op precies hetzelfde tijdstip!quote:Op zondag 27 december 2009 20:56 schreef Rookert het volgende:
[..]
Vreemd, Mutant01 is er altijd als Marokkaanse18 er is
Ja, ik kreeg een warm gevoel van binnenquote:Op zondag 27 december 2009 20:57 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Echt niet, ik ben er later bijgekomen. Jij was er toevallig wel weer op precies hetzelfde tijdstip!
Ze weten gewoon niet wat hoffelijkheid is...quote:Op zondag 27 december 2009 20:54 schreef Rookert het volgende:
[..]
Vrouwen![]()
Iedereen wil op zijn tijd een beetje aandacht van het andere geslacht
Ja, of ze weten het gewoon niet t waarderenquote:Op zondag 27 december 2009 21:00 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ze weten gewoon niet wat hoffelijkheid is...
Als je de woorden van je zin verwisselt wordt het echt foutquote:Op zondag 27 december 2009 21:12 schreef Montelly het volgende:
Ik ga die topic gewoon keihard volmaken met gefrustreerde vrouwtjes...
Daar gaat je leven hequote:
Een computer zonder internet? Hahaha ik moet lachenquote:Op zondag 27 december 2009 22:00 schreef Rookert het volgende:
[..]
Daar gaat je leven he![]()
Ik doe nu echt zoveel meer op internet dan voordat we ADSL hadden, ik ga nu niet eens meer achter computer zonder internet
Ja, ik bedoel dus als het internet eruit ligt, kan er dan weinig meer mee, behalve films of series mee kijkenquote:Op zondag 27 december 2009 22:13 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Een computer zonder internet? Hahaha ik moet lachen
Moet je je voorstellen dat onze ouders nog geen internet hadden toen ze naar school gingen en studeren... Dat moet.. anders zijn geweestquote:Op zondag 27 december 2009 22:13 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Een computer zonder internet? Hahaha ik moet lachen
Niet eens een computer laat staan internet. Het werken met typmachines schijnt bovendien er frustrerend te zijnquote:Op zondag 27 december 2009 22:19 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Moet je je voorstellen dat onze ouders nog geen internet hadden toen ze naar school gingen en studeren... Dat moet.. anders zijn geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |