Daag me niet uitquote:Op zondag 27 december 2009 20:51 schreef wikwakka2 het volgende:
Kijk, marok18, zo hoort een OP er uit te zien.
Vrouwenquote:Op zondag 27 december 2009 20:52 schreef Montelly het volgende:
Zo even wezen trollen bij KLB...gelijk al die geemancipeerde feministische kutheksen die nooit een flinke beurt hebben gehad commentaar komen leveren....
...'ik koop zelf wat ik nodig heb'...'ik heb daar geen man voor nodig'....
______!
Echt niet, ik ben er later bijgekomen. Jij was er toevallig wel weer op precies hetzelfde tijdstip!quote:Op zondag 27 december 2009 20:56 schreef Rookert het volgende:
[..]
Vreemd, Mutant01 is er altijd als Marokkaanse18 er is
Ja, ik kreeg een warm gevoel van binnenquote:Op zondag 27 december 2009 20:57 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Echt niet, ik ben er later bijgekomen. Jij was er toevallig wel weer op precies hetzelfde tijdstip!
Ze weten gewoon niet wat hoffelijkheid is...quote:Op zondag 27 december 2009 20:54 schreef Rookert het volgende:
[..]
Vrouwen![]()
Iedereen wil op zijn tijd een beetje aandacht van het andere geslacht
Ja, of ze weten het gewoon niet t waarderenquote:Op zondag 27 december 2009 21:00 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ze weten gewoon niet wat hoffelijkheid is...
Als je de woorden van je zin verwisselt wordt het echt foutquote:Op zondag 27 december 2009 21:12 schreef Montelly het volgende:
Ik ga die topic gewoon keihard volmaken met gefrustreerde vrouwtjes...
Daar gaat je leven hequote:
Een computer zonder internet? Hahaha ik moet lachenquote:Op zondag 27 december 2009 22:00 schreef Rookert het volgende:
[..]
Daar gaat je leven he![]()
Ik doe nu echt zoveel meer op internet dan voordat we ADSL hadden, ik ga nu niet eens meer achter computer zonder internet
Ja, ik bedoel dus als het internet eruit ligt, kan er dan weinig meer mee, behalve films of series mee kijkenquote:Op zondag 27 december 2009 22:13 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Een computer zonder internet? Hahaha ik moet lachen
Moet je je voorstellen dat onze ouders nog geen internet hadden toen ze naar school gingen en studeren... Dat moet.. anders zijn geweestquote:Op zondag 27 december 2009 22:13 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Een computer zonder internet? Hahaha ik moet lachen
Niet eens een computer laat staan internet. Het werken met typmachines schijnt bovendien er frustrerend te zijnquote:Op zondag 27 december 2009 22:19 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Moet je je voorstellen dat onze ouders nog geen internet hadden toen ze naar school gingen en studeren... Dat moet.. anders zijn geweest.
alsof jij geen er geen uren over deot om je klaar te makenquote:Op maandag 28 december 2009 14:28 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Ik ben echt al RUIM een uur aan het wachten op mn zusje die nog steeds bezig is met haar haar en of kleding. Als iets me SUPER AGRESSIEF kan maken is dit het wel.
Uh nee. Tenzij ik mn haar styl/krul, maar dat doe ik laatste tijd zelden.quote:Op maandag 28 december 2009 14:29 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
alsof jij geen er geen uren over deot om je klaar te maken.
Overigens vandaag de piramides gezien, eerlijk gezegd vond ik het niet echt heel speciaal. Ik heb dan ook een grondige hekel aan massatoerisme.
Dat was het ook. En die graftombe stelde al helemaal niks voorquote:Op maandag 28 december 2009 14:32 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Uh nee. Tenzij ik mn haar styl/krul, maar dat doe ik laatste tijd zelden.
Ik heb me binnen 20 minuten gedoucht en aangekleed hoor![]()
Lijkt me wel leuk..voor 3 minuten ofzo
En van wie zou ze dat nou hebben geleerd?quote:Op maandag 28 december 2009 14:28 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Ik ben echt al RUIM een uur aan het wachten op mn zusje die nog steeds bezig is met haar haar en of kleding. Als iets me SUPER AGRESSIEF kan maken is dit het wel.
Jawel, haar icoontje is blauw.quote:Op maandag 28 december 2009 20:25 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je bent te vroeg, ze is er nog niet.
Last seen 28-12-2009 -> 20:29.quote:Op maandag 28 december 2009 20:34 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dan zie jij iets wat ik niet zie.
Wat dacht je van: Icoontje naast haar naam.quote:Op maandag 28 december 2009 20:36 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik wist dat je stalkte, maar dit gaat echt te ver!
quote:Op maandag 28 december 2009 20:41 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wat dacht je van: Icoontje naast haar naam.
Stalkerquote:Op maandag 28 december 2009 20:41 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wat dacht je van: Icoontje naast haar naam.
How come?quote:Op maandag 28 december 2009 21:53 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Piramides gezien vandaag, viel tegen.
Te veel jappen en russen en de binnenkant is niet echt boeiendquote:
Ik kan je niet missenquote:Op maandag 28 december 2009 23:28 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Oh in dat geval peer ik em weer
![]()
![]()
BEN JIJ ER@?@?@/2/21/1/1/1quote:Op maandag 28 december 2009 23:28 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Oh in dat geval peer ik em weer
![]()
![]()
HOU AR JOE??!?11quote:Op maandag 28 december 2009 23:49 schreef Rookert het volgende:
[..]
IK ZOU HARDER KLOPPEN WANT DE BEL DOET HET NIET![]()
!111!!
![]()
![]()
Jezus
AIM FAIN AS VELL, TENK JOE!!!11!1quote:Op maandag 28 december 2009 23:54 schreef Rookert het volgende:
[..]
FAIN, TANKS VERIE MUTS, ENT JOE?!!!11![]()
!1
Zo ja, dan heeft hij per ongeluk dequote:Op dinsdag 29 december 2009 00:04 schreef Rookert het volgende:
[..]
Was jij die gast die 1,5 maand terug Marokkanen ophemelde tot het belachelijke?
WUT A STRAIKING KOOINCIDENS !!!11!quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:07 schreef o.us het volgende:
[..]
AIM FAIN AS VELL, TENK JOE!!!11!1![]()
1!¡
Nee, hij meende het, Marokkanen zijn de vriendelijkste, beste en geweldigste mensen ter wereld zei ie, hij schaamde zich ongeveer om Nederlander te zijnquote:Op dinsdag 29 december 2009 00:07 schreef o.us het volgende:
[..]
Zo ja, dan heeft hij per ongeluk degedrukt ipv de
smiley.
Nee.quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:04 schreef Rookert het volgende:
[..]
Was jij die gast die 1,5 maand terug Marokkanen ophemelde tot het belachelijke?
Dat zijn ze ook. Alleen vanaf hun 15 tot 22e jaar hebben ze ff een dipje. Kan gebeuren.quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:09 schreef Rookert het volgende:
[..]
Nee, hij meende het, Marokkanen zijn de vriendelijkste, beste en geweldigste mensen ter wereld zei ie, hij schaamde zich ongeveer om Nederlander te zijn
quote:Op dinsdag 29 december 2009 06:50 schreef rivegauche het volgende:
[..]
Dat zijn ze ook. Alleen vanaf hun 15 tot 22e jaar hebben ze ff een dipje. Kan gebeuren.
Ja, een Marokkaanse of Berberse vlag. Dat zou cool staan.quote:Op dinsdag 29 december 2009 08:45 schreef zarGon het volgende:
Zeg, Marokkaanse18, waarom neem je geen UI (UserIcon) / avatar onder je naam? Ben je wat makkelijker herkenbaar.
quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:25 schreef Sala-adin het volgende:
Ik heb mijn caramel suiker al in de aanslag
Ik moet eens integreren in mijn eigen landquote:Op dinsdag 29 december 2009 12:43 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Die mocro's begrijpen dat wel a sahbi
quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:43 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Die mocro's begrijpen dat wel a sahbi
Weyo hashoemaquote:Op dinsdag 29 december 2009 12:58 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik moet eens integreren in mijn eigen land![]()
vwo?quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:11 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik kan alleen Nederlands, Engels, beetje oud-grieks en beetje duits/frans, sorry
Wat is nou eigenlijk de meest gesproken Arabisch-achtige taal? Ik vind Berbers en Afghaans (iig die regionen) enzo allemaal hetzelfde klinken, dus wat wordt het meest gesproken?quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:16 schreef Sala-adin het volgende:
Ik nederlands, Engels en Farsi hihi
Hmm, Arabisch mischienquote:Op dinsdag 29 december 2009 13:20 schreef Rookert het volgende:
[..]
Wat is nou eigenlijk de meest gesproken Arabisch-achtige taal? Ik vind Berbers en Afghaans (iig die regionen) enzo allemaal hetzelfde klinken, dus wat wordt het meest gesproken?
Net zo gelijk als Nederlands en Duits waarschijnlijk
Nederlands, Engels, Frans, Duits of Chinees als keuzevak. Maar in Chinees deed je dan schoolexamen in, geen eindexamen.quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:21 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Had jij vmbo gedaan? Hoevaal talen moesten jullie daar doen?
Chinees lijkt me dan grappiger dan Duitsquote:Op dinsdag 29 december 2009 13:22 schreef o.us het volgende:
[..]
Nederlands, Engels, Frans, Duits of Chinees als keuzevak. Maar in Chinees deed je dan schoolexamen in, geen eindexamen.
Oh, ook nog aardig wat dusquote:Op dinsdag 29 december 2009 13:22 schreef o.us het volgende:
[..]
Nederlands, Engels, Frans, Duits of Chinees als keuzevak. Maar in Chinees deed je dan schoolexamen in, geen eindexamen.
Als je Spaans, Engels, Arabisch en Chinees kan bereik je echt ziek veel mensenquote:Op dinsdag 29 december 2009 13:25 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
(Modern Standard) Arabisch is dan ook maar één taal.
Dit jaar.quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:24 schreef Rookert het volgende:
[..]
Chinees lijkt me dan grappiger dan Duits![]()
Wanneer deed jij examen?
Ik volg nu tijdens mijn opleiding lessen Spaans en Chinees. Engels en Arabisch kan ik al.quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:27 schreef Rookert het volgende:
[..]
Als je Spaans, Engels, Arabisch en Chinees kan bereik je echt ziek veel mensen
Relaxed, moest je geen HAVO doen dan? Of nu MBO-> HBO? En dan universiteitquote:Op dinsdag 29 december 2009 13:30 schreef o.us het volgende:
[..]
Dit jaar.Geslaagd en mijn laagste cijfer was een 7. MAVO stelt niets voor joh, nog nooit geleerd ook. Alleen maar tijdens de lessen opgelet.
Jij kan straks echt iets van 5 miljard mensen aansprekenquote:Op dinsdag 29 december 2009 13:31 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik volg nu tijdens mijn opleiding lessen Spaans en Chinees. Engels en Arabisch kan ik al.
Ik was van plan om HAVO te gaan doen omdat er geen enkele MBO-opleiding was die mij interesseerde. Totdat ik International Business heb gevonden. Een Engelstalige opleiding tot medewerker in de internationale zakelijke dienstverlening. Je leert in modules hoe bedrijven in elkaar steken met vakken als bedrijfskunde, marketing, financiering en je leert ook hoe je moet handelen met buitenlanders en je gaat er ook op uit om verschillende talen en culturen te leren kennen. Je krijgt een Nederlandse MBO4+ en een Britse BTEC National Diploma in Business. Met die BTEC diploma is een internationaal geaccepteerd diploma, mits je aangenomen wordt bij de desgewenste universiteit, want in Angelsaksische landen gaat dat niet zo makkelijk. Daarom wil ik hierna ook HBO doen, ik ga niet van school af totdat ik minimaal een Bachelortitel heb. Ik heb ook 3 jaar in Engeland gewoond en dat telde ook mee met het kiezen van een Engelstalige opleiding.quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:32 schreef Rookert het volgende:
[..]
Relaxed, moest je geen HAVO doen dan? Of nu MBO-> HBO? En dan universiteit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |