abonnement Unibet Coolblue
pi_76113810
VOORGAAND TOPIC (#37): Piercings & Zo #37

OP is letterlijk gekopieerd.

Lees voordat je een vraag gaat stellen aub goed de OP, deze is er niet voor niets!

Met piercen wordt bedoeld: een doorboring maken in de huid met de bedoeling er een sieraad in te hangen.

Ben je er van overtuigd dat een bepaalde piercing bij jou past wees er dan zeker van dat je je piercing laat zetten bij een betrouwbare zaak die hygienisch werkt.
Ga nooit alleen maar naar een goedkopere piercingshop omdat het 10 euro in de kosten scheelt.
Laat je van tevoren goed informeren over hoe ze te werk gaan met het steken en schat alvast in hoe jou omgeving op jouw nieuwe piercing gaat reageren (dit hoeft nl. lang niet altijd positief tezijn).
Als je piercing ontstoken is schroom dan niet terug te gaan naar de winkel waar je gepierced bent of ga naar je huisarts. Haal je piercing er niet uit. Laat het zitten totdat iemand die er meer verstand van heeft naar gekeken heeft.

De prijzen per piercingshop willen nog wel eens verschillen. De prijzen bedragen gemiddeld tussen de 25 euro (bijv. oorlel) en 70 euro (bijv. intiem). Deze prijzen kunnen dus best lager of hoger liggen in de zaak waar jij heen gaat.

Indien je je piercingsieraad wilt verwisselen dien je er zeker van te zijn dat de piercing geheeld is.
Hou er rekening mee dat als je op vakantie (bv. Turkije) een nieuw sieraad koop de metaalwaarden anders kunnen liggen (denk aan bv. Nederlands goud en Turks goud, totaal verschillende kwaliteit) en je piercing kan gaan irriteren indien het nog niet genezen is.

***Let op!***- Een piercingshop mag geen (plaatselijke) verdoving toedienen. Geen zalf en ook geen spuitje. Dit is bij de wet verboden.


Het dragen van piercings is een grondrecht volgens de vakcentrale FNV.

Voor een piercing ga je nooit naar een juwelier maar naar een piercingshop. Laat nooit een gaatje in je bovenoor schieten als je een misvormd oor wilt voorkomen. De kans op infecties is een stuk groter omdat deze apparaatjes niet gesteriliseerd kunnen worden. Tevens kan je gaatje nooit exact geplaatst worden en doet het meer pijn.

De tijd dat een piercing nodig heeft om te helen of om dicht te groeien is verschillend per persoon.

Gebruik nooit producten met alcohol om je piercing tijdens het helen schoon te maken (tenzij aanbevolen door de piercer of arts).

Maak je sieraden regelmatig schoon.

De meeste piercingshops hanteren een minimale leeftijd van 16 jaar voor een navel- of gezichts- of oorpiercing. Voor genitale piercings is dit meestal 18 jaar. In sommige gemeenten (zoals Amsterdam) is vastgesteld dat je minimaal 18 jaar moet zijn voor een tattoo of een piercing.

Links met informatie over piercing guns:
bmeworld.com
encyc.bmezine.com

Enkele links naar websites waar je piercingsieraden kunt bestellen:
alloverpiercings.nl
alpha art jewelry
coldsteel.co.uk
crazy-factory.com
jewelsoffantasy.nl
mariebelle.nl
mypiercing.nl (favoriet: niet duur, snelle levering, mooi en netjes verpakt)
piercingworld.nl
roxy-shop.be
wildcat.de (favoriet: professioneel)
bodyartforms

Voorgaande delen:
Piercings #1
Piercings #2
Piercings #3
Piercings #4
Piercings #5
Piercings #6
Piercings #7
Piercings #8
Piercings #9
Piercings #10
Piercings #11
Piercings #12
Piercings #13
Piercings #14
Piercings #15
Piercings #16
Piercings #17
Piercings #18
Piercings #19
Piercings #20
Piercings #21
Piercings #22
Piercings #23
Piercings #24 Bijna Jubileum
Piercings #25 Jubileum
Piercings #26
Piercings #27
Piercings #28
Piercings #29
Piercings #30
Piercings #31
Piercings #32
Piercingtopic #33
Piercingtopic #34
Piercings #35
Piercings ende zo #36
Piercings & Zo #37
pi_76113896
Ik heb dus een week geleden een botte 1,6mm taper door mijn oren geboord, eerst ging het een beetje ontsteken maar nu ik er 2mm tapers in heb zitten is het weer normaal geworden
Ik ben overigens ook niet erg hygenisch bezig geweest (beetje ontsmettingsmiddel op de taper en oor en porren maar )
pi_76114125
Ik kom weer even tvp'en
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
  zondag 27 december 2009 @ 19:52:28 #4
271704 Aaiphone
STOMWEBLOG.NL
pi_76114207
Tvp!
Het stomste weblog vind je hier: KLIKKERDEKLIK!!!
pi_76116301
Wees er trots op omnomnom. Is het niet verstandig om gewoon een beetje die stretchingguide aan te houden?
  zondag 27 december 2009 @ 20:54:20 #6
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_76116348
idd omnomnom, je kan er wel zo over doen maar het is jouw oor wat ontsteekt en straks lelijk wordt als je zo door gaat
an urge to help mankind overcomes me
pi_76116544
Piercings ben zo blij met die van mij
  zondag 27 december 2009 @ 21:02:42 #8
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_76116709
TVP Ga binnenkort in elk oorlel een gaatje erbij halen en als die genezen zijn komt mn industrial
I never look back, darling. It distracts from the now.
  zondag 27 december 2009 @ 21:28:59 #9
271704 Aaiphone
STOMWEBLOG.NL
pi_76117703
Morgen dus weer tongpiercing!!!
Het stomste weblog vind je hier: KLIKKERDEKLIK!!!
pi_76123321
quote:
Op zondag 27 december 2009 20:58 schreef Pluis_Konijn het volgende:
Piercings ben zo blij met die van mij
Die zijn dan ook erg tof
  maandag 28 december 2009 @ 17:01:34 #11
271704 Aaiphone
STOMWEBLOG.NL
pi_76146667
Toch nog ff gewacht met tongpiercing. Doe ik over een tijdje wel. Komt iets beter uit.
Het stomste weblog vind je hier: KLIKKERDEKLIK!!!
pi_76146740
quote:
Op zondag 27 december 2009 23:14 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Die zijn dan ook erg tof
. Op naar de tattoos :3. Voor m'n verjaardag mn arm.. maar das beter voor een ander topique,.
  maandag 28 december 2009 @ 19:16:20 #13
279296 manda-rijn
Citrus reticulata
pi_76151678
mijn tragus begint nu eindelijk weer wat te herstellen Binnenkort balletjes bestellen!
man.da.rijn de; -en 3 m,v kleine, oranje citrusvrucht
pi_76183686
Ik droomde dat ik 2 traguspiercings had Iemand had heel scheef en onprofessioneel een nieuwe in mijn linkeroor geschoten ofzo In m'n slaap, heel raar

Verder gaat het goed met mijn rechtertragus
Toch maar geen nieuwe piercings in de planning.
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
pi_76183718
terugvind piercing
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
  dinsdag 29 december 2009 @ 16:47:53 #16
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_76185561
quote:
Op zondag 27 december 2009 19:44 schreef OM-NOM-NOM het volgende:
Ik heb dus een week geleden een botte 1,6mm taper door mijn oren geboord, eerst ging het een beetje ontsteken maar nu ik er 2mm tapers in heb zitten is het weer normaal geworden
Ik ben overigens ook niet erg hygenisch bezig geweest (beetje ontsmettingsmiddel op de taper en oor en porren maar )
Bohhhhh stoer mag ik je aanraken?
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_76185949
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 16:47 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Bohhhhh stoer mag ik je aanraken?
Als je hem niet mag aanraken, mag je dat bij mij wel doen hoor..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
  dinsdag 29 december 2009 @ 16:57:56 #18
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_76186013
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 16:56 schreef theKiD het volgende:

[..]

Als je hem niet mag aanraken, mag je dat bij mij wel doen hoor..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahaha ja maar dan is het niet stoer en gewaagd en vooral recalcitrant .
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_76187971
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 16:57 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Hahaha ja maar dan is het niet stoer en gewaagd en vooral recalcitrant .
Maar.. Maar.. Ik ben dat al van mezelf Daar heb ik geen onhygiënische piercings voor nodig

Ik twijfel al jaar of 4 over een PA Wat moet ik doen.. Durf ik t wel
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
  dinsdag 29 december 2009 @ 17:52:07 #20
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_76188052
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 17:50 schreef theKiD het volgende:

[..]

Maar.. Maar.. Ik ben dat al van mezelf Daar heb ik geen onhygiënische piercings voor nodig

Ik twijfel al jaar of 4 over een PA Wat moet ik doen.. Durf ik t wel
Gewoon er doorheen laten jassen, al hou ik persoonlijk niet van genitale piercings. Blijkbaar wil je 'm toch erg graag!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_76188950
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 17:52 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Gewoon er doorheen laten jassen, al hou ik persoonlijk niet van genitale piercings. Blijkbaar wil je 'm toch erg graag!
Punt is dat ze opgerekt moeten worden.. Tenminste dat heb ik gehoord, ivm snijden bij de dunne ring die erin gezet word bij de eerste x prikken... En dat durf ik niet
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
  dinsdag 29 december 2009 @ 18:24:43 #22
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_76189163
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 18:17 schreef theKiD het volgende:

[..]

Punt is dat ze opgerekt moeten worden.. Tenminste dat heb ik gehoord, ivm snijden bij de dunne ring die erin gezet word bij de eerste x prikken... En dat durf ik niet
Wat ik zo lees op internet moet 'ie met minimaal 2,4mm gezet worden. En dat vindt men aan de dunne kant.. dus zal je moeten rekken ja . maar je weet toch dat de pijn tijdelijk is en dat het resultaat het altijd waard is?
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_76189524
@ theKid; Meestal wordt het gewoon meteen groter gepierced, dus dan hoef je niet te stretchen.
En het doet niet heel veel meer zeer als iets op 2,4 of op 1,6mm gepierced wordt.
pi_76190945
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 18:24 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Wat ik zo lees op internet moet 'ie met minimaal 2,4mm gezet worden. En dat vindt men aan de dunne kant.. dus zal je moeten rekken ja . maar je weet toch dat de pijn tijdelijk is en dat het resultaat het altijd waard is?
Dat weet ik idd ondertussen allemaal wel.. maar toch.. we hebben t hier wel over mijn gevoelige kleine kiddow
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_76190997
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 19:10 schreef theKiD het volgende:

[..]

Dat weet ik idd ondertussen allemaal wel.. maar toch.. we hebben t hier wel over mijn gevoelige kleine kiddow
Ik vind het wel baas als je het doet overigens. .
Mij niet gezien.. wat genitale piercings betreft.. vind het zo eng
pi_76191324
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 19:12 schreef Pluis_Konijn het volgende:

[..]

Ik vind het wel baas als je het doet overigens. .
Mij niet gezien.. wat genitale piercings betreft.. vind het zo eng
*zoekt lef bij elkaar*
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
  dinsdag 29 december 2009 @ 20:33:44 #27
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_76194546
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 19:19 schreef theKiD het volgende:

[..]

*zoekt lef bij elkaar*
* Debsterr geeft een extra zakje lef
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_76194608
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 19:12 schreef Pluis_Konijn het volgende:

[..]

Ik vind het wel baas als je het doet overigens. .
Mij niet gezien.. wat genitale piercings betreft.. vind het zo eng
wel een aanrader.. heb er al veel plezier van gehad en is minder pijnlijk dan een tong of navelpiercing
pi_76194691
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 20:35 schreef krengetje het volgende:

[..]

wel een aanrader.. heb er al veel plezier van gehad en is minder pijnlijk dan een tong of navelpiercing
Kun je nagaan, terwijl dat toch een best gevoelige area is.. lijkt me O.o..
Maar goed.. verder dan m'n gezicht.. durf ik niet ofzo
pi_76199548
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 20:35 schreef krengetje het volgende:

[..]

wel een aanrader.. heb er al veel plezier van gehad en is minder pijnlijk dan een tong of navelpiercing
Whut?! Tong wordt altijd als een van de makkelijkste piercings gezien, kan er iets nóg minder pijn doen?
  dinsdag 29 december 2009 @ 22:37:25 #31
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_76200111
Ik zit te twijfelen, ik wou opnieuw mijn neus laten piercen, maar aan de andere kant lijkt een tongpiercing me ook tof.
pi_76210192
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 22:26 schreef Empathologica het volgende:

[..]

Whut?! Tong wordt altijd als een van de makkelijkste piercings gezien, kan er iets nóg minder pijn doen?
ja
pi_76218916
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 18:17 schreef theKiD het volgende:

[..]

Punt is dat ze opgerekt moeten worden.. Tenminste dat heb ik gehoord, ivm snijden bij de dunne ring die erin gezet word bij de eerste x prikken... En dat durf ik niet
Bij een PA wordt vaak een dikkere ring gezet dan de breedte van de naald. Een PA is de enige waarbij dat gedaan wordt. De reden is dat het dan minder bloed. Dus je hoeft later niet te stretchen als je niet wil. Maar dikkere ringetjes schijnen comfortabeler te zitten. 2,4 of 3 mm. is een normale diktemaat.
Waarom zou je het niet doen? Bevalt het je niet, kan hij er nog altijd uit later!
pi_76219925
quote:
Op woensdag 30 december 2009 13:42 schreef ParanoidEv het volgende:

[..]

Bij een PA wordt vaak een dikkere ring gezet dan de breedte van de naald. Een PA is de enige waarbij dat gedaan wordt. De reden is dat het dan minder bloed. Dus je hoeft later niet te stretchen als je niet wil. Maar dikkere ringetjes schijnen comfortabeler te zitten. 2,4 of 3 mm. is een normale diktemaat.
Waarom zou je het niet doen? Bevalt het je niet, kan hij er nog altijd uit later!
Mja.. de twijfel blijft bestaan.. Maar mss een goed voornemen voor 2010
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
  woensdag 30 december 2009 @ 14:08:34 #35
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_76219938
Moet je trouwens met een verse tong piercing nou koelen of juist niet?
Want ik las laatst ergens dat je moet koelen en op een andere site stond dat warm water juist goed is, want dat bevordert de doorbloeding.

[ Bericht 0% gewijzigd door GimmeGore op 30-12-2009 14:20:51 ]
pi_76220244
quote:
Op woensdag 30 december 2009 14:08 schreef GimmeGore het volgende:
Moet je trouwens met een verse tong piercing nou koelen of juist niet?
Want ik las laatst ergens dat je moet koelen en op een andere site stond dat warm water juist goed is, want dat bevorderd de doorbloeding.
Koelen is om de zwelling minder te laten worden en idd warme dranken is voor de goede doorbloeding = betere genezing.
Ik heb ook geen idee meer hoe ik dat 4 jaar geleden heb gedaan. Volgens mij heb ik 1 dag wat ijs en vla gegeten voor de koelte en toen die zwelling redelijk ver weg was, gewoon alles gedronken/ gegeten. Dus incl warme dingen..
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_76220572
Weer eens een tvp.

Binnenkort misschien toch maar eens een VCH laten zetten. Ik wil het al zo lang maar ik durf niet.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_76220795
quote:
Op woensdag 30 december 2009 14:08 schreef GimmeGore het volgende:
Moet je trouwens met een verse tong piercing nou koelen of juist niet?
Want ik las laatst ergens dat je moet koelen en op een andere site stond dat warm water juist goed is, want dat bevordert de doorbloeding.
Ik denk dat je gewoon er zo normaal mogelijk mee moet doen, dus eventueel wel wat koelen met ijsklontjes voor de ergste zwelling, maar behalve goed schoonhouden na het eten niet moeilijk moet doen met eten en drinken. Het geneest sowieso snel vanwege je speeksel!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  woensdag 30 december 2009 @ 22:59:28 #39
167419 Leinonlein
Exit AMS, Enter BLN
pi_76243207
quote:
Op woensdag 30 december 2009 14:23 schreef DevilsWhore het volgende:
Weer eens een tvp.

Binnenkort misschien toch maar eens een VCH laten zetten. Ik wil het al zo lang maar ik durf niet.
De prik is naar maar hij geneest snel en het is echt een leuke piercing . Waarom durf je niet? Anders moet je gewoon iemand meenemen die zijn/haar hand beschikbaar stelt voor knijpen, werkt bij mij altijd wel goed.
Levenswerk: Berlijn Blog.
  woensdag 30 december 2009 @ 23:21:39 #40
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_76244372
quote:
Op woensdag 30 december 2009 22:59 schreef Leinonlein het volgende:

[..]

De prik is naar maar hij geneest snel en het is echt een leuke piercing . Waarom durf je niet? Anders moet je gewoon iemand meenemen die zijn/haar hand beschikbaar stelt voor knijpen, werkt bij mij altijd wel goed.

Misschien omdat er iemand met een naald vlakbij je clit zit
En misschien omdat je met je blote muts voor een onbekende ligt
pi_76246868
De eerste keer dat ik in m'n blote kont stond vond ik dat ver-schrik-ke-lijk! Maar tegenwoordig trek ik zo m'n broek uit voor Sharon De naald is nog wel het engste maar het valt echt zo godsgruwelijk mee. Als je het eenmaal gedaan hebt denk je 'Whyyyyy didn't I do this before?!' enzo.
pi_76262507
Zijn er hier dames met een tepelpiercing? Zo ja waar heb je deze laten zetten en deed het veel pijn?
Ik wil er ook eentje dus ik ben even aan het kijken wat de ervaringen van anderen zijn.
Haters gonna hate.
  donderdag 31 december 2009 @ 13:59:29 #43
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_76262965
Ik heb een tepelpiercing [voor mij] links. Zit er al weer 4 jaar ofzo ondertussen.
Pijn viel me enorm mee, genezen was een beetje gedoe en pas op met kanten bh's en armbanden als je slaapt qua blijven haken.
Verder ben ik er nogsteeds heel blij mee. Mooie piercing. Misschien dat ik de andere ook nog eens laat zetten maar dan vertical.
an urge to help mankind overcomes me
pi_76263168
Heb er 2 en in Amsterdam laten zetten bij Classic Ink and Mods in augustus 2008.
Het zetten viel heel erg mee eigenlijk, ja het deed zeer en ja het bloedde maar ik zou het zo weer doen.

Bij mij zijn het wel bitches om te genezen, afgelopen herfst leken ze het eindelijk goed te doen, weinig wondvocht en het rare paarse bultje was eindelijk weg en nu sinds de winter zijn ze weer over de zeik,
Wondvocht, bloed, onder de balletjes is het heel week, van die roze, nattige huid zeg maar. Duuuus binnenkort weer ff tripje richting de shop, want ik begin het beu te worden.

Maar dit is vast niet bij iedereen zo btw, mijn nichtje heeft er ook een en die heeft nooit gebloed of wondvocht gesproeid. En ze heeft er tot nu toe nog nooit problemen gehad en heeft hem nu een halfjaar.
  donderdag 31 december 2009 @ 14:08:31 #45
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_76263393
Ik heb er ook nooit echt problemen mee gehad eigenlijk. Geen bloed of overmatig wondvocht iig.
Schoonhouden was de eerste paar weken heel gevoelig en ik ben er een keer snachts aan blijven hangen met een armband.
Laten zetten bij bodycult trouwens.
an urge to help mankind overcomes me
pi_76263507
Oke ik zou dan zo een staafje willen horizontaal met van die balletjes Maar ik lees dat ze dus wel kunnen gaan ontsteken en ik denk ook wel dat het per persoon verschilt met mijn navelpiercing heb ik ook nooit last gehad.
Haters gonna hate.
pi_76263559
Ik denk dan wel dat ik het in Rotterdam laat doen dat is bij mij het dichtstij, die tattoo man die bij mij in de stad zit heeft niet zo een goede naam wat piercings betreft.
Haters gonna hate.
pi_76263595
quote:
Op donderdag 31 december 2009 14:11 schreef CyclingGirl het volgende:
Oke ik zou dan zo een staafje willen horizontaal met van die balletjes Maar ik lees dat ze dus wel kunnen gaan ontsteken en ik denk ook wel dat het per persoon verschilt met mijn navelpiercing heb ik ook nooit last gehad.
verschilt idd per persoon.
ik heb met die van mij vanaf het begin problemen gehad, uiteindelijk zelfs een bioplast staafje erin laten zetten, mocht niet baten.
altijd pijn eraan, en er kwam altijd witte prut uit.
wat een zegen was het toen ik hem er uit haalde.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_76263651
Dat kan ik mij wel voorstellen dan! Ik laat m iig voor het wielerseizoen zetten dan anders zit ik straks met pijn aan mijn tiet op die fiets lol.
Haters gonna hate.
pi_76263679
quote:
Op woensdag 30 december 2009 22:59 schreef Leinonlein het volgende:

[..]

De prik is naar maar hij geneest snel en het is echt een leuke piercing . Waarom durf je niet? Anders moet je gewoon iemand meenemen die zijn/haar hand beschikbaar stelt voor knijpen, werkt bij mij altijd wel goed.
Het blootgaan voor de piercer. En ik ben met een vriendin van me meegeweest toen zij hem liet zetten, en ik ben nog niet vergeten hoe ze keek toen.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_76263780
Ach die man/vrouw heeft er wel meer gezien volgens mij hoor. Wat is nu de meest pijnlijke piercing om te laten zetten?
Haters gonna hate.
  donderdag 31 december 2009 @ 14:23:22 #52
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_76263975
Van wat ik hoor is een septum onwijs naar en van mn eigen piercings [tragus, tepel, lip, conch, rook] vond ik zeker de conch het meest pijn doen.
Maar denk dat het per persoon flink verschilt.
an urge to help mankind overcomes me
pi_76264253
quote:
Op donderdag 31 december 2009 14:18 schreef CyclingGirl het volgende:
Ach die man/vrouw heeft er wel meer gezien volgens mij hoor. Wat is nu de meest pijnlijke piercing om te laten zetten?
Anja heeft sowieso wel meer gezien van mij.
Eerst maar eens wachten tot ze terug komt van vakantie.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_76264517
quote:
Op donderdag 31 december 2009 14:23 schreef saaw het volgende:
Van wat ik hoor is een septum onwijs naar en van mn eigen piercings [tragus, tepel, lip, conch, rook] vond ik zeker de conch het meest pijn doen.
Maar denk dat het per persoon flink verschilt.
Septum was een hel. Heb ik zelf gehad. Heelde ook heel slecht bij mij.. Maar ooohhh wat deed die pijn zeg
  donderdag 31 december 2009 @ 14:36:08 #55
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_76264530
quote:
Op donderdag 31 december 2009 14:03 schreef Empathologica het volgende:
Heb er 2 en in Amsterdam laten zetten bij Classic Ink and Mods in augustus 2008.
Het zetten viel heel erg mee eigenlijk, ja het deed zeer en ja het bloedde maar ik zou het zo weer doen.

Bij mij zijn het wel bitches om te genezen, afgelopen herfst leken ze het eindelijk goed te doen, weinig wondvocht en het rare paarse bultje was eindelijk weg en nu sinds de winter zijn ze weer over de zeik,
Wondvocht, bloed, onder de balletjes is het heel week, van die roze, nattige huid zeg maar. Duuuus binnenkort weer ff tripje richting de shop, want ik begin het beu te worden.

Maar dit is vast niet bij iedereen zo btw, mijn nichtje heeft er ook een en die heeft nooit gebloed of wondvocht gesproeid. En ze heeft er tot nu toe nog nooit problemen gehad en heeft hem nu een halfjaar.
Ik vond het zelfs vrij weinig pijn doen, maar ik heb dan ook een redelijk hoge pijngrens.
En misschien ligt het er ook wel aan hoe gevoelig je tepels zijn.

Bij mij deden ze het in het begin geweldig, tot ik eczeem op mn borst kreeg, toen zijn ze allebei gaan ontsteken en sindsdien is het huilen met de pet op.
pi_76264690
Die septum is ook super gaaf maar ik mag het niet vanwege mijn werk.
Ach ik kijk volgende maand wel even als het weer wat rustiger is overal, die feestdagen ook.
Dan laat ik er wel een zetten en voel ik het vanzelf wel lol.
Haters gonna hate.
pi_76265126
quote:
Op donderdag 31 december 2009 14:40 schreef CyclingGirl het volgende:
Die septum is ook super gaaf maar ik mag het niet vanwege mijn werk.
Ach ik kijk volgende maand wel even als het weer wat rustiger is overal, die feestdagen ook.
Dan laat ik er wel een zetten en voel ik het vanzelf wel lol.
Septum kan je zo je neus in draaien, met zo;n half ringetje. Mijn piercer pierct septum altijd met zo;n half ringetje, vanwege het verbergen enzo. (:
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_76265192
quote:
Op donderdag 31 december 2009 14:18 schreef CyclingGirl het volgende:
Ach die man/vrouw heeft er wel meer gezien volgens mij hoor. Wat is nu de meest pijnlijke piercing om te laten zetten?
Septum was wel pijnlijk ja, maar ook dat zwakte meteen weer af.. Je kunt een septum wel redelijk verbergen he, gewoon omhoog klappen.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_76265229
quote:
Op donderdag 31 december 2009 14:40 schreef CyclingGirl het volgende:
Die septum is ook super gaaf maar ik mag het niet vanwege mijn werk.
Ach ik kijk volgende maand wel even als het weer wat rustiger is overal, die feestdagen ook.
Dan laat ik er wel een zetten en voel ik het vanzelf wel lol.
Septum heb je met een retainer zo verstopt in minder dan 1 seconde
-edit- Wow, ik loop achter
pi_76265289
quote:
Op donderdag 31 december 2009 14:11 schreef CyclingGirl het volgende:
Oke ik zou dan zo een staafje willen horizontaal met van die balletjes Maar ik lees dat ze dus wel kunnen gaan ontsteken en ik denk ook wel dat het per persoon verschilt met mijn navelpiercing heb ik ook nooit last gehad.
Als je een fatsoenlijke piercer zoekt, zal het niet gaan ontsteken. En of je nou een staafje of ringetje neemt, het maakt niet uit qua ontstekingskans.
pi_76265379
quote:
Op donderdag 31 december 2009 14:55 schreef Empathologica het volgende:

[..]

Als je een fatsoenlijke piercer zoekt, zal het niet gaan ontsteken. En of je nou een staafje of ringetje neemt, het maakt niet uit qua ontstekingskans.
Of er fatsoenlijk voor zorgt. (Maar goed, het gebeurd echt zelden dat iemand toegeeft dat niet te doen.'Ja ik heb precies gedaan hoe het moest.' 'Hoe dan' 'Ja eeeeh') Of een goede kwaliteit piercing gebruikt natuurlijk.
  donderdag 31 december 2009 @ 15:57:29 #62
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_76267818
ow, ik ben echt de eerste om dat toe te geven
Van die unicura ofzo gebruik ik nooit, want daar kan mijn huid niet tegen, en ik heb een tijdje lang van die zoutoplossing van de apotheek gebruikt en ook dat ging niet goed met mijn huid.
pi_76267892
Zouoplossing is gelijk aan de waarden in je lichaam ezo, hoe kan dat nou misgaan? Of had je een flesje wat je open en dicht kon draaien ofzo? Dan kunnen er natuurlijk weer vieze troep in je verpakking
pi_76268256
Ik krijg droge tepels van zoutoplossingen, en ik heb zelfgemaakte en geproduceerde (dus voor infusen enzo) zoutoplossingen gebruikt en nee, werden echt schraal. Technicare daarintegen is geweldig spul maar ik weet niet waar het te koop is en m'n zakje is op.
  donderdag 31 december 2009 @ 16:14:33 #65
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_76268508
quote:
Op donderdag 31 december 2009 16:08 schreef Empathologica het volgende:
Ik krijg droge tepels van zoutoplossingen, en ik heb zelfgemaakte en geproduceerde (dus voor infusen enzo) zoutoplossingen gebruikt en nee, werden echt schraal. Technicare daarintegen is geweldig spul maar ik weet niet waar het te koop is en m'n zakje is op.
dat dus (en ik dacht nog dat het aan mijn huid lag)
en dat is niet echt fijn als je van jezelf al een probleemhuid hebt
pi_76269384
Ik heb het even negekeken hoe het zit, maar dan is het een 'hypertonic' zoutoplossing (waar minder water in zit dan je huidcellen), waardoor je dus wel spoelt, maar er minder water voor 'terugkrijgt.
http://en.wikipedia.org/wiki/Osmosis
Ultiem saai leesvoer voor oud en nieuw voor iedereen die zich ECHtTverveelt
Ik ga ook maar eens stoppen met nadenken en straks om 17:00 als ik klaar ben een biertje opentrekken!
  vrijdag 1 januari 2010 @ 12:57:33 #67
167419 Leinonlein
Exit AMS, Enter BLN
pi_76288635
Gelukkig nieuwjaar (en goedemorgen) piercingfans
quote:
Op donderdag 31 december 2009 14:18 schreef CyclingGirl het volgende:
Ach die man/vrouw heeft er wel meer gezien volgens mij hoor. Wat is nu de meest pijnlijke piercing om te laten zetten?
Ach ja dagelijks, waar mensen zich druk om maken. Als je er niet klaar voor bent kun je maar beter nog even wachten denk ik dan maar .

Mijn pijnlijkste was toen ik daith en rook tegelijk liet zetten (industrial), dat was mijn enige in de categorie; eens maar nooit meer. Verder vond ik conch ook wel redelijk naar.
Levenswerk: Berlijn Blog.
pi_76288983
Ik vond de triangle het meest pijnlijke, maar ben naderhand ook tot de conclusie gekomen dat ie íets te oppervlakkig gezet is.....
  vrijdag 1 januari 2010 @ 18:52:14 #69
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_76327081
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 18:52 schreef pumpkinsoup het volgende:
Ik wil nog steeds een nieuwe piercing
Waarom gebruik je je snakebites niet meer dan?
Of heb ik dat fout
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
  zaterdag 2 januari 2010 @ 16:45:40 #71
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_76328206
Jeuj, ik heb in beide oren een gaatje naast mijn normale oorlel-gaatje! Zo gaaf! Wel bij de piercingstudio laten doen natuurlijk En ik gok zo dat er over een tijdje nog wel 3e gaatjes bij komen ook

Maar denk eerst hierna de industrial
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_76328252
Haaai!

Ik heb een vraagje waar iemand me vast wel mee kan helpen!

Ik heb al jaren een Labret, en wilde nu eigenlijk wel een ringetje nemen i.p.v. een staafje. Nu heb ik online een coole webshop ontdekt (daar gaat m'n eindejaarsbonus), maar wat is de 'meest gangbare' maat voor een lippiercing (de lengte, zeg maar).

Alvast bedankt
  zaterdag 2 januari 2010 @ 16:54:22 #73
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_76328502
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 16:10 schreef PluisigNijntje het volgende:

[..]

Waarom gebruik je je snakebites niet meer dan?
Of heb ik dat fout
Hmh omdat ik die al een paar jaar heb, ben ze een beetje zat en soms doe ik er maar eentje in... maar ik wil iets anders hihi, al best lang eigenlijk, het liefst heb ik een madison, maar dat ziet er stom uit omdat ik snakebites heb en 2 dermals onder m'n navel.. dus dan is het 2, 2, 2 allemaal onder elkaar
  zaterdag 2 januari 2010 @ 16:55:41 #74
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_76328542
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 16:47 schreef Faithfulness het volgende:
Haaai!

Ik heb een vraagje waar iemand me vast wel mee kan helpen!

Ik heb al jaren een Labret, en wilde nu eigenlijk wel een ringetje nemen i.p.v. een staafje. Nu heb ik online een coole webshop ontdekt (daar gaat m'n eindejaarsbonus), maar wat is de 'meest gangbare' maat voor een lippiercing (de lengte, zeg maar).

Alvast bedankt
Dat hangt van je lipdikte af, ik zou gewoon even naar een piercer gaan en daar eerst een ringetje proberen.
pi_76328642
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 16:55 schreef pumpkinsoup het volgende:

[..]

Dat hangt van je lipdikte af, ik zou gewoon even naar een piercer gaan en daar eerst een ringetje proberen.
Enorm dik
Ga dat wel even doen inderdaad.
Sneeuw
pi_76330499
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 16:54 schreef pumpkinsoup het volgende:

[..]

Hmh omdat ik die al een paar jaar heb, ben ze een beetje zat en soms doe ik er maar eentje in... maar ik wil iets anders hihi, al best lang eigenlijk, het liefst heb ik een madison, maar dat ziet er stom uit omdat ik snakebites heb en 2 dermals onder m'n navel.. dus dan is het 2, 2, 2 allemaal onder elkaar
Meisje dat bij mij in de klas zat heeft een madison, maar die was zover uitgegroeid dat er alleen nog een stukje huid overheen zat. Maar zo zat ;ie al 1,5 jaar. Ik vind die dingen echt zo lelijk.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_76331102
Ik zit eraan te denken om misschien een daith of conque te laten zetten.. Heb nu tragus en anti-tragus Vind t wel een grappige combi. Maar m'n ene oor blijft nog steeds zo akelig leeg .

Mijn pijnlijkste piercing om te zetten.. anti-tragus. Puur door de klem die erop werd gezet. Piercer: Ja de naald zit! Ik: Mooi haal nu verrrdommmeee die klem eraf!

pi_76341341
Conque? Conch bedoel je, neem ik aan?
AAAAAAAAAAAAAAAARGH.
Volgens mij zijn m'n tepelpiercings zo over de zeik dat ze aan het uitgroeien zijn
pi_76342119
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 22:53 schreef Empathologica het volgende:
Conque? Conch bedoel je, neem ik aan?
AAAAAAAAAAAAAAAARGH.
Volgens mij zijn m'n tepelpiercings zo over de zeik dat ze aan het uitgroeien zijn
Doet het pijn om tepelpiercings te laten zetten eigenlijk?
Ik heb er zat ook daar beneden heb er nu in totaal 23 maar tepelpiercings blijf ik dood eng vinden
Opzondag 29 mei 2011 23:51 schreef Adelante het volgende:
Pizie heeft echt overal foto's van he!?! Of een zingend varken of een benchpressende she-male: niets is haar te gek!
pi_76342557
Weet niet wat je allemaal hebt maar op zich vond ik tepelpiercings zetten mee vallen, kan het niet echt vergelijken.
De linkse is al een keer eerder uitgegroeid dus die moest al door littekenweefsel heen, en nu groeien ze weer allebei uit. Of ja, ik weet het nog niet. Ze zijn in ieder geval niet happy en het staafje is toch wel erg voelbaar en af en toe ook zichtbaar.

Maar gewoon doen, het is zo gedaan. Hoor mensen zeggen dat ze kraakbeenpiercings erger vonden
pi_76342762
okee okee
agh je moet alles een keer geprobeerd hebben dus ik zal het vast niet laten om ze ook te nemen

Maar heb je veel kans op uitgroei?
En gaan je tepels er heel anders door uitzien stel dat ze wel uitgroeien?
Opzondag 29 mei 2011 23:51 schreef Adelante het volgende:
Pizie heeft echt overal foto's van he!?! Of een zingend varken of een benchpressende she-male: niets is haar te gek!
pi_76342862
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 22:53 schreef Empathologica het volgende:
Conque? Conch bedoel je, neem ik aan?
AAAAAAAAAAAAAAAARGH.
Volgens mij zijn m'n tepelpiercings zo over de zeik dat ze aan het uitgroeien zijn
Ja, verkeerde benaming via google gezien Hier dus..

Verder lijkt me deze combi wel wat voor m'n lege oor!


Auw @ tepelpiercings die ontstoken zijn trouwens.. Jeukt vreselijk zeker?

[ Bericht 8% gewijzigd door GotC op 02-01-2010 23:48:00 ]
pi_76344160
@Pixie; Als ze uitgroeien zie je er niks van eigenlijk, alleen een klein wit streepje. Ligt er aan hoe ver je het laat uitgroeien, als je er vroeg bij bent valt het vaak wel mee als je het goed laat genezen en verzorgd.
En of ze snel uitgroeien... Tsja, ik ken veel dames die er alleen maar gezeik mee hebben maar ook veel dames die er totaal geen last van hebben. Het gaat óf hartstikke goed óf kei fout lijkt het wel.
Bij mij is links dus voor de 2e keer aan het uitgroeien en rechts voor de eerste keer..
@GotC; Wie z'n tepelpiercings zijn ontstoken?
En plaatje is volgens mij frans ofzo, dus snap de verwarring wel
pi_76344252
quote:
Op zondag 3 januari 2010 00:10 schreef Empathologica het volgende:

@GotC; Wie z'n tepelpiercings zijn ontstoken?
En plaatje is volgens mij frans ofzo, dus snap de verwarring wel
Ontstoken, uitgroeien.. is al laat, sorry
pi_76344534
Aaah Denk al, ik mis iets.
Ontsteking heb ik gelukkig nog niet gehad, maar echt, stelletje krengen. Ben nog bezig met afscheid aan het nemen, maar als ze eruit gaan, paar maanden laten genezen en dan keertje richting Paradigm Bodyart, kijken hoe dat bevalt.. Iemand ervaringen mee?
  zondag 3 januari 2010 @ 00:27:52 #86
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_76344833
quote:
Op zondag 3 januari 2010 00:20 schreef Empathologica het volgende:
Aaah Denk al, ik mis iets.
Ontsteking heb ik gelukkig nog niet gehad, maar echt, stelletje krengen. Ben nog bezig met afscheid aan het nemen, maar als ze eruit gaan, paar maanden laten genezen en dan keertje richting Paradigm Bodyart, kijken hoe dat bevalt.. Iemand ervaringen mee?

Met opnieuw laten zetten of Paradigm?
pi_76344899
Beide eigenlijk wel
Toen ik voor de 2e keer ging piercen voelde ik er niks van, maar er zat meer dan een jaar tussen uitgroeien en weer laten zetten dusja.
  zondag 3 januari 2010 @ 00:36:46 #88
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_76345116
Die van mij zitten er nog steeds in (en zien er weer wat beter uit)

Maar Paradigm is een fijne zaak, mijn tepelpiercings zijn daar ook gezet, door Jeff.
Aardige kerel, legde alles uit, vond het tof dat ik ze verticaal wou
Ze gebruiken daar btw geen klemmen. Vond ik erg vreemd, maar ze zitten net zo mooi, dus mij maakt et niets uit.
  zondag 3 januari 2010 @ 00:39:00 #89
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_76345182
ik twijfel ook om mn andere tepel verticaal te laten piercen. lijkt me wel grappig zo naast elkaar
an urge to help mankind overcomes me
pi_76345197
Oei dat wordt dan pijnlijk.. Ik heb vrijwel geen tepels, of beter gezegd, ze zijn zo godsgruwelijk plat, dat zonder klem echt hels is. Sharon wou het zo ook doen maar het lukte d'r niet
pi_76345454
quote:
Op zondag 3 januari 2010 00:39 schreef Empathologica het volgende:
Oei dat wordt dan pijnlijk.. Ik heb vrijwel geen tepels, of beter gezegd, ze zijn zo godsgruwelijk plat, dat zonder klem echt hels is. Sharon wou het zo ook doen maar het lukte d'r niet
Dat heb ik me dus wel eens afgevraagd,
kun je je tepels wel laten piercen als ze in normale staat eigenlijk bijna niet aanwezig zijn?
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
pi_76346072
Ja, dat wel. Heb vrouwen gezien met ingetrokken tepels die ze hadden laten piercen zodat ze mooie tepels hadden

Met platte tepels is er wel meer kans op uitgroei doordat er mee druk op staat, maar ik heb gehoord over:
- Gewoon piercen, dus rechte naald en staafje of ringetje
- Kromme naald, recht staafje
- Rechte naald, gebogen staafje
En die laatste 2 zouden de kans op uitgroei kunnen verminderen. Maar ik laat het aan de piercer over om te beslissen wat er voor mij het beste is.
  zondag 3 januari 2010 @ 01:39:10 #93
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_76346950
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 17:51 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

Meisje dat bij mij in de klas zat heeft een madison, maar die was zover uitgegroeid dat er alleen nog een stukje huid overheen zat. Maar zo zat ;ie al 1,5 jaar. Ik vind die dingen echt zo lelijk.
Had ze een surface? Ik vind dermals mooier namelijk
pi_76347010
Ik heb sinds vanmiddag een vertical labret, en ik ben echt verliefd Het was even een fel prikje, maar snel over. Voel hem nu amper zitten. Drink nog uit een rietje, maar toen ik net antibiotica moest nemen met water heb ik voorzichtig water uit een plastic beker gedronken en dat ging prima. Eten wilde ook best, had wel gewoon mie, weet niet of ik bijvoorbeeld al brood kan afbijten.

Hij lijkt nu een klein beetje scheef te zitten, kan dit ook komen door de zwelling van mijn lip komen? Denk dat dat minder opvalt als ik over een paar weken een korter staafje krijg.

Ben bij Classic Ink And Mods geweest, geholpen door Sharon. Wat een fantastisch mens !
pi_76347501
quote:
Op zondag 3 januari 2010 00:10 schreef Empathologica het volgende:
@Pixie; Als ze uitgroeien zie je er niks van eigenlijk, alleen een klein wit streepje. Ligt er aan hoe ver je het laat uitgroeien, als je er vroeg bij bent valt het vaak wel mee als je het goed laat genezen en verzorgd.
En of ze snel uitgroeien... Tsja, ik ken veel dames die er alleen maar gezeik mee hebben maar ook veel dames die er totaal geen last van hebben. Het gaat óf hartstikke goed óf kei fout lijkt het wel.
Bij mij is links dus voor de 2e keer aan het uitgroeien en rechts voor de eerste keer..
@GotC; Wie z'n tepelpiercings zijn ontstoken?
En plaatje is volgens mij frans ofzo, dus snap de verwarring wel
Ok tnx voor de info
zal er nog is goed overnadenken
Opzondag 29 mei 2011 23:51 schreef Adelante het volgende:
Pizie heeft echt overal foto's van he!?! Of een zingend varken of een benchpressende she-male: niets is haar te gek!
pi_76349450
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 23:16 schreef Pixie. het volgende:

[..]

Doet het pijn om tepelpiercings te laten zetten eigenlijk?
Ik heb er zat ook daar beneden heb er nu in totaal 23 maar tepelpiercings blijf ik dood eng vinden
23 piercings?
Haters gonna hate.
  zondag 3 januari 2010 @ 11:26:39 #97
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_76351638
quote:
Op zondag 3 januari 2010 01:41 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
Ik heb sinds vanmiddag een vertical labret, en ik ben echt verliefd Het was even een fel prikje, maar snel over. Voel hem nu amper zitten. Drink nog uit een rietje, maar toen ik net antibiotica moest nemen met water heb ik voorzichtig water uit een plastic beker gedronken en dat ging prima. Eten wilde ook best, had wel gewoon mie, weet niet of ik bijvoorbeeld al brood kan afbijten.

Hij lijkt nu een klein beetje scheef te zitten, kan dit ook komen door de zwelling van mijn lip komen? Denk dat dat minder opvalt als ik over een paar weken een korter staafje krijg.

Ben bij Classic Ink And Mods geweest, geholpen door Sharon. Wat een fantastisch mens !
Ja, zou sowieso even wachten met beoordelen of ie wel recht zit totdat de zwelling weg is en hij genezen is En idd, korter staafje helpt ook vaak
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_76351832
quote:
Op zondag 3 januari 2010 01:41 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
Ik heb sinds vanmiddag een vertical labret, en ik ben echt verliefd Het was even een fel prikje, maar snel over. Voel hem nu amper zitten. Drink nog uit een rietje, maar toen ik net antibiotica moest nemen met water heb ik voorzichtig water uit een plastic beker gedronken en dat ging prima. Eten wilde ook best, had wel gewoon mie, weet niet of ik bijvoorbeeld al brood kan afbijten.

Hij lijkt nu een klein beetje scheef te zitten, kan dit ook komen door de zwelling van mijn lip komen? Denk dat dat minder opvalt als ik over een paar weken een korter staafje krijg.

Ben bij Classic Ink And Mods geweest, geholpen door Sharon. Wat een fantastisch mens !
Wat een kutpiercer heb jij, dat ;ie je pierct terwijl je aan de antibiotica zit.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_76351878
Wist Sharon uberhaupt wel dat je antibiotica slikt??
pi_76353338
Ho wacht. Dat is een beetje kut gelopen. Ik heb begin van de middag de piercing gehaald, had nog nergens last van. Eind van de middag kreeg ik ineens last van mijn blaas, eind van de avond piste ik bloed en ben ik naar de huisartsenpost gegaan. Dikke blaasontsteking. Als ik me niet helemaal gezond had gevoeld of al aan de antibiotica was geweest was ik zelf uberhaupt niet gegaan natuurlijk. Sharon heeft er zeker niets mee te maken in dit geval!
Wat zijn precies de gevaren van de antibiotica voor mijn piercing? Ik heb het namelijk keihard nodig, I'm in pain!

Edit: Even gebeld, volgens Sharon kan het niet zoveel kwaad, en zal het de genezing eerder helpen dan tegenwerken. Mocht er toch iets verkeerd gaan, moet ik natuurlijk gewoon langskomen. Ik woon gelukkig in Amsterdam en ze zijn 7 dagen per week open

[ Bericht 23% gewijzigd door AllOfTheSameBlood op 03-01-2010 12:34:14 ]
pi_76353679
Dus niks kutpiercer Wel klote voor AOTSB, maar jij kan er ook niks aan doen.
Het zal volgens mij niet zo'n vaart lopen dat nu je lip er af valt ofzo, maar antibiotica is gewoon rotzooi wat alle flora in je lichaam een beetje overhoop haalt, en jij hebt nu een wondje in je lip. Dus de bacteriën die normaal alles tegenhouden (je commensale flora) die is waarschijnlijk ook beetje pissed off. Althans, dat lijkt mij.
pi_76353905
quote:
Op zondag 3 januari 2010 12:25 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
Ho wacht. Dat is een beetje kut gelopen. Ik heb begin van de middag de piercing gehaald, had nog nergens last van. Eind van de middag kreeg ik ineens last van mijn blaas, eind van de avond piste ik bloed en ben ik naar de huisartsenpost gegaan. Dikke blaasontsteking. Als ik me niet helemaal gezond had gevoeld of al aan de antibiotica was geweest was ik zelf uberhaupt niet gegaan natuurlijk. Sharon heeft er zeker niets mee te maken in dit geval!
Wat zijn precies de gevaren van de antibiotica voor mijn piercing? Ik heb het namelijk keihard nodig, I'm in pain!

Edit: Even gebeld, volgens Sharon kan het niet zoveel kwaad, en zal het de genezing eerder helpen dan tegenwerken. Mocht er toch iets verkeerd gaan, moet ik natuurlijk gewoon langskomen. Ik woon gelukkig in Amsterdam en ze zijn 7 dagen per week open
Oh ok dan is het goed. Maar het mag eigenlijk niet.

Hoe bevalt ;ie trouwens tot nu toe? Hopen dat ;ie niet snel uitgroeit. Ik heb er ook 1, bijna 2 jaar. Ik was laatst even bij de piercer langs geweest, en die zei dat ik de enige ben waarbij die niet uitgegroeid is. (:
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_76353991
Ow, lol. Dat hoop ik ook niet. Ik ken juist vrij veel mensen die hem al jaren hebben. Ik vind hem echt supermooi, en het valt zoooo reuze mee! De pijn van de prik was even nasty, maar nu voel ik niks meer eigenlijk. Heb alleen een idioot dikke onderlip nu, maar ik zwel sowieso erg snel Je had m'n oor moeten zien toen mijn rook net een week was gezet. Die is gelukkig perfect genezen.
pi_76354103
quote:
Op zondag 3 januari 2010 12:42 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
Ow, lol. Dat hoop ik ook niet. Ik ken juist vrij veel mensen die hem al jaren hebben. Ik vind hem echt supermooi, en het valt zoooo reuze mee! De pijn van de prik was even nasty, maar nu voel ik niks meer eigenlijk. Heb alleen een idioot dikke onderlip nu, maar ik zwel sowieso erg snel Je had m'n oor moeten zien toen mijn rook net een week was gezet. Die is gelukkig perfect genezen.
Die prik is inderdaad nasty, en bij mij mocht ;ie twee keer, omdat ze ;m de eerste keer te diep had gezet, en ;ie toen door een bloedvat heen zat. Die tweede keer was pijnlijker. Maar ik zou het zo weer doen.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
  zondag 3 januari 2010 @ 15:49:47 #105
167419 Leinonlein
Exit AMS, Enter BLN
pi_76361111
Pijn? Uitgroeien? Gaat het nog steeds over een vertical labret? Want van beide geen last gehad (4 jaar inmiddels).
Levenswerk: Berlijn Blog.
pi_76362055
Ik vond het prikje echt even fel hoor, maar heb een vrij lage pijngrens Ik gilde bij mijn rook

Maar verder doet het geen pijn meer, puur de naald die er doorheen ging. Die grotere kans op uitgroeien heb ik eerlijk gezegd verder ook niemand over gehoord.
  zondag 3 januari 2010 @ 16:39:30 #107
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_76363031
Over rooks gesproken, mijne geneest maar niet lekker.
Niet dat ie echt ontstoken is oid maar het blijft maar korsterig en jeukerig en zit er ondertussen al weer 4 maanden ofzo.
an urge to help mankind overcomes me
pi_76363505
Kraakbeen kan er héél lang over doen om te genezen, dus zo gek is het niet dat ie na 4 maanden nog zo is
Hopelijk doet ie het snel wat beter..
pi_76363886
Mijne was pas na 9 maanden rustig Af en toe tussendoor periodes gehad dat ik er niet zoveel van voelde, maar die werden afgewisseld met periodes vol roodheid, pijn, zwellingen en wondvocht.

Korsterig en jeukerig is hij ook heeeel lang geweest, tot en met 8 maanden ofzo. Pas na 9 maanden kon ik er dus fijn op slapen zonder dat ik wakker werd met een geïrriteerde piercing vol korstjes.
  zondag 3 januari 2010 @ 17:19:08 #110
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_76364516
Ja dat helpt ook niet echt mee natuurlijk, ik slaap altijd op dat oor.
Mn conch [andere oor] was echt mega snel genezen.
an urge to help mankind overcomes me
pi_76366394
quote:
Op zondag 3 januari 2010 16:14 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
Ik vond het prikje echt even fel hoor, maar heb een vrij lage pijngrens Ik gilde bij mijn rook

Maar verder doet het geen pijn meer, puur de naald die er doorheen ging. Die grotere kans op uitgroeien heb ik eerlijk gezegd verder ook niemand over gehoord.
Het verschilt ook per persoon he Maar dat is wat Anja mij vertelt had.
Bij mij is ;ie wel naar voren gekomen, maar hij zit toch al een jaar goed zo. (:
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_76366431
quote:
Op zondag 3 januari 2010 16:52 schreef Empathologica het volgende:
Kraakbeen kan er héél lang over doen om te genezen, dus zo gek is het niet dat ie na 4 maanden nog zo is
Hopelijk doet ie het snel wat beter..
Genezingsperiode is toch iets van 6 tot 9 maanden?
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
  zondag 3 januari 2010 @ 18:27:46 #113
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_76367047
quote:
Op zondag 3 januari 2010 18:10 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

Genezingsperiode is toch iets van 6 tot 9 maanden?
Ja, kraakbeen is idd 3-9 maanden Komt vooral omdat kraakbeen een stuk minder doorbloed is dan ander weefsel zoals je oorlel, en daarom duurt het zo lang
I never look back, darling. It distracts from the now.
  zondag 3 januari 2010 @ 22:45:06 #114
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_76380578
Ik heb ook nog nooit last gehad van mijn piercings (die in m'n lip dan) en ook geen pijn met het laten zetten
pi_76381716
Voor de mensen met een vertical labret, hoe vaak hingen jullie met je lip in de zoutoplossing? Weet niet meer of ze 1 of 2x per dag zei tegen mij
  zondag 3 januari 2010 @ 23:15:32 #116
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_76382208
quote:
Op zondag 3 januari 2010 23:06 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
Voor de mensen met een vertical labret, hoe vaak hingen jullie met je lip in de zoutoplossing? Weet niet meer of ze 1 of 2x per dag zei tegen mij
ik heb twee off centres.. maar ik deed het vaak alleen maar 1 keer, 's avonds samen met het tandpoetsen.
  maandag 4 januari 2010 @ 00:20:56 #117
214921 cvboer
CV vakidioot
pi_76384880
Mooie verhalen om te lezen, maar ik moet er niet aan denken om een piercing in mijn jongeheer te laten zetten.
Er komt altijd een moment waarop je moet kiezen tussen het geld dat je verdient en de tijd die je verliest om het te verdienen, tijd is alles behalve geld.
pi_76416180
Hé, dit topic gemist. Tvpiercing

De 3 mm gaat er nog steeds niet door. Ik denk dat ik maar ga tapen. Alleen het rotte is dat ik ringetjes heb, ipv plugs/tunnels. Naja ik zie wel.
A liar is a person who uses the valid designations, the words, in order to make something which is unreal appear to be real. - Nietzche
pi_76416583
quote:
Op zondag 3 januari 2010 23:06 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
Voor de mensen met een vertical labret, hoe vaak hingen jullie met je lip in de zoutoplossing? Weet niet meer of ze 1 of 2x per dag zei tegen mij
Helemaal niet, het hoefde niet omdat je lip goed doorbloed is en heel snel geneest.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
  maandag 4 januari 2010 @ 22:07:56 #120
279296 manda-rijn
Citrus reticulata
pi_76417819
Ik moet binnenkort misschien weer door de MRI-scanner, en dan mag je uiteraard geen metaal hebben. Dan is een plastic piercingsierraad toch wel voldoende om even tijdelijk door mijn tragus te jatsen?
man.da.rijn de; -en 3 m,v kleine, oranje citrusvrucht
  maandag 4 januari 2010 @ 22:15:51 #121
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_76418248
quote:
Op maandag 4 januari 2010 22:07 schreef manda-rijn het volgende:
Ik moet binnenkort misschien weer door de MRI-scanner, en dan mag je uiteraard geen metaal hebben. Dan is een plastic piercingsierraad toch wel voldoende om even tijdelijk door mijn tragus te jatsen?
MRI duurt volgens mij maximaal anderhalf uur ofzo dus ik zou hem gewoon lekker er uit halen, zo snel groeit het niet dicht [mits genezen]
an urge to help mankind overcomes me
  maandag 4 januari 2010 @ 23:54:02 #122
279296 manda-rijn
Citrus reticulata
pi_76422791
van mij is dus nog niet genezen, vandaar Neuspiercing die haal ik er zo uit, en oorbellen ook, maar mijn tragus moet er niet aan denken dat die dichtgroeit.

En daarbij krijg ik waarschijnlijk daarvoor nog een onderzoek met contrastvloeistof en een hele grote naald onder röntgendoorlichting, dus duurt het best wel lang

[ Bericht 28% gewijzigd door manda-rijn op 05-01-2010 00:09:11 ]
man.da.rijn de; -en 3 m,v kleine, oranje citrusvrucht
pi_76443523
Kun je er geen bioplast ofzo in doen?
A liar is a person who uses the valid designations, the words, in order to make something which is unreal appear to be real. - Nietzche
  dinsdag 5 januari 2010 @ 17:00:35 #124
279296 manda-rijn
Citrus reticulata
pi_76444127
vast wel Maar gaat om een dag, hooguit 2 dagen (ben bang dat ik zelf ga verwisselen dat ik het gaatje niet kan vinden.

Moet eerst nog om een röntgen, nou dan hou ik m mooi erin
man.da.rijn de; -en 3 m,v kleine, oranje citrusvrucht
pi_76449259
quote:
Op maandag 4 januari 2010 21:46 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

Helemaal niet, het hoefde niet omdat je lip goed doorbloed is en heel snel geneest.
Met een goede doorbloeding haal je het vuil niet weg...

manda-rijn, ik zou als ik jou was ook gewoon bioplast ofzo er tijdelijk indoen. Gaatje moet je toch wel kunnen vinden? Het oppervlak is zo klein.
pi_76463703
hm ,wat een voorwaarden om hier te mogen posten
mag ik hier wel een vraag stellen over een micro dermal?
It takes years to built trust,
And a few seconds to destroy it...
  woensdag 6 januari 2010 @ 00:18:48 #127
279296 manda-rijn
Citrus reticulata
pi_76465969
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 23:26 schreef candygirl het volgende:
hm ,wat een voorwaarden om hier te mogen posten
mag ik hier wel een vraag stellen over een micro dermal?
Van mij mag dat. Volgens mij is de definitie van piercing dat je de huid gaat doorboren om daar een sieraad in te hangen, en volgens mij is dat een micro dermal ook.

@ParanoidEv, heb een half functionerende schouder aan die kant, dus het word allemaal krapjes En dan durf ik niet zo goed
man.da.rijn de; -en 3 m,v kleine, oranje citrusvrucht
  woensdag 6 januari 2010 @ 01:06:37 #128
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_76479623
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 00:18 schreef manda-rijn het volgende:

[..]

Van mij mag dat. Volgens mij is de definitie van piercing dat je de huid gaat doorboren om daar een sieraad in te hangen, en volgens mij is dat een micro dermal ook.

@ParanoidEv, heb een half functionerende schouder aan die kant, dus het word allemaal krapjes En dan durf ik niet zo goed
Hm dat is wat lastig ja Heb je geen lief iemand die je even wil assisteren?
  woensdag 6 januari 2010 @ 13:56:49 #130
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_76480740
Ze zijn met zulke dingen niet altijd even slim...
Alles van metaal moest eruit voor een ct-scan, dus ik industrials eruit halen, zegt die verpleegkundige: die dingen in je oorlel moeten er ook uit, hoor.
Ik: eeehm die zijn van hout...
Zij
pi_76481085
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 00:18 schreef manda-rijn het volgende:

[..]

Van mij mag dat. Volgens mij is de definitie van piercing dat je de huid gaat doorboren om daar een sieraad in te hangen, en volgens mij is dat een micro dermal ook.

@ParanoidEv, heb een half functionerende schouder aan die kant, dus het word allemaal krapjes En dan durf ik niet zo goed
Even teruggaan naar je piercer
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 19:07 schreef ParanoidEv het volgende:

[..]

Met een goede doorbloeding haal je het vuil niet weg...

manda-rijn, ik zou als ik jou was ook gewoon bioplast ofzo er tijdelijk indoen. Gaatje moet je toch wel kunnen vinden? Het oppervlak is zo klein.
Nope, maar met douchen e.d. spoelt het ook weg.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
  woensdag 6 januari 2010 @ 14:15:28 #132
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_76481468
Piercingsieraadfaal

Van het weekend gezellig een sneeuwballengevecht gehouden, maar ik kom er net achter dat een van m'n helixsieraadjes niet ongehavend uit de strijd is gekomen. Balletje foetsie. Gelukkig had ik nog een staafje liggen dat erin past, maar dat is met allemaal ringetjes geen gezicht. Dus nu heb ik eindelijk een goed excuus om nieuwe dingetjes te bestellen.

Waar een beetje sneeuw al niet goed voor is
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_76482818
Nou ik wil dus volgende maand een tepelpiercing laten zetten, waar in Rotterdam en omstreken kan ik dit het beste laten doen, graag mensen met ervaring, ik kom zelf uit Dordrecht.
Haters gonna hate.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 6 januari 2010 @ 14:56:44 #134
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_76483224
quote:
Op zondag 3 januari 2010 23:06 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
Voor de mensen met een vertical labret, hoe vaak hingen jullie met je lip in de zoutoplossing? Weet niet meer of ze 1 of 2x per dag zei tegen mij
Bij mij wordt meestal aangeraden minimaal 2 keer, maximaal 3 keer.

Ook ik heb trouwens nog nooit gehoord van een uitgegroeide eskimo [vertical labret]. Lijkt het me ook niet echt de plaats voor. Maargoed. Het is een makkelijke piercing vind ik zelf, nauwelijks last van gehad.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_76483940
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 14:15 schreef IJsdraakje het volgende:
Piercingsieraadfaal

Van het weekend gezellig een sneeuwballengevecht gehouden, maar ik kom er net achter dat een van m'n helixsieraadjes niet ongehavend uit de strijd is gekomen. Balletje foetsie. Gelukkig had ik nog een staafje liggen dat erin past, maar dat is met allemaal ringetjes geen gezicht. Dus nu heb ik eindelijk een goed excuus om nieuwe dingetjes te bestellen.

Waar een beetje sneeuw al niet goed voor is
Ik liep laatst in de Ikea en zag ineens in een spiegel die ze daar verkochten ( ) dat het balletje van mijn helix foetsie was. Heb nu een lelijke piercing van de six (een circular barbell, in een helix vind het geen gezicht). Maar eigenlijk wil ik een segmentring, maar wil geen piercingtang kopen en ik snap die dingen zelf niet. Misschien dat ik bij mijn eksimo-wissel haar wel even een segmentringetje erin laat jassen, mits het niet te duur is (Student Heb ook "gespaard" voor m'n eskimo)
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 14:56 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Bij mij wordt meestal aangeraden minimaal 2 keer, maximaal 3 keer.

Ook ik heb trouwens nog nooit gehoord van een uitgegroeide eskimo [vertical labret]. Lijkt het me ook niet echt de plaats voor. Maargoed. Het is een makkelijke piercing vind ik zelf, nauwelijks last van gehad.
Ow, ik doe het nu 1x. Mijn lip wordt er ook zo droog van, dus hou het maar even op 1x. Hoe lang duurt het voor die kutzwelling weg is? Heb hem zaterdag gezet, zwelling zit er (denk ik) nog. Het stomme is echter dat ik me niet meer kan herinneren hoe dun m'n lip was voor de zwelling Dus ik weet niet of het al minder wordt, ben erg mutsig daarin.
  woensdag 6 januari 2010 @ 18:21:37 #136
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_76492165
Over de eskimo: in het begin 2x, maar dat werd al heel snel 1x. Zoals hierboven ook al gezegd: m'n makkelijkste piercing tot nu toe. (Op die ene keer na dat ik 'm eruit haalde voor de tandarts en 'm er niet meer in kreeg. Oprekken vind ik geen fijn iets )

Hoelang het geduurd heeft voor de zwelling weg was? Geen idee meer, weet alleen nog dat ik aardig lang met een veel te lang staafje heb rondgelopen, dus ik vermoed dat het na een week weer op normaal formaat zat.

*Gaat verder kijken naar ringetjes*
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 6 januari 2010 @ 18:24:38 #137
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_76492285
Bij mij duurde de zwelling ong. een weekje.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_76493254
Ow, dan kan het inderdaad kloppen dat het nog niet weg is Ik zie het staafje weer sinds vandaag, maar net na het piercen zag ik daar veel meer van.
Ik vrees echt dat hij iets scheef staat. Maar het valt vooral mij op, en dan enkel als ik er echt op let. Op foto's lijkt hij nog veel schever trouwens. Maar ik wacht wel even af, hij lijkt rechter te staan dan een paar dagen geleden, dus misschien komt het door de zwelling.

Reacties zijn trouwens heel positief, huisgenootje vond hem supermooi (en zij is totaal geen piercingtype volgens mij) en een vriendin zij dat hij me staat "alsof ik hem al jaren heb". Ik zou hem ook (nu al) niet meer willen missen Nu dit weekend mijn ouders nog, die vinden het vreselijk.

Vind eten nog wel even wennen, er zit steeds van alles op mijn lip zonder dat ik het door heb..
pi_76495467
heb een maand geleden een microdermal laten plaatsen op mijn decolleté
Geen enkele last van gehad,geen blauwe plek of beurs gevoel.
Nu sinds gisteren wel gevoelig en ook het idee dat hij losser zit.
Kan dit komen doordat hij nu vast groeit en dat het daarom gevoeliger is en losser zit?
Is niet warm of rood erom heen dus een onsteking denk ik van niet.

[ Bericht 0% gewijzigd door candygirl op 06-01-2010 21:00:44 ]
It takes years to built trust,
And a few seconds to destroy it...
  woensdag 6 januari 2010 @ 19:47:23 #140
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_76496147
zag net in de tram trouwens een jongen met een anti-eyebrow piercing die er erg naar ontstoken met pus en bijna uitgegroeid uitzag
an urge to help mankind overcomes me
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 6 januari 2010 @ 19:50:18 #141
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_76496285
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 19:32 schreef candygirl het volgende:
heb een maand geleden een microdermal laten plaatsen op mijn decollote.
Geen enkele last van gehad,geen blauwe plek of beurs gevoel.
Nu sinds gsiter wel gevoelig en ook het idee dat hij losser zit.
Kan dit komen doordat hij nu vast groeit en dat het daarom gevoeliger is en losser zit?
Is niet warm of rood erom heen dus een onsteking denk ik van niet.
Zo had ik het in het begin ook, maar na één jaar/1,5 jaar moest hij er uiteindelijk toch uit.
Hoop dat dat bij jou niet geldt, en misschien is het gewoon even dat hij zo doet en daarna niet meer.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_76497254
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 19:47 schreef saaw het volgende:
zag net in de tram trouwens een jongen met een anti-eyebrow piercing die er erg naar ontstoken met pus en bijna uitgegroeid uitzag
Bleh! Dat mensen soms niet doorhebbben dat dat ding echt niet wil, of dat hij er echt uit aan het groeien is. Zo'n goor gezicht!
  woensdag 6 januari 2010 @ 21:54:31 #143
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_76502551
Venom bites....
Next up, toch maar geen neuspiercing en ook geen enkele tongpiercing
pi_76502840
Oke, ik google dus nooit meer op 'venom bites'
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
pi_76503752
Bij venombites staan de piercings toch een stuk dichter bij elkaar? Zo ja: die is ook op m'n wishlist.
A liar is a person who uses the valid designations, the words, in order to make something which is unreal appear to be real. - Nietzche
pi_76503958
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 22:16 schreef MissSpooky het volgende:
Bij venombites staan de piercings toch een stuk dichter bij elkaar? Zo ja: die is ook op m'n wishlist.
Naar wat ik verneem, zijn het 2 tongpiercings naast elkaar.
Oh, maar tegenwoordig kan het ook hetzelfde betekenen als snakebites.

Mysterie opgelost.
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 6 januari 2010 @ 22:21:32 #147
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_76504031
Volgens mij zijn het twee lip piercings naast elkaar aan een kant.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  woensdag 6 januari 2010 @ 22:21:55 #148
271704 Aaiphone
STOMWEBLOG.NL
pi_76504056
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 21:59 schreef PluisigNijntje het volgende:
Oke, ik google dus nooit meer op 'venom bites'
Leuke plaatjes bij he?
Het stomste weblog vind je hier: KLIKKERDEKLIK!!!
pi_76504076
Venom Piercing
From BMEzine Encyclopedia

Venom piercing was a term originally used to refer to paired side-by-side off-centre tongue piercings, named after the placement of a snake's fangs. Since the initial coining of the term, its meaning has broadened to also include paired lip rings.



Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
pi_76504144
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 22:22 schreef PluisigNijntje het volgende:
Venom Piercing
From BMEzine Encyclopedia

Venom piercing was a term originally used to refer to paired side-by-side off-centre tongue piercings, named after the placement of a snake's fangs. Since the initial coining of the term, its meaning has broadened to also include paired lip rings.


[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hey, leuk wel
lijkt me wel enorm onhandig met eten, ik denk dat je er heel vaak op bijt
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  woensdag 6 januari 2010 @ 23:56:56 #151
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_76508022
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 22:20 schreef PluisigNijntje het volgende:

[..]

Naar wat ik verneem, zijn het 2 tongpiercings naast elkaar.


Mysterie opgelost.

Dat dus
pi_76508072
Ik word binnenkort 18 en voor m'n verjaardag wil ik een industrial laten zetten in A'dam. Weet iemand daar goede shops?

Alvast bedankt!
pi_76508088
Snakebites : 2 lippiercings.
Venombites: 2 tongpiercings.

Done.
pi_76509991
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 23:58 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ik word binnenkort 18 en voor m'n verjaardag wil ik een industrial laten zetten in A'dam. Weet iemand daar goede shops?

Alvast bedankt!
Classic Ink en Mods, in een steegje tussen Kalverstraat en Rokin, vanaf het station nét acher de Dam (2e steegje naar links vanaf de Dam denk ik. Hoop dat ik het goed zeg, ik moet even in spiegelbeeld denken Kom zelf van de andere kant met fiets of tram. Ik vind ze geweldig, vooral Sharon, die is
pi_76511656
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 23:59 schreef Pluis_Konijn het volgende:
Snakebites : 2 lippiercings.
Venombites: 2 tongpiercings.

Done.
Oja klopt. Maar er is nog een 'bite' waarbij de piercings dichter op elkaar staan, ik kom alleen even niet op de naam.
A liar is a person who uses the valid designations, the words, in order to make something which is unreal appear to be real. - Nietzche
  donderdag 7 januari 2010 @ 08:25:40 #156
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_76511788
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 08:11 schreef MissSpooky het volgende:

[..]

Oja klopt. Maar er is nog een 'bite' waarbij de piercings dichter op elkaar staan, ik kom alleen even niet op de naam.
Spiderbites Googlen geeft alleen wat gore resultaten .
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  donderdag 7 januari 2010 @ 13:27:44 #157
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_76520426
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 08:25 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Spiderbites Googlen geeft alleen wat gore resultaten .
* GimmeGore gaat eens spiderbites googlen
  donderdag 7 januari 2010 @ 13:52:45 #158
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_76521257
sowieso al die verschillende 'bites' zijn wel interessant. cyberbites, angelbites, caninebites, spiderbites, snakebites, viperbites, venombites, wat heb je nog meer?
an urge to help mankind overcomes me
pi_76522814
Pffft, ik vind het verwarrende semi-hippe emotermen die uitgeband moeten worden.
pi_76532762
Ik kan me nog herinneren dat er een klant was die een 'Britney' wou.. En dat bleek dan een navelpiercing te zijn
Al die bites.. Pfrt, ken alleen de snakebites en venoms en dat is meer dan genoeg.
  donderdag 7 januari 2010 @ 19:24:45 #161
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_76533393
Ik haal ze altijd door elkaar
Maar juist om die hele 'we bedenken nog een stoerdere naam ervoor' vind ik het wel grappig allemaal.

En snakebites vind ik wel mooi [bij een meisje dan]
an urge to help mankind overcomes me
pi_76539331
ik heb tijdje geleden tongpiercing en nekpiercing laten zetten.
Bij de tongpiercing was het ongeveer weekje dik.
Bij de nekpiercing helemaal niet,
hij staat wel iets van 1 mm scheef, maar dat is verder geen probleem


een foto van de nekpiercing:
http://i50.tinypic.com/uc6dd.jpg
pi_76553134
Een nape vind ik eigenlijk wel wat hebben.
A liar is a person who uses the valid designations, the words, in order to make something which is unreal appear to be real. - Nietzche
  donderdag 14 januari 2010 @ 23:53:53 #164
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_76831677
Godver ben aan het twijfelen geslagen, septum vind ik toch ook wel heel erg gaaf.

Waarom moeten piercings ook zo duur zijn?
3 tegelijk kan mijn budget niet aan

En misschien moet ik eerst ff proberen een septum te photoshoppen op een foto van mezelf xD
  vrijdag 15 januari 2010 @ 01:15:13 #165
214921 cvboer
CV vakidioot
pi_76834543
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 21:26 schreef Cilla het volgende:
ik heb tijdje geleden tongpiercing en nekpiercing laten zetten.
Bij de tongpiercing was het ongeveer weekje dik.
Bij de nekpiercing helemaal niet,
hij staat wel iets van 1 mm scheef, maar dat is verder geen probleem


een foto van de nekpiercing:
http://i50.tinypic.com/uc6dd.jpg
why? jezelf verminken voor iets wat jezelf niet ziet.
Er komt altijd een moment waarop je moet kiezen tussen het geld dat je verdient en de tijd die je verliest om het te verdienen, tijd is alles behalve geld.
  vrijdag 15 januari 2010 @ 09:28:01 #166
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_76840045
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 23:53 schreef GimmeGore het volgende:
Godver ben aan het twijfelen geslagen, septum vind ik toch ook wel heel erg gaaf.

Waarom moeten piercings ook zo duur zijn?
3 tegelijk kan mijn budget niet aan

En misschien moet ik eerst ff proberen een septum te photoshoppen op een foto van mezelf xD
Meerdere piercings tegelijk laten zetten lijkt me sowieso niet zo'n goed idee. 2 kan eventueel nog wel maar veel tegelijk kan je lichaam wel eens minder leuk vinden.
an urge to help mankind overcomes me
pi_76845552
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 01:15 schreef cvboer het volgende:

[..]

why? jezelf verminken voor iets wat jezelf niet ziet.
Weet je nog, die Energie Broeken met die grote logo's op de kont?
Waarom gaf jij zoveel geld uit aan iets wat je zelf niet zag?
  vrijdag 15 januari 2010 @ 12:40:10 #168
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_76846831
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 09:28 schreef saaw het volgende:

[..]

Meerdere piercings tegelijk laten zetten lijkt me sowieso niet zo'n goed idee. 2 kan eventueel nog wel maar veel tegelijk kan je lichaam wel eens minder leuk vinden.

Met die 2 tongpiercings lijkt het me juist handiger om ze allebei tegelijk te laten zetten.
Anders zit je 2x met een dikke tong enz
pi_76850653
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 01:15 schreef cvboer het volgende:

[..]

why? jezelf verminken voor iets wat jezelf niet ziet.
Dude. Zie je facialpiercings als er geen spiegel is? Zie je tatt's waar kleding over zit?
Niet zo bekrompen joh.
A liar is a person who uses the valid designations, the words, in order to make something which is unreal appear to be real. - Nietzche
pi_76852684
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 09:28 schreef saaw het volgende:

[..]

Meerdere piercings tegelijk laten zetten lijkt me sowieso niet zo'n goed idee. 2 kan eventueel nog wel maar veel tegelijk kan je lichaam wel eens minder leuk vinden.
Ik weet nog wel dat mijn vriend er in 2 dagen eens 4 ofzo heeft laten zetten (hij was welwillend testobject).
2 intiem, en 2 in zijn oor. Emotioneel deed het veel met hem, maar een paar dagen later was hij wat ziekjes, en de hele boel is gaan ontsteken. Alles dik en pus er uit Met wat antibiotica ging het vrij snel weer goed, maar het was wel een wijze les. Hoewel dat hij ziek werd misschien wel door iets anders kwam, maar toch was het hem wat te veel dus.
  vrijdag 15 januari 2010 @ 15:21:41 #171
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_76853601
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 14:17 schreef MissSpooky het volgende:

[..]

Dude. Zie je facialpiercings als er geen spiegel is? Zie je tatt's waar kleding over zit?
Niet zo bekrompen joh.
Gelukkig voel ik mn lippiercing tenminste.
En ik loop hele dagen topless rond zodat ik naar mn tepelpiercings kan kijken
pi_76854068
Hahaha
A liar is a person who uses the valid designations, the words, in order to make something which is unreal appear to be real. - Nietzche
pi_76875574
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 21:26 schreef Cilla het volgende:
ik heb tijdje geleden tongpiercing en nekpiercing laten zetten.
Bij de tongpiercing was het ongeveer weekje dik.
Bij de nekpiercing helemaal niet,
hij staat wel iets van 1 mm scheef, maar dat is verder geen probleem


een foto van de nekpiercing:
http://i50.tinypic.com/uc6dd.jpg
Waarom vind je het niet erg dat ie scheef zit??? Praat je het voor jezelf zo goed?

Mij lijkt het ook wel vet om er 1 in mijn nek te hebben, maar dat moet ie wel kaarsrecht zitten !!! Weet iemand hoe zo'n ding heet?
Have fun...
  zaterdag 16 januari 2010 @ 00:14:36 #174
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_76876142
die nekpiercing bedoel je?
Nape (piercing)


Maar met nekpiercing begrijpt men je ook vast wel
pi_76876309
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 00:14 schreef GimmeGore het volgende:
die nekpiercing bedoel je?
Nape (piercing)


Maar met nekpiercing begrijpt men je ook vast wel
Die ja, thanx . Zie ze op plaatjes vaak scheef zitten... als dat zo wordt gaat ie er meteen uit, prutswerk
Have fun...
  zaterdag 16 januari 2010 @ 00:28:51 #176
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_76876697
Ik wil nog steeds graag een tongpiercing, dat zou dan de tweede piercing worden... Maar als ik dat doe word het m'n dood

Ik las hier over een eskimo, die ik vind ik zo mooi Alleen niet bij mezelf.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  zaterdag 16 januari 2010 @ 00:31:35 #177
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_76876798
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 00:28 schreef Samzz het volgende:
Ik wil nog steeds graag een tongpiercing, dat zou dan de tweede piercing worden... Maar als ik dat doe word het m'n dood

Ik las hier over een eskimo, die ik vind ik zo mooi Alleen niet bij mezelf.

hoezo wordt een tongpiercing je dood?
  zaterdag 16 januari 2010 @ 00:33:17 #178
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_76876850
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 00:31 schreef GimmeGore het volgende:

[..]

hoezo wordt een tongpiercing je dood?
Mijn pa en ma zijn zo gruwelijk anti piercing... M'n dood is overdreven, maar ik weet zeker dat ze vies kwaad worden en dat voor zeer lange tijd blijven.

Maar, ik kan wel wachten tot ik het huis uit ben
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  zaterdag 16 januari 2010 @ 00:37:32 #179
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_76876991
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 00:33 schreef Samzz het volgende:

[..]

Mijn pa en ma zijn zo gruwelijk anti piercing... M'n dood is overdreven, maar ik weet zeker dat ze vies kwaad worden en dat voor zeer lange tijd blijven.

Maar, ik kan wel wachten tot ik het huis uit ben
ik ken zat mensen die jarenlang verborgen hebben gehouden dat ze een tongpiercing hadden

ach, misschien volgende week 2 tongpiercings, maar een septum vind ik ook zo leuk. (weet alleen niet of dat leuk staat)
  zaterdag 16 januari 2010 @ 01:21:17 #180
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_76878377
Ik zit er aan te denken binnenkort deze twee te laten zetten.

pi_76880203
Gister tepelpiercing laten zetten!
Was superzenuwachtig, en de naald erdoor doet ook best even zeer, maar het viel me eigenlijk super mee!

Aangezien ik graag half op m'n buik/zij slaap heb ik nu maar één kant laten doen, maar ga zeker terug voor een tweede!

De ervaring hier was ook veel positiever dan de ervaring die ik had met een labret laten piercen. Daar heb ik niet alleen gruwelijke angst en pijn geleden ("Doe je ogen maar even dicht"), het begon ook nog eens te ontsteken
  † In Memoriam † zaterdag 16 januari 2010 @ 11:25:41 #182
187254 Giertje
lets all make believe
pi_76884427
ik heb donderdag mijn 2de industrial laten zetten over 3 maanden komt er een staafje door
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
  zaterdag 16 januari 2010 @ 13:02:56 #183
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_76887293
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 00:37 schreef GimmeGore het volgende:

[..]

ik ken zat mensen die jarenlang verborgen hebben gehouden dat ze een tongpiercing hadden

ach, misschien volgende week 2 tongpiercings, maar een septum vind ik ook zo leuk. (weet alleen niet of dat leuk staat)
Serieus? M'n nichtje heeft dat ook gedaan, maar die had een tong twee keer zo dik, houd die maar eens verborgen
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_76887415
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 11:25 schreef Giertje het volgende:
ik heb donderdag mijn 2de industrial laten zetten over 3 maanden komt er een staafje door
Tof (: Hoe? in 1 oor?
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_76887424
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 13:02 schreef Samzz het volgende:

[..]

Serieus? M'n nichtje heeft dat ook gedaan, maar die had een tong twee keer zo dik, houd die maar eens verborgen
Als je tong weer normaal is, is het vrij makkelijk hoor
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_76887707
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 02:28 schreef Faithfulness het volgende:
Daar heb ik niet alleen gruwelijke angst en pijn geleden ("Doe je ogen maar even dicht"),
Eeek! Dat lijkt me gruwelijk eng, je ogen dichtdoen! Vreemd verzoek.
  zaterdag 16 januari 2010 @ 13:27:50 #187
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_76888109
Ik wil juist weten wat er gebeurd! dan kan ik me voorbereiden/dan zie ik het aankomen...
pi_76888291
Ja dat bedoel ik, anders kan je je toch totaal niet voorbereiden?
  zaterdag 16 januari 2010 @ 13:38:01 #189
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_76888455
Ik vind het ook gewoon leuk om te zien hoe het werkt. Ik ben zo n vervelend mens die vanalles gaat vragen.
Bij mijn tepelpiercings zei de piercer: jezus, vraag je altijd zo veel?
Omdat ik bijv wou weten hoe het kwam dat links er makkelijker doorging dan rechts, waarom ze geen klemmen gebruiken enz xD

Sorry, ik ben niet nieuwsgierig, ik wil gewoon alles weten
pi_76891777
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 13:38 schreef GimmeGore het volgende:
Omdat ik bijv wou weten hoe het kwam dat links er makkelijker doorging dan rechts, waarom ze geen klemmen gebruiken enz xD
Euh, dat zijn ook dingen die ik me afvraag. Het gaat aan beide kanten er even makkelijk door, en een tepelpiercing zetten zonder klem..? Veel succes met je markeringen halen in zo'n 'bewegelijk' stuk huid!
pi_76892150
Jeffrey pierced ook zonder klem en Sharon doet het ook liever zonder, dus blijkbaar is het niet zo moeilijk.
  † In Memoriam † zaterdag 16 januari 2010 @ 16:16:30 #192
187254 Giertje
lets all make believe
pi_76893139
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 13:06 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

Tof (: Hoe? in 1 oor?
nee in beide oren heb ik er nou een inzitten
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
pi_76893188
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 15:41 schreef Empathologica het volgende:
Jeffrey pierced ook zonder klem en Sharon doet het ook liever zonder, dus blijkbaar is het niet zo moeilijk.
Serieus? Ik kan me er niks bij voorstellen eigenlijk. Ik wil zo graag dingen proberen op mezelf maar ik wil helemaal geen tepelpiercing
pi_76893706
Toen ik mijn tepelpiercing eruit haalde zat ik er al over na te denken om naar Jeffrey te gaan, maar toen hoorde ik dat ie zonder klem pierced, en dat heb ik van meerdere mensen gehoord.
Of het makkelijk is, I dunno, heb m'n tepels met de eerste keren met klem laten piercen.
pi_77024781
Ik wil ook een tepelpiercing, maar ben bang voor pijn/ontstekingen.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  dinsdag 19 januari 2010 @ 20:23:34 #196
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_77024898
nou, ik denk niet dat ik zaterdag nieuwe piercings heb

Ik kan nog steeds geen besluit maken
pi_77037080
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 20:20 schreef Tamashii het volgende:
Ik wil ook een tepelpiercing, maar ben bang voor pijn/ontstekingen.
Ik heb vrij gevoelige tepels, maar het is me echt reuze meegevallen
Ook de 'napijn' waar mijn zus me voor waarschuwde is uitgebleven.
  woensdag 20 januari 2010 @ 09:12:05 #198
284205 Sulley02
Top schrikker
pi_77041737
Mijn tepelpiercing heeft in het begin geen problemen gegeven. Ja ik dacht dat ik tegen het plafond aan zou vliegen toen de piercing er door gedaan werd (de naald ging nog wel, maar toen dus nog eens het staafje er door). Daarna de komende dagen een zeurend gevoel, maar dat was goed te doen, die pijn (was het ook zeker wel waard!)

Toen ik hem na 9 maanden verwisselde voor een wat langer staafje (piercingstaafje dat er in zat was écht wel te kort) begon die van mij vervelend te doen. Uiteindelijk had ik een bultje naast mijn linkergaatje die steeds groter werd en de piercing bloedde ook iedere keer. Toen de huid op dat vreemde bultje ook weg was heb ik hem er uit gehaald. Het was niet echt een ontsteking, hij wilde gewoon niet genezen.. Ik heb me dagenlang kaal gevoeld en nu (na een paar weken) heb ik me erbij neergelegd dat ik daar niets meer heb zitten.

Bij Paradigm hebben we de tepelpiercing van mijn vriend laten zien toen ik mijn Rook gepiercet kreeg, die jongen vertelde dat de piercing van mijn vriend helemaal niet zo diep gezet had hoeven worden. Dat (het te diepe dus), bij beiden scheef gepiercet en het bij beiden veel te korte staafje hebben er voor gezorgd dat ik nooit meer naar 'L Extremiste ga. Dit is voor mijn familie niet de enige nare ervaring geweest daar namelijk.
pi_77042235
Doen ze bij het zetten van die tepelpiercing nog dat koude spul erop voor het oppervlakkig verdoven of niet? Ik heb tepels die een beetje naar binnen staan en ik heb gelezen dat die dan naar buiten komen daarom wil ik zo een piercing laten zetten heeft iemand daar ervaring mee?
Haters gonna hate.
  woensdag 20 januari 2010 @ 11:57:52 #200
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_77046474
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 09:12 schreef Sulley02 het volgende:
Dat (het te diepe dus), bij beiden scheef gepiercet en het bij beiden veel te korte staafje hebben er voor gezorgd dat ik nooit meer naar 'L Extremiste ga. Dit is voor mijn familie niet de enige nare ervaring geweest daar namelijk.
Ik moet ook eerlijk zijn dat ik L'extremist niet zo n hele fijne zaak vind.
Ik heb daar mn lippiercing laten zetten, het leek nogal lopende band werk.
Ook de man die daar kwam voor een grote tattoo kreeg niet echt de behandeling die ik zou willen als ik ff 1500 euro uit zou gaan geven aan een tattoo.
Dan liever Paradigm of Electric tattoo.
Bij de laatste ben ik al een tijdje niet meer geweest (lees: 5 jaar) maar de prettige service enzo staan me nog altijd bij
pi_77057527
Ik heb net voor de lol wat rondgekeken op websites van piercingzaken, en af en toe draaide mijn maag echt om! Vooral van de..tepelpiercings die dus te diep gezet waren. Godverdomme, echt schandalinge dingen kwamen er voorbij. Eens kijken of ik wat kan terugvinden...
pi_77057910




Ik weet niet of ze weten waar de tepel zelf zit, maar tepelhofpiercings zijn niet echt aan te raden
  woensdag 20 januari 2010 @ 16:27:22 #203
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_77057962
aiii
an urge to help mankind overcomes me
pi_77058327
Doe maar niet Een ex van mij had dat ook
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_77058763
Ik heb een meisje in de sportschool gezien met een piercing niet door de tepel maar zoals in het onderste plaatje.
Haters gonna hate.
  woensdag 20 januari 2010 @ 17:09:13 #206
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_77059835
Die wordt op BME beschreven als een tepel surface piercing
  woensdag 20 januari 2010 @ 17:35:06 #207
284205 Sulley02
Top schrikker
pi_77060858
Zoals het bovenste plaatje ziet die van mijn vriend er dus uit. L 'Extremiste heeft daar toen 8mm in gepropt, nu zit er 12mm in. 3 á 4 mm verschil in het staafje vind ik dus echt véél te veel.
pi_77062805
Auuuuuw! Mijn tepels gaan spontaan pijn doen
pi_77062943
En btw:
- Wenkbrouw - (wenkbrauw!!
- Ampfallang - ampallang is het gewoon?
- Geneestijd - genezingstijd?
- Roog - ... rook denk ik dan?

Ooh ik kan er niet tegen als een shop spelfouten maakt.. Zeker wanneer het standaard namen zijn.
pi_77065371
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 17:09 schreef GimmeGore het volgende:
Die wordt op BME beschreven als een tepel surface piercing
Lol, zo kan je het ook goedpraten natuurlijk. 'Oeps, sorry meneer, maar u heeft een tepelsurfacepiercing. Ook hip. Succes met het nooit genezen!'

Even in dezelfde post dit posten hoor. Zelf gedaan een kwartier geleden. Moeilijk om hem dan recht te krijgen, maar het zit aardig goed! Het staafje verdraait wel steeds iets dus het lijkt wat scheef. Het is ook wat gezowollen.


[ Bericht 23% gewijzigd door ParanoidEv op 20-01-2010 20:26:05 ]
  woensdag 20 januari 2010 @ 20:33:09 #211
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_77068063
Nou ja, ik denk dat die mensen op BME er bewust voor gekozen hebben
Die bovenste heeft ook wel een iniemini tepel
  donderdag 21 januari 2010 @ 10:58:56 #212
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_77088690
mooi Ev!
zelf gedaan?! lijkt me verschrikkelijk moeilijk mikken idd en doorduwen als het pijn doet lijkt me ook niks
maar wel tof hoor!
an urge to help mankind overcomes me
pi_77088950
Hihi, dat had ik eerst ook Ev. En volgens mij zit je eskimo niet alleen lichtelijk scheef, maar ook heel erg naast het midden, of ligt dat aan mij?
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
  donderdag 21 januari 2010 @ 11:28:30 #214
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_77089834
meh! ik wil ook een septum, maar ik durf nie!
pi_77097283
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 11:05 schreef DevilsWhore het volgende:
Hihi, dat had ik eerst ook Ev. En volgens mij zit je eskimo niet alleen lichtelijk scheef, maar ook heel erg naast het midden, of ligt dat aan mij?
Lol hij zit niet helemaaaal recht nee, maar het valt opzicht reuze mee. Voor iets wat ik zelf gedaan heb met een groot stuk met mijn ogen dicht Ik zal kijken of ik straks nog een foto kan maken.
  donderdag 21 januari 2010 @ 14:42:36 #216
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_77097626
ik vind je flink dapper in ieder geval!
an urge to help mankind overcomes me
pi_77098684
Hoi allemaal!

Ik heb afgelopen zaterdag mijn tongpiercing laten zetten, cadeautje voor mijn 35e verjaardag van mijn vriendje. Heb wel eerst mijn tongriempje moeten laten doorsnijden door de KNO arts afgelopen november, omdat hij bizar kort was.

Maar nu heb ik hem dan eindelijk en ik ben helemaal blij!!

Nou valt het me alleen op dat ik een soort gelige waas/gloed over mijn tong heb zitten (ik spoel met listerine) en dat mijn klieren wat opgezet zijn. Is dit normaal?
Forever yours, forever mine, forever ours...
pi_77098740
listerine is te sterk, je kunt beter mondwater met een lager alcoholpercentage nemen.
en je tong meepoetsen

misschien word je wel ziek/verkouden, dat kan als je klieren wat opgezet zijn
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_77099143
OK, thanks! Door de piercer werd mij aangeraden eerst met een fles listerine te spoelen en daarna - vanwege de aanslag daarvan - met een zeezout oplossing. Is het verstandig dat ik nu stop met de listerine en begin met het zeezout?

En ik hoop het toch niet zeg... ben net haske grieperig geweest en ruim een week beter.....
Forever yours, forever mine, forever ours...
pi_77099165
Oh, en ik poets mijn tong ook mee.
Forever yours, forever mine, forever ours...
pi_77100522
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 14:42 schreef saaw het volgende:
ik vind je flink dapper in ieder geval!
Gelukkig heb je me niet zien zitten voordat ik het ging doen Maar thanks anyway
  donderdag 21 januari 2010 @ 15:53:51 #222
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_77100851
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 15:47 schreef ParanoidEv het volgende:

[..]

Gelukkig heb je me niet zien zitten voordat ik het ging doen Maar thanks anyway
dat doet er niet toe, je hebt het alsnog gedaan!
ik vond mezelf al vrij stoer toen ik mn eigen oorbellen prikte ooit [met een veiligheidsspeld ]
an urge to help mankind overcomes me
  donderdag 21 januari 2010 @ 15:55:06 #223
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_77100912
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 11:57 schreef GimmeGore het volgende:

[..]

Ik moet ook eerlijk zijn dat ik L'extremist niet zo n hele fijne zaak vind.
Ik heb daar mn lippiercing laten zetten, het leek nogal lopende band werk.
Ook de man die daar kwam voor een grote tattoo kreeg niet echt de behandeling die ik zou willen als ik ff 1500 euro uit zou gaan geven aan een tattoo.
Dan liever Paradigm of Electric tattoo.
Bij de laatste ben ik al een tijdje niet meer geweest (lees: 5 jaar) maar de prettige service enzo staan me nog altijd bij
L'extremiste zat eerst in Alphen, had daar mijn piercings gezet, en vond het allemaal prima hoor. Alleen toen gingen ze dus verhuizen, en dat meisje ging daar werken, maar nu werkt ze inmiddels alweer in Alphen waar het overgenomen is door een ander tattoo'er/piercer, ik weet niet wie d'r allemaal bij L'extremiste werken nu in Arnhem, maar met dat meisje geen problemen gehad.
  donderdag 21 januari 2010 @ 16:40:08 #224
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_77102894
In Arnhem werkt een kerel wiens brigde scheef zit/is uitgegroeid
pi_77113483
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 15:17 schreef Lief17 het volgende:
OK, thanks! Door de piercer werd mij aangeraden eerst met een fles listerine te spoelen en daarna - vanwege de aanslag daarvan - met een zeezout oplossing. Is het verstandig dat ik nu stop met de listerine en begin met het zeezout?

En ik hoop het toch niet zeg... ben net haske grieperig geweest en ruim een week beter.....
Hmm, ik heb van meerdere bronnen gehoord dat listerine veel te agressief is (zelfs m'n Bioleraar zei dat), dus ik denk dat je beter kan zeezouten.
A liar is a person who uses the valid designations, the words, in order to make something which is unreal appear to be real. - Nietzche
pi_77116822
Hoi allemaal!

Even een vraagje.

Sinds oktober 2009 heb ik een dermal anchor boven het 'spleetje' bij mijn borsten.
Alleen nu heb ik het idee dat hij aan het ontsteken is. De huid er omheen is wat rood.
En ook lijkt het alsof er achter de piercing een klein korstje zit.
Ik was met unicura omdat de piercer dat toentertijd aangaf.
Nu lees ik ook veel over zoutoplossingen.

Heeft iemand hier ervaring mee? Of tips?

Bedankt!
  donderdag 21 januari 2010 @ 23:58:49 #227
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_77124330
zoutoplossing maken [9 gram keukenzout per liter kokend water] en, als het eenkeer een beetje afgekoeld is, in bijv een shotglaasje doen en er overheen zetten zodat het een beetje kan weken
an urge to help mankind overcomes me
pi_77130180
Weet iemand toevallig wat een tepelpiercing ongeveer kost?
Haters gonna hate.
  vrijdag 22 januari 2010 @ 09:47:05 #229
279296 manda-rijn
Citrus reticulata
pi_77130604
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 09:26 schreef CyclingGirl het volgende:
Weet iemand toevallig wat een tepelpiercing ongeveer kost?
Dat verschilt echt per piercingzaak. Ik adviseer je dan ook om niet te kijken naar de prijs, maar te kijken naar kwaliteit.
man.da.rijn de; -en 3 m,v kleine, oranje citrusvrucht
pi_77131860
Ja oke dat was ik wel van plan maar ik was gewoon benieuwd
Haters gonna hate.
  vrijdag 22 januari 2010 @ 10:45:35 #231
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_77132256
ik betaalde 90 eu voor 2 bij Paradigm
pi_77132547
Pffff tis al 4 jaar geleden, maar volgens mij betaalde ik 50 of 60 euro?
Zou ook best een stuk minder kunnen zijn, maar weet t niet precies meer Ze waren beide wel dezelfde prijs though. (verschillende shops)
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
  vrijdag 22 januari 2010 @ 10:55:19 #233
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_77132588
Ik heb ook ¤50,- betaald geloof ik.
an urge to help mankind overcomes me
pi_77134469
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 20:46 schreef MissSpooky het volgende:

[..]

Hmm, ik heb van meerdere bronnen gehoord dat listerine veel te agressief is (zelfs m'n Bioleraar zei dat), dus ik denk dat je beter kan zeezouten.
Dank je wel! Ik heb mijn piercer ook al gemaild, maar zal vanavond eens de zeezoutoplossing gaan maken en daarmee gaan spoelen. Moet dat nog gekoeld worden eigenlijk?
Forever yours, forever mine, forever ours...
  vrijdag 22 januari 2010 @ 11:54:58 #235
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_77134526
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 11:53 schreef Lief17 het volgende:

[..]

Dank je wel! Ik heb mijn piercer ook al gemaild, maar zal vanavond eens de zeezoutoplossing gaan maken en daarmee gaan spoelen. Moet dat nog gekoeld worden eigenlijk?
Neuh, af laten koelen tot aangename temperatuur is voldoende [met kokend water spoelen lijkt me een slecht idee]
an urge to help mankind overcomes me
pi_77135178
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 11:54 schreef saaw het volgende:

[..]

Neuh, af laten koelen tot aangename temperatuur is voldoende [met kokend water spoelen lijkt me een slecht idee]
Dat snap ik. Ik bedoelde eigenlijk meer als je het aan het gebruiken bent. Ik bedoel, een liter doe ik wel even mee.
Forever yours, forever mine, forever ours...
  vrijdag 22 januari 2010 @ 12:58:54 #237
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_77136716
Je kan het ook even omrekenen tot een hoeveelheid die je meteen gebruikt [bijv 2 1/4 g zout op 250 ml water]
Als het eenkeer afgekoeld is zou ik het iig niet hergebruiken.
Water + zout is ook niet al te duur gelukkig
an urge to help mankind overcomes me
  vrijdag 22 januari 2010 @ 13:08:24 #238
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_77137077
Was het niet een half theelepeltje zou op een mok kokend water?
En als je lui bent kan je ook gewoon zoutoplossing bij de apotheek of bijvoorbeeld bij All Over Piercings kopen
  vrijdag 22 januari 2010 @ 13:12:07 #239
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_77137213
Zou goed kunnen ja, kun je wel uitrekenen.
En neem aan dat je het idd ook wel gewoon kan kopen maar het is natuurlijk ongeveer 1 minuut 'werk' om het zelf te maken dus dat heb ik eigenlijk nog nooit gedaan.
an urge to help mankind overcomes me
pi_77137797
Oh ik ga het ook gewoon zelf maken hoor! Heb een net een halve kilo zeezout ingeslagen, dus moet voorlopig even vooruit kunnen. ;-)
Forever yours, forever mine, forever ours...
pi_77137960
Ik heb net een mail gestuurd naar Queen of Rings, ¤50
Haters gonna hate.
  vrijdag 22 januari 2010 @ 15:12:24 #242
53151 T42
Pinball Wizard
pi_77142058
volgende maand een p.a. erbij laten zetten.

zit nog te twijfelen of ik dan ook 2 tepelpiercings neem
pi_77142301
Waarom twijfel je?
Haters gonna hate.
pi_77142357
Hup! Naald erdoor.
A liar is a person who uses the valid designations, the words, in order to make something which is unreal appear to be real. - Nietzche
pi_77144206
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 15:12 schreef T42 het volgende:
volgende maand een p.a. erbij laten zetten.

zit nog te twijfelen of ik dan ook 2 tepelpiercings neem
Een pa erbij? Alsin 1+1 =2?
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
  vrijdag 22 januari 2010 @ 16:02:46 #246
53151 T42
Pinball Wizard
pi_77144301
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 15:59 schreef theKiD het volgende:

[..]

Een pa erbij? Alsin 1+1 =2?
jah deze zit rechts van het toompje dus nu wil ik een linkse er bij
  vrijdag 22 januari 2010 @ 16:03:02 #247
53151 T42
Pinball Wizard
pi_77144313
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 15:18 schreef CyclingGirl het volgende:
Waarom twijfel je?
wat voor 1
pi_77147956
Als in: verticaal of horizontaal of zo?
A liar is a person who uses the valid designations, the words, in order to make something which is unreal appear to be real. - Nietzche
pi_77147993
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 16:02 schreef T42 het volgende:

[..]

jah deze zit rechts van het toompje dus nu wil ik een linkse er bij
Cool!
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
  vrijdag 22 januari 2010 @ 19:42:25 #250
53151 T42
Pinball Wizard
pi_77152529
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 17:33 schreef MissSpooky het volgende:
Als in: verticaal of horizontaal of zo?
bijvoorbeeld

en dan een ring of een staafje
pi_77152593
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 16:02 schreef T42 het volgende:

[..]

jah deze zit rechts van het toompje dus nu wil ik een linkse er bij
Dat vind ik pas stoer
  vrijdag 22 januari 2010 @ 21:06:43 #252
214921 cvboer
CV vakidioot
pi_77156245
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 15:12 schreef T42 het volgende:
volgende maand een p.a. erbij laten zetten.
Er komt altijd een moment waarop je moet kiezen tussen het geld dat je verdient en de tijd die je verliest om het te verdienen, tijd is alles behalve geld.
  vrijdag 22 januari 2010 @ 21:25:31 #253
53151 T42
Pinball Wizard
pi_77157103
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 21:06 schreef cvboer het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
zie maar 1 p.a. hoor

en ik ben niet besneden trouwens
  vrijdag 22 januari 2010 @ 21:33:56 #254
214921 cvboer
CV vakidioot
pi_77157478
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 21:25 schreef T42 het volgende:

[..]

zie maar 1 p.a. hoor

en ik ben niet besneden trouwens
Ik heb er verder geen verstand van, maar lijkt mij ontiegelijk pijnlijk om te laten doen.
Er komt altijd een moment waarop je moet kiezen tussen het geld dat je verdient en de tijd die je verliest om het te verdienen, tijd is alles behalve geld.
  vrijdag 22 januari 2010 @ 22:05:54 #255
53151 T42
Pinball Wizard
pi_77158981
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 21:33 schreef cvboer het volgende:

[..]

Ik heb er verder geen verstand van, maar lijkt mij ontiegelijk pijnlijk om te laten doen.
uuh jah dat is het ook
  zaterdag 23 januari 2010 @ 00:25:09 #256
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_77164824
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 19:42 schreef T42 het volgende:

[..]

bijvoorbeeld

en dan een ring of een staafje
Verticaal ringetje lijkt me nogal lastig
verticale tepelpiercings
  zaterdag 23 januari 2010 @ 00:27:54 #257
53151 T42
Pinball Wizard
pi_77164932
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 00:25 schreef GimmeGore het volgende:

[..]

Verticaal ringetje lijkt me nogal lastig
verticale tepelpiercings
voor een man? word weer google
pi_77375406
Damn, vanmorgen zat ik m'n 2.5 mm plugjes een beetje schoon te maken met water, floepst er een in de afvoer.
Ik keek er niet echt naar uit om weer terug naar 2mm te gaan, dus heb ik bij een de 3mm eens geprobeerd, en 't ging perfect. Over een weekje ga ik ook de andere naar 3mm stretchen. (De 2.5 zaten er iets meer dan 2 weken in, iets te vroeg eigenlijk dus, maar van 2 naar 2.5 was er totaaaal geen weerstand.)
A liar is a person who uses the valid designations, the words, in order to make something which is unreal appear to be real. - Nietzche
pi_77376475
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 14:00 schreef MissSpooky het volgende:
Damn, vanmorgen zat ik m'n 2.5 mm plugjes een beetje schoon te maken met water, floepst er een in de afvoer.
Ik keek er niet echt naar uit om weer terug naar 2mm te gaan, dus heb ik bij een de 3mm eens geprobeerd, en 't ging perfect. Over een weekje ga ik ook de andere naar 3mm stretchen. (De 2.5 zaten er iets meer dan 2 weken in, iets te vroeg eigenlijk dus, maar van 2 naar 2.5 was er totaaaal geen weerstand.)
Ach, het kan erger Gast die ik ken ging in 1x van 6 naar 10, in vrij korte tijd, en die vindt ;t nog raar ook dat het ging ontsteken.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_77377076
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 14:28 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

Ach, het kan erger Gast die ik ken ging in 1x van 6 naar 10, in vrij korte tijd, en die vindt ;t nog raar ook dat het ging ontsteken.
punch?
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_77378227
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 14:28 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

Ach, het kan erger Gast die ik ken ging in 1x van 6 naar 10, in vrij korte tijd, en die vindt ;t nog raar ook dat het ging ontsteken.
Haha, dat is wel erg extreem.

Maar m'n oortje is niet eens 'ns rood geworden ofzo, dus 't zit goed.
A liar is a person who uses the valid designations, the words, in order to make something which is unreal appear to be real. - Nietzche
pi_77414217
Zo, nu zit mijn eigen tongpiercing erin!!



Ben er helemaal blij mee!!!!
Forever yours, forever mine, forever ours...
pi_77415425
Ghehe, gaaf
Happy healing
A liar is a person who uses the valid designations, the words, in order to make something which is unreal appear to be real. - Nietzche
pi_77432409
Minikickje, ik heb even een vraagje: eigenlijk weet ik het antwoord al maar prettig als mensen er ook ervaring mee hebben natuurlijk.
Ik wil dus eigenlijk een microdermal laten plaatsen in het midden onder mijn lip. (mond he )
Op zich natuurlijk beter dan een labret?
Ik lees overal dat het zoveel beter geneest e.d.
Mensen ervaring met een microdermal daar op die plek? Of ergens anders in het gezicht? viel het mee viel het tegen?

[ Bericht 24% gewijzigd door #ANONIEM op 29-01-2010 22:08:27 ]
pi_77442214
Ik zou een labret nemen hoor! Minder kans op uitgroei en 't lijkt me fijner om een dun staafje te voelen, dan een heel plaatje.
A liar is a person who uses the valid designations, the words, in order to make something which is unreal appear to be real. - Nietzche
pi_77442737
Ik denk dat een MD onder je lip gewoon kei hard gaat uitgroeien. Het beweegt te veel en zelfs MD's op redelijk vaste plekken groeien vaak uit dus laat staan dat het een kans van slagen heeft onder je lip.
Durf te wedden dat een gewone lippiercing beter en sneller geneest dan een MD op die plek.
pi_77443720
mijn piercer heeft aangeboden mijn microdermal kosteloos opnieuw te zetten, maar nu weet ik niet of ik nog wel duerf, het deed zo'n pijn de eerste keer
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  zaterdag 30 januari 2010 @ 11:29:13 #268
277627 Seven.
We are Borg.
pi_77443784
Ik heb traguspiercing laten zetten gisteren. Maar hoe verzorg ik die het best? Piercer was franstalig dus niet alles meegekregen. Nu hopen dat men op mijn werk daarover niet gaat vallen.
Resistance is futile.
pi_77443937
Gewoon een keer per dag spoelen met zeezoutoplossing.
Niet draaien of wondvochtkorstjes er af frunniken, afblijven is het beste
pi_77448646
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 14:00 schreef MissSpooky het volgende:
Damn, vanmorgen zat ik m'n 2.5 mm plugjes een beetje schoon te maken met water, floepst er een in de afvoer.
Ik keek er niet echt naar uit om weer terug naar 2mm te gaan, dus heb ik bij een de 3mm eens geprobeerd, en 't ging perfect. Over een weekje ga ik ook de andere naar 3mm stretchen. (De 2.5 zaten er iets meer dan 2 weken in, iets te vroeg eigenlijk dus, maar van 2 naar 2.5 was er totaaaal geen weerstand.)
Ik ben sinds 2,5 maand ook bezig met stretchen, ben eerst van 1,6 naar 2mm gegaan, 3,5 week later naar 4mm en 4 weken daarna (dinsdag) ben ik van 4 naar 8mm gegaan, was behoorlijk pijnlijk

Ik kan mn 8mm tunneltje er al in doen maar mn oor is nog steeds aan het genezen dus ik laat de stretcher er voorlopig nog wel even in hangen

Misschien dat ik tot 10mm ga, maar dat betwijfel ik nog
† The 3 Kings †
pi_77449652
Heb net deze besteld

† The 3 Kings †
pi_77450581
4 naar 8.. Gek he dat het zeer doet
pi_77450732
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 15:40 schreef Empathologica het volgende:
4 naar 8.. Gek he dat het zeer doet
Ag, een piercing door t kraakbeen doet zeerder
† The 3 Kings †
pi_77452119
Erm ja, niet zo slim om van 4 naar 8 te gaan.
Maar leuke plugjes
A liar is a person who uses the valid designations, the words, in order to make something which is unreal appear to be real. - Nietzche
pi_77452250
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 16:29 schreef MissSpooky het volgende:
Erm ja, niet zo slim om van 4 naar 8 te gaan.
Maar leuke plugjes
Ik had geen 4 > 5 > 6 stretcher dusja
† The 3 Kings †
pi_77452448
Maar hoe zittie nu? Geen blow-outs/open wond/of iets?
A liar is a person who uses the valid designations, the words, in order to make something which is unreal appear to be real. - Nietzche
pi_77452563
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 16:39 schreef MissSpooky het volgende:
Maar hoe zittie nu? Geen blow-outs/open wond/of iets?
Aan de achterkant heb ik kleine korstjes, er kwam een klein beetje bloed uit vanochtend toen ik het tunneltje erin stopte, niets ernstigs ofzo Maak het zowieso een paar keer per dag goed schoon, moet goedkomen!
† The 3 Kings †
pi_77453134
Ik ben vanmiddag langs de shop geweest en daar heeft de meneer het een en ander uitgelegd over een labret en een MD
Inderdaad dat een MD meer kans heeft op uitgroeien op die plek. Dus is het een labret geworden
Viel me reuze mee ondanks dat ik zenuwachtig was, ik vond mijn tong piercen echt zeerder doen
pi_77454656
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 15:45 schreef TheSorrow het volgende:

[..]

Ag, een piercing door t kraakbeen doet zeerder
Dan krijg je tenminste nog een mooie wond, dankzij een naald die scherp is. Stretchen is.. oprekken. Niet op scheuren.

Enneh sloeber! Stretchers kosten.. 2 euro bij AOP ofzo?
Maar goed, hopelijk geneest het mooi en zonder een hoop littekenweefsel.
pi_77454967
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 17:51 schreef Empathologica het volgende:

[..]

Dan krijg je tenminste nog een mooie wond, dankzij een naald die scherp is. Stretchen is.. oprekken. Niet op scheuren.

Enneh sloeber! Stretchers kosten.. 2 euro bij AOP ofzo?
Maar goed, hopelijk geneest het mooi en zonder een hoop littekenweefsel.
I know, I know Ik hoop ook dat het goed geneest.... ik zal jullie op de hoogte houden
† The 3 Kings †
pi_77455079
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 15:09 schreef TheSorrow het volgende:
Heb net deze besteld

[ afbeelding ]
Tof Ik vind het bijna jammer dat ik geen tunnels meer heb.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
  zaterdag 30 januari 2010 @ 18:22:50 #282
271890 Dzjenn.
en koffie vind ik vies
pi_77455628
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 18:05 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

Tof Ik vind het bijna jammer dat ik geen tunnels meer heb.
Zijn die gebleven dan?

Heb zelf 10 mm, op crazyfactory.com kun je de meest geweldige tunnels/plugs bestellen voor de meest geweldige prijsjes.
  zaterdag 30 januari 2010 @ 22:18:37 #283
271890 Dzjenn.
en koffie vind ik vies
pi_77463231
Excuses! Ik bedoelde crazy-factory.com, dus met streepje ertussen.
pi_77474046
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 18:22 schreef Dzjenn. het volgende:

[..]

Zijn die gebleven dan?

Heb zelf 10 mm, op crazyfactory.com kun je de meest geweldige tunnels/plugs bestellen voor de meest geweldige prijsjes.
Dichtgegroeid, ik had werk waarbij ik al m;n piercings eruit moest halen. Na 2 dagen werken kreeg ik ze er niet meer in.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_77478549
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 22:18 schreef Dzjenn. het volgende:
Excuses! Ik bedoelde crazy-factory.com, dus met streepje ertussen.
Jaaa, die prijzen zijn echt nice.
A liar is a person who uses the valid designations, the words, in order to make something which is unreal appear to be real. - Nietzche
  maandag 8 februari 2010 @ 00:42:58 #286
53151 T42
Pinball Wizard
pi_77755432
na carnaval een 2e pa proberen te laten zetten (moesten ze eerst kijken of dat gaat)
en dan eens kijke voor een tepel piercing (of2)
  maandag 8 februari 2010 @ 00:44:16 #287
277627 Seven.
We are Borg.
pi_77755461
Question: hoe snel groeit een traguspiercing dicht? Want blijkbaar mag dit niet op mijn werk dus dan zal ik 'm na de genezing uit moeten doen (een uur of 9 max).
Resistance is futile.
  maandag 8 februari 2010 @ 08:14:14 #288
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_77758626
Ik heb mn traguspiercing nadat ie genezen was [a 6 maanden] wel eens een week uit gehad en dan was er nog niets aan de hand.
an urge to help mankind overcomes me
  maandag 8 februari 2010 @ 11:18:15 #289
279296 manda-rijn
Citrus reticulata
pi_77762213
Het ligt ook echt aan jou eigen lichaam hoelang die erover doet om iets dicht te maken.

Zo heb ik over een paar weken een MRI en moet ik mijn labret uit mijn tragus halen. Maar aangezien alles bij mij binnen no-time dicht is (wat betreft piercinggaatjes dan, wonden helen bij mij bijv. heel slecht), stop ik wel voor een korte tijd een plastic sierraad erin. (heb hem dan 6 maanden en 1 dag)

Kun je geen retainer in je tragus stoppen?
man.da.rijn de; -en 3 m,v kleine, oranje citrusvrucht
  maandag 8 februari 2010 @ 17:43:13 #290
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_77775819
Jammer dat crazy factory geen europese regels hoeft te hanteren.
Dus chirurgisch staal bijv zit vol met nikkel.

ik wou eerst die plugs met doodshoofdjes ook bestellen, maar ik was bang dat je er op 12mm geen bal van ziet
pi_77778275
quote:
Op maandag 8 februari 2010 17:43 schreef GimmeGore het volgende:
Jammer dat crazy factory geen europese regels hoeft te hanteren.
Dus chirurgisch staal bijv zit vol met nikkel.

ik wou eerst die plugs met doodshoofdjes ook bestellen, maar ik was bang dat je er op 12mm geen bal van ziet
8mm zie je er niet veel van idd
† The 3 Kings †
pi_77778771
@ GimmeGore; Volgens mij valt het wel mee met de hoeveelheid nikkel. Oké, er zit misschien wel meer in, maar hoe weet je dat zeker? Ik heb nooit ergens certificaten bij gehad oid. Als je allergisch bent voor nikkel, moet je sowieso geen CS pakken, hoeveel er ook in zit. Als je er tegen kan, maakt het in principe ook niet uit waar je het vandaan haalt.
  maandag 8 februari 2010 @ 20:14:01 #293
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_77782449
quote:
Op maandag 8 februari 2010 18:56 schreef Empathologica het volgende:
@ GimmeGore; Volgens mij valt het wel mee met de hoeveelheid nikkel. Oké, er zit misschien wel meer in, maar hoe weet je dat zeker? Ik heb nooit ergens certificaten bij gehad oid. Als je allergisch bent voor nikkel, moet je sowieso geen CS pakken, hoeveel er ook in zit. Als je er tegen kan, maakt het in principe ook niet uit waar je het vandaan haalt.
Ik heb een aardige nikkelallergie, maar in chirurgisch staal in Europa zit zo weinig nikkel dat zelfs de meeste mensen met een allergie er tegen kunnen (alleen mensen die ook uitslag krijgen van euromunten zouden er mee op moeten passen) Ik heb het dubbel gecheckt, ten eerste bij mijn dermatoloog én ik heb het ook nagevraagd bij Jeff van Paradigm hier in Arnhem.
En die vertelde dus dat er in niet europese landen (hoewel ik het voor de VS niet weet) geen of hele afwijkende regelgeving is dan hier.
Mijn dermatoloog heeft uitgelegd dat het gaat om de afgifte van nikkel. Alleen mensen met een hele zware nikkelallergie krijgen reacties van piercings. Want in Europa mag er wel nikkel in chirurgisch staal zitten, maar het mag geen nikkel afgeven (hij heeft ook uitgelegd hoe dat zat, maar dat ik niet blijven hangen, ik snapte er geen bal van)
  woensdag 10 februari 2010 @ 14:14:32 #294
279296 manda-rijn
Citrus reticulata
pi_77844518
Na hoeveel dagen na verzendbevestiging van Crazy Factory kregen jullie de bestelling binnen?
man.da.rijn de; -en 3 m,v kleine, oranje citrusvrucht
  woensdag 10 februari 2010 @ 15:42:30 #295
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_77847767
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 11:26 schreef Mirjam het volgende:
mijn piercer heeft aangeboden mijn microdermal kosteloos opnieuw te zetten, maar nu weet ik niet of ik nog wel duerf, het deed zo'n pijn de eerste keer
waar?
pi_77847805
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 14:14 schreef manda-rijn het volgende:
Na hoeveel dagen na verzendbevestiging van Crazy Factory kregen jullie de bestelling binnen?
5 dagen ongeveer
A liar is a person who uses the valid designations, the words, in order to make something which is unreal appear to be real. - Nietzche
  woensdag 10 februari 2010 @ 17:17:09 #297
279296 manda-rijn
Citrus reticulata
pi_77851270
ik had het net gepost of de bestelling werd door de brievenbus gegooid
man.da.rijn de; -en 3 m,v kleine, oranje citrusvrucht
pi_77851520
Hahah nice

Wat heb je besteld?
A liar is a person who uses the valid designations, the words, in order to make something which is unreal appear to be real. - Nietzche
  vrijdag 12 februari 2010 @ 10:59:24 #299
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
  † In Memoriam † zondag 14 februari 2010 @ 22:58:17 #300
187254 Giertje
lets all make believe
pi_78003358
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 10:59 schreef GimmeGore het volgende:
volgende week wss nieuwe piercing
wat voor een?
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
  maandag 15 februari 2010 @ 00:02:56 #301
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_78006490
quote:
Op zondag 14 februari 2010 22:58 schreef Giertje het volgende:

[..]

wat voor een?
Ik wil graag een septum, maar ik ben op dit moment zo strontverkouden dat het me geen strak plan lijkt.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')