Stiekem 20 babypijltjes en ga je weer na binnequote:Op zondag 27 december 2009 18:37 schreef Jahr00n het volgende:
Ik blaas zo nog even een stalen staafbom van 30 kg de lucht in.
quote:The page you were looking for doesn't exist.
You may have mistyped the address or the page may have moved.
neequote:Op zondag 27 december 2009 18:38 schreef donthate het volgende:
[..]
Stiekem 20 babypijltjes en ga je weer na binne
quote:Op zondag 27 december 2009 18:42 schreef MinistervanOnderwijs het volgende:
Mensen, spam deze hyves niet onder met uw nepaccounts. Bedankt voor u aandacht.
quote:Op zondag 27 december 2009 18:54 schreef Thomas B. het volgende:
Verplaats je eens in de schoenen van Ineke. Je woont alleen, samen met je hond. Je bent eenzaam en dat is je net weer onder de neus gedrukt toen je alleen bij je ouders kerst aan het vieren was. In je depressieve kerstbui zie je om je heen allerlei jongeren en gezinnetjes met vuurwerk zich vermaken. Je bent je hond aan het uitlaten terwijl je nogmaals je eenzaamheid aan het overdenken bent en op dat zelfde moment laat zo'n zorgeloos persoon ineens een rotje afgaan, waardoor Fikkie hard begint te blaffen en duidelijk geschrokken is. Met dat idee in je hoofd keer je huiswaarts alwaar niemand op je wacht en niemand met wie je je zorgen kunt delen. Wat doe je? Je gaat een zondebok zoeken! Het was dat vuurwerk. Als dat verdomde vuurwerk er niet was geweest had Fikkie nog rustig in zijn mand gelegen en had jij nog gewoon in je eigen frustraties kunnen wegkwijnen zonder dat je ooit al die leuke, vrolijke mensen met hun vuurwerk ergens van had beschuldigd.
Samenvatting: Ineke is een gefrustreerde, eenzame vrouw die de schuld van haar eigen ongeluk graag legt bij anderen.
quote:Op zondag 27 december 2009 18:40 schreef doubleyouteaare het volgende:
Het wordt tijd voor Mindervuurwerkenminderhondenpoep.nl.
maar vuurwerk in hondenpoep is dan wel weer een goeie combinatiequote:Op zondag 27 december 2009 18:40 schreef doubleyouteaare het volgende:
Het wordt tijd voor Mindervuurwerkenminderhondenpoep.nl.
Ik zet voor mijn dobermanns tijdens oud en nieuw altijd MOP van Metallica zeer hard op.quote:Op zondag 27 december 2009 19:05 schreef Justinn het volgende:
'Lets face it', dieren zijn nou eenmaal gauw bang voor knallen en andere harde geluiden. Ik heb zelfs een hond gekend die bang was voor luchtballonnen. Gelukkig zijn er nog zoiets als kalmeringsmedicijnen voor huisdieren. Die werkten perfect voor mijn hond toen die nog niet doof was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Put On Your Red Shoes And Dance The Blues
Je die moeten met de riem krijgen... met de gesp wel te verstaan.quote:Op zondag 27 december 2009 18:57 schreef fratsman het volgende:
[..]
Ik erger me niet aan vuurwerk, wel aan opgeschoten bontkraagjochies die vuurwerk naar bejaarden gooien.
Eens.quote:Op maandag 28 december 2009 00:50 schreef Brickboy het volgende:
Ik vind dat soort mensen echt hinderlijk. Alleen omdat ze er zelf niets mee hebben, mogen anderen er ook geen plezier van hebben. Echt walgelijk.
Wat moeten die mensen een getergd leven hebbenquote:Op maandag 28 december 2009 00:56 schreef moonmovies het volgende:
Leden van deze hyve zijn ook lid van...
Dit gaat zo verquote:Op maandag 28 december 2009 00:56 schreef moonmovies het volgende:
Leden van deze hyve zijn ook lid van...
Mee eens.. er staat duidelijk dat ze er zelf voor heeft gekozen.quote:Op zondag 27 december 2009 18:34 schreef Janpietklaas het volgende:
Stuk van een www.mindervuurwerk.nl. Wie heeft er net als haar ook ZOVEEL last van vuurwerk in de december maand?
http://www.mindervuurwerk.nl/
Waarom dit initiatief?
Waar kan ik tekenen?
Hoe kan ik helpen?
Andere vragen
Waarom mensen minder vuurwerk willen
Ineke Verkerk
De hoofdreden dat ik gestemd heb, is dat ik ruim een maand per jaar lastig gevallen wordt door vuurwerk.
Ik heb een hond, ik heb altijd honden en katten gehad. Dat betekent dat je goed voor je dier moet zorgen. Vanaf zo ongeveer december loop ik op eieren. Altijd met de mobiel naar buiten, de omgeving afloeren naar pubers met vuurwerk, je hondje in de gaten houden dat hij er niet in paniek van door gaat.
Naar mate het kerst wordt, wordt het erger. De wandelingen worden steeds verder buiten de bebouwde kom gedaan (en ik heb gelukkig nog een auto). Als ik ergens wordt uitgenodigd in die periode, krijgen ze de hond erbij. Anders blijf ik thuis. Geeft niet, heb ik voor gekozen, maar het betekent wel HUISARREST. In de week na kerst even naar de meubelboulevard - alleen als ik oppas heb. Boodschappen doen - hond afleveren bij moeders. Werken - hond naar de dagopvang.
Kijk, als het vuurwerk zich beperkte tot oudejaarsdag hoorde je me niet. Die ene dag, nou ja. Ieder zijn pleziertje. Maar let's face it, zodra de officiële verkoop begint is de beer los. Niet alleen pubertjes, maar hele gezinnen beginnen meteen met afschieten. Mijn jonge hond weet het nu ook al: vuurwerk is eng, we gingen alleen even chinees halen. De bovenburen begonnen vast met vuurwerk afsteken. Een vriendin met panische honden zit de hele oudejaarsdag en -nacht met "Stalingrad" knalhard aan, want opgenomen knallen zijn niet eng en houden de echte knallen een beetje buiten. Leuk he? Oud en Nieuw?
klacht: Ineke Verkerk die overdrijft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
Krijgen eigenaren van honden dan ook torenhoge boetes als ze buiten een uitlaatveld hun hond laten schijten?quote:Op maandag 28 december 2009 03:10 schreef the_legend_killer het volgende:
Helemaal geen vuurwerk
Beetje gemeente vuurwerk is wel oke, maar geen kinderen en gekke volwassen die de hele dag met bommen matten over straat zwerven
Ik heb er last van jaquote:Op maandag 28 december 2009 02:57 schreef nattermann het volgende:
Wat een jankerdsdie ene dag in het jaar, typisch iets Nederlands.
poep moet je opruimen.quote:Op maandag 28 december 2009 03:12 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Krijgen eigenaren van honden dan ook torenhoge boetes als ze buiten een uitlaatveld hun hond laten schijten?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |