abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76597681
Ja, ik snap hoe het principe werkt. Maar het beangstigd mij soms dat ik heel vaak liever alleen 'moet' zijn. Ik zou bijvoorbeeld ook wel gewoon uit willen gaan en plezier hebben, maar dat komt dan ook alleen maar omdat iedereen het doet en jij uiteindelijk over blijft in het weekend. Beetje gamen, anime kijken, naar de klok kijken. Je bent er gewoon zo zat van om altijd alleen te zitten, niet persee liefde, maar ook vrienden die het altijd maar druk hebben. Daarnaast woon ik in een dorp in Friesland en als ik wat leuks wil doen moet ik minstens 30 a 40 kilometer ergens naar toe. Ik heb geen rijbewijs, en bussen rijden hier heel onregelmatig. Het klinkt allemaal wat pessimistisch haha. De verleiding van het samenzijn word gewoon overal gepromote en het prikkelt me.
"That is not a dream, that is a substitute for reality"
pi_76598360
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 10:56 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Ik las je opmerking nadat ik ff in slaap was gedonderd, blijkbaar heb ik toch even last van enigszins chagreinigheid Dus mijn excuses máár dat neemt niet weg dat jouw opmerking erg kort door de bocht was.
Ik ken zat mensen zonder stoornis die leven op chips en patat bijv. Heeft volgens mij niet met een stoornis te maken
Ik doel eigenlijk op allerlei dingen.
Slaap patroon, leef patroon, lichamelijke en geestelijke gezondheid.
Zoals ik dat merk van mezelf dan, dat is toch wel anders bij andere 18jarigen, maarjah.
  zaterdag 9 januari 2010 @ 14:18:21 #278
273894 De_Logica
Gewoon logisch
pi_76598663
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 13:49 schreef SeanDaley het volgende:
Ja, ik snap hoe het principe werkt. Maar het beangstigd mij soms dat ik heel vaak liever alleen 'moet' zijn. Ik zou bijvoorbeeld ook wel gewoon uit willen gaan en plezier hebben, maar dat komt dan ook alleen maar omdat iedereen het doet en jij uiteindelijk over blijft in het weekend. Beetje gamen, anime kijken, naar de klok kijken. Je bent er gewoon zo zat van om altijd alleen te zitten, niet persee liefde, maar ook vrienden die het altijd maar druk hebben. Daarnaast woon ik in een dorp in Friesland en als ik wat leuks wil doen moet ik minstens 30 a 40 kilometer ergens naar toe. Ik heb geen rijbewijs, en bussen rijden hier heel onregelmatig. Het klinkt allemaal wat pessimistisch haha. De verleiding van het samenzijn word gewoon overal gepromote en het prikkelt me.
Je woonplaats zal inderdaad niet meehelpen, misschien moet je erover denken om te verhuizen? Het gaat tenslotte om jouw leven en hoe jij die wilt indelen.

Maar verder moet proberen niet te veel naar de door de media gepromote dingen te kijken, anders ben je zonder Axe ook nergens.
  zaterdag 9 januari 2010 @ 14:35:02 #279
188877 Stupendous76
wenst iedereen veel plezier
pi_76599164
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 14:18 schreef De_Logica het volgende:

[..]

Je woonplaats zal inderdaad niet meehelpen, misschien moet je erover denken om te verhuizen? Het gaat tenslotte om jouw leven en hoe jij die wilt indelen.

Maar verder moet proberen niet te veel naar de door de media gepromote dingen te kijken, anders ben je zonder Axe ook nergens.
Is dat niet zo dan?
Repent, Pray, Forgive
Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wetten/voorstellen
Mensen doen niet dingen omdat ze dat willen, maar omdat het kan.
pi_76599439
Ik blijf dit maar een raar topic vinden
pi_76599799
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 14:41 schreef ScarFace- het volgende:
Ik blijf dit maar een raar topic vinden
Beter dan een normaal topic toch
  zaterdag 9 januari 2010 @ 14:59:02 #282
273894 De_Logica
Gewoon logisch
pi_76599959
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 14:35 schreef Stupendous76 het volgende:

[..]

Is dat niet zo dan?
Ja nu moet ik de waarheid wel vertellen. Vorig jaar probeerde ik het eens. Gevolg: er kwamen zoveel dames op me af dat ik niet meer naar mijn werk kon komen. Hele straten, de hele wijk stond bomvol met dames die mij eens wilden ontmoeten. Nadat ik klachten van omwonenden heb gehad heb ik besloten die deo maar weg te doen, kon wel begrijpen dat ze er last van hebben.
pi_76599995
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 14:59 schreef De_Logica het volgende:

[..]

Ja nu moet ik de waarheid wel vertellen. Vorig jaar probeerde ik het eens. Gevolg: er kwamen zoveel dames op me af dat ik niet meer naar mijn werk kon komen. Hele straten, de hele wijk stond bomvol met dames die mij eens wilden ontmoeten. Nadat ik klachten van omwonenden heb gehad heb ik besloten die deo maar weg te doen, kon wel begrijpen dat ze er last van hebben.
En toen werd je wakker
pi_76601324
ben toch af en toe jaloers op sommige mensen omdat ze hun gevoel en gedachten zo goed kunnen verwoorden
gebeurt ook nooit he, dat iemand me verkeerd interpreteerd wel humor, die metaforen die ik soms gebruik
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_76602662
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 14:54 schreef SeanDaley het volgende:

[..]

Beter dan een normaal topic toch
Bestaan die dan?
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_76603281
hmm..jeetje heel wat gemist. Ga maar ff bijlezen.
Vandaag iig wat beter..
pi_76615585
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 15:40 schreef Perico het volgende:
Hear, hear, sempron! Dat klopt echt als een bus. Van 1997 - 2005 heb ik twee back-to-back relaties gehad van 4 jaar elk, die me eigenlijk kwamen aanwaaien en ook naadloos in elkaar overgingen.

Maar daarna ben ik hard met de neus op de eigenlijke feiten gedrukt. Ik zie er normaal uit, al heeft de typische autistische kraakbeen en bindweefsel explosie in de eerste maand van de zwangerschap ervoor gezorgd dat ik groteske oren en skelethanden heb.. maar da's het punt niet zo.

???
Sanity is (not) statistical
pi_76616162
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 16:26 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Bestaan die dan?
Op FOK! ? Nee dan is dit het enige normale topic
pi_76616179
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 23:04 schreef Juup© het volgende:

[..]

Op FOK! ? Nee dan is dit het enige normale topic
Oh ja dat is waar ook. Iedereen is gek behalve wij
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_76616221
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 01:13 schreef Stupendous76 het volgende:
Persoonlijk vind ik dat een groot aantal autismekenmerken je 'meer mens' maken, maar er zit wel wat dubbels in. Iedereen waardeert eerlijkheid, maar liegt er op los. Iedereen waardeert behulpzaamheid, maar heeft 'even geen tijd'. Iedereen waardeert openheid, maar vertelt een groot deel niet.

Een beetje als Louis van Gaal: zijn zij nu zo dom of ben ik nu zo slim?
Helemaal mee eens.
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 22:07 schreef ScarFace- het volgende:

[..]

Mensen met een psychische stoornis leven wel extreem ongezond.
Ik zou me ook voor kunnen stellen dat ze meer hulp nodig hebben en zo dus meer kosten.
Het is dus niet zo dat er helemaal niets voor te zeggen valt, maar, overal valt wat voor te zeggen.
En dat moeten we niet willen, inderdaad.
Volgens mij verschilt het zo als bij andere mensen. Ik heb gezonde collega's die leven op mars en energiedrankjes en nooit groente of fruit eten en niet sporten. Ik denk dat mensen die wat mankeren nog eerder bezig zijn met gezonder leven dan gezonde mensen, juist omdat het voor hun meer verschil kan maken. Voor mij is voldoende slaap bijv. veel belangrijker dan voor gezonde mensen, dus houd ik er ook meer rekening mee.
pi_76616865
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 01:13 schreef Stupendous76 het volgende:
Persoonlijk vind ik dat een groot aantal autismekenmerken je 'meer mens' maken, maar er zit wel wat dubbels in. Iedereen waardeert eerlijkheid, maar liegt er op los. Iedereen waardeert behulpzaamheid, maar heeft 'even geen tijd'. Iedereen waardeert openheid, maar vertelt een groot deel niet.

Een beetje als Louis van Gaal: zijn zij nu zo dom of ben ik nu zo slim?
Tja hier ben ik het helemaal mee eens. En zelf vorm ik er deel van uit, maar probeer het te beheersen. En eerlijkheid word zogenaamd gewaard, maar als je te eerlijk bent dan krijg je soms een trap op je kont(om het ff zo te stellen) of je word de deur gewezen
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 23:05 schreef Maeghan het volgende:

[..]

Helemaal mee eens.
[..]

Volgens mij verschilt het zo als bij andere mensen. Ik heb gezonde collega's die leven op mars en energiedrankjes en nooit groente of fruit eten en niet sporten. Ik denk dat mensen die wat mankeren nog eerder bezig zijn met gezonder leven dan gezonde mensen, juist omdat het voor hun meer verschil kan maken. Voor mij is voldoende slaap bijv. veel belangrijker dan voor gezonde mensen, dus houd ik er ook meer rekening mee.
En hier ben ik het ook weer mee eens. Veel mensen met psychische stoornis moeten soms noogedwongen gezonder leven. Omdat er anders grotere gevolgen kunnen zijn, die schadelijk kunnen voor hun leven. Wat ik soms wel merk is dat mensen met een psychische stoornis soms wat meer zelfbewust zijn.
pi_76617300
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 23:04 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Oh ja dat is waar ook. Iedereen is gek behalve wij
pi_76620037
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 23:05 schreef Maeghan het volgende:

[..]

Helemaal mee eens.
[..]

Heb zojuist zeker een minuut nagedacht of je nu de plaats mars en het bijbehorende drugsgebruik, of een letterlijke mars bedoelde.
Het 2e was hier van toepassing.
What a world right
pi_76620270
quote:
Op zondag 10 januari 2010 01:04 schreef ScarFace- het volgende:

[..]

Heb zojuist zeker een minuut nagedacht of je nu de plaats mars en het bijbehorende drugsgebruik, of een letterlijke mars bedoelde.
Het 2e was hier van toepassing.
What a world right
leven ook op mars lol
  zondag 10 januari 2010 @ 01:38:44 #295
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_76621092
Hrmmm wat je op Fok schrijft kan consequenties hebben, lolz, zoals ik vanavond heb ondervonden. Was er eerst nogal beduusd van, en dat ben ik nog steeds wel, maar ik weet wie het zegt.

Ik had vorig jaar in een topic over "fotomodellen op hyves" een link geplaatst naar een model dat ik in 2005/2006 goed had leren kennen online. Ik had hierbij de woorden gebruikt "Veel typische shoot foto's. En het nodige drama".

Blijkbaar had ze haar site gegoogled of was getipt, want ik kreeg een erg boze reactie. Ook verdraaide ze mijn woorden op twitter en krijg ik de volle laag in een tweet, zonder mij overigens bij naam te noemen.

Tsjah, niets gelogen dus over drama . En typische shoot foto's meende ik neutraal, zo vind ik veel "typische jaren 70 muziek" juist hele goeie muziek.

Maar dat was ook meteen de reden waarom ons contact verwaterde -- je moest heel erg opletten met wat je zei, want ze nam alles heel persoonlijk en viel over ieder woord. Dat vond ik op den duur veel te ingewikkeld. Jammer maar helaas.
pi_76624255
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 12:43 schreef Autidude het volgende:

[..]

Dat ben ik 100% met je eens.. je wilt niet weten hoe groot probleem ik er van zou maken.
Kan er ook helemaal woest om worden... Maar ik kan geen enkele andere reden verzinnen.
Bij autisten is het risico misschien veel en veel lager dan bij mensen met chronische depressie of
zware persoonlijkheidsstoornissen.. Maar je weet zelf ook; ze scheren alles over 1 kam, zeker bij
WA-Jong'ers e.d.

Het is inderdaad ronduit belachelijk, en zal het ook zeker meenemen in mijn boek.. als dat er nog van komt.
Dit is gewoon een vorm van apartheid, waarbij in dit geval de autisten minder rechten hebben. Enkele verzekeraars gooien het op een verhoogd risico op een psychose. Ik las het op het forum van AutSider, dat sommige mensen geweigerd werden. Hier ligt duidelijk een taak voor de overheid.

Over enkele jaren wil ik wel gewoon een hypotheek, zou een beetje zonde zijn als ik geen levensverzekering kan krijgen, en dus gedeeltelijk voor noppes aan het werken ben.
pi_76630250
quote:
Op zondag 10 januari 2010 01:38 schreef Perico het volgende:
Hrmmm wat je op Fok schrijft kan consequenties hebben, lolz, zoals ik vanavond heb ondervonden. Was er eerst nogal beduusd van, en dat ben ik nog steeds wel, maar ik weet wie het zegt.

Ik had vorig jaar in een topic over "fotomodellen op hyves" een link geplaatst naar een model dat ik in 2005/2006 goed had leren kennen online. Ik had hierbij de woorden gebruikt "Veel typische shoot foto's. En het nodige drama".

Blijkbaar had ze haar site gegoogled of was getipt, want ik kreeg een erg boze reactie. Ook verdraaide ze mijn woorden op twitter en krijg ik de volle laag in een tweet, zonder mij overigens bij naam te noemen.

Tsjah, niets gelogen dus over drama . En typische shoot foto's meende ik neutraal, zo vind ik veel "typische jaren 70 muziek" juist hele goeie muziek.

Maar dat was ook meteen de reden waarom ons contact verwaterde -- je moest heel erg opletten met wat je zei, want ze nam alles heel persoonlijk en viel over ieder woord. Dat vond ik op den duur veel te ingewikkeld. Jammer maar helaas.
Daarom vind ik het ook zo kwalijk dat die van Fok geen gehoor geven als je vraagt of ze je berichten willen verwijderen.
pi_76642209
Jeetje, ik ging even slapen want ik was moe, dus word wakker met een hoofdpijn een uurtje later, en alles begint verdoofd aan te voelen(lees armen, mond en benen, wat mij beangstigd. Geen idee wat het was, maar het voelde overgevoelig allemaal. Wel eens eerder gehad, maar niet vaak. Een soort meltdown in mijn hoofd denk ik.
pi_76662527
quote:
Op zondag 10 januari 2010 17:54 schreef SeanDaley het volgende:
Jeetje, ik ging even slapen want ik was moe, dus word wakker met een hoofdpijn een uurtje later, en alles begint verdoofd aan te voelen(lees armen, mond en benen, wat mij beangstigd. Geen idee wat het was, maar het voelde overgevoelig allemaal. Wel eens eerder gehad, maar niet vaak. Een soort meltdown in mijn hoofd denk ik.
dit lijkt me toch niet helemaal oke, enige oorzaak bekend.
Hier wat beter..en net nu ik beter ben is het zo stil hier.

*wat verveel ik me toch*
pi_76662983
Volgende mag een nieuw topic aanmaken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')